Bohhhhhquote:Op maandag 28 maart 2022 22:41 schreef Aure het volgende:
Wij hadden ook weer een periode met dunne vieze luiers bij Otis. Ik verdenk z'n tanden ervanik kon standaard elke ochtend weer een nieuwe outfit bij hem aan doen. En vorige week bij mijn vriend ook, omdat het zo dun was dat het Otis zijn broekspijp uit was gelopen toen hij Otis optilde en op zijn arm zette
het droop zo over hem heen en liet ook nog een heel spoor achter over de vloer en een tas van mij
Geen kuiltje bij Colin gelukkig, maar zijn hele balzak is gewoon een poepmagneetquote:Op maandag 28 maart 2022 22:32 schreef SQ het volgende:
[..]
Wij noemen dat altijd vezeltjespoep.
Goud heeft ook zo'n kuiltje in zijn balzak waar die vezels altijd in blijven plakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ja! Die zijn echt de helquote:Op maandag 28 maart 2022 22:29 schreef Seven. het volgende:
Over poep gesproken: ik háát volkorenbroodpoep. Overal vlokken.
Thanks. De laatste tijd probeer ik kleuter vezels in zijn kwark te geven omdat hij soms wat te dun poept. Maar nou was het nog niet helemaal goed. Ik ga mijn blik richten op wat hij drinkt.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:26 schreef SQ het volgende:
[..]
En verder moeten we ze meer vezels en minder suiker geven dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Ah, dat laatste is goed om te horen. En ik moest lachen om je tweede berichtje, al krijgt J. al bijna geen suiker. Dit weekend heeft ze wel (melkvrije) taart op, met dus wel behoorlijk wat suiker. Dat was feest gisteren, gelukkig was ze op de opvang.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:24 schreef SQ het volgende:
[..]
Goud heeft ook altijd tamelijk dunne poep. Geen diarree, maar wel dat het de luier regelmatig uit komt. Drollen of keutels heb ik nog nooit gezien.
Ik heb ook ooit gedacht aan KMA/lactose intolerantie, maar dan zouden er ook andere tekenen moeten zijn. Sommige kinderen hebben dat nou eenmaal. Geruststelling: zachte brei is gezonder dan stevige keutels
Ik verdenk nu dus tandjes van dat het weer erger wordt. Als het volgende week niet beter is dan moeten we inderdaad maar eens langere tijd gaan bijhouden wat ze eet en hoe ze poept. Zó geen zin in... Maar als het helpt dan helpt het.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:46 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Bij vrienden van ons bleek het appel te zijn waar hun zoon zo op reageert. Alle andere fruit en eten gaat en ging goed, maar fruitsap of appels en dan ging het zo weer mis. Het duurde heel lang voordat ze de link ontdekten omdat appel vaak als bijproduct in fruitsap zit, en ze daar pas laat achter kwamen. Misschien kun je uitproberen of je er logica in kan vinden?
Iew!! Nu moet ik zeggen dat ik soms wel terugverlang naar een externe balzak hoor. Poep tussen mini-schaamlippen uit peuteren is ook niet bepaald mijn hobby.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Bohhhhhhet kan altijd nóg erger
[..]
Geen kuiltje bij Colin gelukkig, maar zijn hele balzak is gewoon een poepmagneet. En dan zo met 1 vingertje in een billendoekje vlokken peuteren
.
Pastasaus met stukken is wel een redelijke omschrijving van J.'s poep als het geen diarree is.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja! Die zijn echt de helwij noemen het kruim, zit werkelijk overal. En inderdaad alles van die balzak afplukken
![]()
Als we het toch over dit soort dingen hebben: Aapie heeft soms harde ballen (echt een soort walnoot) en soms zijn ze super slap. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat de logica hierachter isHet heeft niks met kou te maken in ieder geval.
Qua poep: sinds hij vast voedsel eet geen hele dunne poep meer. Soms een vaste drol maar meestal toch wel pastasaus met stukken
Dan zal ze ook wel geen pastasaus schijtenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:59 schreef Smart_ass het volgende:
Beterschap PKM en Bien!
Over poep gesproken: Bubbles poepte daarnet in badHet moest er een keertje van komen natuurlijk
.
Overigens zitten hier alle pitten/vezels/zaden gewoon in de poep vermengd? Ik vind nooit losse stukjes in haar luier.
Eindelijk mag het gewoon. Ik hou van poeptalk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:30 schreef Aure het volgende:
Bizar eigenlijk hoeveel je over poep gaat praten als je eenmaal een kind hebt hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |