Als het op dezelfde plek is (Stadsboerderij Eilandsteede in Utrecht) dan kom ik zeker even langswippenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Aure het volgende:
Als het dezelfde locatie is als de vorige keer en als ik kan op de uiteindelijke datum zijn Otis en ik erbij! Hij is dan misschien wel een dreumes
Vooralsnog kan ik alle data, maar er wordt nog wel een logeerpartij voor Bambi gepland rond die tijd. Als dat niet gelijk met de meet is, zijn Bambi en ik aanwezig, leuk!quote:Op zondag 13 februari 2022 21:08 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, sorry, dom van mij.
Ik stel voor om n.a.v. de volgende zes datums te kijken wanneer de meesten kunnen:
- zaterdag 26 maart
- zondag 27 maart
- zaterdag 2 april
- zondag 3 april
- zaterdag 9 april
- zondag 10 april
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:45 schreef LauriLynne het volgende:
- zaterdag 26 maart: komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, Takkie88, LauriLynne
- zondag 27 maart: komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, _Lily_, Takkie88, LauriLynne
- zaterdag 2 april: komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, Aure, Takkie88, Rebubbled
- zondag 3 april:komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, Aure, Takkie88, Rebubbled
- zaterdag 9 april: komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, Aure, LauriLynne, Rebubbled
- zondag 10 april:komkommerschijfje, TheGirlNextDoor, MaJo, _Lily_, Aure, LauriLynne, Rebubbled
Genoteerd in agenda!quote:Op woensdag 2 maart 2022 12:37 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik ben in contact met Eilandsteede voor 10 april. De persoon die er over gaat, is helaas ziek, dus nog even een paar dagen wachten. Hopelijk hebben ze het zaaltje dan nog beschikbaar!
Hoezo “vrouwen”?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 08:47 schreef Chinless het volgende:
Gaan 6 “vrouwen” nu Utrecht onveilig maken??
Mag je het overmaken? Ik moest toen een heel stuk lopen om het te pinnen omdat ze alleen contant wildenquote:Op maandag 28 maart 2022 14:45 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja! Ik ga deze week het contract ondertekenen en de borg overmaken. Heb net bericht daarvoor gehad.
Ik ben er ook uiteraard met mijn bijna 8-maander dan.
En?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:42 schreef Lemijn het volgende:
Oh sorry ik vergeet steeds mijn agenda te pakken. Als dat te lang duurt dan prik gewoon, dan zie ik wel of ik aansluit.
En jij?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:26 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Van mij mogen jullie plannen, ik vind het wel superleuk maar ik kijk t.z.t. of het me lukt. Ik woon niet bepaald dichtbij Utrecht en mijn baby houdt tot nu toe nog niet zo van autorijden![]()
Nee ik heb die zaterdag al de halve dag cursus en mijn man is jarig, dus beetje te veel in 1 weekendquote:
Jammer maar begrijpelijkquote:Op maandag 28 maart 2022 19:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee ik heb die zaterdag al de halve dag cursus en mijn man is jarig, dus beetje te veel in 1 weekend
Oh handig! Ik neem wel wat verschillende theesoorten mee in mijn kleine theedoos (heb echt teveel theesoorten thuisquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:57 schreef Aure het volgende:
Ik weet niet of er verschillende zaaltjes zijn, maar de vorige keer zaten we aan een keukentje vast met mogelijkheid tot koffie/thee zetten en er is ook servies enzo. Wel zelf koffie/thee/filters meenemen dacht ik.
Sorry voor mijn afwezigheidquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:45 schreef Aure het volgende:
Ik zal wel even de SQ zijn en labels en pen meenemen. En dan doe ik ook wel een Lemijntje en neem ik m'n melkopschuimer mee. Maar die is lang niet zo goed als die van Lemijn.
Ik was chef koffie en thee en beiden waren gewoon aanwezig, ook koffiefilters. Dus los van wat snacks/lekkers voor de kinderen hoeft er niet veel meequote:Op woensdag 30 maart 2022 16:44 schreef Komkommerschijfje het volgende:
De vorige keer werd er wel van alles meegenomen, ja. @:MaJo, was er toen wel mogelijkheid om koffie/thee te zetten? En ook koffie/thee aanwezig?
Ik wil wel wat lekkers meenemen, lekkere verse koeken ofzo. En maisboogjes en fruit voor de oudere baby's/dreumesen?
Ik denk dat de kans erg klein is dat er zomaar random iemand naar de meet komt. Maar als je het echt niet wil, kan je iedereen die komt natuurlijk een PM sturen. Werkt verder hetzelfde als mailquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:41 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, dat is ook zo. Maar meer omdat dit topic helemaal openbaar is en er ook van die vreemden mee kunnen lezen over een afspreekplek als ze dat zouden willen.Of ben ik nu zo moeilijk? Ik ben daar niet zo van eerlijk gezegd.
Ik zie geen linkje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:12 schreef Aure het volgende:
Het linkje staat er nu toch ook al al die tijd in? Anders zet je het in een spoiler?
Post #4 van MaJo heeft een linkjequote:Op vrijdag 8 april 2022 08:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik zie geen linkje.Of bedoel je uit het vorige meet-topic? Spoiler is misschien dan wel een idee, ja.
Is dat waar we naartoe gaan? 10:30u?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Post #4 van MaJo heeft een linkje
Dat denk ik ook hoor! Liever voorkomen als het kanquote:Op zaterdag 9 april 2022 12:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Als je waterpokken kunt voorkomen, maar wel doen toch? Of ben ik nu heel vervelend? Ik lees op thuisarts dat kinderen vaak wel gewoon naar school/het kdv kunnen, omdat ze vaak een dag of twee dagen daarvoor ook al geweest zijn en besmettelijk waren. Maar Elvie heeft onze kids nog nooit gezien, dus dan wel beter voorkomen dan genezen w.m.b.
Maar ik wil ook dat er zo veel mogelijk baby's komen.En Elvie is natuurlijk net als F. totaal niet meer te houden en wil waarschijnlijk alleen maar bewegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:00 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik neem ook sowieso een kleine theedoos met thee mee, dat had ik volgens mij eerder ook aangegeven dus die staat al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar natuurlijk kan iedereen gewoon thee/koffie naar wens meenemen.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Mja, dan weet je van tevoren nog niet dat het er is. Nu is het natuurlijk duidelijk dat er besmettingsgevaar is. Dat risico loop je altijd, klopt, maar zolang er nog geen vlekjes/blaasjes zijn, weet niemand het.quote:Op zaterdag 9 april 2022 13:44 schreef Aure het volgende:
Ik ben zelf niet zo moeilijk met dingen als waterpokken, maar vooral omdat mijn kinderen al vroeg naar de opvang gingen denk ik. Daar zou nu ook zomaar een kindje kunnen zitten met waterpokken waar ik nog geen weet van hebmaar goed, iedereen staat daar weer anders in.
Wel jammer, deze meet is vervloekt voor jou @:Rebubbled.hopelijk lukt het een andere keer wel
Volgens mij komen @Komkommerschijfje @TheGirlNextDoor @_Lily_ @kwakz0r jij en ik sowieso.quote:Op zaterdag 9 april 2022 16:44 schreef LauriLynne het volgende:
Mijn baby slaapt vandaag vast voor voor morgen denk ik. Die ligt al voor de 2x 2,5 uur te slapen. Ik neem wat fris te drinken mee. Hoeveel mensen verwachten we ongeveer?
Er is geen speelgoed maar vorige keer werd er lekker gespeeld met het eigen speelgoed dat meegebracht was. En speentjes werden ook vrolijk uitgewisseldquote:Op zaterdag 9 april 2022 19:52 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, klein clubje. Maar goed: klein maar fijn! Ook wel gezellig, dan kun je met iedereen gewoon lekker kletsen.
Is er trouwens speelgoed voor de kleintjes, @:Aure of @:MaJo? Anders moet ik zelf nog wat meeslepen.
En de peren waren op bij de Appie, gelukkig had ik ze vanochtend al bij een andere winkel gehaald! Dan komen ze van m'n eigen voorraad, maar dat maakt niet uit.
Vooral met de pop-it van ZZ.quote:Op zaterdag 9 april 2022 20:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is geen speelgoed maar vorige keer werd er lekker gespeeld met het eigen speelgoed dat meegebracht was.
Wat lief komkommerschijfje! J lust wel een banaan ja haha dankjequote:Op zaterdag 9 april 2022 13:30 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik neem dus fruit mee (bananen en peren lijkt me genoeg?) en ook wat knabbeltjes voor de oudere baby's en dreumesen.
Jammer maar begrijpelijk! Hopelijk ontmoet ik je een andere keerquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:59 schreef Rebubbled het volgende:
Ik ben zelf nogal zoals Aure, waterpokken krijgen ze sowieso. MAAR! Ik snap dus heeeeel goed als je dit liever niet hebt. Vandaar dat één nee voldoende is en die is er. Veel plezier morgen!
Ik neem m'n speelmat mee (die kan ik opvouwen, zodat 'ie onderin de wagen past), dus daar zou J. ook nog wel bij kunnen liggen? F. kan wel alle kanten op gaan.quote:Op zondag 10 april 2022 08:31 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jammer maar begrijpelijk! Hopelijk ontmoet ik je een andere keer
Goed punt, speelgoed. J speelt het liefst op de vloer dus ik ga even iets verzinnen
Ik rond 10:40-11uquote:Op zondag 10 april 2022 09:34 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben er tussen tien en half elf duh ik bedoel half elf en elf. Nog niet helemaal wakker
Lief! Thanks daarom heb ik de baby gym thuis gelaten. En ander speelt J op z’n dekentje, vindt hij wel bestquote:Op zondag 10 april 2022 08:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik neem m'n speelmat mee (die kan ik opvouwen, zodat 'ie onderin de wagen past), dus daar zou J. ook nog wel bij kunnen liggen? F. kan wel alle kanten op gaan.
Nahwquote:Op zondag 10 april 2022 18:30 schreef Komkommerschijfje het volgende:
We hadden hier hele verhalen net, dat is duidelijk F.'s manier om alles te verwerken.Helaas ook een koortsmeisje en nog drie keer poep na vanochtend, 39,1 een uur geleden.
Wel gewoon vrolijk en alert. Hoop dat ze dus niets geks onder de leden heeft en baby's aangestoken heeft...
Ach gos, zo zieligquote:Op zondag 10 april 2022 20:15 schreef MaJo het volgende:
Wat fijn dat het gezellig was! Het is maar goed dat we thuis zijn gebleven want Aapie heeft de hele dag op me geplakt gezeten. De koorts is inmiddels boven de 40 graden. Geen idee wat er aan de hand is maar hij is er goed ziek van
Ja ik vind het ook vervelend, hij zit ook echt te ijlen. Gelukkig drinkt hij wel goed (eten mwah) en heeft hij goede plasluiers maar anders had ik denk ik toch de huisarts gebeldquote:Op zondag 10 april 2022 20:18 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ach gos, zo zielig
Zo’n hoge koorts is toch wel spannend hoor
Jij en tgnd hebben me echt geïnspireerd om m’n draagzak opnieuw te bekijken! Ik ga die gebruiken als we komende maand gaan vliegenquote:Op zondag 10 april 2022 21:02 schreef Aure het volgende:
Bedankt voor het regelen komkommer! Ik heb ook betaald!
Otis sliep de hele weg naar huis in de trein
Leuk om jullie en de baby's te ontmoeten!
quote:Op zondag 10 april 2022 22:17 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jij en tgnd hebben me echt geïnspireerd om m’n draagzak opnieuw te bekijken! Ik ga die gebruiken als we komende maand gaan vliegen
Ik sleep normaal altijd met die maxi cosi…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |