SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De eerste clubs die vannacht open zouden zijn, zijn al gesloten op bevel van de burgemeester (Haarlem) en in Tilburg hebben ze bij 013 10.000 euro boete gekregen. Het feest gaat daar echter door…quote:
Ik dacht dat ze niet zouden gaan handhaven eigenlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste clubs die vannacht open zouden zijn, zijn al gesloten op bevel van de burgemeester (Haarlem) en in Tilburg hebben ze bij 013 10.000 euro boete gekregen. Het feest gaat daar echter door…
Dat varieert per gemeente, elke burgemeester heeft zijn/haar eigen standpunt.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet zouden gaan handhaven eigenlijk.
Ja, dat maakt nu ook niet meer uit. De boete ligt er toch al en zo kunnen ze er nog wat van terug verdienen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste clubs die vannacht open zouden zijn, zijn al gesloten op bevel van de burgemeester (Haarlem) en in Tilburg hebben ze bij 013 10.000 euro boete gekregen. Het feest gaat daar echter door…
Precies, doortappen maar…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt nu ook niet meer uit. De boete ligt er toch al en zo kunnen ze er nog wat van terug verdienen.
En dat voor een mod. Gewoon door het slotje heen posten zeker.quote:
Deze keer niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat voor een mod. Gewoon door het slotje heen posten zeker.
Ik las dit te laat, maar ga je raad opvolgen…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:12 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat MadMaster een sigaartje moet gaan roken na dit nummer.
Mee eens. Die van Whitnet kan hier niet aan tippen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:17 schreef livelink het volgende:
Zoveel mooier/echter dan de versie van Whitney eigenlijk.
Als ik 40 uur had gedraaid, had 'ie misschien wel langs gekomen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:16 schreef Melting het volgende:
Dit nummer heb ik niet terug gehoord in je filmmuziek show, Mad.
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik 40 uur had gedraaid, had 'ie misschien wel langs gekomen.
Maar ik probeer meestal niet de getreden paden te bewandelen…
Ik vind het nog oprecht een heerlijk plaatje ookquote:Op zondag 13 februari 2022 00:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan je jingle denken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit was trouwens de eerste plaat die ik bij R49 draaide…
Is dat lang geleden?quote:Op zondag 13 februari 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit was trouwens de eerste plaat die ik bij R49 draaide…
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:24 schreef livelink het volgende:
Ik hoor alweer Shakira - Underneath your clothes
Dat kwam omdat Kingstown dat nummer wilde horen, omdat hij het al heel lang niet meer had gehoord. Vraag me niet wat ik toen nog meer heb gedraaid…quote:
Je bent de uitzending ook met Shakira begonnen. Je had er eigenlijk mee moeten eindigen.quote:
Oscar Harris is nog niet geweest…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent de uitzending ook met Shakira begonnen. Je had er eigenlijk mee moeten eindigen.
Sorry.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent de uitzending ook met Shakira begonnen. Je had er eigenlijk mee moeten eindigen.
Ik denk dat Melting in onmin is geraakt met Oscar eigenlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oscar Harris is nog niet geweest…
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Melting in onmin is geraakt met Oscar eigenlijk.
De Mopperkont komt hier inderdaad nog maar zelden…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat Melting in onmin is geraakt met Oscar eigenlijk.
Toch hebben ze drie Top 10-hits gehad in Nederland, waarvan twee op nummer-2.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:28 schreef livelink het volgende:
Ze hadden wel een voorspellende gave met hun TikTok.
Maakt niet uit, dit is, zoals jij altijd zegt, 'eenheidsworstbaggermuziek'…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch hebben ze drie Top 10-hits gehad in Nederland, waarvan twee op nummer-2.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Color_Me_Badd
Welterustenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:30 schreef MadMaster het volgende:
Mooi moment om af te sluiten.
Welterusten en Melting wederom bedankt…
Welterusten MadMasterquote:Op zondag 13 februari 2022 00:30 schreef MadMaster het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik zat me net te bedenken dat ik het destijds erger en vervelender vond dan nu. En dat heeft veel te maken met de nog veel beroerdere kwaliteit van de nummers die nu hoog in de hitlijst staan.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dit is, zoals jij altijd zegt, 'eenheidsworstbaggermuziek'…
Ik denk dat hij zegt dat je maar beter niet kunt stofzuigen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:32 schreef brother52 het volgende:
Maar Melting, wil je hiermee zeggen dat ik nodig moet stofzuigen?
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:32 schreef brother52 het volgende:
Maar Melting, wil je hiermee zeggen dat ik nodig moet stofzuigen?
en voor brother52.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:34 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer nog 1 normaal nummer, en dan mijn afsluitjingle.
Daarna draai ik nog even wat metal voor wat maten van me.
Denk kan ik zo mooi naar bed, ga je metal draaien… wordt een kort nachtje dan…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:34 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer nog 1 normaal nummer, en dan mijn afsluitjingle.
Daarna draai ik nog even wat metal voor wat maten van me.
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:36 schreef livelink het volgende:
Melting doet ook al mee aan 'De Nacht staat op'
Nog geen handhavers aan de deur geweest?
Kijk, dat is ook een goede oplossing om ze buiten te houden. Sorry, de muziek stond zo hard dat we u niet hoordenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Kijk, dat is ook een goede oplossing om ze buiten te houden. Sorry, de muziek stond zo hard dat we u niet hoorden
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:42 schreef DJ11 het volgende:
Terry Jacks - If You Go Away
Wat ik zei over dat gitaarloopje dat ergens op lijkt. Dat is dus zijn eigen nummer, dat ermee begint: Seasons In The Sun
quote:
Ik wist niet dat Fogel van metal hield.quote:
Dan heb je niet erg opgeletquote:Op zondag 13 februari 2022 00:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Fogel van metal hield.
Zo leer je nog eens iets nieuws kennen.quote:
Je moet iets hè?quote:Op zondag 13 februari 2022 00:54 schreef brother52 het volgende:
Hoe stop je zo veel mogelijk tempowisselingen in een liedje
Mja, als ik niet in een stoel in slaap wil vallen en in kreukels wakker wil worden dan ja, dan moet ik plat, in bedquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, als ik niet in een stoel in slaap wil vallen en in kreukels wakker wil worden dan ja, dan moet ik plat, in bed
Omdat het rustgevend isquote:Op zondag 13 februari 2022 01:01 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe kun je nou bij deze muziek in slaap vallen.
Mucky Pup?quote:
Dat zou ook mijn eerste gok zijn, maar nee.quote:
Even genieten van deze herrie dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:01 schreef Rafeiro het volgende:
Had al even geslapen
Maandag wordt vrij klote, uwv arts, zorgbegeleiding, gesprek over opname (toch wel) en huishoudelijke hylp. Veel op 1 dag![]()
Koppie beetje vol al
Ja nog even en dan weer mandje in.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Even genieten van deze herrie dan.
Mijn tweede gok zou Burma Shave zijn maar dat klinkt heel anders.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn eerste gok zijn, maar nee.
Een van de zangers komt uit Rotterdam. Zong eerst bij het bandje van een oud user hier.quote:
Oh? Dat wist ik (uiteraard) niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een van de zangers komt uit Rotterdam. Zong eerst bij het bandje van een oud user hier.
quote:
Ik heb ook vrij regelmatig Maiden gedraaid.quote:
Die hebben geen smaak qua muziek.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:11 schreef Rafeiro het volgende:
En Melting met nichtjes en neefje in de Efteling koppel je niet aan maiden
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:12 schreef brother52 het volgende:
Hebben deze deze stijl nu al omgedoopt naar ancient wave of British heavy metal?
Ik heb niet zo veel met powermetal.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:12 schreef Melting het volgende:
Dit is wel een bandje voor brother52, denk ik.
Oké.....quote:Op zondag 13 februari 2022 01:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met powermetal.
(En zijn uiteraard uitzonderingen)
quote:
Ze zien er wel echt uit, alsof ze het echt zouden kunnen zijn.quote:
Maar Melting is zo'n knuffelbeer, haha.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij regelmatig Maiden gedraaid.
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar Melting is zo'n knuffelbeer, haha.
Dan verwacht je geen Iron Maiden.
Eerder K3 ofzo, maar daar heeft ie vout vooe in huis genomen
Ik heb hem even opgeslagen om morgen door te sturen naar een paar vriendenquote:Op zondag 13 februari 2022 01:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zien er wel echt uit, alsof ze het echt zouden kunnen zijn.
Is dat erg?quote:Op zondag 13 februari 2022 01:18 schreef brother52 het volgende:
Je draait allemaal dingen die ik niet ken
Mee eens.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:20 schreef brother52 het volgende:
Ze hadden een betere man achter de knoppen in moeten huren. De balans is een beetje zoek in deze opname.
Nee, is juist goed. Hoor ik ook eens wat andere dingen.quote:
Ben benieuwd wat je van de volgende vind.quote:
Ja, stuk beter.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van de volgende vind.
Je bent gewoon een goedzak, ook nu naar de Efteling met je neefje en nichtjes.quote:
Weet je Raf..... ik vind het prettig om andere mensen gelukkig te maken.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goedzak, ook nu naar de Efteling met je neefje en nichtjes.
Mij een keer naar AJAX mwwnwmwn en vast meer, dan ben je toch wel held.
Meer users hier trouwens Hulpvaardige kliek hier
Misschien van naam. Ik herken het zo niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:26 schreef Melting het volgende:
@:brother52, ik denk dat je de band hierna wel kent.
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Misschien van naam. Ik herken het zo niet.
Vind ik ook, kan ik nog een kleine 6,5 uur slapen voordat het schaatsen morgen weer begint.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:32 schreef Melting het volgende:
Ik ga rond 2 uur stoppen. Mooie tijd, vind ik.
Prioriteiten stellen.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vind ik ook, kan ik nog een kleine 6,5 uur slapen voordat het schaatsen morgen weer begint.
Is dat alweer 2 jaar terug?quote:Op zondag 13 februari 2022 01:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen.
Ik ga morgen de 3e sterfdag van mijn moeder herdenken. Ze is morgen 2 jaar geleden gestorven.
Een stuk of 6 keer live gezien zelfs.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:37 schreef Melting het volgende:
Band hierna heb je in ieder geval zeker ooit gehoord.
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat alweer 2 jaar terug?
Sterkte!
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een stuk of 6 keer live gezien zelfs.
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:40 schreef brother52 het volgende:
Dave heeft nog nooit zo goed gezongen.
Ik probeerde mee te tellen maar hij veranderde regelmatig van maatsoort.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:51 schreef brother52 het volgende:
Alweer iets dat ik niet ken![]()
Klinkt ook weer best goed.
Patserquote:Op zondag 13 februari 2022 01:52 schreef Melting het volgende:
De gitarist heeft de tijd van zijn leven.
quote:Op zondag 13 februari 2022 01:55 schreef brother52 het volgende:
Ben eens naar een klein festivalletje ergens in het verre oosten gereden om ze eindelijk een keer te zien.
Dan kan ik eindelijk naar bed.quote:
quote:
Ze zijn er helaas in 2014 alweer mee gestoptquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 02:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zijn er helaas in 2014 alweer mee gestopt
Ja, ontzettendquote:Op zondag 13 februari 2022 01:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat een straf dat je hebt moeten luisteren hè?
Heb ik ook wel hoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 01:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je Raf..... ik vind het prettig om andere mensen gelukkig te maken.
En ik kan het toch niet meenemen, als ik dood ben. Dus dan maar met z'n allen genieten.
Goedemorgen.quote:
Waarom ga je niet?quote:Op zondag 13 februari 2022 06:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zou vandaag wel even bij ons mam (Brabants) of mem (Fries) of gewoon mijn moeder aan komen, maar nog maar even niet
Maar je moet nog wel sparen voor je favoriete auto…quote:Op zondag 13 februari 2022 01:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je Raf..... ik vind het prettig om andere mensen gelukkig te maken.
En ik kan het toch niet meenemen, als ik dood ben. Dus dan maar met z'n allen genieten.
Goedemorgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je moet nog wel sparen voor je favoriete auto…
Goedemorgen!
Serieus?quote:Op zondag 13 februari 2022 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ja, dat klopt. Die zijn weer flink duurder geworden allemaal 2e hands.
Dat sparen gaat de laatste tijd wat minder.
Dat snap ik.quote:Op zondag 13 februari 2022 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Sinds de Corona tijd geen grote vakanties, veel minder etentjes, uitjes e.d. dempen onze uitgaven behoorlijk…
Ik weet dat je 'm handmatig samengesteld hebt, maar een PC kost toch geen vermogen meer?quote:Op zondag 13 februari 2022 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar ik heb een nieuwe pc gekocht, en die was ook abnormaal duur.
Het voelt allemaal wel beter aan gelukkigquote:
Goedemorgen just me.quote:
Goed om te horen.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
Het voelt allemaal wel beter aan gelukkig
Ik zal het nodig gehad hebben en vandaag maar even een stukje wandelen.quote:
Het zonnetje schijnt, dus dat is wel lekker dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal het nodig gehad hebben en vandaag maar even een stukje wandelen.
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, dus dat is wel lekker dan.
Ik moet straks ook (noodgedwongen) een stukje wandelen.quote:
Goedemorgen livelink. Dank je wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:08 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Sterkte vandaag Meltingen fijn dat je je weer wat beter voelt, just me. Doe nog maar even rustig aan
oh jee... als je auto er maar goed doorkomtquote:Op zondag 13 februari 2022 09:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet straks ook (noodgedwongen) een stukje wandelen.
Mijn auto wegbrengen naar de garage. Krijgt een beurt en keuring morgen.
Dat hoop ik wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
oh jee... als je auto er maar goed doorkomt
quote:
Goed om te horenquote:Op zondag 13 februari 2022 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
Het voelt allemaal wel beter aan gelukkig
Ik heb het volgehouden tot ergens in het tweede kwart.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:25 schreef MadMaster het volgende:
Morning!![]()
![]()
![]()
![]()
Vannacht de Super Bowl gekeken, maar om 3.30 uur in slaap gevallen en het einde dus gemist…
Hier zijn ze vandaag de voegen in de muren bij de buren aan de overkant aan het uitbikken.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik lag gewoon wakker. En dan vanochtend weer verbouwherrie 2 huizen verderop, dat begint met een auto op de stoep onder ons raam. Zojuist is de andere buurman ook weer opgestart, zijn vrouw wordt er ook gek van, ze zei afgelopen week: houdt die man nou nooit eens op met herrie maken?
Het is bij onze buufen, die afgelopen vrijdag bij ons waren.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Voegen uitbikken, check, dat hadden we afgelopen jaar een paar huizen verderop, dat hoorde je buiten een kilometer verderop nog
Ik ben nog steeds blij met mijn headsetquote:Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is bij onze buufen, die afgelopen vrijdag bij ons waren.
Ze vertelde toen dat de werkzaamheden eind maart plaats zouden vinden. Prima, dacht ik, dan regel ik t.z.t. wel een andere locatie om te werken.
Vlak daarna werden ze gebeld door de gevelreiniger, maar ze heeft het gesprek toen niet aangenomen en later zou ze wel terug bellen.
Het bleek dus dat hij door een afzegging o.i.d. eerder plek had in z'n agenda en dat hij vandaag dus al aan de slag wilde gaan.
Buuf heeft ons gisteren keurig netjes geïnformeerd daarover, maar het lukte me niet om nog tijdig een andere werkplek voor vandaag te regelen. Maar het werken met de koptelefoon op bevalt me eigenlijk wel prima zo en gelukkig heb ik vandaag weinig online meetings...
Mooi!quote:Op maandag 14 februari 2022 13:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met mijn headset
Behoefte altijd, maar ik moet eerst even bij de buren op bezoek. Kan binnen een half uur gedaan zijn, of een paar uur duren. Geen idee hoe laat ik weer terug ben dus.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:27 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagAls er behoefte aan is, wil ik straks om 19:00 uur wel wat muziekjes draaien. Ik ga in elk geval alvast wat muziek bij elkaar sprokkelen.
Na een dag koptelefoon op, wat op zich wel comfortabel was gezien de omstandigheden, hou ik 'm vanavond ver van me en luister ik dus niet mee…quote:Op maandag 14 februari 2022 17:27 schreef DJ11 het volgende:
GoedemiddagAls er behoefte aan is, wil ik straks om 19:00 uur wel wat muziekjes draaien. Ik ga in elk geval alvast wat muziek bij elkaar sprokkelen.
Vooraf-tracks om 18:51 uur.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Valentine-ish
Welkom, aRdquote:Op maandag 14 februari 2022 18:51 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond, luister nog even een stukje mee
Ben eigenlijk al best wel moe, maar heb ook geen zin om nu al te gaan slapenquote:
Zie maar. Als je een specifiek nummer wilt horen om wakker te blijven, roep maar.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ben eigenlijk al best wel moe, maar heb ook geen zin om nu al te gaan slapen.
Dus weet nog niet hoe lang ik het ga volhouden.
Ik ben anti-cancelcultuur, maar maak in dit geval graag een uitzonderingquote:Op maandag 14 februari 2022 18:59 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond géén ooraids van #Pauperkabouter in de uitzending.Wel muziek.
Welkom, anti-cancellinkquote:Op maandag 14 februari 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben anti-cancelcultuur, maar maak in dit geval graag een uitzondering
Goedenavond livelinkquote:Op maandag 14 februari 2022 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben anti-cancelcultuur, maar maak in dit geval graag een uitzondering
Ik heb iets in mijn hoofd, maar weet niet helemaal of het door jouw ballotage komt.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Een soort gelegenheidsband uit Down Under, met een liedje dat vorig jaar mijn Top 100 haalde:Telenova - Blue Valentine
O ja, verzoekjes / suggesties zijn uiteraard welkom via DM. Maar wel graag een beetje love-gerelateerd
Mark Ruttequote:Op maandag 14 februari 2022 19:20 schreef DJ11 het volgende:
Dank voor jullie liefdevolle verzoekjesUB40 - Here I Am (Come And Take Me)
We gaan zo ook aandacht besteden aan de bekendste vrijgezel van Nederland, die vandaag ook nog eens jarig is.
Welkom Tjoentquote:Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef Tjoent het volgende:
Goedenavond peeps![]()
Ik luister heel even mee.
Oei...quote:Op maandag 14 februari 2022 19:28 schreef Tjoent het volgende:
![]()
Ik hoor iets van: 'Heb je even voor mij' in deze intro
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op maandag 14 februari 2022 19:28 schreef Tjoent het volgende:
![]()
Ik hoor iets van: 'Heb je even voor mij' in deze intro
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lagik hoorde het er ook in
Ik hoor er ook wel wat bekends in. Van een aantal liedjes zelfs.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Geproduceerd door Stephen Hague, die in de jaren 80 en 90 talloze hits produceerde, waaronder West End Girls.
Dubstar, terug van weggeweest:Dubstar - Token (Widescreen mix)
Staat al klaar. En het is van een heel ander kaliber dan dit...quote:Op maandag 14 februari 2022 19:32 schreef livelink het volgende:
Als ik had geweten dat er meer luisteraars zouden komen had ik mijn verzoekje niet gedaan
Ik moet een beetje aan Lil Kleine denken bij dit. Die ramt de liefde er ook wel in.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een verzoekje van aRd, die ons allemaal even wakker wil beuken. En zichzelf, niet in de laatste plaats.DJ Isaac - Loving You 2022
Beuken doet het wel, ja...quote:Op maandag 14 februari 2022 19:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet een beetje aan Lil Kleine denken bij dit. Die ramt de liefde er ook wel in.
Ik moet dat nog bekijken. De lijst loopt alleen maar op. Ik moet Toms Schotland van gisteren ook nog kijken. En twee keer Het Verhaal van Nederland.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Net de 2e aflevering van De verschrikkelijke jaren 80 gekeken, tranen van het lachen
Je bent fan van haar van de boeren?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Beuken doet het wel, ja...
Wie de politiek de afgelopen jaren een beetje heeft gevolgd, weet waarom ik deze draai:Neil Diamond - Sweet Caroline
Ik ben zo blij dat ik niks van mezelf hoef te kijken.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet dat nog bekijken. De lijst loopt alleen maar op. Ik moet Toms Schotland van gisteren ook nog kijken. En twee keer Het Verhaal van Nederland.
Tjoent heeft hierboven het goede antwoord gegevenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent fan van haar van de boeren?
Dat van Tom blijft er vast lang op staan, wij hebben nu pas de serie over Engeland uit 2018 gekekenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik moet dat nog bekijken. De lijst loopt alleen maar op. Ik moet Toms Schotland van gisteren ook nog kijken. En twee keer Het Verhaal van Nederland.
Zelfs Angela de Jong is er lovend over.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat van Tom blijft er vast lang op staan, wij hebben nu pas de serie over Engeland uit 2018 gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |