Daar zat ik net aan te denken....wie weet is dat een week geleden al op genomen en hun maar denken dat het live is.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:03 schreef Kinga het volgende:
Ik zou me bescheuren als dat niet live is wat ze nu zien op de tv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan zou er ook familie van Peter bij moeten staan.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken....wie weet is dat een week geleden al op genomen en hun maar denken dat het live is.
Nu zijn Nouchines stembanden wel wat gewendquote:Op zondag 13 februari 2022 12:04 schreef Tourniquet het volgende:
Vera en Nouch hebben straks geen stem meer over.
Ja, maar als ze niks zeggen en de bewoners weten niet wie dat is kan diegene voor iedereen zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan zou er ook familie van Peter bij moeten staan.
Zei ik ook alquote:Op zondag 13 februari 2022 12:03 schreef Kinga het volgende:
Ik zou me bescheuren als dat niet live is wat ze nu zien op de tv.
quote:zondag 13 februari 2022 11:48 schreef Ireth het volgende:[/b]
Straks is dit alleen een opname, zijn ze in de gameroom geweest terwijl de bewoners buiten waren voor 1 of andere stomme opdracht
Immuniteitspin voor Leroy incoming.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
Omg er staat kennelijk een sterk persoon voor Leroy
Kan niet i.v.m. quarantaine.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:07 schreef Silves het volgende:
dadelijk gaat het niet om de pin..maar 5 min een knuffelsessie of overleg wat er speelt in de buitenwereld...
en dan moeten strijden tegen een paar moeders , knappe vent hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die neef van Leroy is dus loeisterk. Is dat die aan een of ander dating programma heeft meegedaan Die tokkie
zeker iemand uit de gymquote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
Dat is ons/mij ook niet duidelijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Bedankt voor de SV Lion. Kan er niet uit opmaken wat de winnaar krijgt? Onderonsje(met glas ertussen) met een familielid?
Fuckquote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
Nou als hij wint voor vrijstelling zegt mij dat genoeg.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef Koos1958 het volgende:
Die neef van Leroy is dus loeisterk. Is dat die aan een of ander dating programma heeft meegedaan Die tokkie
Tobias had het over een pin, maar dat kan ook speculatie van hem zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Bedankt voor de SV Lion. Kan er niet uit opmaken wat de winnaar krijgt? Onderonsje(met glas ertussen) met een familielid?
Ok. Even afwachten dan maarquote:Op zondag 13 februari 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is ons/mij ook niet duidelijk.
Ja dan zou het de 3e keer op rij zijn. En die gozer moet er gewoon uit. Zoveel idiote dingen die hij doet en zegt. De moeder van Vera is de oudste daar denk ik, van de anderen staan er vrienden, neef, nicht en broersquote:Op zondag 13 februari 2022 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou als hij wint voor vrijstelling zegt mij dat genoeg.
4de keer zelfs.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dan zou het de 3e keer op rij zijn. En die gozer moet er gewoon uit. Zoveel idiote dingen die hij doet en zegt. De moeder van Vera is de oudste daar denk ik, van de anderen staan er vrienden, neef, nicht en broers
Hopen dat Leroy dan niet wint. Gast moet op de nominatielijst.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tobias had het over een pin, maar dat kan ook speculatie van hem zijn.
(Ex)Bokser en (ex)sportschooleigenaar volgens mijquote:Op zondag 13 februari 2022 12:06 schreef juul. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |