Volgens mij lag Kristof er ook al uit.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:31 schreef Ireth het volgende:
Mama vera ligt er uit.
Noush, tobi, salar, kristof en leroy nu nog denk ik??
Harde compressor/limiterquote:Op zondag 13 februari 2022 12:32 schreef Dotteke het volgende:
Kunnen ze geen geluidsdemper op Nouchine zetten man o man wat een geschreeuw
Ik dacht dat Julio al lang er uit lag??quote:Op zondag 13 februari 2022 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
4 mannen en moeder van Nouchine over. (Salar - Julio - Leroy en Tobi)
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.quote:
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Tascha071 het volgende:
De neef van Leroy heeft dikke armen. Dat werkt in zijn voordeel. Whahaha
Hhmm.... die gunde ik wel iets positiefs...quote:Op zondag 13 februari 2022 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij lag Kristof er ook al uit.
Ga bijna denken nou mama van Nous geef het op aub. zijn we tenminste van het geschreeuw af.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.
we zullen het maar enthousiasme noemenquote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he ik vind het erg overdreven dat geschreeuw eerlijk gezegd.
Graaft met een schep weet je wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?
Iets mee unne schup?quote:Op zondag 13 februari 2022 12:35 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Heb je al gehoord wat zijn neef doet..?
Nu nog wel, vanavond graaft hij waarschijnlijk naar goud en over een week is hij dagelijks bezig met het opgraven van dinosquote:Op zondag 13 februari 2022 12:36 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Graaft met een schep weet je wel.
Ws riool ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |