Jammer maar begrijpelijk! Hopelijk ontmoet ik je een andere keerquote:Op zaterdag 9 april 2022 17:59 schreef Rebubbled het volgende:
Ik ben zelf nogal zoals Aure, waterpokken krijgen ze sowieso. MAAR! Ik snap dus heeeeel goed als je dit liever niet hebt. Vandaar dat één nee voldoende is en die is er. Veel plezier morgen!
Ik neem m'n speelmat mee (die kan ik opvouwen, zodat 'ie onderin de wagen past), dus daar zou J. ook nog wel bij kunnen liggen? F. kan wel alle kanten op gaan.quote:Op zondag 10 april 2022 08:31 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Jammer maar begrijpelijk! Hopelijk ontmoet ik je een andere keer
Goed punt, speelgoed. J speelt het liefst op de vloer dus ik ga even iets verzinnen
Ik rond 10:40-11uquote:Op zondag 10 april 2022 09:34 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben er tussen tien en half elf duh ik bedoel half elf en elf. Nog niet helemaal wakker
Lief! Thanks daarom heb ik de baby gym thuis gelaten. En ander speelt J op z’n dekentje, vindt hij wel bestquote:Op zondag 10 april 2022 08:55 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik neem m'n speelmat mee (die kan ik opvouwen, zodat 'ie onderin de wagen past), dus daar zou J. ook nog wel bij kunnen liggen? F. kan wel alle kanten op gaan.
Nahwquote:Op zondag 10 april 2022 18:30 schreef Komkommerschijfje het volgende:
We hadden hier hele verhalen net, dat is duidelijk F.'s manier om alles te verwerken.Helaas ook een koortsmeisje en nog drie keer poep na vanochtend, 39,1 een uur geleden.
Wel gewoon vrolijk en alert. Hoop dat ze dus niets geks onder de leden heeft en baby's aangestoken heeft...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |