Oh handig! Ik neem wel wat verschillende theesoorten mee in mijn kleine theedoos (heb echt teveel theesoorten thuisquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:57 schreef Aure het volgende:
Ik weet niet of er verschillende zaaltjes zijn, maar de vorige keer zaten we aan een keukentje vast met mogelijkheid tot koffie/thee zetten en er is ook servies enzo. Wel zelf koffie/thee/filters meenemen dacht ik.
 ).
 ).  

Sorry voor mijn afwezigheidquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:45 schreef Aure het volgende:
Ik zal wel even de SQ zijn en labels en pen meenemen. En dan doe ik ook wel een Lemijntje en neem ik m'n melkopschuimer mee. Maar die is lang niet zo goed als die van Lemijn.
 .
 .

Ik was chef koffie en thee en beiden waren gewoon aanwezig, ook koffiefilters. Dus los van wat snacks/lekkers voor de kinderen hoeft er niet veel meequote:Op woensdag 30 maart 2022 16:44 schreef Komkommerschijfje het volgende:
De vorige keer werd er wel van alles meegenomen, ja. @:MaJo, was er toen wel mogelijkheid om koffie/thee te zetten? En ook koffie/thee aanwezig?
Ik wil wel wat lekkers meenemen, lekkere verse koeken ofzo. En maisboogjes en fruit voor de oudere baby's/dreumesen?

. Bij de vorige meet stond er gewoon een linkje in het topic.
 . Bij de vorige meet stond er gewoon een linkje in het topic.

MaJo stuurde die in een DM
 MaJo stuurde die in een DM   

Vorige keer inderdaad het bedrag gedeeld door de aantal deelnemers en die een Tikkie gestuurd.
 Vorige keer inderdaad het bedrag gedeeld door de aantal deelnemers en die een Tikkie gestuurd. 

Of ben ik nu zo moeilijk? Ik ben daar niet zo van eerlijk gezegd.
 Of ben ik nu zo moeilijk? Ik ben daar niet zo van eerlijk gezegd.

Ik denk dat de kans erg klein is dat er zomaar random iemand naar de meet komt. Maar als je het echt niet wil, kan je iedereen die komt natuurlijk een PM sturen. Werkt verder hetzelfde als mailquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:41 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, dat is ook zo. Maar meer omdat dit topic helemaal openbaar is en er ook van die vreemden mee kunnen lezen over een afspreekplek als ze dat zouden willen.Of ben ik nu zo moeilijk? Ik ben daar niet zo van eerlijk gezegd.

Ik zie geen linkje.quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:12 schreef Aure het volgende:
Het linkje staat er nu toch ook al al die tijd in? Anders zet je het in een spoiler?
 Of bedoel je uit het vorige meet-topic? Spoiler is misschien dan wel een idee, ja.
 Of bedoel je uit het vorige meet-topic? Spoiler is misschien dan wel een idee, ja.

Post #4 van MaJo heeft een linkjequote:Op vrijdag 8 april 2022 08:47 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Ik zie geen linkje.Of bedoel je uit het vorige meet-topic? Spoiler is misschien dan wel een idee, ja.

Is dat waar we naartoe gaan? 10:30u?quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Post #4 van MaJo heeft een linkje

denk namelijk niet dat ie voldoende weerstand heeft opgebouwd met die half laffe sessie van een paar maanden terug
 denk namelijk niet dat ie voldoende weerstand heeft opgebouwd met die half laffe sessie van een paar maanden terug   

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |