SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik geef hem hier in gelijk. Stom gelul allemaal..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:20 schreef JDB94 het volgende:
Dimi heeft ineens beseft wat voor loel die is in retroperspectief.
Mooi ook dat je Leroy helemaal zichzelf op ziet vreten...![]()
![]()
![]()
Niet normaal he,,,,hij neemt maar een paar slokken om te verbergen wat voor smoel hij trekt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:20 schreef JDB94 het volgende:
Dimi heeft ineens beseft wat voor loel die is in retroperspectief.
Mooi ook dat je Leroy helemaal zichzelf op ziet vreten...![]()
![]()
![]()
Nee joh, regelmatig heeft ze het over hem met die meidenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef r0ydr het volgende:
Bleh de eerste keer dat ik Vera hoor over Dimi sinds hij weg is
Wss is het een moetje van achter
Is ze vanaf dag 1 al nietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
Veer heeft dus een vid van Dimi gekregen in de DBK
Hij komt 'r ophalen enzo.. kortom, aan Veertje hebben ze daar in Huis ook geen zak meer
[ afbeelding ]
Contract, je weet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef r0ydr het volgende:
Ik was al lang blij dat ik door had dat ik lapo had... is het weer niet goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mooie TT.. maar ontzettende spoiler. @:Benny @:Dotteke
Met zn glas melkkkkkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef IkFok het volgende:
zie leroy eens jaloers kijken als vera verteld dat ze een video boodschap heeft gehad
Er is een sinkhole ontstaan op het terrein van Endemol in Amsterdam....quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Had leroy post van zijn bovenbuurvrouw??
heeft een roosquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:23 schreef Flow3r het volgende:
Ze heeft niks tastbaars, hoop dat ze ook nog een kaartje of brief krijgt
Nee, alleen van zijn dochtertje en zijn vader en moeder......waren heel trots op hem.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef Ireth het volgende:
Had leroy post van zijn bovenbuurvrouw??
So what, beter als op legosteentjesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:23 schreef JDB94 het volgende:
Deze meid.. het zielige is dat ze hier letterlijk tot het eind op gaat teren
Mediageilquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:22 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Dus meer mensen hier wantrouwig over dimi. Die is wel 180 graden gedraaid. Heel apart.
Eerste keer dat ik 't met m eens ben, zo doorzichtig als wat dit voor goedkope TVquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef Koos1958 het volgende:
Ja hoor leroy had dit al verwacht. Hij weet ook alles he.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:25 schreef Adat231 het volgende:
Heb zomaar het idee dat Leroy straks losgaat in de groene kamer. Die zit met een hoop opgekropte woede
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:23 schreef Flow3r het volgende:
Ze heeft niks tastbaars, hoop dat ze ook nog een kaartje of brief krijgt
Beter voor de bewoners..lijken wel monniken allemaal. Van achter moet je raden wie het is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef JDB94 het volgende:
Als ik Leroy was zou ik de hele week in de sauna gaan liggen en die gasten stuk voor stuk opfucken bij hun volgende knipbeurt, done deal dit
Ik blijf nog evenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:25 schreef Adat231 het volgende:
Heb zomaar het idee dat Leroy straks losgaat in de groene kamer. Die zit met een hoop opgekropte woede
hahaha.... goed gedaan hoor .. maar ja.. die tv kijkers hier mogen niks weten he ...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik was al lang blij dat ik door had dat ik lapo had... is het weer niet goed
Die heeft nog niks losgelaten, vanaf zijn jeugd al niet denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:25 schreef Adat231 het volgende:
Dikke middelvinger voor Leroyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:25 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik 't met m eens ben, zo doorzichtig als wat dit voor goedkope TV
Nee, elke avond heeft ze het over hem. Tot vervelends toe.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef r0ydr het volgende:
Vind ik zo raar ze wist toch al dat het iets was en dan nu zoiets stoms te zeggen ze twijfeld dus gewoon nog nee dat zal lekker overkomen bij Dimiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef Rhosyn het volgende:
Ze heeft een halve boy friend. Hihihihi
Super prestatie Vera.
Echt he, als je claimed dat dit echte liefde is ben je aardig verwaarloosd in je levenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:26 schreef Kinga het volgende:
TobiasDaar zit niks goed. Echt te triest dit. Die jongen heeft al zeker met 3 andere wijven wurgseks gehad, en na big brother gaan ze elkaar misschien 1 of 2 keer zien nog.. nou jippie.
Ze hebben het nooit een naam gegeven tot nuquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind ik zo raar ze wist toch al dat het iets was en dan nu zoiets stoms te zeggen ze twijfeld dus gewoon nog nee dat zal lekker overkomen bij Dimi
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
betere vraag wanneer is hij niet boos
Dat is zijn standaart positiequote:
Die is intant boos en misplaatst verontwaardigd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is zijn standaart positie
Ik gok dat ze eerder twijfelde over zijn gevoel naar haar en niet andersom...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind ik zo raar ze wist toch al dat het iets was en dan nu zoiets stoms te zeggen ze twijfeld dus gewoon nog nee dat zal lekker overkomen bij Dimi
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
om het leven .. om legoblokjes .. om papier-steen-schaar... waar niet om.
Dit ja nu opeens dit en in het huis nouwelijks omkijken naar Veraquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:26 schreef JDB94 het volgende:
90% kans dat de FEBO de tekst voor Dimi heeft geschreven en van een autocue op heeft laten lezen
Jank kleuter.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef MMXMMX het volgende:
Die mond van Leroy doet me aan een kleuter denken
Ja hij verwacht ook te winnen met 3 x steen 😂😂😂😂😂quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy: "Dat had ik al verwacht eigenlijk"
![]()
Dat heeft hij uitgelegd in een intervieuwquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:28 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Dit ja nu opeens dit en in het huis nouwelijks omkijken naar Vera
waaraan een ezel zich nooit stootquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja hij verwacht ook te winnen met 3 x steen 😂😂😂😂😂
geen probleem meequote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Pokkehandtas het volgende:
Kan Vera er niet uit en dan Leroy en dan Nouchine
Hij was 'eerder'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja hij verwacht ook te winnen met 3 x steen 😂😂😂😂😂
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eigenlijk is dit meer hell week voor sommigen.
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: ik ben weer terug, ik zat even in mijn eigen wereld, iedereen barst in tranen uit en ik ben zo autistisch dat ik dan niet reageer, ik word dan stiller.
Ik vind m zo'n zacht gekookt ei, zeurneus, gewoon een zeikertquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: ik ben weer terug, ik zat even in mijn eigen wereld, iedereen barst in tranen uit en ik ben zo autistisch dat ik dan niet reageer, ik word dan stiller.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja,, dat Showtje van Grees en Toob moet ook nog van start... handje vasthouden enzo
[ afbeelding ]
We hebben nog 6 weken te gaan he, anders haken we allemaal afquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja,, dat Showtje van Grees en Toob moet ook nog van start... handje vasthouden enzo
[ afbeelding ]
Pussy ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef greysbones het volgende:
Tobi weer zeuren
dat het bij hem even moet inzinken
en dat hij niet meteen zo heftig reageert
Per briefquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef JDB94 het volgende:
Waarschijnlijk sturen ze die vent van Grace nog richting de villa, zodat zij het even formeel kan uitmaken
Better safe than sorry.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind het wel stom dat men Leroy als kijker nomineert, hij gaat sowieso niet winnen en wordt sowieso volgende week genomineerd. Ik heb voor Nawel gekozen.
Hij zit al in de tweede verlenging door die pinquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik vind het wel stom dat men Leroy als kijker nomineert, hij gaat sowieso niet winnen en wordt sowieso volgende week genomineerd. Ik heb voor Nawel gekozen.
Ik vind het sterk als mannen emoties tonen en hun kwetsbaarheid, maar bij Toby constant het gevoel dat hij boven de anderen wilt staan door de politiek correcte man uit te hangen.quote:
Ik koos ook nawel...maar...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Alles om er zeker van te zijn, dat Leroy volgende week ophoepelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Niet dat we invloed hebben, is gewoon voor de buhne dat de 'kijker beslist'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef Charlotte-007 het volgende:
Die zijn zo nep als maar kan zijn, ze doen elkaar alleen maar pijn, letterlijk..duwen, prikken, slaan, kinderpraat..dit wordt het niet..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Leroy had 2 weken op rij vrijstellingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:34 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hij zit al in de tweede verlenging door die pin
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Ik vind het sterk als mannen emoties tonen en hun kwetsbaarheid, maar bij Toby constant het gevoel dat hij boven de anderen wilt staan door de politiek correcte man uit te hangen.
Dat wel maar tobias wordt n show paardje idd, teveel wanna be good guyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Ik vind het sterk als mannen emoties tonen en hun kwetsbaarheid, maar bij Toby constant het gevoel dat hij boven de anderen wilt staan door de politiek correcte man uit te hangen.
Zou wel leuk zijn om Leroy te ruilen voor Kittyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:36 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
leroy is eigenlijk kitty in vermoming
Grees is de irritante klever, die dooie Toob speelt tot vervelens toe zijn dooie rol , geen idee hoeveel zinloze energie Grees nog in die sukkel gaat pompenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Die zijn zo nep als maar kan zijn, ze doen elkaar alleen maar pijn, letterlijk..duwen, prikken, slaan, kinderpraat..dit wordt het niet..
Denk dat Tobias moeite heeft met het uiten van zijn emoties. Lijkt mij ook meer een binnenvetterquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
ja maar ook dan nawel voor peter LOLquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:37 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn om Leroy te ruilen voor Kitty
Eerder andersom, haar zoon is 5 jaar jonger dan hem o.i.d.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grees is de irritante klever, die dooie Toob speelt tot vervelens toe zijn dooie rol , gaan idee hoeveel zinloze energie Grees nog in die sukkel gaat pompen
Ik luister graag naar nouchinequote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:37 schreef odie22 het volgende:
ik vind het niet fijn om naar nous te luisteren
ftfyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:36 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
leroy is eigenlijk kitty zonder vermoming
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grees is de irritante klever, die dooie Toob speelt tot vervelens toe zijn dooie rol , gaan idee hoeveel zinloze energie Grees nog in die sukkel gaat pompen
Jammer man dat je het niet leuk vind.quote:
en Leroy en Nawelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:37 schreef odie22 het volgende:
ik vind hem echt tegenvallen. staat bij mij nu erg laag, terwijl hij 2 weken geleden nog 2e op mijn lijst stondquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
3 zelfs.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Leroy had 2 weken op rij vrijstelling
nee denk echt dat die nominatie negatief isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik koos ook nawel...maar...
Joost mag weten wat we haar mu gegund hebben 🙈
Ouwe 2cv met startproblemen als ze begint te lachen...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:37 schreef odie22 het volgende:
Nee deze poll is om te bepalen op welke wijze ze, de FEBO, het spel kunnen manipuleren om de gewenste persoon eruit te krijgenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]
nee denk echt dat die nominatie negatief is
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:40 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Nee deze poll is om te bepalen op welke wijze ze, de FEBO, het spel kunnen manipuleren om de gewenste persoon eruit te krijgen
die weet wel dat hij de volgende is .. weet je welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:40 schreef Ireth het volgende:
Leroy gaat naar huis??? Hij staat met zijn jas aan
is ook niet positiefquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:40 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Nee deze poll is om te bepalen op welke wijze ze, de FEBO, het spel kunnen manipuleren om de gewenste persoon eruit te krijgen
'Ja ik ben toch de volgende, kan ik net zo goed vast voor die deur gaan wachten, weet je wel' 'Of kan ik nog iemand naaien voor een pin?'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:41 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
die weet wel dat hij de volgende is .. weet je wel
Maar een beetje kwark verspillen was echt 'not done!' 'er zijn mensen met honger!!!!'quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:41 schreef Silves het volgende:
Toby hecht niet aan spullen? nee alleen Eten, is ook al de zoveelste wat alles wil hebben...die zeurt me toch een portie om eten....
Hij gaat de kroeg in.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en SL, ik denk dat ie weg is
En dat hadden er 4 kunnen zijn asl hij in zijn eerste week niet dat spel verloren had van Hanne. Niemand heeft zoveel kansen gehad op vrijstelling. En alles wat hij doet is klagen en zeiken.quote:
hij doet de pushups wel voor de deur ..... hij denkt komt straks een game waarin ik strakke truitjes aan moet en veel pushups moet doen die ga ik winnenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef JDB94 het volgende:
[..]
'Ja ik ben toch de volgende, kan ik net zo goed vast voor die deur gaan wachten, weet je wel' 'Of kan ik nog iemand naaien voor een pin?'
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:43 schreef Adat231 het volgende:
het lukt me niet om jou te haten.......
Net als met die waterchallenge, nacht ervoor heeft ie zich flink uit lopen sloven op de pull upsquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:43 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
hij doet de pushups wel voor de deur ..... hij denkt komt straks een game waarin ik strakke truitjes aan moet en veel pushups moet doen die ga ik winnen
lijkt erop dat hij het express doet vertellen wat niet mag en dan los gaan ...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:44 schreef Poesjuh het volgende:
Sl omdat leroy vertelde dat ze zelf vooraf al items op moesten geven voor nu?
Leroy zei, ik kan mijn autosleutels wel inleveren?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:44 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn item om te verdienen zijn zn knip spullen.
aha, ik doe geluid geluid uit als SL komtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
sorry is een liedje in die streamlock
Heel skerp,dat doet hij vaker.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:45 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
lijkt erop dat hij het express doet vertellen wat niet mag en dan los gaan ...
Had leroy niet ook connecties daaro?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:43 schreef Krambo het volgende:
[..]
En dat hadden er 4 kunnen zijn asl hij in zijn eerste week niet dat spel verloren had van Hanne. Niemand heeft zoveel kansen gehad op vrijstelling. En alles wat hij doet is klagen en zeiken.
2e waarschuwing = exitquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:44 schreef Poesjuh het volgende:
Zijn item om te verdienen zijn zn knip spullen.
24 u lang liefdesliedjes of zoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
tijd voor een 24 uurs challenge, of 48 , of 72 , of 96
Die hadden ze al lang naar huis kunnen sturenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
2e waarschuwing = exitLeroy lekker naar je dochtertje
ja kan die filmpjes woordelijk meegezeggen.... maar weer eens een teken dat er te veel streamlocks zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
aha, ik doe geluid geluid uit als SL komt
In Spanje doen ze meestal een challenge van donderdag tm zondag ... niet continue maar toch een themaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:45 schreef odie22 het volgende:
tijd voor een 24 uurs challenge, of 48 , of 72 , of 96
En als Tobias nu in janken uit gebarsten was.....?????quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:35 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
[..]
Ja bb vroeg hem wat hij kon missen. Leroy wist niks en zei zn autosleutel. Dat wilde bb niet. Dus zei hij,doe dan maar mn knipspullenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Leroy zei, ik kan mijn autosleutels wel inleveren?
waar kun je de spaanse bb zien?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
In Spanje doen ze meestal een challenge van donderdag tm zondag ... niet continue maar toch een thema
weet ik zo net niet de anti kristof op fb en twitter stemt meer op kristof dan op leroy zegt wat over de mensen die stemmenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:48 schreef freaky40 het volgende:
Als Leroy er uit wordt gegooid voor zaterdag mogen ze de vraag wie je als kijker genomineerd zou willen zien, wel opnieuw vragen.
Thema is liefde....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat niet, fietsen, aardappels schillen, wasknijpers maken, breien enz enz
Die zag ik in een Belgische poll ook heel hoog staan, maar dat is niet zo representatief. Het gaat om wat beide landen bij elkaar doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:50 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
weet ik zo net niet de anti kristof op fb en twitter stemt meer op kristof dan op leroy zegt wat over de mensen die stemmen
Nee, andere hadden het ook al over plakboek, en verleden jaar was het ook zo de een had foto's of zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Leroy zei, ik kan mijn autosleutels wel inleveren?
Pas later in het spel hoop ikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:50 schreef C.A.I het volgende:
Wie zou jij nomineren?
volgende week niemand weg
wel 2 zogenaamd voor de bewoners naar huis
is misschien wel een plottwist net als in AUS zogenaamd 2 weg maar in appart vertrek en moeten een challenge tegen elkaar om terug te kunnen keren in het huis
oke danquote:
Ja laat ze maar 300 kg krieltjes schillen voor het VU AMCquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat niet, fietsen, aardappels schillen, wasknijpers maken, breien enz enz
Tobias heeft vlag kroatie met stift eropvanvrienden,en ietsvan zusjequote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, andere hadden het ook al over plakboek, en verleden jaar was het ook zo de een had foto's of zo.
Kristof wilde zijn mp3 meenemen.....
Iedereen uit zich anders. Hij keert in zichzelf zoals hij al aangaf. Dat hebben we eerder gezien bij hem.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
En als Tobias nu in janken uit gebarsten was.....?????
Dan was het kijk die Tobias wat een aansteller hij heeft weer het meeste verdriet.....![]()
Ben je gek? Dan moeten ze nog aan het werk daarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:50 schreef C.A.I het volgende:
Wie zou jij nomineren?
volgende week niemand weg
wel 2 zogenaamd voor de bewoners naar huis
is misschien wel een plottwist net als in AUS zogenaamd 2 weg maar in appart vertrek en moeten een challenge tegen elkaar om terug te kunnen keren in het huis
Mooi nog een eind gesprek met huis psycholoog Julio en zijn “opname” zit er op. Opzouten naar huisquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy zei van de week dat hij zijn doel had bereikt, hij wilde minstens een maand in Big Brother en van zijn verslaving afkomen, wat is gelukt. (De hele dag koffie drinken en roken.)
1 dag dan rookt hij weer en drinkt hele dagen koffiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:53 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy zei van de week dat hij zijn doel had bereikt, hij wilde minstens een maand in Big Brother en van zijn verslaving afkomen, wat is gelukt. (De hele dag koffie drinken en roken.)
Die vlag wist ik niet maar wel een armbandje van zijn overleden oma.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tobias heeft vlag kroatie met stift eropvanvrienden,en ietsvan zusje
hij had er vanavond al over: lekker peuken halen bij de pomp en een star bucksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 dag dan rookt hij weer en drinkt hele dagen koffie
De nacht stagiaires staan klaar, we kunnen al die overuren niet blijven betalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:54 schreef Dutchmannew het volgende:
De febo is ze nu streng aan het aanspreken ..
mensen nu naar bed wij willen ook slapen ....
LOL
1e beste tankstation onderweg naar huisssssquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij had er vanavond al over: lekker peuken halen bij de pomp en een star bucks
Hij wel, verbaasd het je?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niveautje
als je toch van dat roken af bent
dan begin je niet weer![]()
![]()
Echt??? 😂😂😂quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij had er vanavond al over: lekker peuken halen bij de pomp en een star bucks
Zekers, maar je ziet het aan zijn gezicht.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iedereen uit zich anders. Hij keert in zichzelf zoals hij al aangaf. Dat hebben we eerder gezien bij hem.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Waarom zo laat zo'n lange SL. Is nu toch spel of zo.
Wat irritant dit.
Ja hoor, dat zei hij ook nadat hij op dag 6 genomineerd was, dat wanneer hij moest vertrekken dan zou hij in 1 dag een pakje peuken weg roken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan hun tax?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Vorige week was er ook een zo'n lange dubbele SL, toen ze het feestje hadden. Ze moeten natuurlijk aan hun tax komen bij de FEBO.
Misschien nu weer een feestje achter SL?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:59 schreef freaky40 het volgende:
Vorige week was er ook een zo'n lange dubbele SL, toen ze het feestje hadden. Ze moeten natuurlijk aan hun tax komen bij de FEBO.
ben ik het mee eens, is echt een hele rare keuze , meer niveautje ex on the beachquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:58 schreef Poesjuh het volgende:
Ze hadden leroy nooit moeten casten in deze groep
voor welke groep wel dan ..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:58 schreef Poesjuh het volgende:
Ze hadden leroy nooit moeten casten in deze groep
Zoiets jaquote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben ik het mee eens, is echt een hele rare keuze , meer niveautje ex on the beach
De intensieve therapie groep, hoe leer ik ongepast gedrag af.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
voor welke groep wel dan ..
ik zou niet weten waarvoor wel misschien iemand die het weet hier
Meer een niveautje kansloos overal voor. Laat hij eerst maar eens een cursus "hoe ga ik met respect me vrouwen om" gaan volgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben ik het mee eens, is echt een hele rare keuze , meer niveautje ex on the beach
Voor deze groep.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ex on the beachquote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
denk dat hij het daar met jaap en huub 10 min had uitgehoudenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor deze groep.![]()
Dat waren nog eens RLS tijden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik denk dat dit meer categoriequote:Op zondag 13 februari 2022 00:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meer een niveautje kansloos overal voor. Laat hij eerst maar eens een cursus "hoe ga ik met respect me vrouwen om" gaan volgen.
En hoe meer hoe beter, want dan wordt je voor vol aangezien.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ex on the beach![]()
Lekker spieren pompen, dom lullen en sletjes neuken
Daar kun ne hem ook onder scharenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat dit meer categorie
hopeloos geval is
mogen wij de koppels dan maken ..... mmmquote:Op zondag 13 februari 2022 00:04 schreef Poesjuh het volgende:
Ik zeg challenge:
2,5 uur slowdansen met 1 dezelfde persoon, geen pauze
Dagennn iets doen of breien voor liefdadigheid
20uur lovesongs aanhoren
Iets met haat..want ja haatliefde weet je wel
Vul maar aan.........
boringquote:Op zondag 13 februari 2022 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor deze groep.![]()
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Een video boodschap voor Vera stream 1 - 12 februari 2022.hey je bent er weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar zal je best eens gelijk in kunnen hebben. en dan iedereen aan iemand gekoppeld die ze het minst mogenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:04 schreef C.A.I het volgende:
zullen ze straks aan elkaar zitten als Koppel ? heb zon idee
Een video boodschap voor Vera stream 1 - 12 februari 2022.je bent er nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ja, Nawel en Leroy.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:05 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
mogen wij de koppels dan maken ..... mmm
ik vind er geen donder aanquote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou geweldig zo'n nieuwe variant SL. Flikker dan alles ,aar op zwart
haha nawel aan salar..quote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar zal je best eens gelijk in kunnen hebben. en dan iedereen aan iemand gekoppeld die ze het minst mogen
Een video boodschap voor Vera stream 1 - 12 februari 2022.Thx kerel, deze had ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Leroy aan een steen, een papier, een schaar en een legoblokje.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:07 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
haha nawel aan salar..
leroy aan de deur..
enz
Wellicht denkt die "waarom krijgt die andere zeefkut een video, en ik (wij) niet". Had hem speciaal naar huis gestuurd omdat ik Veertje ook eens wou pakken maar die wordt beschermd door KutKristof en KutTobias, de eerste zeefkut die haar kind persé moet missen, tja blijf dan thuis hé"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef IkFok het volgende:
zie leroy eens jaloers kijken als vera verteld dat ze een video boodschap heeft gehad
Die liggen al te pitten denk ik. Ik ga ook wat anders doenquote:
dan heeft Veertje geluk want die is net het huis uitquote:Op zondag 13 februari 2022 00:06 schreef Adat231 het volgende:
[..]
daar zal je best eens gelijk in kunnen hebben. en dan iedereen aan iemand gekoppeld die ze het minst mogen
Wie ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy is stikjaloers die zit zo gemaakt te lachen om vera. Die denkt nu eerder van waarom krijg ik dat niet van mijn dochtertje
Met die domme kutliedjes, fk off mennnquote:Op zondag 13 februari 2022 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan die TV Peter zijn kop ook niet meer zien
in het badquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
betere vraag wanneer is hij niet boos
Als ik zijn ex was, zou ik na het zien van zijn optreden in BB voor de volledige voogdij gaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn dochtertje woont bij zn ex en dat zal wel een reden hebben
Wojowww k ga weer stuk!quote:Op zondag 13 februari 2022 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor deze groep.![]()
Genoeg bewijsmateriaalquote:Op zondag 13 februari 2022 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ik zijn ex was, zou ik na het zien van zijn optreden in BB voor de volledige voogdij gaan.
wie? Smiegel?quote:Op zondag 13 februari 2022 00:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Kan die TV Peter zijn kop ook niet meer zien
Ik ben sowieso verbaasd over hķé énorm veel bagger er op dat Videoland staat, de tering. Wat een slechte voeding voor het menselijk brein 😂quote:Op zondag 13 februari 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
Ik ben er wel klaar mee.... Videoland is verleden tijd .. Wat een baggerzooi is het eigenlijk ... Gaat nergens over en nnog is het saaier dan saaist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
jij hebt het filmpje vast op mutequote:Op zondag 13 februari 2022 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Presentator Peter (geen zin om zijn naam op te zoeken)
Vorig jaar alleen The Wire gekeken op videoland, top serie. Maar die is er nu ook al weer af zag ikquote:Op zondag 13 februari 2022 00:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik ben sowieso verbaasd over hķé énorm veel bagger er op dat Videoland staat, de tering. Wat een slechte voeding voor het menselijk brein 😂
Met vertraging kijken is key, kan je mooi vooruit spoelen bij locks 😎quote:Op zondag 13 februari 2022 00:16 schreef Krambo het volgende:
Nou kom op, ik heb het voetbal teruggekeken de SL mag er nu wel weer af
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Langer fragment op stream 2 en was veel leuker .....![]()
Een video boodschap voor Vera stream 2 - 12 februari 2022.Fijn dat je weer terug bent. Weet dat je bijdragen door heel veel mensen hier geapprecieerd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja tuurlijk niet alles, staat genoeg interessants op ook, maar ik raak elke dag weer verbaasd over welk nieuw dieptriest programma ik weer voorbij zie komen. Op tv was er tenminste een beetje regulatie zodat er niet teveel toxic shit in mensen hun brein komt. Online lijkt die regulatie bijna helemaal weg. Veel slechte voorbeelden in een maatschappij die al duidelijk met het jaar erger wordt.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vorig jaar alleen The Wire gekeken op videoland, top serie. Maar die is er nu ook al weer af zag ik
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Fijn dat je weer terug bent. Weet dat je bijdragen door heel veel mensen hier geapprecieerd worden.
Dat waren nog eens streamsquote:Op zondag 13 februari 2022 00:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor deze groep.![]()
Note to self: behalve als de screenlocks een uur duren :’)quote:Op zondag 13 februari 2022 00:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Met vertraging kijken is key, kan je mooi vooruit spoelen bij locks 😎
Ik denk dat de rol van Thomas ernstig wordt overschatquote:Op zondag 13 februari 2022 00:26 schreef BB-King het volgende:
Bij deze nomineer ik de regie van Big Brother met hun streamlocks.
En ik nomineer Thomas vanwege zijn matige creatieve inbreng betreft de challenges.
Sorry was mijn sarcasme.... hij denkt enkel aan haar als hij in zijn slachtofferrol kruipt.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Zn dochtertje woont bij zn ex en dat zal wel een reden hebben
Inderdaad. Assistent spel productie. Dan verzin je niks. Mag je uitvoeren.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk dat de rol van Thomas ernstig wordt overschat
Heh, ja en nee.. Het is gewoon leuk om Thomas als het complete spellen bedenk team van BB te zien.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk dat de rol van Thomas ernstig wordt overschat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |