SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Geen grappen maken over Harvey 2-facequote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind julio ook echt een gladjakker met 2 gezichten
Jill niet vorig jaar, volgens:quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef Whuzz het volgende:
Die prijzenpot moet nog belasting over betaald worden? Dus van de ~70k blijdt uiteindelijk 35k over?
Militair weet je welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef just me het volgende:
Wat staat Leroy eng te kijken en iedereen te observeren
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wonderlijk.. ik zou Trollekopje, Wapperkutje of Rondborstje eerder verwachten...
Oh even vergeten, ik wist het welquote:
Welkom bij een uur geleden!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:48 schreef Rhosyn het volgende:
Salar als eerste vrijgesteld![]()
Nawel blijft![]()
Peter naar huis
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:48 schreef danilel het volgende:
shit hier de pizza voor mijn zoon uit de oven vergeten te pakken, heeft iemand nog norit nodig???
Prioriteiten he!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:48 schreef danilel het volgende:
shit hier de pizza voor mijn zoon uit de oven vergeten te pakken, heeft iemand nog norit nodig???
Zeker niet, luid en duidelijk, zeverkutquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zei hij niet 'Het is even kut?'
winnares big brother 2022quote:
ik heb ook nog wel wat zwartgeblakert spul hier in huisquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:48 schreef danilel het volgende:
goed lezen wat er boven staatquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:49 schreef jotosmurf het volgende:
Dat nomineren wat houdt dat in? Dienen we een stem uit te brengen voor degene die we in het huis willen houden of andersom?
Je zegt het.. nog geen uur en het is feest.. Het Feest van Er Is Er Weer Een Opgerotquote:
Ja. Beetje je hand in Salar's kont steken. Grensoverschrijdend gedrag. Lekker je eigen ding doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:49 schreef juul. het volgende:
[..]
Zeker niet, luid en duidelijk, zeverkut
Hij heeft ook zo'n haat tegen Nous, die doet gewoon haar eigen ding
quote:
Nomineren is altijd om het huis te verlaten. Zou best een naaistreek zijn als ze nu wat anders bedoelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:49 schreef jotosmurf het volgende:
Dat nomineren wat houdt dat in? Dienen we een stem uit te brengen voor degene die we in het huis willen houden of andersom?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:48 schreef danilel het volgende:
Wie?quote:
Die heeft sowieso een licht vorm van ADHDquote:
Uiteraard. Als zoon val je nooit je moeder af.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef danilel het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heeft mijn zoon me vergeven want ik heb nog lekkere veldsla salade met spekjes en mosterdvinaigrette
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je zegt het.. nog geen uur en het is feest.. Het Feest van Er Is Er Weer Een OpgerotMeer voor hun over
Dat is ook belachelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Beetje je hand in Salar's kont steken. Grensoverschrijdend gedrag. Lekker je eigen ding doen.
Dat is wel een beetje een weggegooide stem .. maar goed, jouw keusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik loop een beetje achter![]()
Wil toch ff mededelen:
Ik heb Hanne genomineerd.
Stuur maar op, geef het wel aan de karpers in mijn vijverquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:48 schreef danilel het volgende:
heb je nog mooie teveel??quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stuur maar op, geef het wel aan de karpers in mijn vijver
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Even denkenWeet het niet meer
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:51 schreef Rhosyn het volgende:
Ik loop een beetje achter![]()
Wil toch ff mededelen:
Ik heb Hanne genomineerd.
gewoon helemaal niet naar Leroy kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Krambo het volgende:
Die joggingbroek van Leroy laat ook weinig aan de verbeelding over
Nee, dat was 2 weken geleden. En het laatste stukje is ook aanvechtbaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
Was dit niet het moment dat er ongeveer 3 "Ontevredenen" vertrokken , hun koffers gingen pakken om plaats te maken voor 3 echte leuke mensen?
wishfull thinkingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
Was dit niet het moment dat er ongeveer 3 "Ontevredenen" vertrokken , hun koffers gingen pakken om plaats te maken voor 3 echte leuke mensen?
Ik gebruik de Vlaamse versie: https://ibb.co/dbRZj1x Hier staat niks boven, vandaar weet ik het niet goed...quote:
Dat valt jou dan weer op.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Krambo het volgende:
Die joggingbroek van Leroy Julio laat ook weinig aan de verbeelding over
grote vijvert waar nog wel een paar mooie inkunnenquote:
Nawel ook al deze week ..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef danilel het volgende:
o jee julio heeft last van zijn rug
BB kunnen we pinproef krijgen waarbij je je rug nodig hebt?
Voorbakken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
dafuq maakt julio
half gebakken friet
Eerst even voorbakkenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
dafuq maakt julio
half gebakken friet
Ging het eerst voorbakken, maar dan weer gelijk nieuwe in de olie niet eerst even op tempratuur laten komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
dafuq maakt julio
half gebakken friet
Welke van die 3 was dan eigenlijk leukquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie Leroy bij de friet staanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
dafuq maakt julio
half gebakken friet
Gaat nu de keuken opeisen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is julio ineens nadrukkelijk zich met alles aan het bemoeien zeg
Patat zeker?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef Whuzz het volgende:
Waarom schrijft iedereen hier fríet verkeerd
Dat waren Mike, Mat en nog iemand.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dat was 2 weken geleden. En het laatste stukje is ook aanvechtbaar.
150 graden kort en dan op 180.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef jooba het volgende:
Frieten moet je 2 keer bakken.
Eerste keer op 170 graden
Tweede keer op 200 graden
de man die alles doorheeftquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee Leroy .. je weet het niet .. je weet heel veel niet .. weetjewel.
`quote:
quote:
@B00STERquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gefriituurde huisschilfers van Julio. Staat ie alweer boven het eten te krabben...
[ afbeelding ]
Net ook ff lekker in zijn oren poerenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gefriituurde huisschilfers van Julio. Staat ie alweer boven het eten te krabben...
[ afbeelding ]
Een smeerpijp, noemen ze dat hier in Salland.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net ook ff lekker in zijn oren poeren
Heb je de hele nacht wat te lezenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:00 schreef mario390 het volgende:
julie zijn echt nit normal,zucht
3 topics in 1 ur
Bestaansrecht claimen.. vroeg of laat is er geen behoefte meer aan een ZalvendeZeikLul met alleen ouwehoerpraat..quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is julio ineens nadrukkelijk zich met alles aan het bemoeien zeg
en daar heeft ze groot gelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:00 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera zegt net, dat ze die hell week geen hell week vond.
heb het idee dat geld al bijna op isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill niet vorig jaar, volgens:
https://www.hln.be/tv/big(...)uitgegeven~ab95a177/
Maar toch ook wel:
https://www.showbizz24.be(...)geld-over-heb-132161
ik heb er als kijker ook niks van gemerktquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef Harry het volgende:
Iedereen is het erover eens: Hell Week was geen hel!
je bent wel betje gekquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb je de hele nacht wat te lezen
hmmmmquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar tegen Nouchine : Hey tijger ... ga je met me mee?
Maar dat de bewoners dit zelf al zeggen, dat zouden de bedenkers van die opdrachten toch aan het denken moeten zetten. Okay, jullie vonden dit geen Heel week, dan zorgen we er eens voor dat jullie wel een goede opdracht krijgen waar je even van onder de indruk bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar heeft ze groot gelijk
Doet'ie expres om Leroy te irriterenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar tegen Nouchine : Hey tijger ... ga je met me mee?
Lekker verstandig. Ze had het kunnen beleggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb het idee dat geld al bijna op is
ze heeft een huisinrichting er ook van gedaan en geloof al paar keer op vakantie geweest en ja de kleine dingen zoals nagelen kleding enz lopen ook al snel op
Optie staat niet op de lijstquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar dat de bewoners dit zelf al zeggen, dat zouden de bedenkers van die opdrachten toch aan het denken moeten zetten. Okay, jullie vonden dit geen Heel week, dan zorgen we er eens voor dat jullie wel een goede opdracht krijgen waar je even van onder de indruk bent.
Ze weten het zelf denk ik ook welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar dat de bewoners dit zelf al zeggen, dat zouden de bedenkers van die opdrachten toch aan het denken moeten zetten. Okay, jullie vonden dit geen Heel week, dan zorgen we er eens voor dat jullie wel een goede opdracht krijgen waar je even van onder de indruk bent.
Jill en beleggenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lekker verstandig. Ze had het kunnen beleggen.
Maar goed. We hebben het over Jill
Yup. luister naar je instinct B00STER, luister naar je instinct. Dankjewel @greysbones ik waardeer het enorm.....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:B00ster
je hoeft er niet eens een plaatje bij te bedenken
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb meer leven als somige
van julie
nietesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik heb meer leven als somige
van julie
Kan zelfs Jill.quote:
heel erg graag gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Yup. luister naar je instinct B00STER, luister naar je instinct. Dankjewel @:greysbones ik waardeer het enorm.....
Daar heeft hij wel een goed puntquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Fittie tussen Leroy en Julio over de patat.
Leroy : Met mij kun je niet discussieren...
Stukje zeldzame zelfkennis bij Leroyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Fittie tussen Leroy en Julio over de patat.
Denk dat zelfs dat niet lukt bij Jillquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kan zelfs Jill.
VTSAX, NT World. Geen rocket science.
nou zegquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Fittie tussen Leroy en Julio over de patat (niet heel erg hoor)
Niet veel moeilijker dan een bestelling bij Zalando plaatsen, dus moet lukken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat zelfs dat niet lukt bij Jill
Die lezen hier wel mee. Flikker er volgend seizoen een paar Fokkers in en dan geen regels.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze weten het zelf denk ik ook wel
Geen power of shopping voor Leroy dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik zie het nog gebeuren dat Leroy deze week de power of shopping krijgt en de pin gaat kopen.
ook wat lekkere mannenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die lezen hier wel mee. Flikker er volgend seizoen een paar Fokkers in en dan geen regels.
Ik stel voor:
Grey
Lion
Ikzelf
FF
Benny![]()
Mario
Capu
D.
Suuz
Fritsie
De rest mogen jullie aanvullen.
Dat word leuke TV
Soury moet ook!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die lezen hier wel mee. Flikker er volgend seizoen een paar Fokkers in en dan geen regels.
Ik stel voor:
Grey
Lion
Ikzelf
FF
Benny![]()
Mario
Capu
D.
Suuz
Fritsie
Dat word leuke TV
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel erg graag gedaan
![]()
![]()
sorry kon het niet laten
Geen douchecabines, alles open. Back to basicquote:
Verdomme hell yeahh. Die ben ik vergetenquote:
Oh, Bah......quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:58 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gefriituurde huidschilfers van Julio. Staat ie alweer boven het eten te krabben...
[ afbeelding ]
Aaah, kom op. 230 volt op een electrische stoel kan best in korte stotenquote:
Haha.. nou nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:10 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme, ze zijn alweer begonnen met hun 4 dagen durende dagopvang tijdbesteding![]()
as Donderdag wordt het wel weer leuk dus ...
quote:
Dan stel ik wel voor dat alleen Fokkers mogen stemmen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stel voor:
Grey
Lion
Ikzelf
FF
Benny![]()
Mario
Capu
D.
Suuz
Fritsie
Dat word leuke TV
Aankondiging "Love Week"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:11 schreef Sofia35 het volgende:
Ze worden naar de woonkamer geroepen. Een feest ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:11 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dan stel ik wel voor dat alleen Fokkers mogen stemmen.
Wtf leroy moet niet zo loeren naar die dames tis geen vleeskeuring daaro damnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die leroy zeiken over vera dat ze zwaarder werd maar hij heeft ook vetbultjes opzij zitten van zijn lichaam
Ook die vergeten. Die moet er dan 100% in.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:09 schreef mario390 het volgende:
ik vall uit, ik moet nog in deze jaar
werken,ze maken druuk
Wtf.. mag ik net mee?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik stel voor:
Grey
Lion
Ikzelf
FF
Benny![]()
Mario
Capu
D.
Suuz
Fritsie
Dat word leuke TV
quote:
flikken ze iedere keerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
hahahah.. ze schreeuwen zo hard dat ze BB niet meer verstaan.
Jill heeft gewoon lol gemaakt met het geld. Ze is fijn met opa op vakantie geweest en heeft links en rechts wat cadeaus uitgedeeld denk ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Lekker verstandig. Ze had het kunnen beleggen.
Maar goed. We hebben het over Jill
Hij is relax, maar ook weer niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:13 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Julio is zo gemaakt. Ik vind hem zo irritant.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef zodeju het volgende:
Nous geeft Leroy een knuffelen zegt een week van deliefde.
En die lul zegt Niet nep doen tegen mij he....tot drie keer toe.
Ja, lekker uitgeven en daarna weer terug naar je middelmatige leven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Jill heeft gewoon lol gemaakt met het geld. Ze is fijn met opa op vakantie geweest en heeft links en rechts wat cadeaus uitgedeeld denk ik.
Ik kan haar geen ongelijk geven. Nu is opa er nog.
heeft hij een ander gezicht dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:16 schreef Clasientje het volgende:
Wat is er met Leroy? Zijn gezicht staat op onweer
Valt nawels verjaardag niet na de love week pas?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:16 schreef Whuzz het volgende:
Love week.
Ik hoop dat ze alleen kaartjes van mannen naar Salar sturen.
Kaartjes met screenshots van Nous' hand in Salar's kont naar Nous.
Geen enkel kaartje voor Nawel, en haar verjaardag gewoon negeren.
Kaartjes in het russisch voor Leroy. (met bedreigingen van Putin)
Ja, waarom niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, lekker uitgeven en daarna weer terug naar je middelmatige leven.
Ze is nog jong. Zo'n 60k op verstandig beleggen. 6% rendement jaar op jaar. Reken maar uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ze was toch niet ontevreden met haar leven? En zoveel had ze nou ook niet gewonnen dat je ervan kon gaan rentenieren.
Ja, maar wel lol met je opa, herinneringen gemaakt enz.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze is nog jong. Zo'n 60k op verstandig beleggen. 6% rendement jaar op jaar. Reken maar uit.
Of je gaat op vakantie ja. Paar dagen lol.
En dan een belastingaanslag krijgen over het rendement wat je hebt ontvangen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze is nog jong. Zo'n 60k op verstandig beleggen. 6% rendement jaar op jaar. Reken maar uit.
Of je gaat op vakantie ja. Paar dagen lol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is waarom men klaagt over inflatie, lage lonen, enz enz.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, maar wel lol met je opa, herinneringen gemaakt enz.
Deed ik ook bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
waarom spreekt zijn dochter hem met u aan??
Doet de zoon van Grace ook, is normaal in die cultuurquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
😂😂😂quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy kennende duurt het wel even voor hij die 10 zinnen gelezen heeft.
was vorig jaar ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Post in Big Brother.
Het concept is nu dus echt helemaal ten grave gedragen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Doet de zoon van Grace ook, is normaal in die cultuur
Zoon van Grace doet dat ook.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Je weet hoe vermogensbelasting werkt?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan een belastingaanslag krijgen over het rendement wat je hebt ontvangen.
maar in deze tijd FFquote:
dank voor deze toevoegingquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar in deze tijd FF
zou jij als je kinderen had dit van je kinderen verwachten?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar in deze tijd FF
In België spreken ze zelfs de hond met U aanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Ach, het meisje is pas 5 hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef jotosmurf het volgende:
[..]
Mooi. Grammaticaal wel een dikke nul.
😁😁quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die weten dat ze ook wel wat gaan krijgen deze week.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
Grappig, al die EmoZuigers eromheen... die nix gehad hebben... Leuke TV
ik zie je meer als Darth Vaderquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Ik eis minimaal "Lord Commander" van mijn zoon!
Dan Vera overslaan omdat ze er zo lang over zeurtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die weten dat ze ook wel wat gaan krijgen deze week.
I... am your FATHER. Embrace the DARK SIDEquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie je meer als Darth Vader
Nee dat zeker niet,maar ben ook al wat ouder .quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar in deze tijd FF
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
I... am your FATHER. Embrace the DARK SIDE
Is officieel haar vriend, maar van wat ik er van gezien heb zou het net zo goed haar kind kunnen zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:28 schreef Snapjewerktnietmeer het volgende:
Wist niet dat nouchine een kindje had.
Alles goed Rinardo?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:28 schreef rinardo het volgende:
Kom je terug van het ZH wil je terug lezen, lees je een heel topic over een TT , kan een Mod misschien de volgende keer het TT even veranderen in'' OFF Topic, SLA OVER '' dank u
Brief van haar vriendquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ik versta geen zak van Noessie... misschien ook beter zo
ze is er dom genoeg voorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:25 schreef Verida het volgende:
[..]
is dit misschien het volgende setje? Leroy en Nawel?
Wiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
Dago heeft een kruisband en meniscus volledig gescheurd en moet eind van de maand worden geopereerd.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkt maar weer.... sporten is erg ongezond
Sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
Naar omstandigheden redelijk, dank je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |