Maar dat had aan de samenstelling niks veranderd tov de huidige teams, denk ik, dat zijn de beste ploegen, hoe je de kwalificatie ook opzet.quote:Op maandag 14 februari 2022 11:45 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Top-3 van alle tijden door alle landen en alle teams. Dan moeten ze er wel op trainen.
Als je zegt: als jullie wr rijden op tp, dan gaan jullie sws naar os als team. Dat is dan toch enorme trigger om erop te gaan trainen?
Het lijkt erop dat vooral (team) Orie het niet belangrijk vindt, beetje jammer dat hij dan zo zijn stempel kan drukken.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dat had aan de samenstelling niks veranderd tov de huidige teams, denk ik, dat zijn de beste ploegen, hoe je de kwalificatie ook opzet.
Maar volgens mij speelt deze discussie al sinds 2006, maar er lijkt niks te veranderen, elke keer is het individu de basis en hopelijk zijn er genoeg te vinden voor de TP, maar verder doen we er niks aan.. dan is de conclusie ook gewoon dat niemand het belangrijk genoeg vindt. En als zelfs dit keer (met veel minder individuele belangen) dat belang er niet is, gaat dat nooit meer gebeuren, vrees ik.
Nou dat kan je beter niet doen, want Coopmans laat alles zoals het was:quote:Op maandag 14 februari 2022 14:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet 5 EUR op het feit dat Antoinette vervangen gaat worden door Marijke Groenewoud
Ohquote:Op maandag 14 februari 2022 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou dat kan je beter niet doen, want Coopmans laat alles zoals het was:
https://nos.nl/peking2022(...)s-hebben-plak-binnen
Even door scrollen naar het filmpje onder: Ploeg die geen ploeg oogt is eensgezind: 'Geen paniekvoetbal gaan spelen'
Vooral interessant het verschil qua de blik van Schouten als Ireen of Antwanet praat.quote:
Denk dat het ook vooral de mindere vorm van Antoinette is die hier voor gedoe zorgt, die kan niet mee als Schouten het gaspedaal volledig indrukt lijkt het....quote:Op maandag 14 februari 2022 14:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Vooral interessant het verschil qua de blik van Schouten als Ireen of Antwanet praat.
Dan moeten ze haar in positie 2 laten rijden en Wüst meer laten duwenquote:Op maandag 14 februari 2022 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat het ook vooral de mindere vorm van Antoinette is die hier voor gedoe zorgt, die kan niet mee als Schouten het gaspedaal volledig indrukt lijkt het....
Lijkt mij de combinatie van de vorm + wat in het artikel van AD stond (post #250).quote:Op maandag 14 februari 2022 14:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk dat het ook vooral de mindere vorm van Antoinette is die hier voor gedoe zorgt, die kan niet mee als Schouten het gaspedaal volledig indrukt lijkt het....
Dat zou je dan geoefend moeten hebben en daar is geen tijd voor. Alles blijft zoals het was, zelfde wisselschema, alles.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moeten ze haar in positie 2 laten rijden en Wüst meer laten duwen
Nou dat wordt dus hoogstens bronsquote:Op maandag 14 februari 2022 15:03 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat zou je dan geoefend moeten hebben en daar is geen tijd voor. Alles blijft zoals het was, zelfde wisselschema, alles.
Antwanet vervangen door Schulting/Leerdam.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:04 schreef AgnesGru het volgende:
Komt net interessant artikel binnen van het AD (premium), opvallende dingen:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)in-peking~a83e4141c/
Ik snap werkelijk waar niet dat ze haar überhaupt hebben opgesteld als ze niet eens bereid is samen te trainen. Gauw Groenewoud erin bitte.
Ben trouwens nog even in het archief van de TP gedoken op de geweldige uitslagensite van de ISU om te kijken naar de begindagen. Zie oa:quote:Op zondag 13 februari 2022 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, wie had je dan als concurrentie gehad voor Jumbo?
B. de Jong, S. Janmaat, R. Ketquote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben trouwens nog even in het archief van de TP gedoken op de geweldige uitslagensite van de ISU om te kijken naar de begindagen. Zie oa:
https://live.isuresults.e(...)ompetition/8/results
Toen was het blijkbaar best gebruikelijk dat landen met meerdere teams meededen aan de World Cup, hier eindigde Nederland met 3 teams binnen 5 seconden van elkaar. Ik heb zelfs een WC gezien waar Finland met meerdere teams meedeed
Het lijkt me best een interessant idee om dit opnieuw open te stellen in World Cups en het huidige format voor WKs/OS te behouden. Ben benieuwd hoeveel landen nu nog meerdere teams kunnen opstellen, maar misschien zorgt het wel voor meer zij-instroom en van daaruit meer competitie op de langere afstanden.
Ket, de ultieme 1250m rijderquote:Op maandag 14 februari 2022 15:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
B. de Jong, S. Janmaat, R. Ket
Wat een dreamteam
Die namen zijn pure nostalgie!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ben trouwens nog even in het archief van de TP gedoken op de geweldige uitslagensite van de ISU om te kijken naar de begindagen. Zie oa:
Toen was het blijkbaar best gebruikelijk dat landen met meerdere teams meededen aan de World Cup, hier eindigde Nederland met 3 teams binnen 5 seconden van elkaar. Ik heb zelfs een WC gezien waar Finland met meerdere teams meedeed
Het lijkt me best een interessant idee om dit opnieuw open te stellen in World Cups en het huidige format voor WKs/OS te behouden. Ben benieuwd hoeveel landen nu nog meerdere teams kunnen opstellen, maar misschien zorgt het wel voor meer zij-instroom en van daaruit meer competitie op de langere afstanden.
"Ja we zullen er staan maar eigenlijk is het te laat" was de boodschap van Irene zo ongeveer.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:27 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nou dat kan je beter niet doen, want Coopmans laat alles zoals het was:
https://nos.nl/peking2022(...)s-hebben-plak-binnen
Even door scrollen naar het filmpje onder: Ploeg die geen ploeg oogt is eensgezind: 'Geen paniekvoetbal gaan spelen'
Denk dat zelfs de meest doorgewinterde schaatsfans deze gasten niet meer kennen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:53 schreef Aguero het volgende:
[..]
B. de Jong, S. Janmaat, R. Ket
Wat een dreamteam
Ik zou ze op straat niet herkennen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Denk dat zelfs de meest doorgewinterde schaatsfans deze gasten niet meer kennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lag dat niet vooral aan z'n teamgenoten? Röjler was volgens mij een subtopper op de 5000m en allroundkampioenschappenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:28 schreef Marcoss het volgende:
Coach van Nils vd Poel deed toen ook mee overigens, die kon er alleen niet zoveel van
Ongelofelijk dat we in 2006 niet wonnen. Echt zo superieur aan de andere teams toen.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |