SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De eerste clubs die vannacht open zouden zijn, zijn al gesloten op bevel van de burgemeester (Haarlem) en in Tilburg hebben ze bij 013 10.000 euro boete gekregen. Het feest gaat daar echter door…quote:
Ik dacht dat ze niet zouden gaan handhaven eigenlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste clubs die vannacht open zouden zijn, zijn al gesloten op bevel van de burgemeester (Haarlem) en in Tilburg hebben ze bij 013 10.000 euro boete gekregen. Het feest gaat daar echter door…
Dat varieert per gemeente, elke burgemeester heeft zijn/haar eigen standpunt.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet zouden gaan handhaven eigenlijk.
Ja, dat maakt nu ook niet meer uit. De boete ligt er toch al en zo kunnen ze er nog wat van terug verdienen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste clubs die vannacht open zouden zijn, zijn al gesloten op bevel van de burgemeester (Haarlem) en in Tilburg hebben ze bij 013 10.000 euro boete gekregen. Het feest gaat daar echter door…
Precies, doortappen maar…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat maakt nu ook niet meer uit. De boete ligt er toch al en zo kunnen ze er nog wat van terug verdienen.
En dat voor een mod. Gewoon door het slotje heen posten zeker.quote:
Deze keer niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]
En dat voor een mod. Gewoon door het slotje heen posten zeker.
Ik las dit te laat, maar ga je raad opvolgen…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:12 schreef Melting het volgende:
Ik denk dat MadMaster een sigaartje moet gaan roken na dit nummer.
Mee eens. Die van Whitnet kan hier niet aan tippen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:17 schreef livelink het volgende:
Zoveel mooier/echter dan de versie van Whitney eigenlijk.
Als ik 40 uur had gedraaid, had 'ie misschien wel langs gekomen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:16 schreef Melting het volgende:
Dit nummer heb ik niet terug gehoord in je filmmuziek show, Mad.
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik 40 uur had gedraaid, had 'ie misschien wel langs gekomen.
Maar ik probeer meestal niet de getreden paden te bewandelen…
Ik vind het nog oprecht een heerlijk plaatje ookquote:Op zondag 13 februari 2022 00:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan je jingle denken.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit was trouwens de eerste plaat die ik bij R49 draaide…
Is dat lang geleden?quote:Op zondag 13 februari 2022 00:22 schreef MadMaster het volgende:
Dit was trouwens de eerste plaat die ik bij R49 draaide…
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:24 schreef livelink het volgende:
Ik hoor alweer Shakira - Underneath your clothes
Dat kwam omdat Kingstown dat nummer wilde horen, omdat hij het al heel lang niet meer had gehoord. Vraag me niet wat ik toen nog meer heb gedraaid…quote:
Je bent de uitzending ook met Shakira begonnen. Je had er eigenlijk mee moeten eindigen.quote:
Oscar Harris is nog niet geweest…quote:Op zondag 13 februari 2022 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent de uitzending ook met Shakira begonnen. Je had er eigenlijk mee moeten eindigen.
Sorry.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent de uitzending ook met Shakira begonnen. Je had er eigenlijk mee moeten eindigen.
Ik denk dat Melting in onmin is geraakt met Oscar eigenlijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oscar Harris is nog niet geweest…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |