SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is verzot op z'n muts en wilde hem vandaag ook steeds opHij klimt en klautert echt op ALLLES
Hij loopt echt super goed en stevig en is razendsnel. Hij kan heeeeel lief en leuk spelen met auto's en speelfiguren of zit gerust een half uur in een boekje te bladeren
En ik vind hem heel grappig
![]()
Verder slaapt ie snachts als een newborn, gaat er geen brood en fruit in en is het af en toe gewoon echt een eikel. Dus al met al een hele gemiddelde dreumes
![]()
Dit klinkt wel echt heel matig.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef Donna het volgende:
Mijn dreumes is helemaal niet leuk op het moment.
Ze moet niks van me hebben. Samen spelen is niet goed. Ga ik op de bank zitten is het ook niet goed, dan moet ze erbij en er weer af en janken en er weer bij en af en janken en boos doen. Ze laat zich ook al niet naar bed brengen door mij en huilt en jammert net zolang tot ze van ellende letterlijk omvalt en valt dan in slaap in m'n armen. Of niet en dan gaat het jammeren gewoon door.
Door m'n vriend laat ze zich gewoon naar bed brengen en bij opa en oma ook. Ik mis de magie ofzo.
Dus, als iemand zin heeft om me te vertellen dat deze fase heel kort is, graag.
Nee vanuit het niks gekomen. Als ze valt ofzo wil ze wel getroost worden door mij en ze is ook vaak wel vrolijk verder. Het is echt wanneer de vermoeidheid toeslaat dat ik afgewezen wordt. En dat is best vaak met een dreumes die eigenlijk nog 2 slaapjes nodig heeft maar zichzelf daar veeeeeeel te groot voor vindt. Veel vermoeidheid haha.quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:25 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Dit klinkt wel echt heel matig.Is die voorkeur van haar altijd al zo geweest of komt het vanuit t niets? Ik duim dat het snel over is. Lijkt me echt vreselijk moeilijk om zo afgewezen te worden.
quote:Op woensdag 16 maart 2022 21:36 schreef Aure het volgende:
Nou daar istie dan hoor
Jaaaa! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is verzot op z'n muts en wilde hem vandaag ook steeds opHij klimt en klautert echt op ALLLES
Hij loopt echt super goed en stevig en is razendsnel. Hij kan heeeeel lief en leuk spelen met auto's en speelfiguren of zit gerust een half uur in een boekje te bladeren
En ik vind hem heel grappig
![]()
Verder slaapt ie snachts als een newborn, gaat er geen brood en fruit in en is het af en toe gewoon echt een eikel. Dus al met al een hele gemiddelde dreumes
Resistance is futile.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 12:38 schreef monsterd. het volgende:
Hey dames, ik kom mij melden met onze dreumes! Gisteren 1 geworden. Ik ben laatste tijd wat minder actief op fok maar zal het leuk vinden weer mee te lezen.
En gezellig alle dreumes geklets en de alles zelf willen doen fase. Water is hier ook grote favoriet, maar nou niet echt voor mama en de opruimdienst
Oh nee. Fingers crossed dat dit maar even duurt, lijkt mij ook heel erg moeilijk.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef Donna het volgende:
Ze moet niks van me hebben. Samen spelen is niet goed. Ga ik op de bank zitten is het ook niet goed, dan moet ze erbij en er weer af en janken en er weer bij en af en janken en boos doen. Ze laat zich ook al niet naar bed brengen door mij en huilt en jammert net zolang tot ze van ellende letterlijk omvalt en valt dan in slaap in m'n armen. Of niet en dan gaat het jammeren gewoon door.
Door m'n vriend laat ze zich gewoon naar bed brengen en bij opa en oma ook. Ik mis de magie ofzo.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 20:28 schreef Donna het volgende:
Heel herkenbaar en ik ben soms met verschonen ook wel bang dat ik haar te hardhandig vastpak, maar ze katapulteert zichzelf nog eens van de commode af. Doe het dus ook regelmatig op de grond nu en dan ondertussen lekker geschopt worden.quote:Op donderdag 17 maart 2022 21:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Spelen gaat wel en hij laat zich ook door me knuffelen. Maar luiers verschonen, aankleden en hem in de wandelwagen doen zijn pure hel momenteel. Ik heb al een paar keer vriend bij het luier verschonen geroepen omdat ik het gewoon niet gedaan krijg. Gillen, krijsen, draaien,... vreselijk. Bij vriend is het allemaal een eitjeAls hij snachts huilend wakker wordt en ik hem wil troosten accepteert hij dat niet. Wederom krijsen, schreeuwen, maar ook uit mijn armen proberen te komen. Bij vriend gaat hij rustig zitten.... Waar het aan ligt, echt geen idee. Vermoeiend en frustrerend is het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar hè! Ik heb er ook moeite mee hoor. Als ik een luier moet doen, ben ik in mijn hoofd er mee bezig hoe ik het het beste kan aanpakken. Wat ik in zijn handen kan geven. Maar zelfs afleiding werkt vaak niet. Het is echt erg, maar ik zie er tegenop om een luier te doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 22:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en ik ben soms met verschonen ook wel bang dat ik haar te hardhandig vastpak, maar ze katapulteert zichzelf nog eens van de commode af. Doe het dus ook regelmatig op de grond nu en dan ondertussen lekker geschopt worden.
Vandaag ging het overall best goed, maar vanmiddag moest ze natuurlijk naar bed. Ze viel bijna in slaap in m'n armen met een flesje melk. Het ging zo goed en ik leg haar neer; DRAMA! Huilen en opstaan, speen en knuffels uit bed gooien, zichzelf 'neergooien' tegen de spijlen aan.
M'n vriend komt boven, ze steekt haar armpjes uit, lacht naar hem, kraait iets liefdevols en gaat liggen slapen.![]()
![]()
*En idd dat uit m'n armen proberen te komen. Levensgevaarlijk ook.
Wacht even, is R. al 1?quote:
Vaag danquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:43 schreef PKM het volgende:
Nee joh @:MaJo mijn kleuter tekent zelfs nog nauwelijks.![]()
Poffertje heeft weer streken en helpt graag mee. Zo blij dat het weer makkelijker gaat na een baggerweek.![]()
@:Donna en @:Sunshine1982 hebben jullie weleens staand verschonen geprobeerd? Doet voor ons wonderen. Ze loopt dan wel lachend weg met blote kont, je moet er dus echt ff de tijd voor nemen.
Mijn man mag het nog wel liggend doen.
Vanaf wanneer gaan ze eigenlijk aan de luierbroekjes? Aapie kwam eergisteren met een luierbroekje thuis van de opvangquote:Op vrijdag 18 maart 2022 10:53 schreef Donna het volgende:
Nee eigenlijk niet. Misschien toch eens luierbroekjes proberen dan. Gewone luiers krijg ik staand echt niet recht aan.
quote:Op vrijdag 18 maart 2022 11:04 schreef Tink89 het volgende:
Bij de oudste pas toen we gingen oefenen met het potje. Tot die tijd vind ik het vooral heel irritant om die hele broek uit te moeten trekken om een schone luier aan te doen. Normaal laat ik 'm om de enkels.
En ja, echt. Een jaar geleden gaf ik ongeveer nu aan dat het serieus werd. Over 30 minuten issie een jaar geleden geboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |