Met dit deelnemersveld niet veel, maar als andere teams er veel meer op trainen kunnen ze Jumbo verslaan en wordt het een leuke sluiproute naar de spelen. Dan gaat Jumbo het misschien ook serieuzer nemen.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, wie had je dan als concurrentie gehad voor Jumbo?
China hoefde zich niet te kwalificeren als gastland toch? Of hadden ze alleen soepelere regels?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
De Chinese achtervolgingsploeg die alle startplekken binnenhengelde dreef op de getalenteerde Oeigoeren Alemasi Kahanbai en Hanahati Muhamaiti. Die zijn natuurlijk vakkundig weggegumd uit Xi-JinPings Han-parade en vervangen door twee sukkeltjes met de juiste etnische achtergrond.
De ISU had hier wel stelling in mogen nemen eigenlijk, maar onze Jan Dijkema doet natuurlijk niets dat zijn positie op het jaarlijkse ISU coke en hoerenfestijn in Phuket in gevaar brengt.
Maar ze hebben zich gekwalificeerd, rechtstreeks (zonder gekke regels), met de ploeg. Alleen dat is dus niet dezelfde ploeg als we hier zien.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
China hoefde zich niet te kwalificeren als gastland toch? Of hadden ze alleen soepelere regels?
China is op alle onderdelen automatisch gekwalificeerd, dus dat was niet nodig.. maar zou best kunnen dat ze hier met een ander team reden dan normaal jaquote:Op zondag 13 februari 2022 20:46 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Maar ze hebben zich gekwalificeerd, rechtstreeks (zonder gekke regels), met de ploeg. Alleen dat is dus niet dezelfde ploeg als we hier zien.
Gewoon uit de matrix slopen. Kennelijk nemen we dit onderdeel niet serieus. Nou dan stellen we wel wat figuren op die er toch zijn en is een medaille bonus, klaar.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met dit deelnemersveld niet veel, maar als andere teams er veel meer op trainen kunnen ze Jumbo verslaan en wordt het een leuke sluiproute naar de spelen. Dan gaat Jumbo het misschien ook serieuzer nemen.
Waarom zou de KNSB de kans op een medaille willen verkleinen in plaats van vergroten? Je kan slimme manieren bedenken waardoor je teams/schaatsers toch overtuigt om er vaker op te trainen zonder dat het andere successen in de weg zit. Nu modderen ze maar wat aan.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon uit de matrix slopen. Kennelijk nemen we dit onderdeel niet serieus. Nou dan stellen we wel wat figuren op die er toch zijn en is een medaille bonus, klaar.
Omdat we kennelijk de individuele nummers belangrijker vinden. Nu verkleinen we daar de kans op een medaille (althans in theorie).quote:Op zondag 13 februari 2022 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou de KNSB de kans op een medaille willen verkleinen in plaats van vergroten? Je kan slimme manieren bedenken waardoor je teams/schaatsers toch overtuigt om er vaker op te trainen zonder dat het andere successen in de weg zit. Nu modderen ze maar wat aan.
Niet echt nee, maar uit dat interview vandaag bleek ook niet dat ze er heel veel moeite in hadden gestoken.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de mannen is er geen excuus voor falen
Ja dat is dus gewoon niet zo. Die lage plekken op de matrix stonden daar volledig terecht.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat we kennelijk de individuele nummers belangrijker vinden. Nu verkleinen we daar de kans op een medaille (althans in theorie).
Gewoon 3 schaatsers die bijv top-3 wereldwijde seizoenstijd neerzetten automatisch selecteren voor OS. Reken maar dat Jumbo zich dan gaat focussen. Dan waren nu bijv Snel, Roest en Bosker al geplaatstvior OKT en Kramer mocht dan thuis blijven.quote:Op zondag 13 februari 2022 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon uit de matrix slopen. Kennelijk nemen we dit onderdeel niet serieus. Nou dan stellen we wel wat figuren op die er toch zijn en is een medaille bonus, klaar.
Seizoenstijd van wat?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:04 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Gewoon 3 schaatsers die bijv top-3 wereldwijde seizoenstijd neerzetten automatisch selecteren voor OS. Reken maar dat Jumbo zich dan gaat focussen. Dan waren nu bijv Snel, Roest en Bosker al geplaatstvior OKT en Kramer mocht dan thuis blijven.
“When the 1,500 was done, I had the team pursuit on my mind, and the amazing thing is that I was seriously considering whether to skate the 500 or not,” she said. “But now at the end, I’m glad I gave it a shot.”quote:Op maandag 14 februari 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
Zie nu pas dat alle finales op dinsdag zijn. Groot voordeel voor Japan/Takagi, kan me wel voorstellen dat die even een rustdag nodig heeft.
Nu nog goud op de 1000m, alleen teamgoud zou zonde zijn van zo'n grote schaatster.quote:Op maandag 14 februari 2022 00:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
“When the 1,500 was done, I had the team pursuit on my mind, and the amazing thing is that I was seriously considering whether to skate the 500 or not,” she said. “But now at the end, I’m glad I gave it a shot.”
Duwen is moeilijk en gevaarlijk volgens Bosker. Misschien er op trainen dan. Geeft een Oranje strafschoppen gevoel zo. Gemakzuchtig. Daar win je geen medailles mee.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar uit dat interview vandaag bleek ook niet dat ze er heel veel moeite in hadden gestoken.
Snel heeft helemaal geen TP gereden dit seizoen?quote:
Top-3 van alle tijden door alle landen en alle teams. Dan moeten ze er wel op trainen.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snel heeft helemaal geen TP gereden dit seizoen?
Maar dan hadden Blokhuijsen, Talsma en Bosker meegedaan, die waren het snelste in de WB (werden 6e in SLC). Nou, dat was vast een groot succes geworden
Optimist!quote:Op maandag 14 februari 2022 11:20 schreef Montov het volgende:
De Jong toch nog in de opstelling bij de dames morgen.
En ze hopen met dezelfde samenstelling en tactiek sneller te rijden. Ik geef ze minder dan 50% kan op een plek in de finale. En 1% kans op goud. 75% kans op brons.
Ik denk dat je die minder dan 50% ook wel bij kunt stellen naar minder dan 10% eerlijk gezegd. Alsof ze nu ineens 3-4 seconden sneller gaan rijden, zonder iets te veranderenquote:Op maandag 14 februari 2022 11:20 schreef Montov het volgende:
De Jong toch nog in de opstelling bij de dames morgen.
En ze hopen met dezelfde samenstelling en tactiek sneller te rijden. Ik geef ze minder dan 50% kan op een plek in de finale. En 1% kans op goud. 75% kans op brons.
Hoe wil je dan tijden in Salt Lake City en Heerenveen bijvoorbeeld vergelijken?quote:Op maandag 14 februari 2022 11:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Top-3 van alle tijden door alle landen en alle teams. Dan moeten ze er wel op trainen.
Als je zegt: als jullie wr rijden op tp, dan gaan jullie sws naar os als team. Dat is dan toch enorme trigger om erop te gaan trainen?
quote:Antwanet (samen met Orie) heeft de afgelopen maanden voor ergernis bij Wüst en Schouten gezorgd, door telkens de gezamenlijke trainingen af te zeggen.
https://www.ad.nl/dossier(...)in-peking~a83e4141c/quote:In de Ice Ribbon staan Ireen en Irene schouder aan schouder vullen en kijken elkaar aan, Antwanet staat er grotendeels zwijgend naast (op slechts een halve meter).
Maar dat had aan de samenstelling niks veranderd tov de huidige teams, denk ik, dat zijn de beste ploegen, hoe je de kwalificatie ook opzet.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Top-3 van alle tijden door alle landen en alle teams. Dan moeten ze er wel op trainen.
Als je zegt: als jullie wr rijden op tp, dan gaan jullie sws naar os als team. Dat is dan toch enorme trigger om erop te gaan trainen?
Het lijkt erop dat vooral (team) Orie het niet belangrijk vindt, beetje jammer dat hij dan zo zijn stempel kan drukken.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat had aan de samenstelling niks veranderd tov de huidige teams, denk ik, dat zijn de beste ploegen, hoe je de kwalificatie ook opzet.
Maar volgens mij speelt deze discussie al sinds 2006, maar er lijkt niks te veranderen, elke keer is het individu de basis en hopelijk zijn er genoeg te vinden voor de TP, maar verder doen we er niks aan.. dan is de conclusie ook gewoon dat niemand het belangrijk genoeg vindt. En als zelfs dit keer (met veel minder individuele belangen) dat belang er niet is, gaat dat nooit meer gebeuren, vrees ik.
Nou dat kan je beter niet doen, want Coopmans laat alles zoals het was:quote:Op maandag 14 februari 2022 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 EUR op het feit dat Antoinette vervangen gaat worden door Marijke Groenewoud
Ohquote:Op maandag 14 februari 2022 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou dat kan je beter niet doen, want Coopmans laat alles zoals het was:
https://nos.nl/peking2022(...)s-hebben-plak-binnen
Even door scrollen naar het filmpje onder: Ploeg die geen ploeg oogt is eensgezind: 'Geen paniekvoetbal gaan spelen'
Vooral interessant het verschil qua de blik van Schouten als Ireen of Antwanet praat.quote:
Denk dat het ook vooral de mindere vorm van Antoinette is die hier voor gedoe zorgt, die kan niet mee als Schouten het gaspedaal volledig indrukt lijkt het....quote:Op maandag 14 februari 2022 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral interessant het verschil qua de blik van Schouten als Ireen of Antwanet praat.
Dan moeten ze haar in positie 2 laten rijden en Wüst meer laten duwenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat het ook vooral de mindere vorm van Antoinette is die hier voor gedoe zorgt, die kan niet mee als Schouten het gaspedaal volledig indrukt lijkt het....
Lijkt mij de combinatie van de vorm + wat in het artikel van AD stond (post #250).quote:Op maandag 14 februari 2022 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat het ook vooral de mindere vorm van Antoinette is die hier voor gedoe zorgt, die kan niet mee als Schouten het gaspedaal volledig indrukt lijkt het....
Dat zou je dan geoefend moeten hebben en daar is geen tijd voor. Alles blijft zoals het was, zelfde wisselschema, alles.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moeten ze haar in positie 2 laten rijden en Wüst meer laten duwen
Nou dat wordt dus hoogstens bronsquote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat zou je dan geoefend moeten hebben en daar is geen tijd voor. Alles blijft zoals het was, zelfde wisselschema, alles.
Antwanet vervangen door Schulting/Leerdam.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef AgnesGru het volgende:
Komt net interessant artikel binnen van het AD (premium), opvallende dingen:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)in-peking~a83e4141c/
Ik snap werkelijk waar niet dat ze haar überhaupt hebben opgesteld als ze niet eens bereid is samen te trainen. Gauw Groenewoud erin bitte.
Ben trouwens nog even in het archief van de TP gedoken op de geweldige uitslagensite van de ISU om te kijken naar de begindagen. Zie oa:quote:Op zondag 13 februari 2022 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, wie had je dan als concurrentie gehad voor Jumbo?
B. de Jong, S. Janmaat, R. Ketquote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben trouwens nog even in het archief van de TP gedoken op de geweldige uitslagensite van de ISU om te kijken naar de begindagen. Zie oa:
https://live.isuresults.e(...)ompetition/8/results
Toen was het blijkbaar best gebruikelijk dat landen met meerdere teams meededen aan de World Cup, hier eindigde Nederland met 3 teams binnen 5 seconden van elkaar. Ik heb zelfs een WC gezien waar Finland met meerdere teams meedeed
Het lijkt me best een interessant idee om dit opnieuw open te stellen in World Cups en het huidige format voor WKs/OS te behouden. Ben benieuwd hoeveel landen nu nog meerdere teams kunnen opstellen, maar misschien zorgt het wel voor meer zij-instroom en van daaruit meer competitie op de langere afstanden.
Ket, de ultieme 1250m rijderquote:Op maandag 14 februari 2022 15:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
B. de Jong, S. Janmaat, R. Ket
Wat een dreamteam
Die namen zijn pure nostalgie!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben trouwens nog even in het archief van de TP gedoken op de geweldige uitslagensite van de ISU om te kijken naar de begindagen. Zie oa:
Toen was het blijkbaar best gebruikelijk dat landen met meerdere teams meededen aan de World Cup, hier eindigde Nederland met 3 teams binnen 5 seconden van elkaar. Ik heb zelfs een WC gezien waar Finland met meerdere teams meedeed
Het lijkt me best een interessant idee om dit opnieuw open te stellen in World Cups en het huidige format voor WKs/OS te behouden. Ben benieuwd hoeveel landen nu nog meerdere teams kunnen opstellen, maar misschien zorgt het wel voor meer zij-instroom en van daaruit meer competitie op de langere afstanden.
"Ja we zullen er staan maar eigenlijk is het te laat" was de boodschap van Irene zo ongeveer.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou dat kan je beter niet doen, want Coopmans laat alles zoals het was:
https://nos.nl/peking2022(...)s-hebben-plak-binnen
Even door scrollen naar het filmpje onder: Ploeg die geen ploeg oogt is eensgezind: 'Geen paniekvoetbal gaan spelen'
Denk dat zelfs de meest doorgewinterde schaatsfans deze gasten niet meer kennen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
B. de Jong, S. Janmaat, R. Ket
Wat een dreamteam
Ik zou ze op straat niet herkennen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat zelfs de meest doorgewinterde schaatsfans deze gasten niet meer kennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lag dat niet vooral aan z'n teamgenoten? Röjler was volgens mij een subtopper op de 5000m en allroundkampioenschappenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef Marcoss het volgende:
Coach van Nils vd Poel deed toen ook mee overigens, die kon er alleen niet zoveel van
Ongelofelijk dat we in 2006 niet wonnen. Echt zo superieur aan de andere teams toen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee, Italië reed toen een olympisch record in de kwartfinale en waren ook iets sneller in de finale dan NL in de strijd om plek 3. Olympisch record was in 2010 in de strijd om brons.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:31 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat we in 2006 niet wonnen. Echt zo superieur aan de andere teams toen.Volgens mij reden we voor brons toen ook nog een dik Olympisch record, echt doodzonde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdraaid, je hebt nog gelijk ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, Italië reed toen een olympisch record in de kwartfinale en waren ook iets sneller in de finale dan NL in de strijd om plek 3. Olympisch record was in 2010 in de strijd om brons.
En als ik het me goed herinner, lag NL bij die val wel voor op Italië, maar was het verschil ook niet enorm groot.
Vooral bij Ritsma toch? Wennemars en Verheijen waren nog wel absolute top in die jaren. Ritsma zat al in z'n nadagen en door hem de voorronde te laten rijden, zou hij eindelijk dat goud op de Spelen wel even binnenhalen..quote:Op maandag 14 februari 2022 16:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Toen zijn er wel een aantal olympische gouden dromen in deugen gevallen jaRitsma, Wennemars, Verheijen. Kwamen allemaal wel even goud ophalen.
Je hebt er een aardige studie van gemaaktquote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Marcoss Ik heb alle edities er nog eens even bijgepakt.
OS 2006 vrouwen: Verslagen in de kwartfinale door latere winnaar Duitsland, Van Deutekom die het niet goed bij kon houden. Nederland reed in die kwartfinale de derde tijd van het toernooi.
OS 2006 mannen: Verslagen in de halve finale door latere winnaar Italië. Valpartij maar niet de beste.
OS 2010 vrouwen: Verslagen in de kwartfinale door latere winnaar Duitsland. Groenewold kan het niet bijhouden.
OS 2010 mannen: Verslagen in de halve finale door latere winnaar Noorwegen. Blokhuijsen kan het niet bijhouden, gemiste kans. Nederland rijdt voor brons de beste tijd van allemaal.
OS 2014 vrouwen: Nederland verreweg de beste.
OS 2014 mannen: Nederland verreweg de beste.
OS 2018 vrouwen: Nederland verliest finale ruim van Japan. Niet echt een duidelijke oorzaak.
OS 2018 mannen: Verslagen door latere winnaar Noorwegen. Blokkie kan het mede door een kapot veertje niet bijhouden.
Het valt me nog enigszins mee als je het zo bekijkt. In 2006 en 2010 was Nederland bij de vrouwen volgens mij niet echt topfavoriet. 2010 is natuurlijk wel een misser van jewelste bij de mannen.
Er werd slecht op getraind en inderdaad hadden we bij de mannen 4 Spelen het beste team dat 3 keer matig reed doordat er gewoon slecht getraind werd. We hebben nu voor het eerst niet de beste ploeg waardoor we misschien zelfs helemaal buiten de medailles vallen morgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt er een aardige studie van gemaakt
2010 was inderdaad de grootste misser, maar ook 2018 hadden ze gewoon moeten winnen bij de mannen, weet eigenlijk niet meer hoe groot de invloed van dat veertje was. En als je puur naar de individuele kwaliteiten kijkt, zouden de vrouwen zowel in 2018 als nu moeten winnen van de Japanse (en Canadese) dames.
Miho Takagj die nu zowel zilver op de 500 als de 1500 meter haalt. Dat geoliëde team lijkt mij onverslaanbaar, want haar zus en Sato zijn ook goede middenafstandrijdsters.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Je hebt er een aardige studie van gemaakt
2010 was inderdaad de grootste misser, maar ook 2018 hadden ze gewoon moeten winnen bij de mannen, weet eigenlijk niet meer hoe groot de invloed van dat veertje was. En als je puur naar de individuele kwaliteiten kijkt, zouden de vrouwen zowel in 2018 als nu moeten winnen van de Japanse (en Canadese) dames.
Wij hebben slechts de olympische kampioenen op de 1500 en 3000 meter en de nr. 3 van de 1500 meter. Wordt lastig idd.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Miho Takagj die nu zowel zilver op de 500 als de 1500 meter haalt. Dat geoliëde team lijkt mij onverslaanbaar, want haar zus en Sato zijn ook goede middenafstandrijdsters.
Verheijen wel echt kansloos voor olympisch goud, ondanks dat die best goed was overall natuurlijk. Wennemars ook nooit serieus een greep naar goud gedaan volgens mij, net aan brons in Turijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral bij Ritsma toch? Wennemars en Verheijen waren nog wel absolute top in die jaren. Ritsma zat al in z'n nadagen en door hem de voorronde te laten rijden, zou hij eindelijk dat goud op de Spelen wel even binnenhalen..
Maar dat betekent niet dat Wennemars in 2006 zijn Olympische gouden droom al in duigen zag vallen door het mislopen van TP goud. Hij ging gewoon door tot 2010, won in de tussentijd nog allerlei wedstrijden, maar bleek toen niet goed genoeg meer voor Vancouver. Voor Verheijen geldt bijna precies hetzelfde.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Verheijen wel echt kansloos voor olympisch goud, ondanks dat die best goed was overall natuurlijk. Wennemars ook nooit serieus een greep naar goud gedaan volgens mij, net aan brons in Turijn.
Dus had het in Turijn moeten gebeuren, voor beide. Of zouden ze allebei het idee gehad hebben om op hun 34ste nog goud te gaan winnen op de volgende spelen? Zeker Verheijen zal toch wel ingezien hebben dat dat een kansloze missie ging worden met de opmars van Kramer.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat Wennemars in 2006 zijn Olympische gouden droom al in duigen zag vallen door het mislopen van TP goud. Hij ging gewoon door tot 2010, won in de tussentijd nog allerlei wedstrijden, maar bleek toen niet goed genoeg meer voor Vancouver. Voor Verheijen geldt bijna precies hetzelfde.
Achteraf hadden we jarenlang gewoon Kramer op kop moeten laten rijden en de anderen Kramer laten duwen. Eigenlijk was dat destijds ook wel duidelijk gezien het verschil in rondetijden als wel of niet op kop reed.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Marcoss Ik heb alle edities er nog eens even bijgepakt.
OS 2006 vrouwen: Verslagen in de kwartfinale door latere winnaar Duitsland, Van Deutekom die het niet goed bij kon houden. Nederland reed in die kwartfinale de derde tijd van het toernooi.
OS 2006 mannen: Verslagen in de halve finale door latere winnaar Italië. Valpartij maar niet de beste.
OS 2010 vrouwen: Verslagen in de kwartfinale door latere winnaar Duitsland. Groenewold kan het niet bijhouden.
OS 2010 mannen: Verslagen in de halve finale door latere winnaar Noorwegen. Blokhuijsen kan het niet bijhouden, gemiste kans. Nederland rijdt voor brons de beste tijd van allemaal.
OS 2014 vrouwen: Nederland verreweg de beste.
OS 2014 mannen: Nederland verreweg de beste.
OS 2018 vrouwen: Nederland verliest finale ruim van Japan. Niet echt een duidelijke oorzaak.
OS 2018 mannen: Verslagen door latere winnaar Noorwegen. Blokkie kan het mede door een kapot veertje niet bijhouden.
Het valt me nog enigszins mee als je het zo bekijkt. In 2006 en 2010 was Nederland bij de vrouwen volgens mij niet echt topfavoriet. 2010 is natuurlijk wel een misser van jewelste bij de mannen.
Met de ploegenachtervolging die Nederland in die jaren compleet domineerde, waarom niet? Achteraf was dat inderdaad hun laatste kans, maar dat wisten ze toen nog nietquote:Op maandag 14 februari 2022 17:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dus had het in Turijn moeten gebeuren, voor beide. Of zouden ze allebei het idee gehad hebben om op hun 34ste nog goud te gaan winnen op de volgende spelen? Zeker Verheijen zal toch wel ingezien hebben dat dat een kansloze missie ging worden met de opmars van Kramer.
Ja ok, de ploegenachtervolging had in 2010 ook mogelijk geweest natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de ploegenachtervolging die Nederland in die jaren compleet domineerde, waarom niet? Achteraf was dat inderdaad hun laatste kans, maar dat wisten ze toen nog niet
Oh ja, dat gedoe met Gretha Smit destijdsquote:Op maandag 14 februari 2022 18:15 schreef Ericr het volgende:
OWS / steun hier moniek kleinsman
Krijgen we dit jaar een topic voor Antoinette?
De dames wachten met hun sterkste formatie tot de strijd om het brons, dus dat moet goed komen.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:47 schreef BasEnAad het volgende:
Het kan alleen nog maar meevallen morgen
Zou WojcickaBachleda Curus nog wel eens nachtmerries hebben van Ingrid Paul?quote:Op maandag 14 februari 2022 18:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh ja, dat gedoe met Gretha Smit destijds
Ja dit is wel de opmerking van de dag wat mij betreft. Gek dat we daar pas in 2022 achter komen. Nu zou Roest alles op kop moeten rijden, maarja te laat.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Achteraf hadden we jarenlang gewoon Kramer op kop moeten laten rijden en de anderen Kramer laten duwen. Eigenlijk was dat destijds ook wel duidelijk gezien het verschil in rondetijden als wel of niet op kop reed.
Bart Veldkamp vindt ook dat Letitia de Jong, uhhh nou ja, ingewisseld moet worden voor Marijke Groenewoud.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:16 schreef maxi-mus het volgende:
Ze motten Antwanet morgen op stal houden.
Gaat wel erg ver zo. Alles voor goud. Moet Ireen dan ook scheiden?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:17 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Bart Veldkamp vindt ook dat Letitia de Jong, uhhh nou ja, ingewisseld moet worden voor Marijke Groenewoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |