zeker iemand uit de gymquote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
Omg er staat kennelijk een sterk persoon voor Leroy
Dat is ons/mij ook niet duidelijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Bedankt voor de SV Lion. Kan er niet uit opmaken wat de winnaar krijgt? Onderonsje(met glas ertussen) met een familielid?
Fuckquote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
Nou als hij wint voor vrijstelling zegt mij dat genoeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die neef van Leroy is dus loeisterk. Is dat die aan een of ander dating programma heeft meegedaan Die tokkie
Tobias had het over een pin, maar dat kan ook speculatie van hem zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Bedankt voor de SV Lion. Kan er niet uit opmaken wat de winnaar krijgt? Onderonsje(met glas ertussen) met een familielid?
Ok. Even afwachten dan maarquote:Op zondag 13 februari 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is ons/mij ook niet duidelijk.
Ja dan zou het de 3e keer op rij zijn. En die gozer moet er gewoon uit. Zoveel idiote dingen die hij doet en zegt. De moeder van Vera is de oudste daar denk ik, van de anderen staan er vrienden, neef, nicht en broersquote:Op zondag 13 februari 2022 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou als hij wint voor vrijstelling zegt mij dat genoeg.
4de keer zelfs.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dan zou het de 3e keer op rij zijn. En die gozer moet er gewoon uit. Zoveel idiote dingen die hij doet en zegt. De moeder van Vera is de oudste daar denk ik, van de anderen staan er vrienden, neef, nicht en broers
Hopen dat Leroy dan niet wint. Gast moet op de nominatielijst.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tobias had het over een pin, maar dat kan ook speculatie van hem zijn.
(Ex)Bokser en (ex)sportschooleigenaar volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |