quote:
Hey Maanquote:
hoiquote:
Alles goed?quote:
vrij moe maar rest goedquote:
ja beetje doodquote:
quote:
Dat wil nog steeds niet beter worden, balen johquote:
aan de trein nog welquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand heeft vast wel een levensverhaal over een bezoekje aan de trein.
Ben vandaag niet met de trein geweest. Wel naar de Ikeaquote:
En gehaktballen gegeten?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben vandaag niet met de trein geweest. Wel naar de Ikeaik heb nieuwe schuursponsje gekocht en Rob heeft nieuwe glazen gescoord
Ja dat kan weer, al een tijdje.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:48 schreef Marsenal het volgende:
Mag er weer gegeten worden in de IKEA? Laatste keer dat ik ging (utrecht) was de horeca daar dicht terwijl het van de overheid gewoon open mocht zijn
Nee. Heb wel gevulde eieren gemaakt vanmiddag.quote:
Is nog gesloten, althans, in de bijlmer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt heerlijk eten in het IKEA restaurant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
Dit topic mist...Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ply!quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Wat valt er te winnenquote:Op zondag 13 februari 2022 00:10 schreef DJMO het volgende:
Kudos voor degene die weet in welke tunnel deze reclame grotendeels geschoten is.
Ik weet, weet jij het ook?
Voor jou niets. Ik he je al bewezen dat ik wist waar het isquote:
Ik ookquote:Op zondag 13 februari 2022 00:10 schreef DJMO het volgende:
Kudos voor degene die weet in welke tunnel deze reclame grotendeels geschoten is.
Nee @DJMO is een bitch wat dat beterftquote:Op zondag 13 februari 2022 06:58 schreef SolidasRock het volgende:
Wil je wel eens koffie zonder gescheld?
quote:Op zondag 13 februari 2022 07:04 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee @:djmo is een bitch wat dat beterft
Weet jij veel wat er in een keuken gebeurd...quote:Op zondag 13 februari 2022 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
De koffie smaakt lekkerder als die ingeschonken wordt zonder gescheld en gevloek.
Drink eerst je thee maar op (zonder je smoel te verbrandenquote:
Koffie waarbij gevloekt wordt en die toch voor je neus neergezet wordt getuigt juist van liefdequote:Op zondag 13 februari 2022 07:07 schreef gebrokenglas het volgende:
De koffie smaakt lekkerder als die ingeschonken wordt zonder gescheld en gevloek.
maar is niet te zuipen.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:09 schreef DJMO het volgende:
Koffie waarbij gevloekt wordt en die toch voor je neus neergezet wordt getuigt juist van liefde
Dat zeg jij. Ik moet verder absoluut niets van de meeste Senseo weten, vind het vaak maar slappe hap in vergelijking met mijn eigen espresso machine, maar bij Rob thuis smaakt het me prima.quote:
Dat zeg je om Rob niet te beledigen...quote:Op zondag 13 februari 2022 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Ik moet verder absoluut niets van de meeste Senseo weten, vind het vaak maar slappe hap in vergelijking met mijn eigen espresso machine, maar bij Rob thuis smaakt het me prima.
Hmm ik wordt de hele dag door beledigdquote:Op zondag 13 februari 2022 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeg je om Rob niet te beledigen...
Nee hoor, is de waarheid. En hij is niet zo snel beledigd, net zo min als ik. Ben vanmorgen al weer uitgescholden voor bitch, trut en spook, en ik vind het nog leuk ookquote:Op zondag 13 februari 2022 07:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zeg je om Rob niet te beledigen...
Mag ik dat ook zeggen dan? Of heb ik dan een note aan m'n broek?quote:Op zondag 13 februari 2022 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee hoor, is de waarheid. En hij is niet zo snel beledigd, net zo min als ik. Ben vanmorgen al weer uitgescholden voor bitch, trut en spook, en ik vind het nog leuk ook
Ligt helemaal aan de intentiequote:Op zondag 13 februari 2022 07:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mag ik dat ook zeggen dan? Of heb ik dan een note aan m'n broek?
Waar is dit?quote:Op zondag 13 februari 2022 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit
![]()
![]()
Bij het ADO stadion.quote:
Ze beginnen vroeg vandaag, koffie drinken?quote:Op zondag 13 februari 2022 07:27 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/(...)=live_video_explicit
![]()
![]()
Voor wat ik meekreeg zitten ze er al de hele nacht.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze beginnen vroeg vandaag, koffie drinken?
Het is nog koud ook.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor wat ik meekreeg zitten ze er al de hele nacht.
Tsjah. Eigen schuld.quote:
Ze waren gisteren in het centrum van Den Haag en wilden vandaag naar het Malieveld.Maar dat mag nu dus niet ,dus het hek op slot.Vanmiddag om 4 uur gaat het hek weer open.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze beginnen vroeg vandaag, koffie drinken?
Ik ook.quote:
Gelukkig maar.quote:
Aha.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Klopt niet helemaal wat meneer zegt,ze mogen wel van het terrein ,alleen zonder trucks en tractors.
De burgemeester mag dit gewoon doen onder het mom bedreiging verkeersveiligheid.
O oke we gaan wel weer weg dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:40 schreef DJMO het volgende:
Wat is het trouwens druk hier, en dat nog wel op een zondagochtend. Het lijkt DTS wel
Nee trut, ik had koffie nodig.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:40 schreef DJMO het volgende:
Wat is het trouwens druk hier, en dat nog wel op een zondagochtend. Het lijkt DTS wel
Vandaar de noodverordening.quote:
Nee joh, gezellig juistquote:Op zondag 13 februari 2022 07:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O oke we gaan wel weer weg dan.
SSSSOOOLIDAAASSSSquote:Op zondag 13 februari 2022 07:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
O oke we gaan wel weer weg dan.
* DJMO note zet bij @gebrokenglasquote:Op zondag 13 februari 2022 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee trut, ik had koffie nodig.
Ah. Ze mogen ook naar het Malieveld dus. maar alleen zonder trucks?quote:
Gisteren werkten ze niet echt mee aan diverse verzoeken van de politie dus ik kan me iets van voorstellen dat ze nu denken van ja blijf maar daar hoor pfff..quote:Op zondag 13 februari 2022 07:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind dit wel een hele rare gang van zaken. Dit kan toch niet, opsluiten?
Waarom kan je geen tweets meer op FOK! zetten?quote:
* Dotteke de note weer verwijderdquote:
Ik weet het niet? Melding in BUG doen?quote:Op zondag 13 februari 2022 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom kan je geen tweets meer op FOK! zetten?
Testquote:Op zondag 13 februari 2022 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom kan je geen tweets meer op FOK! zetten?
Tuurlijk,Ik wist even niet waar.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik weet het niet? Melding in BUG doen?
Mij lukt het niet meer.quote:
Vreemd.quote:
Dat geeft me hoop,bedankt.quote:
Morguh GGquote:
Arme jongen wil je er over pratenquote:
Hey Dot.quote:
Ga ik even proberen.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even andere browser proberen?
Hey FFquote:
Het is hier over het algemeen heel rustigquote:Op zondag 13 februari 2022 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Inderdaad een gezellige drukte hier.
quote:Op zondag 13 februari 2022 08:31 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Is goed, ga je mee?quote:Op zondag 13 februari 2022 09:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is de dag des heeren..
Naar de kerk dan maar
Ik ben nog niet ingeschreven voor de Vierdaagsequote:Op zondag 13 februari 2022 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
Het is mooi tijd voor een wandeling voor jou
De kerk is rechtdoor, rechtsaf en dan rechtdoor.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ingeschreven voor de Vierdaagse
quote:Op zondag 13 februari 2022 09:29 schreef Rob het volgende:
[..]
De kerk is rechtdoor, rechtsaf en dan rechtdoor.
Daar heb je geen vierdaagse voor nodig.
Mijn kerk is overal om me heen, zolang ik een vergiet in de buurt heb.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:29 schreef Rob het volgende:
[..]
De kerk is rechtdoor, rechtsaf en dan rechtdoor.
Daar heb je geen vierdaagse voor nodig.
Ik kan dat plaatje niet vinden.quote:Op zondag 13 februari 2022 09:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn kerk is overal om me heen, zolang ik een vergiet in de buurt heb.
Welk plaatje?quote:Op zondag 13 februari 2022 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan dat plaatje niet vinden.
Jij met dat vergiet op je hoofd.quote:
Die is uit 2016quote:Op zondag 13 februari 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij met dat vergiet op je hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die is uit 2016heb er ook nog eentje van afgelopen jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Immer het vliegend spaghettimonsterquote:
Oepsiequote:Op zondag 13 februari 2022 11:15 schreef DJMO het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)krijk-parijs-ryanair
Je zal maar een taalcursus Deens hebben gedaan en geen woord Frans spreken en dat je dan dit overkomtquote:Op zondag 13 februari 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oepsie
Ach een reisje naar Parijs is ook niet erg toch
Dat is wel lullig jaquote:Op zondag 13 februari 2022 11:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je zal maar een taalcursus Deens hebben gedaan en geen woord Frans spreken en dat je dan dit overkomt
Maastunnel tochquote:Op zondag 13 februari 2022 00:10 schreef DJMO het volgende:
Jij mocht niet meedoen als Rotterdammerquote:
Zeg dat dan!!!quote:Op zondag 13 februari 2022 11:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij mocht niet meedoen als Rotterdammer
Jep. En het is nog slecht gefotosoept ook. Die vertrekstaat boven de roltrappen volgt het gewelf van de tunnel niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:39 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind het wel stom dat ze de Maastunnel met treinborden hebben bewerkt
ja iddquote:
Ja, jij ookquote:
Vind het nu wel meevallen. Vanmorgen was het een stuk ergerquote:
Dan is de wind hier heen gewaaid denk ik..quote:Op zondag 13 februari 2022 16:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vind het nu wel meevallen. Vanmorgen was het een stuk erger
SPOILER: niet quoten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja hier ook, was niet lekker buiten bbrrrquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:05 schreef DJMO het volgende:
Ik had vanmiddag hoogstaand bezoekLeuke foto's en leuk bezoekSPOILER: niet quoten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hehehe zonder te kijken wist ik al dat je de spoiler had leeggehaaldquote:
Ja, als je daar om vraagt ga ik ze niet quoten, zou lullig zijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hehehe zonder te kijken wist ik al dat je de spoiler had leeggehaald
quote:Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als je daar om vraagt ga ik ze niet quoten, zou lullig zijn.
Volgende week ook volgens mij nog veel wind en regen blehquote:Op zondag 13 februari 2022 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook, was niet lekker buiten bbrrr
Vanaf morgen wordt het prima weerquote:Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende week ook volgens mij nog veel wind en regen bleh
Morgen opent de inschrijving voor de Vierdaagse. Ik heb een gegarandeerde startplaats. Dus vanaf morgen wordt het wandelen en nog eens wandelen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier wel wat regen, maar in de middag droog
Ahzo.. Dan hopen dat er idd niet té veel regen valtquote:Op zondag 13 februari 2022 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Morgen opent de inschrijving voor de Vierdaagse. Ik heb een gegarandeerde startplaats. Dus vanaf morgen wordt het wandelen en nog eens wandelen.
Ja, of dat niet een of andere randmongool z'n loodzware rolkoffer over je poot heen sleurt omdat hij niet uit z'n doppen kijktquote:Op zondag 13 februari 2022 16:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo.. Dan hopen dat er idd niet té veel regen valt
Wat een klootzak zegquote:Op zondag 13 februari 2022 16:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, of dat niet een of andere randmongool z'n loodzware rolkoffer over je poot heen sleurt omdat hij niet uit z'n doppen kijkt
In plaats gewoon rustig te wachten tot de trein stilstaat, nee meneer de blinde vakantie aap moest perse met z'n eveneens onbeschofte aapvriendin vooraan in de trein zitten en daarvoor moest iedereen maar opzij. Ik stond Rob te appen dus ik had ze niet eens gezien, anders was ik wel een stap achteruit gegaanquote:
Je hebt hem toch wel zoals een goed vrouwtje betaamd gemept met je handtasje?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, of dat niet een of andere randmongool z'n loodzware rolkoffer over je poot heen sleurt omdat hij niet uit z'n doppen kijkt
Ik heb alleen een rugzak omquote:Op zondag 13 februari 2022 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel zoals een goed vrouwtje betaamd gemept met je handtasje?
Arrogant volk ikke ikke en de rest kan stikken etcquote:Op zondag 13 februari 2022 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
In plaats gewoon rustig te wachten tot de trein stilstaat, nee meneer de blinde vakantie aap moest perse met z'n eveneens onbeschofte aapvriendin vooraan in de trein zitten en daarvoor moest iedereen maar opzij. Ik stond Rob te appen dus ik had ze niet eens gezien, anders was ik wel een stap achteruit gegaan
En Glennis Grace.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:45 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren was de naderende oorlog in oekraine nog het main item van nu.nl, maar nu is het blijkbaar het item dat vd sar en co wisten van overmars' dickpickschandaal
Het is Mo hėquote:Op zondag 13 februari 2022 16:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel zoals een goed vrouwtje betaamd gemept met je handtasje?
Staat haar vast welquote:Op zondag 13 februari 2022 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Zou in een deuk liggen als ze idd rondhuppelt met een handtasje
Met een rugzakje kan je niet goed meppen. Zeker van dat je toch geen handtasje of grote rugzak wil?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staat haar vast wel![]()
Ik heb er ook geen, wel een rugzakje
Kan ik prima mee slaan hoorquote:Op zondag 13 februari 2022 17:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Met een rugzakje kan je niet goed meppen. Zeker van dat je toch geen handtasje of grote rugzak wil?
Wel lange nepnagels/plakwimpers en rondhuppelen en met je handjes wapperen steeds?quote:Op zondag 13 februari 2022 17:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan ik prima mee slaan hoor![]()
Nee wil ik niet
Tuurlijk niet gekkiequote:Op zondag 13 februari 2022 17:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel lange nepnagels/plakwimpers en rondhuppelen en met je handjes wapperen steeds?
Buideltas en rugzak normaal gesproken. Met een hand of schoudertas wandelt kut op lange afstanden.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Zou in een deuk liggen als ze idd rondhuppelt met een handtasje
Omdat ik geen nepnagels en nepwimpers heb man ³quote:Op zondag 13 februari 2022 17:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]![]()
* SolidasRock weet nu zeker dat MrsL gewoon een vent is
En geen handtasje hebt en niet rondhuppelt. Stop maar met de act. Je bent ontmaskerd.quote:Op zondag 13 februari 2022 17:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat ik geen nepnagels en nepwimpers heb man ³
ja die ruziet wat afquote:
Helemaal niet, want ik draag wel een BHquote:Op zondag 13 februari 2022 17:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En geen handtasje hebt en niet rondhuppelt. Stop maar met de act. Je bent ontmaskerd.
Hoeveel vrouwen lopen in hun vrije tijd in een veiligheidsjack? Of twijfel je ook aan mijn vrouwzijn?quote:
1. Maar jij bent dan ook Mo.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen lopen in hun vrije tijd in een veiligheidsjack? Of twijfel je ook aan mijn vrouwzijn?
Jammer wel dat je niet aan mij twijfeltquote:
Sorrie dat ik je toch nog teleurstel.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer wel dat je niet aan mij twijfelt
Naja. Als je wel aan ne getwijfeld had had ik je enkel de vraag gesteld of ik even een foto van m'n boxershort had moeten maken voor jequote:Op zondag 13 februari 2022 18:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Sorrie dat ik je toch nog teleurstel.
IK TWIJFEL NU HARD!!!!!quote:Op zondag 13 februari 2022 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Naja. Als je wel aan ne getwijfeld had had ik je enkel de vraag gesteld of ik even een foto van m'n boxershort had moeten maken voor je![]()
![]()
Zeker weten? Hier is een voorproefje...quote:
SPOILER: klikken voor eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik denk helemaal niks hoor hahaquote:Op zondag 13 februari 2022 18:24 schreef SolidasRock het volgende:
Voordat er zo meteen gekke dingen wordt gedacht (ik kijk nu naar jou @:mrsloveable ) ik ga ff bankhangen en zal dus ff nie meer reageren
Ik had niet moeten klikken...quote:Op zondag 13 februari 2022 18:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeker weten? Hier is een voorproefje...
Ik heb nog zo gewaarschuwdquote:Op zondag 13 februari 2022 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had niet moeten klikken...
Moet je nog eten?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik had niet moeten klikken...
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zeker weten? Hier is een voorproefje...Het is klikken op eigen risico. Alleen al om die taalfout wil ik hem niet aanklikken.SPOILER: klikken voor eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Watjequote:Op zondag 13 februari 2022 18:48 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het is klikken op eigen risico. Alleen al om die taalfout wil ik hem niet aanklikken.
Ik was hardop in de lach geschoten om jouw reactie, dus @Rob ging kijken waarom ik zo de lol in had. Met tranen in m'n ogen nog gewaarschuwd niet te klikken, maar hij deed het toch. Toen ging ik helemaal stukquote:Op zondag 13 februari 2022 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We zijn geen watjes maar ook wij kennen grenzen.
Je weet het: een gewaarschuwd mens ...quote:Op zondag 13 februari 2022 19:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was hardop in de lach geschoten om jouw reactie, dus @:Rob ging kijken waarom ik zo de lol in had. Met tranen in m'n ogen nog gewaarschuwd niet te klikken, maar hij deed het toch. Toen ging ik helemaal stuk
quote:Op zondag 13 februari 2022 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet het: een gewaarschuwd mens ...
quote:
Nope. M'n wekker gaat om tien voor tien, om tien uur opent de online inschrijving. Om vijf voor tien zorg ik dat ingelogd benquote:
Oh het kan online, dat scheelt weerquote:Op zondag 13 februari 2022 20:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. M'n wekker gaat om tien voor tien, om tien uur opent de online inschrijving. Om vijf voor tien zorg ik dat ingelogd ben
Ja gelukkig wel. En dankzij jou kwam ik er nu net achter dat ik met m'n registratie nummer moest en inloggen en ik m'n wachtwoord vergeten wasquote:Op zondag 13 februari 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh het kan online, dat scheelt weer
quote:Op zondag 13 februari 2022 20:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. En dankzij jou kwam ik er nu net achter dat ik met m'n registratie nummer moest en inloggen en ik m'n wachtwoord vergeten wasdirect opgelost en m'n adres gegevens ook maar aangepast
Ik las Hema @hemarookworstquote:
Mogelijkquote:
Of Hermanquote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit is een SC, wegwezen met je smileyposts.
Het is gewoon zwaar kut. Elke beweging doet pijn, ontspannen doet pijn. Ik kan nog niet in een flesje mosterd knijpen zonder pijn. Ik zal blij zijn als het donderdag is. Fysio weet vast wel of fixatie een middel kan zijn. Wil niet op eigen houtje de boel forceren en nog verder kapot maken.quote:
Snap ik, wat ik al zei kan een brace ook helpen.. maar dat kan altijd even na vragen bij de fysioquote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar kut. Elke beweging doet pijn, ontspannen doet pijn. Ik kan nog niet in een flesje mosterd knijpen zonder pijn. Ik zal blij zijn als het donderdag is. Fysio weet vast wel of fixatie een middel kan zijn. Wil niet op eigen houtje de boel forceren en nog verder kapot maken.
Is haar toilet kapot?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:20 schreef mario390 het volgende:
ik moest nu mijn wc goed poetsen om dat moeder bij
me moet gaan
Wat heeft ze gegeven?quote:Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
zij heeft wat rijn gegeven nu is het verstopft
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:20 schreef mario390 het volgende:
ik moest nu mijn wc goed poetsen om dat moeder bij
me moet gaan
quote:Op zondag 13 februari 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
zij heeft wat rijn gegeven nu is het verstopft
gezellig hequote:Op zondag 13 februari 2022 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kreeg zo'n gevoel in mijn onderbuik dat ik even een kijkje moest nemen op ONZ Sc en dat gevoel was juist![]()
Heeft ze in een pot geroerd of aan een worst gegrepen?quote:Op zondag 13 februari 2022 23:01 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)ijdend-gedrag.htmlEn de volgende! Weer een kamerlid, dit keer een vrouw.
Dit is de eerste vrouw in Nederland denk ik die ge#me'toot wordt?
IK ZAT IN DE UI POLITIE EN DACHT DAT HET ONZ SC WAS
Pagina doet het nietquote:Op zondag 13 februari 2022 23:01 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)ijdend-gedrag.htmlEn de volgende! Weer een kamerlid, dit keer een vrouw.
Dit is de eerste vrouw in Nederland denk ik die ge#me'toot wordt?
IK ZAT IN DE UI POLITIE EN DACHT DAT HET ONZ SC WAS
Weer een blunder van jewelste van maanvisquote:Op zondag 13 februari 2022 23:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pagina doet het niet
Ah, je hebt "En" aan de URL vastgeschreven.
https://www.nu.nl/politie(...)hrijdend-gedrag.html
Echt hequote:Op zondag 13 februari 2022 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weer een blunder van jewelste van maanvis
mag tquote:Op zondag 13 februari 2022 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weer een blunder van jewelste van maanvis
Voor deze keer zie ik het door de vingers. De volgende keer gaan er stevige stappen ondernomen worden.quote:
Zal ik jou eens even opknappen met een heerlijke massage meidquote:Op zondag 13 februari 2022 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is gewoon zwaar kut. Elke beweging doet pijn, ontspannen doet pijn. Ik kan nog niet in een flesje mosterd knijpen zonder pijn. Ik zal blij zijn als het donderdag is. Fysio weet vast wel of fixatie een middel kan zijn. Wil niet op eigen houtje de boel forceren en nog verder kapot maken.
dan kan je de wc goed poetsenquote:Op maandag 14 februari 2022 00:02 schreef mario390 het volgende:
dat kann toch niet,
dts moet terug, hier is
toch niemand
dat heb ik erder maar nu zei zij en ur geledenquote:Op maandag 14 februari 2022 00:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan je de wc goed poetsen
Wat is er?quote:
Heeft ze zelf geen wc dan? Waarom bij jou?quote:Op maandag 14 februari 2022 06:30 schreef mario390 het volgende:
zou kunnen dat mutti volgende uren bij me
naar wc moet
O haar wc is verstopt, das niet fijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 07:01 schreef mario390 het volgende:
zij heeft wat ringegooid nu is
het verstopft
Thnx maatjequote:
Al aangemeld?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Thnx maatje
Het bed lag veel te lekker warm en knus. Veel te lang gelegen en nu koppijn
quote:
DJMO startnummer 1.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De inschrijfmodule komt om 10:00:00 online.
Daar ga ik niet vanuit hoorquote:
MrsL.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze willen allemaal snel inschrijven
Fruitje!quote:Op maandag 14 februari 2022 10:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
MrsL.![]()
[ afbeelding ]
Fijne valentijnsdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |