SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ga TV kijken.. heleboel beeldenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:48 schreef mario390 het volgende:
hoezo makt helemal niemand beelden vanavond?
goedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[poll=3683]
Kijken hoe goed jullie mij denken te kennen
Nawelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[poll=3683]
En daar maken ze zich dan 'mooi' voor uren werkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo, jullie ook klaar voor 45 minuten samenvatting en 10 minuten live tv?
Ze beginnen het zelf ook langzaam te zien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar maken ze zich dan 'mooi' voor uren werk
Heeft hij goed gezien. Ook niet gek als je zo saai bent.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
Peter denkt zeker te weten dat hij gaat vanavond..
Peter, sowiesoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[poll=3683]
Peter heeft uitstekende zelfkennisquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
Peter denkt zeker te weten dat hij gaat vanavond..
Kan gerepareerd worden joh. Nieuw condersatortje, accu vervangen, tweedehands schermpje, en weer zo goed als nieuw.quote:
Ik hoop gewoon echt dat het deze week Nawel is. Maar ze heeft teveel 'fans' denk ik 😔quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:51 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft hij goed gezien. Ook niet gek als je zo saai bent.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:52 schreef suzi1 het volgende:
nawel ziet er wel precies zo uit als dat ze bij de tafel komt te staan bij bridget en peter
Dat de live-show alleen maar samenvatting is lees ik vaker, maar valt echt wel mee. Alleen het eerste blokje is een terugblik, maar daarna gaat het verder waar de vrijdag-uitzending is gestopt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Zo, jullie ook klaar voor 45 minuten samenvatting en 10 minuten live tv?
Ik wist het!quote:
Nou kan er wel op lopen hoor,stond er vroeger heel vroeger op te werken achter de bar in de kroegquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou meteen door mijn enkels gaan
Hij is misschien ook fan van de kont van Salar?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
zelfs de partner van Nouche wil Nawel naar huis![]()
![]()
Wie had je?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:54 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wist het!
En ik deel dezelfde mening.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou kan er wel op lopen hoor,stond er vroeger heel vroeger op te werken achter de bar in de kroeg
Hey ho let's go!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
Als Nawel blijft, blijft ze tot het eind.
Oke, maar ook niet echt nodig, een liveshow hoort, als je het mij vraagt veel meer interactie met de bewoners te hebben. Geef ze desnoods live een opdracht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat de live-show alleen maar samenvatting is lees ik vaker, maar valt echt wel mee. Alleen het eerste blokje is een terugblik, maar daarna gaat het verder waar de vrijdag-uitzending is gestopt.
Ga je het hier serieus over jezelf hebben??quote:
Dat ligt er maar net aan .. zet haar maar eens tegenover Nouchine.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:53 schreef Rhosyn het volgende:
Als Nawel blijft, blijft ze tot het eind.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Ga je het hier serieus over jezelf hebben??
Dat lijkt me idd ook leuk een opdrachtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Oke, maar ook niet echt nodig, een liveshow hoort, als je het mij vraagt veel meer interactie met de bewoners te hebben. Geef ze desnoods live een opdracht.
Partypooperquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:55 schreef Harry het volgende:
[..]
Ga je het hier serieus over jezelf hebben??
Er staan er altijd drie.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan .. zet haar maar eens tegenover Nouchine.
Nee, er staan er drie als er een gedeelde 2e plek is. Als er een duidelijke 1 en 2 zijn, dan zijn er gewoon 2.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er staan er altijd drie.
Dus wee degene die naast Nawel en Nouchine staat. Dat is dan
Totaal niet mijn typequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Maar misschien nog niet uit je dromen
Over een uurtje spreken wij elkaar verder. Peter gaat naar huis.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja Nawel, 3e keer is inderdaad scheepsrecht
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
de eerste live show dat het enigszins spannend is wie er gaat
nawelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over een uurtje spreken wij elkaar verder. Peter gaat naar huis.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
En?
Wie van die Drie voelt de nattigheid?![]()
[ afbeelding ]
Puur op het uiterlijk.....denk ik Nawel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[poll=3683]
Ik kan er mee leven, maar nog meer met een Nawel die naar huis gaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over een uurtje spreken wij elkaar verder. Peter gaat naar huis.
Jammer he,quote:
Idd jammer, want Bridget doet het veel leuker en beter.quote:
Ftfyquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef Verida het volgende:
Wat een ontzettend onflatteus truitje heeft is Geraldine aan
gewoon klaar ermee nuquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop op Nawel, maar let maar op.
want?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou die styliste van Geraldine direct ontslaan.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we Bridget volgende week weer terug krijgen irriteer me nu al aan Geraldine
Per direct.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou die styliste van Geraldine direct ontslaan.
... terwijl je op haar rug zit met je sporen op de hielenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef Whuzz het volgende:
Tja. Als precentatrice vind ik Bridget ook beter. Maar moet wel bekennen dat ik Geraldine wel eens aan d'r staartjes zou willen trekken
ik vind hetquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
vindt de keuze voor die vlechtjes en dat truitje niet echt fantastisch
Ik denk op 'n heul andere plekquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu je het zegt, krijg ik ook jeuk
Hoe kom je daarbij, ze had coronaquote:
Love week. Want Valentijn. Dus berichtjes van thuis enzoquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke week gaan nu uit hun duim zuigen.
Nou ja, als je mij een halve week spruiten laat eten ga ik rellen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. dus ook Spruitjes en Spekjes Eten hoorde bij de "Hell"Godkolere, ik wist dat het niveau bagger was....
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk op 'n heul andere plek
Zal wel, kaartje van Dimi en zo.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Love week. Want Valentijn. Dus berichtjes van thuis enzo
Hier altijd, alhoewel dat gelukkig wel meevaltquote:
Broccoli dan maar?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je mij een halve week spruiten laat eten ga ik rellen hoor
Dit. Roosjes, kaarsjes, dinertjes, poginkjes om Gace en Tobi op te jutten, enz.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Nu dat je het schrijft!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:05 schreef Benny het volgende:
De stem klinkt eigenlijk wel als Leroy
Mooi op tijd.quote:
Getver. Krijg je de hele week van die blije bewoners.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
bonen met uiuienquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Als eten voor aankomende week dan maar bonen in tomatensaus.
Zullen we het er gewoon niet over hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:08 schreef D. het volgende:
Hell-week was wel een faal. Waren er al weken succesvol geweest? Geloof het niet he?
Ik hoop dat Geraldine haar kapot geergerd heeft aan de vele streamlocks. En dat ze daar haar zegje van gezegd heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:08 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kijk ook veel BB tijdens mijn quarantine
Was heel grappig, vooral de nasleep.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Hele week niks gezien eigenlijk. Vind het wel fijn even deze samenvatting
Prima grap van Peter.
Yup, daar gaat 'ie vanavond thuis nog lang van genietenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Prima grap van Peter.
Denk dat Geraldine nog minder te zeggen heeft, dan de kijker.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop dat Geraldine haar kapot geergerd heeft aan de vele streamlocks. En dat ze daar haar zegje van gezegd heeft.
Dat was idd het hoogtepunt van afgelopen weekquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Prima grap van Peter.
Corona nekt je aardig, meer dan bierquote:
Daar zou je m'n stoma heel boos mee maken........ oh wacht, ik zou al dat gas dan aanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:08 schreef engine het volgende:
Prima grap van Peter.
"What you see is what you'd like to get rid of"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Nawel: ik ben wie ik ben, What you see is what you get
en ze trappen er in hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:11 schreef just me het volgende:
Is het altijd zo dat de tv en de stream niet synchroon lopen ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:11 schreef just me het volgende:
Is het altijd zo dat de tv en de stream niet synchroon lopen ?
Of deze keer Nawel. En dat het dan tussen Salar en Peter gaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:10 schreef -sabine- het volgende:
Ik hoop zo Salar als eerste vrijgesteld.
hutspotquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoop dat dit haar valse hoop geven isquote:
ze heeft de afgelopen weken geluk gehad. Als Dimi wat normaler had gedaan was ze vorige week vertrokkenquote:
quote:
Haaaaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hoop dat dit haar valse hoop geven is
spijt dat je niet gevaccineerd bent?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Corona nekt je aardig, meer dan bier
Jaquote:
Nawee is de Lieverd vh Huis.. ze zegt het net zelf... zo slijmerig lievvvv die mag gewoon niet wegquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:12 schreef danilel het volgende:
als ik de uitzending tot nu toe mag beoordelen wordt napalm nog niet nega genoeg neergezet
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:13 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
[..]
Haaaaat.
En ik hoop ook dat het valse hoop is.
meen je dit nuquote:
Nog niet gezien,quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Hot tub is ook nog altijd niet aangeweest toch?
Was afgelopen he ....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:15 schreef Benny het volgende:
Hell week. Ze hebben meer drank gedronken dan daarvoor
En langer warm waterquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:15 schreef Benny het volgende:
Hell week. Ze hebben meer drank gedronken dan daarvoor
Jawel, voor het water-draag-spelquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
jij loopt voorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
De waarschuwing voor Salar met de biertjes
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:11 schreef Kodiak100 het volgende:
alleen een chinese denk ikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef D. het volgende:
Hoe kun je nou nog nooit een Indische rijsttafel hebben gegeten?
Beetje wereldvreemd wel
Wel aangeweest,maar ze mochten er niet in.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:14 schreef engine het volgende:
Okayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
In België eten ze liever patattekes met zuurvleesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef D. het volgende:
Beetje wereldvreemd wel
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tobis is echt populair, die speelt iedereen daar naar huisquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
wat een drama zouden we hebben met een nominatie van Tobi???
Het was Vera die dat zeiquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In België eten ze liever patattekes met zuurvlees
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay
ik voel dat er iets tussen ons in staat nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
wat een drama zouden we hebben met een nominatie van Tobi???
Told ya!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:06 schreef Benny het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik voel dat er iets tussen ons in staat nuOhw. Dacht de lul van LeroySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]ook gij Brutus???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
sta je niet op 1,5 meter ?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik voel dat er iets tussen ons in staat nu
Die tekstschrijvers daarquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Geraldine: was wel een pittig weekje
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik voel dat er iets tussen ons in staat nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
alleen het idee dat hij genomineerd isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Tobis is echt populair, die speelt iedereen daar naar huis
Elkaar verplicht laten neukenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe week gaan we het helemaal over een andere boeg gooien, Liefde hangt in de lucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dimi terug voor Veertje?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze gaan het bij de nieuwe week een hele andere hand voor de boeg gooien
Net als Lil Kleine?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen het idee dat hij genomineerd is
en hij verliest rap fans
Bestaat nietquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:16 schreef D. het volgende:
Beetje wereldvreemd wel
Na afgelopen week een stuk minde populair gok ikquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:18 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Tobis is echt populair, die speelt iedereen daar naar huis
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In België eten ze liever patattekes met zuurvlees
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Uto mag altijd dichtbij komen![]()
Graag duivelse mensen in een spoiler gooienquote:
Klef gedoe hier altijdquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de 0% van vorig jaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef utopia2.0 het volgende:
Conclusie is, dat we maar 20% van de games mogen zien via de livestream
Dat is de grote intrigante. Goed gezien.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gracer speelt iedereen naar huis.
Rijsttafel is Indisch.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Bij de lokale chinees tenminste, misschien heb jij een slechte?
@B00STER lees je even meequote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van puistje die je open moet krabben voor er iets uit komt
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nah geloof niet dat ze dat gaan doen hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. Grees moet nu dus gaan doen wat Veertje blunderde met die sukkel Dimi
Grees moet met Toob aanslijmen, doet ze al een week maar nu is het script geworden dus.. Valentijn NeukWeek
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef Benny het volgende:
Dat Little Brother element is ook wel een kei van een toevoeging hè
sarcasmequote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef Benny het volgende:
Dat Little Brother element is ook wel een kei van een toevoeging hè
Vorig jaar hebben we toch wel enkele spelelementen mogen zien toch.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan de 0% van vorig jaar.
boksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef MacDeMarco het volgende:
vandaag hopelijk nawel er eindelijk uit
Leuk, wat werd hij uitgekotst hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef Stargazing het volgende:
Week na week stijgt Salar echt in mijn ogen.
In het begin vond ik het een kwal maar Salar is een van de leukste spelers in het huis ondertussen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik met jou zou willen knuffelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Grees is al een week aan het aanplakken.. maar die dooie Cool Hand Luke speler moet nog even klappies krijgen in de DBKquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nah geloof niet dat ze dat gaan doen hoor.
Tennis met Thomas was toen leuk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we toch wel enkele spelelementen mogen zien toch.
Helaas.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:24 schreef zodeju het volgende:
Hoop niet dat Nawel in het huis gehouden wordt.
Ja, meestal wat in de tuin is. Maar toen was bijna alles in de gameroom. Dit jaar zien we meer. Soms de ontknoping achter een SL. Kan ik mee leven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben we toch wel enkele spelelementen mogen zien toch.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:D.
Heb je je nu serieus je eigen post verwijderd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |