Voordeel van Elden Ring is dat je ergens anders heen kunt als locatie X niet lukt. Zo ging ik de hele map overquote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:52 schreef Dopekoe het volgende:
Net begonnen met elden ring (2 uurtjes) en ben al vaker doodgegaan dan in Dying Light 2 (12 uur), maar het is wel flink toegankelijker dan Bloodborne
Kwam grot tegen met wolven waar ik nogal vaak dood ging en daarna door een mist naar een boss (beastman of iets), weer dood, moet ik weer door de wolven heen...
And repeat![]()
Maar goed, de rewards zijn de moeite waard denk ik
het ligt aan jouquote:Op dinsdag 24 mei 2022 17:50 schreef Rijst het volgende:
Wilde Taiko No Tatsu Jin gaan spelen maar iedere sluit het spel zich af. Ik weet niet of dit aan mijnxbox ligt of aan het spel. Zou iemand hier die gamepass heeft deze game willen testen envoor me kunnen verifiëren? Spel is 2gb
Ah klopt inderdaad. Werkt nu wel weer na een harde reset en de xbox van het stroom hebt gehaald.quote:
Ik had het niet gecheckt hoor, maar ik wist gewoon dat het aan jou lagquote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ah klopt inderdaad. Werkt nu wel weer na een harde reset en de xbox van het stroom hebt gehaald.
Heb al 50 uur erop nu met level 10quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga eerst 50 uur spelen en bepaal dan of je nog meer wil.
Zelf beide dlc stories van Odyssey gespeeld. Het is geen Witcher 3 dlc maar zeker vermakelijk.
Heb die ook, was laatst voor 80 cent. Te ziek voor woorden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 18:57 schreef Rijst het volgende:
Ik zat laatst online te zoeken naar de triple pack van Assassins Creed (Black Flag, Unity en Syndicate). Heb na Black Flag geen AC meer gespeeld en het begon weer te kriebelen.
Deze spellen zijn wanneer je ze apart aanschaft voordeliger. Ik heb vandaag de CD key van Unity opgepikt voor ¤2,30(!). Kon dat moeilijk laten liggen.
Ik altijd bij CD Keys, en Eneba is hier ook wel gebruikt door FOK!kers.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 25 mei 2022 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik altijd bij CD Keys, en Eneba is hier ook wel gebruikt door FOK!kers.
Altijd eigen risico.
Typo in je e-mail adres?quote:Op donderdag 9 juni 2022 12:10 schreef Elan het volgende:
Xbox Series X is weer te koop op de site van MS.
Eentje besteld maar ik heb alleen betaald via iDeal en geen ontvangstmail ontvangen niks. Staat ook niet tussen mn bestellingen. Is dit gebruikelijk
Lijkt me stug want ik was gewoon ingelogd op m'n account..quote:
Dat wordt een gratis Xboxquote:Op donderdag 9 juni 2022 12:10 schreef Elan het volgende:
Xbox Series X is weer te koop op de site van MS.
Eentje besteld maar ik heb alleen betaald via iDeal en geen ontvangstmail ontvangen niks. Staat ook niet tussen mn bestellingen. Is dit gebruikelijk
hehehequote:
Ja, ik wil die shit ook ouderwets fysiek.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
hehehe
Vraag is sowieso hoe lang we nog een console nodig hebben:
https://www.ad.nl/tech/vo(...)e-toekomst~a4239fa8/
Al vind ik het deels een kutontwikkeling, want als je dus ergens niet over supergoed internet kan beschikken ben je veroordeeld tot heel brak gamen of helemaal niet gamen.
Iedereen hier zei dat je dat niet moest doen. Luister voortaan naar je fok vrienden.quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:24 schreef Sfancta het volgende:
Vorig jaar ¤100 betaald voor Forza Horizon 5 premium alles, schijnt expansion 1 Hot Wheels te zijnAlweer
Hoewel het een mooie en leuke game is staat het niet echt bekend om originaliteit...quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:24 schreef Sfancta het volgende:
Vorig jaar ¤100 betaald voor Forza Horizon 5 premium alles, schijnt expansion 1 Hot Wheels te zijnAlweer
Juist wel, alleen nu alweer Hot Wheels is wel matig. Normaal was de eerste expansion altijd een "realistische" expansion met nieuwe game features en de tweede was altijd kiddy. Hot Wheels, Lego en shit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoewel het een mooie en leuke game is staat het niet echt bekend om originaliteit...
Heb er daardoor ook veel en veel minder tijd in gestoken dan in FH4quote:Op vrijdag 10 juni 2022 10:55 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoewel het een mooie en leuke game is staat het niet echt bekend om originaliteit...
Even groot als de normale auto's ingame. In FH3 wel tenminste, en de betaalde DLC in 4.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Zijn de wagens echter op Hot Wheels schaal?
De Car Pass maakt wel een hoop goedquote:Op donderdag 9 juni 2022 19:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iedereen hier zei dat je dat niet moest doen. Luister voortaan naar je fok vrienden.
Al een tijdje ja. Je moet de welbekende sites in de gaten houden. Dan vind je ze soms nog wel voor 60.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:00 schreef Sfancta het volgende:
Losse controllers nu dezelfde status als de consoles? Nergens verkrijgbaar of voor 350 euro bij de plaatselijke oplichter.
Sund, anders was het wel gaaf geweest.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 11:34 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Even groot als de normale auto's ingame. In FH3 wel tenminste, en de betaalde DLC in 4.
Echt gaar. Design lab al minimaal 70 euro en 28 dagen wachttijd. Heb je ook niks aan.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al een tijdje ja. Je moet de welbekende sites in de gaten houden. Dan vind je ze soms nog wel voor 60.
Anders design labs he
2022 is op Elden Ring na echt een gigantisch bagger jaar. Maar dat waren de afgelopen jaren ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:38 schreef PjotterFRL het volgende:
[ twitter ]
Haha, de hele Xbox 2022 line-up in één klap weg.![]()
FH5 expansion 1 bekendmakingquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:41 schreef Rickocum het volgende:
[..]
2022 is op Elden Ring na echt een gigantisch bagger jaar. Maar dat waren de afgelopen jaren ook.
Hopelijk toch nog wél een beetje gameplay beelden te zien morgen.
Komt allemaal door de hype voor morgen. WE KUNNEN DE SPANNING NIET MEER AAN!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:46 schreef Marsenal het volgende:
Servers liggen er uit (voor velen). Bah.
we zijn er nog niet hequote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:41 schreef Rickocum het volgende:
[..]
2022 is op Elden Ring na echt een gigantisch bagger jaar. Maar dat waren de afgelopen jaren ook.
Hopelijk toch nog wél een beetje gameplay beelden te zien morgen.
Lol ik heb iets gemist blijkbaar, ik weet niet wat er morgen isquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komt allemaal door de hype voor morgen. WE KUNNEN DE SPANNING NIET MEER AAN!
de greute xbox show om 1900uquote:Op zaterdag 11 juni 2022 22:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lol ik heb iets gemist blijkbaar, ik weet niet wat er morgen is
Staat gepland voor spring 2023. Trailer zullen we wel krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2022 15:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hopelijk krijgen we details over Forza Motorsport en niet slechts een trailertje met wat willekeurige raceauto's.
Hoe lang zou het duren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |