Kunnen ze dat dan? Vanwege de teamstructuur in NL is er ws gewoon geen mogelijkheid om met elkaar te trainen aangezien er bepaalde commerciele belangen zijn die met elkaar zullen botsen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef Redefine het volgende:
Jammer dat Bert hier dan weer een heel mak interview afneemt. Hier had die juist maar door moeten gaan over het trainen wat andere landen wel doen en zij niet.
Ik denk dat het risico nu veel te groot is.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:34 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dit vind ik oprecht heel tof van hem, en daar mag wel wat tegenover staan. Zeker gezien wat ze hem toen hebben geflikt.
De mannen zitten bij dezelfde ploeg. Dus zou wel kunnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan? Vanwege de teamstructuur in NL is er ws gewoon geen mogelijkheid om met elkaar te trainen aangezien er bepaalde commerciele belangen zijn die met elkaar zullen botsen.
Het is niet mijn verzinsel, wmb hadden we Kramer lekker thuisgelaten samen met Bosker.quote:
Ware het niet zat Roest, Bosker en Kramer in dezelfde ploeg zittenquote:Op zondag 13 februari 2022 14:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kunnen ze dat dan? Vanwege de teamstructuur in NL is er ws gewoon geen mogelijkheid om met elkaar te trainen aangezien er bepaalde commerciele belangen zijn die met elkaar zullen botsen.
Dus geen Jumbo rijders en rijdsters meer op TPquote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
De mannen zitten bij dezelfde ploeg. Dus zou wel kunnen.
Alleen geeft Orie geen fuck om de TP.
Ik denk dat brons met Kramer en Bosker meer waard is dan plek 11 met Ntab en wie er dan ook voor Bosker stond in de matrix eerlijk gezegd. Bosker was ook gewoon de nummer 4 van het OKT op de 5km dacht ik? Dan had die alsnog gegaan ipv Kramer.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is niet mijn verzinsel, wmb hadden we Kramer lekker thuisgelaten samen met Bosker.
Mantia viel heel erg tegen op de 1500m.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit als hun sterkste team zien.
Ze trainen wel met elkaar. Maar ik zou het 'trainen' noemen. Ze rijden rondjes op tempo met elkaar en zullen ook weer het wisselen oefenen. Maar als zij als enige het duwen onder de de knie hebben, dan zeg dat genoeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren kwam juist naar voren dat de mannen wel trainen en de vrouwen niet. Wat is het nou!?
Neehoor. Bosker stond buiten de matrix. Dai Dai én Snel stonden voor Kramer.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik denk dat brons met Kramer en Bosker meer waard is dan plek 11 met Ntab en wie er dan ook voor Bosker stond in de matrix eerlijk gezegd. Bosker was ook gewoon de nummer 4 van het OKT op de 5km dacht ik? Dan had die alsnog gegaan ipv Kramer.
Ze rijden in dezelfde ploeg...quote:Op zondag 13 februari 2022 14:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
#samenwinnen geldt alleen voor de wielerploeg?quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
De mannen zitten bij dezelfde ploeg. Dus zou wel kunnen.
Alleen geeft Orie geen fuck om de TP.
Ah ja, Snel was het. Nou ja, die had top 6 geeindigd op de 1500m oid. Ook niets om over naar huis te schrijven.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Neehoor. Bosker stond buiten de matrix. Dai Dai én Snel stonden voor Kramer.
Ik zie ze dit niet winnen van de Noren eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat het risico nu veel te groot is.
Mocht NL lachend als eerste zijn doorgegaan, dan was het een ander verhaal geweest.
Maar die tijden zijn voorbij.
Een dag of drie geleden hoorde ik Nuis op Radio 538 in een kort gesprek: wat ga jij nou nog verder doen, Kjeld? Kjeld antwoordde dat hij o.a. voorlopig nog stand-by bleef voor de TP. Uiteindelijk heeft men daarvoor toch Jorrit benaderd. Maar ik denk dat voor de 4e man sowieso niet veel ruimte was/is. Omdat de verschillen tussen de landen de laatste jaren veel kleiner zijn geworden. Andere landen nemen dit onderdeel bloedserieus. En je kunt bij Team NL daarom het risico niet nemen om iemand in de halve finale in te zetten die nog niet/weinig heeft meegetraind.
Maar was wel weer verdiend geweest voor het niet serieus nemen van de TP door Kramer, Booker en Roest.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ah ja, Snel was het. Nou ja, die had top 6 geeindigd op de 1500m oid. Ook niets om over naar huis te schrijven.
Genotquote:Op zondag 13 februari 2022 14:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het is niet mijn verzinsel, wmb hadden we Kramer lekker thuisgelaten samen met Bosker.
Klinkt als de RIVMquote:Op zondag 13 februari 2022 14:46 schreef Marcoss het volgende:
Een bewezen betere tactiek niet gebruiken "omdat we het lastig vinden".. Tja
Ik steek mijn hand er ook niet voor in het vuur.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik zie ze dit niet winnen van de Noren eerlijk gezegd.
Die normaal wel een medaille gaan winnen, zo dichtbij waren Ntab en Snel niet gekomen..quote:Op zondag 13 februari 2022 14:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar was wel weer verdiend geweest voor het niet serieus nemen van de TP door Kramer, Booker en Roest.
Denk dat de KNSB toch liever brons ziet. Al met al is het natuurlijk een aanfluiting dat het iedere 4 jaar zo gaat, zoals ik al eerder heb gezegd, dit zou de allermakkelijkste gouden medaille moeten zijn voor NL.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:46 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar was wel weer verdiend geweest voor het niet serieus nemen van de TP door Kramer, Booker en Roest.
Voor de mannen geldt dat laatste toch niet? Roest is individueel heel sterk, maar de huidige Kramer en Bosker zijn individueel eigenlijk best middelmatigquote:Op zondag 13 februari 2022 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat de KNSB toch liever brons ziet. Al met al is het natuurlijk een aanfluiting dat het iedere 4 jaar zo gaat, zoals ik al eerder heb gezegd, dit zou de allermakkelijkste gouden medaille moeten zijn voor NL.
Straks 5 Olympische Spelen, 10 te verdelen gouden medailles waarvan maar 2 voor Nederland.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Denk dat de KNSB toch liever brons ziet. Al met al is het natuurlijk een aanfluiting dat het iedere 4 jaar zo gaat, zoals ik al eerder heb gezegd, dit zou de allermakkelijkste gouden medaille moeten zijn voor NL.
Nee die Amerikanen zijn individueel lekker goed.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de mannen geldt dat laatste toch niet? Roest is individueel heel sterk, maar de huidige Kramer en Bosker zijn individueel eigenlijk best middelmatig
Die niet, maar de Noren schat ik individueel wel hoger in.. en dan wordt die makkelijke gouden medaille al lastig..quote:Op zondag 13 februari 2022 14:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee die Amerikanen zijn individueel lekker goed.
Ik had gewoon graag gezien dat de desinteresse van Jumbo en KNSB was afgestraft. Dit is niet rationeel.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die normaal wel een medaille gaan winnen, zo dichtbij waren Ntab en Snel niet gekomen..
Maar de eventuele vervangers rijden ook bij Jumboquote:Op zondag 13 februari 2022 14:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik had gewoon graag gezien dat de desinteresse van Jumbo en KNSB was afgestraft. Dit is niet rationeel.
Zou kunnen dat die nu inderdaad individueel wat beter zijn. Dan zou dit jaar het eerste echte valide excuus zijn om niet makkelijk goud op te halen.quote:Op zondag 13 februari 2022 14:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die niet, maar de Noren schat ik individueel wel hoger in.. en dan wordt die makkelijke gouden medaille al lastig..
Als je zo hard wil gaan als je kan en er is nog 1,5 seconde "ruimte voor verbetering" (en mogelijk nog meer als ook de Noren harder gaan), gaat er ook iets niet goed, lijkt me..quote:Op zondag 13 februari 2022 16:52 schreef pietkanarie het volgende:
Ik denk dat de Nederlandse mannen ‘gewoon’ goud halen. Vandaag vierde maar er is ruimte voor verbetering en het verschil in tijd met Noorwegen was nou ook niet gigantisch.
Wat nog het ergste is, is dat na afloop van OS telkens wordt geconcludeerd dat het volgende keer anders moetquote:Op zondag 13 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Straks 5 Olympische Spelen, 10 te verdelen gouden medailles waarvan maar 2 voor Nederland.
Hadden er 7 ofzo moeten zijn.
En dat dan ook gewoon communicerenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of we stoppen gewoon met prioriteren van zulke circusnummers. Alles op individuele afstanden en dan zien we het wel.
De commerciële ploegen gaan nooit hieraan een hoge prioriteit geven.
Nou dat is het dus duidelijk niet, elk jaar wordt duidelijker dat je je er echt op moet toeleggen. Zeker nu het duw aspect erbij is gekomen, dat oefen je niet zomaar even in 1x trainen.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:09 schreef Starflyer het volgende:
Terwijl de TP juist het makkelijkste nummer is om goud op te halen met de kwaliteiten van de Nederlandse schaatsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |