Japan wil ik ook weer een keer naar toe.quote:
Ja ik ook wel een keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Japan wil ik ook weer een keer naar toe.
Dat kun je de BN'ers niet aan doen.quote:
Wel gaaf om te zien denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat kun je de BN'ers niet aan doen.
Oja dat had je verteld volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Montenegro. I.c.m. Servië. Dit jaar poging drie om te gaan
Daar was ook een Kim. Laten we hopen dat de uitslag niet hetzelfde isquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef FlippingCoin het volgende:
Zijn ze al eens in japan geweedt met widm?
Arjen Lubachquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Daar was ook een Kim. Laten we hopen dat de uitslag niet hetzelfde is
Dat hoefde dus ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:46 schreef monkyyy het volgende:
Rik zei "per strekkende meter ¤10 euro te verdienen"
[..]
Waarom de hele straat bedekken?
Met de trein? Belgrado-Bar? Heb ik ook eens gedaan, schitterende reis. Wel lang maar heb die dag zo ontzettend veel lol gehad met mensen.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Montenegro. I.c.m. Servië. Dit jaar poging drie om te gaan
Realiseer me net dat er 50% kans is op een dubbele (mol) naam dit jaar.quote:
Ja, die ga ik sowieso nemen dan. Ik ben nog aan het kijken of ik het in twee delen opbreek en dan overnacht in Uzice.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met de trein? Belgrado-Bar? Heb ik ook eens gedaan, schitterende reis. Wel lang maar heb die dag zo ontzettend veel lol gehad met mensen.
Dit is een beetje lastig te volgen inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
Moet zeggen dat dit een opdracht is waar ik mijn aandacht al heel snel kwijt was.
een die je terug moet kijken om te zien wat er nou echt gebeurtquote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
Moet zeggen dat dit een opdracht is waar ik mijn aandacht al heel snel kwijt was.
Dit ja. Opzwellende muziek maar er kwam niets spannends.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 20:59 schreef Redefine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |