SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Mijn stofzuiger heet Fikkie… ik wacht met angst op het moment dat hij zijn naam eer aan doet en mijn huis af fikt door kortsluiting.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Onze robotstofzuiger heet Guus.
Aangenaam.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
Michael Jackson gaat in dit nummer helemaal los met zijn hoge gilletjes en kreuntjes.
Wordt het dan niet tijd om een andere te regelen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger heet Fikkie… ik wacht met angst op het moment dat hij zijn naam eer aan doet en mijn huis af fikt door kortsluiting.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dat was die kerel van Ghostbusters
Ben je wel van je stof af.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger heet Fikkie… ik wacht met angst op het moment dat hij zijn naam eer aan doet en mijn huis af fikt door kortsluiting.
De stofzuigerzakken moeten eerst op en ik heb er nog eentje op zolder staan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wordt het dan niet tijd om een andere te regelen?
Ja maar ook van Robbie…quote:
Dobbyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
https://forum.viva.nl/thu(...)973975fa012098493b36 Briljant topic
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef livelink het volgende:
Zonder jou van Paul de Leeuw en Simone Kleinsma
Het getuigt wel van durfquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
De stofzuigerzakken moeten eerst op en ik heb er nog eentje op zolder staan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik denk ik loop even weg om dit niet aan te hoeven horen… heb ik mijn koptelefoon op…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik denk ik loop even weg om dit niet aan te hoeven horen… heb ik mijn koptelefoon op…
Wel draadloos?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik dacht eerst dat je het nog over een stofzuiger hadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
In het nieuwe huis wil ik ook een Robbie. Mag ik alvast een stekje reserveren?
Is ook mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het beginstuk van Simone Kleinsma vind ik wel mooi eigenlijk
Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
In het nieuwe huis wil ik ook een Robbie. Mag ik alvast een stekje reserveren?
Gelukkig wel. Heb het ook al eens gehad met mijn koptelefoon met draad maar die zit gelukkig veel losser op mijn hoofd.quote:
Mijn nichtje heeft ooit een ander type ficus bij het grofvuil weggehaald, ding was enormquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.
Robbie moet eerst nog wel even wat groeien, kwam hier in huis als een zielig hoopje ellende.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Heb het ook al eens gehad met mijn koptelefoon met draad maar die zit gelukkig veel losser op mijn hoofd.
Ik ga noch darten, noch honkballen. Het is wel goed zo zittend achter mijn pcquote:
Robbie kwam binnen bij de kringloop samen met een stuk of wat sneue plantjes en ze wilden ze weg gooien. Ik heb er 5 kunnen redden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ooit een ander type ficus bij het grofvuil weggehaald, ding was enorm
Ik wist niet dat de kringloop ook levende have verkocht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Robbie kwam binnen bij de kringloop samen met een stuk of wat sneue plantjes en ze wilden ze weg gooien. Ik heb er 5 kunnen redden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even onthouden deze (dat ik hem nooit per ongeluk draai….)
Bij de kringloop hier hebben ze dat ook even gedaan en dan gewoon 47 euro vragen voor een dode ficus. Dat is gelukkig weg daar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de kringloop ook levende have verkocht.
In principe niet maar ze brengen van alles binnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de kringloop ook levende have verkocht.
Maar nemen jullie dan alles aan? Ik heb wel eens iets aan onze kringloopwinkel willen geven, maar ze weigeren bijna alles. Ik ben er mee gestopt om het te proberen zelfs.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
In principe niet maar ze brengen van alles binnen.
We gaan dit jaar een plantjesmarkt houden, ben daarvoor een stuk of 20 potjes met graslelie aan het opkweken.
Nee, eigenlijk niet maar soms staan er mensen bij inname die het licht niet uitgevonden hebben… ze weten het knopje niet eens te vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar nemen jullie dan alles aan? Ik heb wel eens iets aan onze kringloopwinkel willen geven, maar ze weigeren bijna alles. Ik ben er mee gestopt om het te proberen zelfs.
Ik kom binnenkort wel even een container dumpen…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet maar soms staan er mensen bij inname die het licht niet uitgevonden hebben… ze weten het knopje niet eens te vinden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Will en z'n Piepel - Lion In The Morning Sun…
Een rolcontainer zonder inhoud? Die zijn altijd welkom.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel even een container dumpen…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een rolcontainer zonder inhoud? Die zijn altijd welkom.
Ik moest hem even kijken, maar inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink, is dat jullie DAdrogist in die reclame van eyelove?
Hoe wist Ddm dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moest hem even kijken, maar inderdaad.
Ik heb nu een vuilniszak met echt nog mooie en goede kleding van mijn dochter. Niks mis mee, behalve dat ze het niet meer draagt. Die ga ik nu als laatste poging nog proberen daar aan te bieden. Anders houdt het op. Het is voor mij makkelijker om het in de textielbak te gooien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een rolcontainer zonder inhoud? Die zijn altijd welkom.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef livelink het volgende:
Allanis Morisette - You oughta know
Weigeren ze daar zelfs kleding dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nu een vuilniszak met echt nog mooie en goede kleding van mijn dochter. Niks mis mee, behalve dat ze het niet meer draagt. Die ga ik nu als laatste poging nog proberen daar aan te bieden. Anders houdt het op. Het is voor mij makkelijker om het in de textielbak te gooien.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Papa was Mick, Keith, Bill, Ronnie and/or Charlie - Temptations
Ze zeggen van wel. Ik heb dus zelf nu maar alvast met mijn dochter een schifting gemaakt van wat we denken dat gewild is en wat niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Weigeren ze daar zelfs kleding dan?
Dat wordt bij ons altijd aangenomen. Is het niet te verkopen in de winkel dan gaat het naar een opkoper.
Als ik zie wat er bij veel kringloopwinkels aan kleding hangt dan zou ik geen schifting maken. Schoon en heel is vaak al teveel gevraagd. Niet overal uiteraard, maar op een aantal plekken waar ik regelmatig kom zou ik zeker 1/3 zo in de textielbak gooienquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel. Ik heb dus zelf nu maar alvast met mijn dochter een schifting gemaakt van wat we denken dat gewild is en wat niet.
Nou ja, ik waag het er niet op. Best wel vernederend hoe ze alles keuren. Ik heb zelf ook helemaal niks met kringloopwinkels. Het is dat mijn dochter me gevraagd had om het daar af te geven omdat ze zelf ook veel kleding koopt bij kringloopwinkels. Anders was het allemaal naar de textielbak gegaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ik zie wat er bij veel kringloopwinkels aan kleding hangt dan zou ik geen schifting maken. Schoon en heel is vaak al teveel gevraagd. Niet overal uiteraard, maar op een aantal plekken waar ik regelmatig kom zou ik zeker 1/3 zo in de textielbak gooien
Dat zegt mij ook niets. Mad misschien?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:38 schreef Fogel het volgende:
Best lekker dit.
Doet me aan de muziek bij de lokale pannekoekenboer denken, vanaf zo'n grote casetteroldingen, geen idee hoe het heet.
Is dat een kleine kringloop of juist een van die grote ketens want die zijn vaak heel erg selectief in wat ze aannemen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze zeggen van wel. Ik heb dus zelf nu maar alvast met mijn dochter een schifting gemaakt van wat we denken dat gewild is en wat niet.
Klopt, heb bij verschillende kringlopen ook enorme rotzooi zien hangen. Vaak weet je al wat je aan kunt treffen wanneer je nog niet eens binnen bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als ik zie wat er bij veel kringloopwinkels aan kleding hangt dan zou ik geen schifting maken. Schoon en heel is vaak al teveel gevraagd. Niet overal uiteraard, maar op een aantal plekken waar ik regelmatig kom zou ik zeker 1/3 zo in de textielbak gooien
bandrecorder?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:38 schreef Fogel het volgende:
Best lekker dit.
Doet me aan de muziek bij de lokale pannekoekenboer denken, vanaf zo'n grote casetteroldingen, geen idee hoe het heet.
Is een kleine kringloop.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is dat een kleine kringloop of juist een van die grote ketens want die zijn vaak heel erg selectief in wat ze aannemen.
[..]
Klopt, heb bij verschillende kringlopen ook enorme rotzooi zien hangen. Vaak weet je al wat je aan kunt treffen wanneer je nog niet eens binnen bent.
Bandrecorderquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:38 schreef Fogel het volgende:
Best lekker dit.
Inderdaad iets in deze geestquote:
Ja, dat dus.quote:
De afweging die ik altijd maak is of ik het zelf zou kopen. Dan zit je meestal wel goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou ja, ik waag het er niet op. Best wel vernederend hoe ze alles keuren. Ik heb zelf ook helemaal niks met kringloopwinkels. Het is dat mijn dochter me gevraagd had om het daar af te geven omdat ze zelf ook veel kleding koopt bij kringloopwinkels. Anders was het allemaal naar de textielbak gegaan.
We hadden thuis de hele set van deze lijn behalve de bandrecorder.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inderdaad iets in deze geest
[ afbeelding ]
Zo eentje heb ik laatst weer aan de praat gekregenquote:
En wat zei hij?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik laatst weer aan de praat gekregen![]()
Hij zong een liedje voor mequote:
Tja, ik had dus echt hele mooi uitgevoerde kinderboeken (hardcover) van Geronimo Stilton. Alleen één keer voorgelezen en nog meer kinderboeken die er heel goed uit zagen en die ik zo via marktplaats kwijt was geweest, maar dit leek me makkelijker. Ik had mijn man gestuurd en ze hebben ze allemaal geweigerd, waarna mijn man ze bij het oud papier heeft gegooid. Dat doet me nog steeds pijn eigenlijk. Ik had echt geen rotzooi aangeboden. Juist omdat ik vooraf al zo geselecteerd had en dan nog het gevoel krijgen dat je ze alleen maar lastig hebt gevallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
De afweging die ik altijd maak is of ik het zelf zou kopen. Dan zit je meestal wel goed.
En ik weiger om spullen bij ketens als het goed en rataplan te brengen, dan maar niet duurzaam en alles naar de stort.
Hier zit ook zo'n kringloop in het dorp.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik had dus echt hele mooi uitgevoerde kinderboeken (hardcover) van Geronimo Stilton. Alleen één keer voorgelezen en nog meer kinderboeken die er heel goed uit zagen en die ik zo via marktplaats kwijt was geweest, maar dit leek me makkelijker. Ik had mijn man gestuurd en ze hebben ze allemaal geweigerd, waarna mijn man ze bij het oud papier heeft gegooid. Dat doet me nog steeds pijn eigenlijk. Ik had echt geen rotzooi aangeboden. Juist omdat ik vooraf al zo geselecteerd had en dan nog het gevoel krijgen dat je ze alleen maar lastig hebt gevallen.
Ik ga binnenkort onze wandvullende boekenkast leeghalen, lees dat allemaal toch niet meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik had dus echt hele mooi uitgevoerde kinderboeken (hardcover) van Geronimo Stilton. Alleen één keer voorgelezen en nog meer kinderboeken die er heel goed uit zagen en die ik zo via marktplaats kwijt was geweest, maar dit leek me makkelijker. Ik had mijn man gestuurd en ze hebben ze allemaal geweigerd, waarna mijn man ze bij het oud papier heeft gegooid. Dat doet me nog steeds pijn eigenlijk. Ik had echt geen rotzooi aangeboden. Juist omdat ik vooraf al zo geselecteerd had en dan nog het gevoel krijgen dat je ze alleen maar lastig hebt gevallen.
Ik kan die kringloop wet goed samenvatten, zo,goed zelfs dat ik het in 3 letters red.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Romans, of informatieve boeken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort onze wandvullende boekenkast leeghalen, lees dat allemaal toch niet meer.
Ik denk een kleine 600 boeken. Wie ze wil hebben, mag ze hebben.
Misschien een verzorgingstehuis of zo…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gooi boeken tegenwoordig gewoon weg bij het oud papier. Niemand wil ze hebben. Ik maak alleen een uitzondering voor kinderboeken. Die geef ik nog wel weg (tegenwoordig via marktplaats dus). Ik hoef er niks voor te hebben, maar vind het gewoon belangrijk dat kinderen kunnen lezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort onze wandvullende boekenkast leeghalen, lees dat allemaal toch niet meer.
Kom ze hier maar brengen in die rolcontainerquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel ze soms best wel aardige spullen hebben, krijg ik sowieso jeuk als in een kringloopwinkel kom.quote:
Meer boeken dan liters drank!?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Romans, of informatieve boeken?
En 600 is wel heel veel.
Daar zijn wel liefhebbers voor te vinden, zo weet ik dat de dames van het boekenruilkastje hier in de buurt het zouden komen ophalen als ik grote hoeveelheden zou aanbieden. Of ze het in Amsterdam willen komen ophalen betwijfel ik dan weer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Detectives, thrillers, oorlogsboeken en ook veel informatieve boeken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Romans, of informatieve boeken?
En 600 is wel heel veel.
Ik ben wel geïnteresseerd in de oorlogsboeken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Detectives, thrillers, oorlogsboeken en ook veel informatieve boeken.
De complete serie Baantjers hebben we onlangs al aan verzorgingstehuis gseschonken…
Begon me al zorgen te maken.quote:
Die past niet in onze auto.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kom ze hier maar brengen in die rolcontainer
En ik in thrillers/detectivesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in de oorlogsboeken.
Ik meld me tzt wel daarvoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd in de oorlogsboeken.
Ik heb gisteren nog een fles pommeau uit Normandië open getrokken.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:58 schreef livelink het volgende:
Lekker nummer is dit toch van Tears for Fears.
Het is er nu ook wat te laat voor. Vorige week was je hier nog om de hoek.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die past niet in onze auto.
Ik denk dat ik ze in partijen wegbreng…
Is dat appelcider?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een fles pommeau uit Normandië open getrokken.
Dat was lekkerder dan ik me kon herinneren…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niet nog meer boeken, het staat al 2 rijen dik in de kast, over een paar jaar weer
Ja, maar ik heb geen zin om er mee te lopen leuren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zitten vast ergens straatbiebs https://indebuurt.nl/amst(...)an-amsterdam~241404/
Lees eens door dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klopt en is volledig juist
We gaan ook nog verhuizen he? Voor die tijd heeft hij die meer dan 100 boeken die er nu staan nog niet gelezen. Ik de mijne ook niet trouwensquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is er nu ook wat te laat voor. Vorige week was je hier nog om de hoek.
Ik dacht at dat Apfelkorn was. Of is dat ongeveer hetzelfde?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:01 schreef Fogel het volgende:
Calvados, "appelsap voor volwassenen" legde een steward me eens uit in een vliegtuig. Had dat spul nog nooit op.
Heel lekker en heel gevaarlijk ook…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:01 schreef Fogel het volgende:
Calvados, "appelsap voor volwassenen" legde een steward me eens uit in een vliegtuig. Had dat spul nog nooit op.
Bewaar je al je boeken, Symph? Als ik een boek heb gelezen bedenk ik of ik het wellicht ooit wil herlezen. Zo nee, gaat het onherroepelijk weer weg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klopt en is volledig juist
Soms lees ik een paar boeken in korte tijd en dan weer even niet. Het boek waar ik nu in bezig ben duurt eigenlijk te lang. Wel een goed boek, maar het leest niet soepel door. Maar ik ben in ieder geval lezende.quote:
https://www.tweedehandsboekengezocht.nl/quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen zin om er mee te lopen leuren.
In een paar ladingen moet het weg zijn, anders gaat het de papierbak in…
Zo zit ik er ook in.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Bewaar je al je boeken, Symph? Als ik een boek heb gelezen bedenk ik of ik het wellicht ooit wil herlezen. Zo nee, gaat het onherroepelijk weer weg.
Nee hoor, ze gaan in een buurtbieb als ze uit zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Bewaar je al je boeken, Symph? Als ik een boek heb gelezen bedenk ik of ik het wellicht ooit wil herlezen. Zo nee, gaat het onherroepelijk weer weg.
Nee, dat is zeker niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht at dat Apfelkorn was. Of is dat ongeveer hetzelfde?
Ik zou willen dat wij dat destijds ook bedacht hadden…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Calvados moet ik dan toch eens gaan proberen. Ik had altijd het idee dat het een soort sherry was en daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker niet hetzelfde.
Calvados is drank gedestileerd uit appelen dat gerijpt wordt op eiken vaten, net als whisky.
Appelkorn is een soort appellikeur, vaak met een hoop kunstmatige kleur- en smaakstoffen…
Ik heb het wel eens gehad, als zijnde.... bier gerijpt op calvados vaten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Calvados moet ik dan toch eens gaan proberen. Ik had altijd het idee dat het een soort sherry was en daar hou ik niet van.
Nee, het is zeker geen sherry, hoewel je daar ook vele soorten in hebt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Calvados moet ik dan toch eens gaan proberen. Ik had altijd het idee dat het een soort sherry was en daar hou ik niet van.
Ja, duh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Is van mij ook pas van de laatste jaren hoor. En ik heb nog steeds veel boeken (meegesleept vanuit mijn ouderlijk huis met emotionele waarde en/of jeugdherinneringen) en ook wel boeken die ik wel denk te herlezen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou willen dat wij dat destijds ook bedacht hadden…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, duh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe lang je al weg bent.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oh leukquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil bij ons nieuwe huis op de oprit ook een straatbieb maken, ik gok dat ik tzt de handige buurman strik om iets geschikts te maken
Ik ben heel slecht in dingen weggooien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Is van mij ook pas van de laatste jaren hoor. En ik heb nog steeds veel boeken (meegesleept vanuit mijn ouderlijk huis met emotionele waarde en/of jeugdherinneringen) en ook wel boeken die ik wel denk te herlezen.
Als jullie er wonen, dan zal ik jullie wel bevoorraden…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wil bij ons nieuwe huis op de oprit ook een straatbieb maken, ik gok dat ik tzt de handige buurman strik om iets geschikts te maken
In z'n rode zwembroek…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij zingt net zoals hij acteert….
quote:
Dan hebben we ook een garage voor de voorraadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jullie er wonen, dan zal ik jullie wel bevoorraden…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan hebben we ook een garage voor de voorraad
21 jaar?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al weg bent.
Dan ken je ze inderdaad nog wel.quote:
Wie heeft er 2 persoonlijkheden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:14 schreef Fogel het volgende:
Vriendin komt net thuis van avondwacht. "is dat die DJ met twee persoonlijkheden die nu speelt?"
Ze herkent je stijl
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:14 schreef Fogel het volgende:
Vriendin komt net thuis van avondwacht. "is dat die DJ met twee persoonlijkheden die nu speelt?"
Ze herkent je stijl
Jij.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heeft er 2 persoonlijkheden?
Die voute?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie heeft er 2 persoonlijkheden?
Welkom DJ11.quote:
Zo te horen was het een woodblock… de cowbell van voor het ijzeren tijdperk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:13 schreef Melting het volgende:
@:brother52: helaas geen cowbell, maar wel zo'n ander ding.
Hallo.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom DJ11.
Wat voor ras is je knijn eigenlijk?
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:19 schreef Symphonic het volgende:
We gaan ons bed opzoeken.
Dank voor de fijne muziek weer![]()
Fijne avond nog
Welterustenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog
Tsjuus!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog
Welterusten DDM en Symphquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Fijne avond nog
Door wat dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef livelink het volgende:
Zomaar vanuit het niets begint mijn lip op te zwellen. Ik eet en drink niks en heb me niet gestoten. Ik denk dus dat ik net in mijn lip gestoken ben
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:21 schreef livelink het volgende:
Zomaar vanuit het niets begint mijn lip op te zwellen. Ik eet en drink niks en heb me niet gestoten. Ik denk dus dat ik net in mijn lip gestoken ben
Ja, geen idee. Een mug of zo? Ik heb geen beest gezien of gevoeld, maar een andere verklaring heb ik ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik denk altijd dat dit de Crash Test Dummies zijn, maar volgens mij is het Pearl Jam.
Nou heb ik gekekenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat oor is al in staat van ontbinding…
Ik denk dat je stiekem lipfillers hebt laten inspuiten.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je stiekem lipfillers hebt laten inspuiten.
En nu net doet of je van niets weet.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Persoonlijkheidsswitch…
Dit klinkt overigens als Ria Valk…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:29 schreef Fogel het volgende:
Ze zit dit nu in het Noors mee te zingen... WTF?
Iemand heeft iets gecoveredquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Zelfs die stond in de Playboy, met haar dochter…
[ afbeelding ]
Dat sloeg niet op de playboy, maar op dit nummerquote:
Ja…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef Fogel het volgende:
Mad, is Vat 69 makkelijk te verkrijgen in NL?
Finkers.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Engelbert Humperdink, Humperdinck, Humperdinck…
[ afbeelding ]
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat sloeg niet op de playboy, maar op dit nummer
Gewoon bij een standaard gall&gall enzo?quote:
Overal, rond de 15 euro per fles…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon bij een standaard gall&gall enzo?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit de restanten wijn van gisteren op te drinken.
De buufen gingen al snel over op de whisky en likeurtjes…
Iemand moet het doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit de restanten wijn van gisteren op te drinken.
De buufen gingen al snel over op de whisky en likeurtjes…
Ja, dat ging goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hadden ze de smaak te pakken.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat ging goed.
6 Whisky's in een uur, ik kon d'r bijna niet bijhouden…
Goedkope bochtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overal, rond de 15 euro per fles…
Jawel, eerst eten (vegetarisch, dus vissoep, pasta met skrei en sticky toffee pudding) en na de koffie was ik net een barkeeper…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.
Maar was dus gezellig met de buufen?
Het is 1 van de goedkoopste blends, ja…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goedkope bocht
Moest er opeens aan denken, schoonpa zat er afgelopen zomer een beetje over te mijmeren. Zeebonk was ie.
Ga ik mooi een fles voor em halen, komen de verhalen weer naar boven.
Je kent het vast wel van Paul Anka of Frank Sinatra.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit nummer is mij compleet ontgaan.
Het is toch Calvin & Hobbes?quote:
Dan moet ik er nog maar eens aandachtig naar gaan luisteren. Misschien gaat er een lampje branden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent het vast wel van Paul Anka of Frank Sinatra.
Zelfs Herman Brood had er een #1 hit mee…
Welk imago?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Adele is afgelopen dagen ook aardig uit haar plaat gegaan.
Weg imago…
[ afbeelding ]
Van het ogenschijnlijk verlegen meisje (met een enorm Cockney accent, dat dan weer wel).quote:
Ik denk niet dat ze daar veel last van krijgt. Ze is inmiddels zo'n megaster en heeft zo'n grote fanbase dat ze wel een paar potten kan breken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:42 schreef MadMaster het volgende:
Adele is afgelopen dagen ook aardig uit haar plaat gegaan.
Weg imago…
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook niet, ik vind het juist wel leuk als iemand eens z'n ware aard laat zien…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar veel last van krijgt. Ze is inmiddels zo'n megaster en heeft zo'n grote fanbase dat ze wel een paar potten kan breken.
Volgens mij is ze nooit echt veranderd. Ze was altijd al zo. Zie ook de interviews en optredens uit haar begintijd, bijvoorbeeld bij Paul de Leeuw. Als je dat laatste interview zag... Ze is niks veranderd, maar PR-managers duwen haar in een strak keurslijf.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het ogenschijnlijk verlegen meisje (met een enorm Cockney accent, dat dan weer wel).
Topwijf!
Oh, boeiend, ze gaat er niet slechter door zingen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het ogenschijnlijk verlegen meisje (met een enorm Cockney accent, dat dan weer wel).
Topwijf!
Ik heb haar eerste concerten hier meegemaakt en dan stond ze heel verlegen, bijna kokhalzend van de zenuwen, op het podium en kon ze nauwelijks een woord uitbrengen…quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nooit echt veranderd. Ze was altijd al zo. Zie ook de interviews en optredens uit haar begintijd, bijvoorbeeld bij Paul de Leeuw. Als je dat laatste interview zag... Ze is niks veranderd, maar PR-managers duwen haar in een strak keurslijf.
Vandaag niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:52 schreef Fogel het volgende:
Komen Venga Boys ook nog kijken?
Nostalgie!
* Fogel wacht geduldig 7 minutenquote:
Kies dan voor het origineel.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Interessant nummer. Ik heb 'm in de verzamelmap gezet.
Dat dacht ik al, maar ik vind het evengoed wel interessant. Dat gitaarloopje komt ook ergens anders vandaan.quote:Op zondag 13 februari 2022 00:00 schreef livelink het volgende:
Dit is een verknipte versie van Ne me quitte pas
quote:Op zondag 13 februari 2022 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Nu heb ik trek in saté…
Sade heb ik ook live gezien, tijdens Veronica's Rocknight in 1984.
Die had een percussionist die de hele tijd met van die mini metalen pijpjes aan het ringelen was (u begrijpt me wel). Gek werd je er van…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |