SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Mijn stofzuiger heet Fikkie… ik wacht met angst op het moment dat hij zijn naam eer aan doet en mijn huis af fikt door kortsluiting.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Onze robotstofzuiger heet Guus.
Aangenaam.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef livelink het volgende:
Michael Jackson gaat in dit nummer helemaal los met zijn hoge gilletjes en kreuntjes.
Wordt het dan niet tijd om een andere te regelen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger heet Fikkie… ik wacht met angst op het moment dat hij zijn naam eer aan doet en mijn huis af fikt door kortsluiting.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh dat was die kerel van Ghostbusters
Ben je wel van je stof af.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger heet Fikkie… ik wacht met angst op het moment dat hij zijn naam eer aan doet en mijn huis af fikt door kortsluiting.
De stofzuigerzakken moeten eerst op en ik heb er nog eentje op zolder staan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wordt het dan niet tijd om een andere te regelen?
Ja maar ook van Robbie…quote:
Dobbyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
https://forum.viva.nl/thu(...)973975fa012098493b36 Briljant topic
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:50 schreef livelink het volgende:
Zonder jou van Paul de Leeuw en Simone Kleinsma
Het getuigt wel van durfquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
De stofzuigerzakken moeten eerst op en ik heb er nog eentje op zolder staan.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik denk ik loop even weg om dit niet aan te hoeven horen… heb ik mijn koptelefoon op…
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik denk ik loop even weg om dit niet aan te hoeven horen… heb ik mijn koptelefoon op…
Wel draadloos?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef brother52 het volgende:
![]()
Ik dacht eerst dat je het nog over een stofzuiger hadquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
In het nieuwe huis wil ik ook een Robbie. Mag ik alvast een stekje reserveren?
Is ook mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Het beginstuk van Simone Kleinsma vind ik wel mooi eigenlijk
Kan geregeld worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:52 schreef Doedezemaar het volgende:
In het nieuwe huis wil ik ook een Robbie. Mag ik alvast een stekje reserveren?
Gelukkig wel. Heb het ook al eens gehad met mijn koptelefoon met draad maar die zit gelukkig veel losser op mijn hoofd.quote:
Mijn nichtje heeft ooit een ander type ficus bij het grofvuil weggehaald, ding was enormquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kan geregeld worden.
Robbie moet eerst nog wel even wat groeien, kwam hier in huis als een zielig hoopje ellende.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Heb het ook al eens gehad met mijn koptelefoon met draad maar die zit gelukkig veel losser op mijn hoofd.
Ik ga noch darten, noch honkballen. Het is wel goed zo zittend achter mijn pcquote:
Robbie kwam binnen bij de kringloop samen met een stuk of wat sneue plantjes en ze wilden ze weg gooien. Ik heb er 5 kunnen redden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ooit een ander type ficus bij het grofvuil weggehaald, ding was enorm
Ik wist niet dat de kringloop ook levende have verkocht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Robbie kwam binnen bij de kringloop samen met een stuk of wat sneue plantjes en ze wilden ze weg gooien. Ik heb er 5 kunnen redden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Even onthouden deze (dat ik hem nooit per ongeluk draai….)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |