Eindelijk iemand die mijn kunstzinnige TT's waardeertquote:
Die is weer ergens aan het borrelen denk ikquote:Op zondag 13 februari 2022 12:57 schreef dud0r het volgende:
Over acclimatiseren gesproken ik heb @:borrelnootje00 nog niet gezien dit weekend
Ik heb het druk. 💀quote:Op zondag 13 februari 2022 12:57 schreef dud0r het volgende:
Over acclimatiseren gesproken ik heb @:borrelnootje00 nog niet gezien dit weekend
Was dat maar zo! 😜quote:Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is weer ergens aan het borrelen denk ik
Daar is ze hoorquote:
Hoi! Vind wel leuk dat ik beetje gemist word 😜 fijne zondag jij en iedereen iigquote:
Dank je!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hoi! Vind wel leuk dat ik beetje gemist word 😜 fijne zondag jij en iedereen iig
Ben ik al. Helaas moet ik ook nog eens tot de avond.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank je!
Jij ook!
Moet je aan de arbeid zo?
Ah lange dag dus.quote:Op zondag 13 februari 2022 13:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben ik al. Helaas moet ik ook nog eens tot de avond.
Dankjewel! Komt goed 😎quote:Op zondag 13 februari 2022 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah lange dag dus.
werkse dan lieverd
En als het niet goed komt, komen we met de hele VivSC op bezoek om je te helpen of het je moeilijker te maken. Ligt er maar net aan hoeveel we dan al gedronken hebbenquote:
Op papier zou het werken, realiteit waarschijnlijk anders haha 👻quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
En als het niet goed komt, komen we met de hele VivSC op bezoek om je te helpen of het je moeilijker te maken. Ligt er maar net aan hoeveel we dan al gedronken hebben
Ja pff en vooral nu mooi weer he. Ik snap mensen wel is leuk en gezellig 😜quote:Op zondag 13 februari 2022 13:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alle hens aan dek bij jou zeker
Het idee is leuk de uitvoering waarschijnlijk minderquote:Op zondag 13 februari 2022 13:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Op papier zou het werken, realiteit waarschijnlijk anders haha 👻
Ja ik proef de lente al een beetjequote:Op zondag 13 februari 2022 13:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja pff en vooral nu mooi weer he. Ik snap mensen wel is leuk en gezellig 😜
Sterkte en werk ze!quote:Op zondag 13 februari 2022 13:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ben ik al. Helaas moet ik ook nog eens tot de avond.
Zit je alweer aan een lente bokje te slurpenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik proef de lente al een beetje
ik heb nu een MI dat je buiten staat en met je tong een beetje wild de lucht aan het likken bent in het zonnetjequote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las eerst tempo lopenquote:
Nou liever koud weer met zon dan bewolkt en regenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik las eerst tempo lopen![]()
En gelukkig maar, dat koude gure zeik weer![]()
een MI?quote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nu een MI dat je buiten staat en met je tong een beetje wild de lucht aan het likken bent in het zonnetje
mental imagequote:
Heeeeeeeeeeeeeelijk he. Gelijk een opleving 😜quote:Op zondag 13 februari 2022 13:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo leer je elke dag watquote:Op zondag 13 februari 2022 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ah die afkorting ken ik nog niet
succes!quote:
Echt he. al zoveel geleerd hierquote:Op zondag 13 februari 2022 13:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Goeie leerschool dit forum
Dan liever 15/20 graden met een strak blauwe lucht en een lekker zonnetjequote:Op zondag 13 februari 2022 13:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou liever koud weer met zon dan bewolkt en regen
FOK! is de universiteit voor de eckt hooggeleidequote:
Yes pleasequote:Op zondag 13 februari 2022 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan liever 15/20 graden met een strak blauwe lucht en een lekker zonnetje
Komt eraan over een paar maandjesquote:
MaandjeS??quote:Op zondag 13 februari 2022 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt eraan over een paar maandjes
En daarna lammetjesquote:Op zondag 13 februari 2022 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
Nu nog de lentebokken in de schappen
En dat onder de baas zijn tijdquote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
helemaal lammetjes zijn van de lentebokken
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 14:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
Positieve zelftest.. Joepie
Op naar de GGD
Welkom in de club.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
Op naar de GGD
we gaan t meemakenquote:Op zondag 13 februari 2022 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]Joy....
Hopelijk heb je er minder last van dan wij gehad hebben.
Die tijd die zorg.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:20 schreef ToT het volgende:
[..]Op naar hartfalen volgend jaar of zo!
Sterkte!quote:Op zondag 13 februari 2022 15:08 schreef FranticDJ het volgende:
Op naar de GGD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:53 schreef Haags het volgende:
@:R-woud93Sowieso makker, laat de boel maar kapot gaan daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Ze zijn hard op weg nu.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sowieso makker, laat de boel maar kapot gaan daar
Club Erotica Deluxe, dat is de eeuwige concurrent van @Haags zijn DSBM club in Den Haagquote:
Ken ik nietquote:
Ah vandaar dat ie er zo over praatquote:Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Club Erotica Deluxe, dat is de eeuwige concurrent van @:haags zijn DSBM club in Den Haag
Hou je nou eens op?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Ah vandaar dat ie er zo over praat
En nog belangrijker, waarover?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ken ik niet
[..]
Ah vandaar dat ie er zo over praat
Tsja, als we dat niet weten dan word het ook moeilijk om aan zijn vraag te voldoenquote:
Misschien even vragen aan @Haagsquote:Op zondag 13 februari 2022 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, als we dat niet weten dan word het ook moeilijk om aan zijn vraag te voldoen
Zo'n test komt altijd op precies het verkeerde moment negatief uit, al is er nooit echt een goed moment om zo'n test negatief uit te laten vallen bedenk ik me terwijl ik het tiktequote:Op zondag 13 februari 2022 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, AH bestelling gedaan
komt allemaal wel weer mooi zokak zooi
geen vreten niks in huis
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n test komt altijd op precies het verkeerde moment negatief uit, al is er nooit echt een goed moment om zo'n test negatief uit te laten vallen bedenk ik me terwijl ik het tikte
Heb je al een datum bij de GGD ingepland?quote:
kon een uur na mn zelftest gelijk langsquote:Op zondag 13 februari 2022 16:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je al een datum bij de GGD ingepland?
Ah oke, dat is wel fijn. Binnen 24 uur de uitslag nog steeds?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kon een uur na mn zelftest gelijk langs
zitten om de hoek. ideaal.
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oke, dat is wel fijn. Binnen 24 uur de uitslag nog steeds?
Paffert erbij!quote:Op zondag 13 februari 2022 16:57 schreef FranticDJ het volgende:
@:TT acclimatiseren met @:iwanius #neverforget
En ook tijd voor bier.quote:
Op een mooie dinsdagochtend een terras in Rotterdam bezoeken, misschien vind je hem.quote:
Als je de ruimte hebt om te acclimatiseren is elke dinsdagochtend mooiquote:Op zondag 13 februari 2022 17:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op een mooie dinsdagochtend een terras in Rotterdam bezoeken, misschien vind je hem.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Die botterik is een FOK!ker!
Het_Bokje in NWS / Glennis Grace betrokken bij mishandeling supermarktquote:Op zondag 13 februari 2022 17:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Wel een geniale reactie haha
Don't be fooled by the rocks that I gotquote:
Thnx, heb hem even een like gegevenquote:Op zondag 13 februari 2022 17:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Het_Bokje in NWS / Glennis Grace betrokken bij mishandeling supermarkt
Binnenkort misschien niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:07 schreef FranticDJ het volgende:
Klitsjko is gewoon burgemeester van Kiev
Hey greys, de boel weer op orde?quote:
Ik had hem laatst de volgende ochtend voor 10 uur in de ochtend al van de GGD.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hey greys, de boel weer op orde?
Ik kan ze iig wel besmettenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaan wij samen aan het oostfront vechten? Dat wordt dolle pret!
Probleem van morgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
morgen maar eens bellen hoe snel we een schade expert hier aan huis kunnen hebben
Had nog niet er op gereageerd, maar wat een schrik was dat zegquote:Op zondag 13 februari 2022 18:33 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
morgen maar eens bellen hoe snel we een schade expert hier aan huis kunnen hebben
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had nog niet er op gereageerd, maar wat een schrik was dat zeg
Gelukkig alleen de schoorsteen, kan je de rook nog ruiken eigenlijk ?
Ah ok, gelukkig maar dan.. Succes verder hopen dat snel opgelost is..quote:Op zondag 13 februari 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
beetje wel
en we hebben eigenlijk niet eens echt rook in huis gehad
enkel door het gat wat ze hadden gemaakt
dat wordt nog wel een werkjequote:Op zondag 13 februari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok, gelukkig maar dan.. Succes verder hopen dat snel opgelost is..
watskebeurt?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt nog wel een werkje
en hopen dat we alles vergoed krijgen
Ik baal wel voor je ook al is het gelukkig goed afgelopen.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is idd maar afwachten hoe je verzekerd bent.. * zal duimen*quote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima verzekerdquote:Op zondag 13 februari 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is idd maar afwachten hoe je verzekerd bent.. * zal duimen*
Dat is waar jaquote:Op zondag 13 februari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima verzekerd
maar met verzekerings maatschappijen weet je nooit!
Walgelijk biermerk ook. Haal het Brand eruit en doe er Hertog Jan voor terug!quote:
thnx Haagsquote:Op zondag 13 februari 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Walgelijk biermerk ook. Haal het Brand eruit en doe er Hertog Jan voor terug!
Sterkte
Schoorsteen wel elk jaar laten vegen, en je eventuele cv-ketel ook elk jaar laten onderhouden?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima verzekerd
maar met verzekerings maatschappijen weet je nooit!
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx Haags
Brand wordt hier niet gedronken
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Schoorsteen wel elk jaar laten vegen, en je eventuele cv-ketel ook elk jaar laten onderhouden?
je wint nu wel met glans de zwarte Piet discussie. Want ze worden wel degelijk zwart als ze bij jou de schoorsteen door flikkeren naar beneden.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Schoorsteen wel elk jaar laten vegen, en je eventuele cv-ketel ook elk jaar laten onderhouden?
Ik heb gister avond nog twee flesjes Brand gedronken bij vriendenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx Haags
Brand wordt hier niet gedronken
heb je alle kleine lettertjes gelezen??quote:Op zondag 13 februari 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
[..]
je wint nu wel met glans de zwarte Piet discussie. Want ze worden wel degelijk zwart als ze bij jou de schoorsteen door flikkeren naar beneden.
Dan moet dat geen probleem op te leveren.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je alle kleine lettertjes gelezen??
ik niet![]()
![]()
elke jaar vegen doen we ja
en hebben net 1 jaar een een nieuwe cv
Ik zat aan de Grolsch, daar krijg ik me een tering kater van. Niet te zuinigquote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb gister avond nog twee flesjes Brand gedronken bij vrienden
Hoe kan dat ?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat aan de Grolsch, daar krijg ik me een tering kater van. Niet te zuinig
Geen idee, maar ik heb het nooit zo op Grolsch gehad. Niet mijn merk, maar er was weinig anders eigenlijk.quote:
Hij is Schultenbrau gewend.quote:
geen echt bier gewend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen echt bier gewend?Zeker wel, met een papa die bieretiketten spaart heb ik toch al beheurlijk wat soorten mogen drinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Grolsch staat ver onderaan bij mij.Zonder wrijving geen glans
Greysmilfquote:
ik drink nietquote:Op zondag 13 februari 2022 19:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker wel, met een papa die bieretiketten spaart heb ik toch al beheurlijk wat soorten mogen drinken.
Maar Grolsch staat ver onderaan bij mij.
Ok, ik ga dat eens even op zoeken hoe dat kan..quote:Op zondag 13 februari 2022 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb het nooit zo op Grolsch gehad. Niet mijn merk, maar er was weinig anders eigenlijk.
Dat lijkt mij helemaal niet lekker, lust sws geen bier eigenlijkquote:Op zondag 13 februari 2022 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is Schultenbrau gewend.
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen echt bier gewend?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Grolsch heeft er zo'n kabouter in verstopt met een hamer die de volgende dag los gaat in je maagquote:Op zondag 13 februari 2022 19:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Zeker wel, met een papa die bieretiketten spaart heb ik toch al beheurlijk wat soorten mogen drinken.
Maar Grolsch staat ver onderaan bij mij.
Hertog Jan.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ok, ik ga dat eens even op zoeken hoe dat kan..
Welk bier merk drink je wel graag dan?
Grolsch drink ik niet graag, dat pils heeft een afdronk die me niet echt goed bevalt. Dan drink ik nog liever Brouwers of Alfa.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zat aan de Grolsch, daar krijg ik me een tering kater van. Niet te zuinig
Ik heb dat met Leeuw bier, daar hoef ik er maar 3 of 4 pilsjes (normaal flesjes formaat, geen 3 liter flesjesquote:
Dat zijn wel de 2 hoofdpunten waarop verzekeringsmaatschappijen je ongezien de tyfus laten krijgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je alle kleine lettertjes gelezen??
ik niet![]()
![]()
elke jaar vegen doen we ja
en hebben net 1 jaar een een nieuwe cv
Leeuw bier???quote:Op zondag 13 februari 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat met Leeuw bier, daar hoef ik er maar 3 of 4 pilsjes (normaal flesjes formaat, geen 3 liter flesjes) en ik heb een kater van hier tot in Rome, terwijl ik makkelijk 5/6 halve liters Brand of Hertog Jan of Gulpener kan weg tikken en een uurtje of twee duf ben en na een kop koffie en een goede douche gaat het wel weer.
Leeuw bier? Ik wist niet eens meer dat het nog bestond.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat met Leeuw bier, daar hoef ik er maar 3 of 4 pilsjes (normaal flesjes formaat, geen 3 liter flesjes) en ik heb een kater van hier tot in Rome, terwijl ik makkelijk 5/6 halve liters Brand of Hertog Jan of Gulpener kan weg tikken en een uurtje of twee duf ben en na een kop koffie en een goede douche gaat het wel weer.
dat dusquote:Op zondag 13 februari 2022 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zijn wel de 2 hoofdpunten waarop verzekeringsmaatschappijen je ongezien de tyfus laten krijgen.
"Brand omdat er een kaars omgevallen is? Oh, maar je hebt dit jaar je cv-ketel niet laten onderhouden. Nou succes met zelf de kosten van de schade op te hoesten he!"
Ja dat dus.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe dat kan, maar kan er zo niks vinden op Google wel dat je van donker bier sneller dronken wordtquote:Op zondag 13 februari 2022 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar die 2 dingen zijn de hoofd-excuses. Heb je dat in orde, dan is de kans groot dat het wel goed komt!quote:Op zondag 13 februari 2022 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
je weet het nooit wat ze verzinnen
en we hebben natuurlijk een oud huis
quote:
Jup, dat bestaat nog. Al word het al zolang ik me kan herinneren niet meer gebrouwen in Valkenburg aan de Geul. Dat pand word al 15 jaar verhuurd als bedrijfsruimte aan andere bedrijfjes.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leeuw bier? Ik wist niet eens meer dat het nog bestond.
Mijn lijdende theorie is dat verschillende merken verschillende verhoudingen gebruiken in hun recepturen en door een reactie of bepaalde intolerantie van je lijf je verschillend kan reageren op verschillende recepturen.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe dat kan, maar kan er zo niks vinden op Google wel dat je van donker bier sneller dronken wordt
Misschien hier door, dat er ene merk meer zit dan het andere merk?
Verder zijn er nog een aantal andere stoffen in drank die verantwoordelijk zijn voor de kater. Dat zijn met name de zogenaamde foezelalcoholen. In alcoholische dranken zitten behalve alcohol (ethylalcohol) ook nog andere soorten alcohol. Deze soorten alcohol worden wel foezelalcoholen genoemd en komen in zeer kleine hoeveelheden voor. Ze zijn giftig, worden trager afgebroken dan alcohol en zijn de volgende dag nog in je bloed aanwezig.
De ernst van de kater heeft te maken met de hoeveelheid foezelalcoholen. In wodka zitten de minste en in pruimenbrandewijn de meeste foezelalcoholen.
Die brouwerij is al lang geleden gestopt maar het kan zijn dat andere brouwerijen het over hebben genomen.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Jup, dat bestaat nog. Al word het al zolang ik me kan herinneren niet meer gebrouwen in Valkenburg aan de Geul. Dat pand word al 15 jaar verhuurd als bedrijfsruimte aan andere bedrijfjes.
Dat laatste weet ik toevallig omdat een oud klasgenoot van me een eigen bedrijfje is gestart en toen ze voor het eerst bedrijfsruimte gingen zoeken cheap ass in die voormalige brouwerij zijn ingetrokken.
Volgens mij worden die nu bij Alfa in de brouwerij gebrouwen, maar dat weet ik niet 100% zeker.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die brouwerij is al lang geleden gestopt maar het kan zijn dat andere brouwerijen het over hebben genomen.
Ja, nog lekker klein anderhalf uur gewandeld. Wel blij dat ik mijn waterdichte werkschoenen van mijn oude werk aan had want was nogal modderigquote:Op zondag 13 februari 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb je nog lekker gewandeld vanmiddag Rabbit?
Mooi eindje dus.. ja maar niet heel ver, vond het best wel koudquote:Op zondag 13 februari 2022 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, nog lekker klein anderhalf uur gewandeld. Wel blij dat ik mijn waterdichte werkschoenen van mijn oude werk aan had want was nogal modderig![]()
Jij nog lekker aan de wandel geweest?
Zondag he, morgen vast weer drukkerquote:Op zondag 13 februari 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is wel een stil dagje hier.
Ik heb een dekbeddenset besteld. Kom je langs om het uit te proberen?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zondag he, morgen vast weer drukker
smoothquote:Op zondag 13 februari 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een dekbeddenset besteld. Kom je langs om het uit te proberen?
Of ie wel fijn ligt?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een dekbeddenset besteld. Kom je langs om het uit te proberen?
Daar ben ik zo goed in.quote:
Natuurlijk, wat anders. Ik heb ook een nieuw koffiezetding, die moet ook getest worden.quote:
En als ik het niks vind dan?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat anders. Ik heb ook een nieuw koffiezetding, die moet ook getest worden.
hoe eet je je ontbijt?quote:Op zondag 13 februari 2022 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als ik het niks vind dan?![]()
Stuur het weer terug haha
Oehw, even denken hoe ik nou weer smooth zal reageren.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En als ik het niks vind dan?![]()
Stuur het weer terug haha
Kopje thee, plakje koek met roomboter denk ik ofzo.quote:
Lukt je vast welquote:Op zondag 13 februari 2022 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oehw, even denken hoe ik nou weer smooth zal reageren.
Kop thee soms wel inddquote:Op zondag 13 februari 2022 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kopje thee, plakje koek met roomboter denk ik ofzo.
Ik ken je beter dan je denkt.quote:
Met de wind was het wel frisjes idd.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi eindje dus.. ja maar niet heel ver, vond het best wel koud
Nou dat weet ik nietquote:Op zondag 13 februari 2022 20:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken je beter dan je denkt.
Pokkewindquote:Op zondag 13 februari 2022 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met de wind was het wel frisjes idd.
Zeg dat wel brrquote:Op zondag 13 februari 2022 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ja wat is dit voor gore wind, het is bijna 10 graden, maar voelt nog steeds vieskoud aan
Het word tijd dat we met pannen en pollepels naar het binnenhof trekken! DIT KAN NIET LANGER!quote:Op zondag 13 februari 2022 20:30 schreef hemarookworst het volgende:
Dat we dit zomaar toestaan in Nederland!!
Welneequote:Op zondag 13 februari 2022 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Twijfel je aan de badeend?[ afbeelding ]
Ja was een heel fijn weekend. Gisteren was ik lekker een dagje thuis, druk geweest en lekker gewandeld.quote:
Chinees eten is altijd een win! En klinkt als een prima weekendje verder.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja was een heel fijn weekend. Gisteren was ik lekker een dagje thuis, druk geweest en lekker gewandeld.
Vandaag een dagje intratuin en ook gewandeld en lekker chinees gehad met mama![]()
Hoe is het met jou, en hoe is jou weekend?
Klinkt ook als een goed weekend.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Chinees eten is altijd een win! En klinkt als een prima weekendje verder.
Mijn weekend was wel oké. Gister nog meegedaan aan een online race, in de avond nog bij vrienden langs geweest met muis en vandaag gewoon rustig aan gedaan, gewandeld en uitgerust voor de week die komen gaat.
Ik vind dat weekenden nog steeds veel te snel gaan, ook al zijn ze goedquote:Op zondag 13 februari 2022 20:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Klinkt ook als een goed weekend.
Weekenden gaan altijd te snel. Maar deze was echt heel goed en fijn!
3de, plek. Lozer.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat weekenden nog steeds veel te snel gaan, ook al zijn ze goed![]()
En nee, helaas niet gewonnen gister maar wel 3e geworden in onze klasse wat best een prestatie was voor ons doen.
Beetje gecompliceerd om snel uit te leggen, maar in het kort komt het op het volgende neer. We rijden mee in een kampioenschappen reeks en hoe hoger je finisht, hoe meer punten je krijgt toegewezen.
Mensen die constant overwinningen behalen krijgen na verloop van tijd zoveel punten dat ze moeten oprotten naar een hogere divisie omdat ze 'te goed' zijn voor de divisie waar ze dan in rijden en hetzelfde geld voor mensen die altijd onderaan finishen, die gaan een divisie naar beneden.
Gister reden we voor het eerst een divisie hoger dan we de afgelopen 20 races gewend waren dus dan is een 3e plek best goed resultaat.
Ik was tijdens een pitstop te druk bezig met de pitpoezenquote:
Dat is wel een aanvaardbaar excuus.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik was tijdens een pitstop te druk bezig met de pitpoezen
En dan finish ik niet zo snel als haagsquote:Op zondag 13 februari 2022 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is wel een aanvaardbaar excuus.
quote:Op zondag 13 februari 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan finish ik niet zo snel als haags
Zet dan ook een bord neer met teststraat rechtdoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan finish ik niet zo snel als haags
Maar even in een spoiler, want ik weet niet of haags het zo leuk vind als ik zijn 'bedrijfslogo's hier zo maar neer gooi......quote:Op zondag 13 februari 2022 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zet dan ook een bord neer met teststraat rechtdoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ben onderwegquote:Op zondag 13 februari 2022 21:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat z'n gangetje, lig al lekker in bed
Heb je aan mij niet genoeg?quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je aan mij niet genoeg?
Je hebt mij verdrietig gemaakt.quote:
Sorryquote:Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt mij verdrietig gemaakt.
[ afbeelding ]
Zolang we maar kunnen lachen.quote:
Tuurlijk, dat weet je tochquote:Op zondag 13 februari 2022 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zolang we maar kunnen lachen.
Met jou heb ik altijd goed kunnen opschieten en dat waardeer ik best wel.quote:
Nobody gives a fuck.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
En GGD stuurt me net ook een positief berichtje
Is er tenminste nog iemand positief hierquote:Op zondag 13 februari 2022 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
En GGD stuurt me net ook een positief berichtje
ja tochquote:Op zondag 13 februari 2022 23:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is er tenminste nog iemand positief hier
vooralsnog wat hoesten en keelpijn valt allemaal wel meequote:Op zondag 13 februari 2022 23:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben je er flink ziek van, of valt het mee?
Ahh dat is fijn!quote:Op zondag 13 februari 2022 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooralsnog wat hoesten en keelpijn valt allemaal wel mee
Heb je toen ook 4 dagen staand geplast?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahh dat is fijn!
Ik had vier dagen de Mannengriep.... Echt... Ik kon alleen maar op de bank liggen en mezelf zielig vinden
Nee, de mannen in mijn leven plassen op 1 na allemaal zittend.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb je toen ook 4 dagen staand geplast?
golden showerquote:Op zondag 13 februari 2022 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, de mannen in mijn leven plassen op 1 na allemaal zittend.
Dus ik associeer staand plassen enkel met douchen
quote:
neequote:
quote:Nee, als vrouw zijnde kan ik enkel staand plassen in de douche
Huh, want?quote:Op maandag 14 februari 2022 00:03 schreef FranticDJ het volgende:
10+ jaar op zee heeft mij ook geleerd om te zitten
Ow, zoquote:Op maandag 14 februari 2022 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
succes met staand pissen
Beterschap.quote:Op zondag 13 februari 2022 23:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vooralsnog wat hoesten en keelpijn valt allemaal wel mee
Zo ik herbeleef mijn cruise vakantie enkele jaren geleden op wilde zeequote:Op maandag 14 februari 2022 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
succes met staand pissen
Goedemorgen heer dud0r.quote:
Meneer fruitquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 07:59 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Jullie krijgen ook een hartje
HAAAAAGS KWARTIIIIEEERTJEquote:
Hoe zijn je klachten? Beetje hetzelfde als gisteren?quote:
Damn.quote:
zelfde ja.. niet al te best geslapen maar ok.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe zijn je klachten? Beetje hetzelfde als gisteren?
Welkom bij de slecht slapen clubquote:Op maandag 14 februari 2022 09:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zelfde ja.. niet al te best geslapen maar ok.
Greysmilfquote:
Insgelijks!quote:Op zondag 13 februari 2022 22:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou heb ik altijd goed kunnen opschieten en dat waardeer ik best wel.![]()
* SBE is weer lekker smoot bezig.
quote:Op maandag 14 februari 2022 10:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Corrie is toch al lang weer huiswaarts gekeerd?
Oh je hebt het over Corrie V
Heer Henk.quote:
Ah nou hopen dat je toch snel weer beter bentquote:
heb jij muis al een valentijnskwakje gegeven vandaag?quote:
hij is al wel in de KSC langsgeweestquote:Op maandag 14 februari 2022 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
En aangezien mijn minister van lunchgenot nog niet langs is geweest, verklaar ik bij deze in al mijn konijnlijke macht het lunchgenot voor geopend!
Laat het u smaken!
Dat je deze vraag nog moet stellenquote:Op maandag 14 februari 2022 12:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb jij muis al een valentijnskwakje gegeven vandaag?
Dat telt nietquote:Op maandag 14 februari 2022 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
hij is al wel in de KSC langsgeweest
zit haar maandelijkse probleempje ook in haar mond dan?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je deze vraag nog moet stellen![]()
Nee, ze heeft nog last van haar maandelijks probleempje
Ja, want ze wil dan zelfs blijven door klagen over de meest onredelijke dingenquote:Op maandag 14 februari 2022 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
zit haar maandelijkse probleempje ook in haar mond dan?
Ze kan niet klagen met een volle mondquote:Op maandag 14 februari 2022 12:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, want ze wil dan zelfs blijven door klagen over de meest onredelijke dingen
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:32 schreef ToT het volgende:
Gaat weer lekker hier, zie ik!
Hee peeps!
altijd tochquote:Op maandag 14 februari 2022 12:32 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
@Haagsquote:Op maandag 14 februari 2022 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
En aangezien mijn minister van lunchgenot nog niet langs is geweest, verklaar ik bij deze in al mijn konijnlijke macht het lunchgenot voor geopend!
Laat het u smaken!
ToTGoTquote:Op maandag 14 februari 2022 12:32 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
ga eten danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |