Mwa als ie de intelligentie van Leroy heeft is hij over een minuut vergeten wat de bedoeling is en loopt hij weg.quote:
Ik denk nu eigenlijk Kristof, want die staat nu bij de gameroom te schreeuwen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Wie baalt er vreselijk en dat zag je in ZIJN ogen.
Leroy verloor ook van Hanne buiten met die waterproef. Spieren zegt ook niet altijd alles...quote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
Omg er staat kennelijk een sterk persoon voor Leroy
Vingers kruisenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Leroy verloor ook van Hanne buiten met die waterproef. Spieren zegt ook niet altijd alles...
FOCUSquote:Op zondag 13 februari 2022 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
MAMMAAAA, GE DOE ET GOE HE. VOLHOUDEN MAMAMAAAAA
Schijtfiguur. Mag niet weer vrijstelling krijgen, als dat op het spel staat althans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wel sterke armen dusquote:Op zondag 13 februari 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Neef van Leroy doet grondwerk zegt ie, sleuven uitgraven. Hij is heel lomp zegt Leroy
Familiekwaaltje dusquote:Op zondag 13 februari 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Neef van Leroy doet grondwerk zegt ie, sleuven uitgraven. Hij is heel lomp zegt Leroy
x3quote:Op zondag 13 februari 2022 12:15 schreef Hendrik83 het volgende:
Leroy: Mijn neef doet grondwerk, met een schep, weet je wel.
Dat lompe zit dus in de familie.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Erg belangrijk! Het heeft waarschijnlijk genoeg gekost om er zo uit te zienquote:
Toch niet weer die Leroy hoop ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:47 schreef Silves het volgende:
Nee toch dat geschreeuw..mutegaat dus om een pin...
Kan haast niet i.v.m. corona vermoed ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:07 schreef Silves het volgende:
dadelijk gaat het niet om de pin..maar 5 min een knuffelsessie of overleg wat er speelt in de buitenwereld...
Denk weer net als vorig jaar met dat raam er tussen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan haast niet i.v.m. corona vermoed ik.
Dan als in de gevangenis achter glas met zo,n foon..quote:Op zondag 13 februari 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan haast niet i.v.m. corona vermoed ik.
Wat anders, ontmoeting kan niet ivm coronaquote:Op zondag 13 februari 2022 12:20 schreef Mjelleke het volgende:
Iedereen enthousiast en Leroy met een kop ... Bleghhh. Hoop echt niet dat hier een pin aan vast hangt.
Wat een vreselijk figuur is dat.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:20 schreef s1lverz het volgende:
Leroy: nie da ik er iets mee wil zeggen.. maar 't is, die werkt in de grond weet je wel
Pas maar op met wat je zegt, zn neef schijnt in de grond te werrukkenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk figuur is dat.
Met een schep weetjewelquote:Op zondag 13 februari 2022 12:22 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt, zn neef schijnt in de grond te werrukken
Als hij een pin wint deze week, zullen ze hem w.s. een rekentoets van z'n dochter laten maken en bij een onvoldoende is hij de pin weer kwijt. Oftewel, die gaat geen pin winnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Wat anders, ontmoeting kan niet ivm corona
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:24 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Als hij een pin wint deze week, zullen ze hem w.s. een rekentoets van z'n dochter laten maken en bij een onvoldoende is hij de pin weer kwijt. Oftewel, die gaat geen pin winnen.
.....quote:Op zondag 13 februari 2022 12:24 schreef s1lverz het volgende:
Als hij een pin wint deze week, zullen ze hem w.s. een rekentoets van z'n dochter laten
maken en bij een onvoldoende is hij de pin weer kwijt. Oftewel, die gaat geen pin winnen.
Volgens mij lag Kristof er ook al uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:31 schreef Ireth het volgende:
Mama vera ligt er uit.
Noush, tobi, salar, kristof en leroy nu nog denk ik??
Harde compressor/limiterquote:Op zondag 13 februari 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen ze geen geluidsdemper op Nouchine zetten man o man wat een geschreeuw
Ik dacht dat Julio al lang er uit lag??quote:Op zondag 13 februari 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
4 mannen en moeder van Nouchine over. (Salar - Julio - Leroy en Tobi)
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.quote:
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Tascha071 het volgende:
De neef van Leroy heeft dikke armen. Dat werkt in zijn voordeel. Whahaha
Hhmm.... die gunde ik wel iets positiefs...quote:Op zondag 13 februari 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij lag Kristof er ook al uit.
Ga bijna denken nou mama van Nous geef het op aub. zijn we tenminste van het geschreeuw af.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.
we zullen het maar enthousiasme noemenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.
Graaft met een schep weet je wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?
Iets mee unne schup?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?
Nu nog wel, vanavond graaft hij waarschijnlijk naar goud en over een week is hij dagelijks bezig met het opgraven van dinosquote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Graaft met een schep weet je wel.
Ws riool ofzo
hahahahah hahahahahahahaha ahahhahaahaquote:Op zondag 13 februari 2022 12:39 schreef Abundance2 het volgende:
leroy is best een schatje toch, van eenvoudige komaf ook
quote:Op zondag 13 februari 2022 12:39 schreef Abundance2 het volgende:
Maar even verbeterdquote:Op zondag 13 februari 2022 12:39 schreef Abundance2 het volgende:
Schatje?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:39 schreef Abundance2 het volgende:
Zo oprecht, eerlijk, gevoelig, totaal niet achterbaksquote:Op zondag 13 februari 2022 12:39 schreef Abundance2 het volgende:
Vind dat de bewoners die morgen maar zelf moeten doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind dit trouwens wel één van de beste opdrachten tot nu toe, bedankt FEBO ...
Een gagball in.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:44 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Asjeblieft zeg die moet 1 stemband uitschakelen
quote:
Ah. Dan kan de stream weer aan denk ik.quote:
Nee... maar ben het altijd met die stelling eens.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zolang Leroy maar niet wint.
Weten we al waarvoor?
trollquote:Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
Hopen dat Leroy wint en dan vrijstelling krijgt
Twitter en facebook weer helemaal flippen
jammer voor dr mama maar blij voor mn orenquote:
Jullie COS-ers zijn allemaal uitkeringstrekkers! Of hoe ging dat ook weer?quote:
Dan mag je idd gek doen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef MMXMMX het volgende:
Mama 6 weken niet gezien en ze gaat hellemaal uit haar dak.
Heb ouders en familie 5 jaar niet gezien en ben nooit zo gek gaan doen![]()
5 jaar dakloos geweest
O ja en jij hebt hier geen accountquote:Op zondag 13 februari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jullie COS-ers zijn allemaal uitkeringstrekkers! Of hoe ging dat ook weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |