Wat is dit?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:45 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Er wordt alleen official-narrative informatie gebruikt.
De pluriformiteit aan zienswijzen mbt corona, waarvan veel in meer of mindere mate kritiek bevatten op het overheidsbeleid, die je tegenkomt in de media bewijzen jouw ongelijk.quote:Het algemeen narratief wordt nooit gefactcheckt ...
Daarom ook geen open debatten/discussies/praatprogramma's op tv ofzo ... de meute moet afgeschermd worden van alle informatie (waar of onwaar) die ingaat tegen de propaganda.
Ja, eigenlijk wel.quote:Dus nu krijg je braafjes direct fact-check sites voorgesteld wanneer je ook maar iets van anti-covid probeert op te zoeken.
Nice toch ... works charming
Hier staat echt helemaal niks.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:54 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat er is mis mee is? Dat ze hyper subjectief "fact checken" en letterlijk hersengymnastiek bedrijven om tot de juiste uitkomst te komen.
Het is pure propaganda, dat jij dat niet ziet is beangstigend, word wakker.
Ik hoef idd alleen maar het artikel te lezen en waarom zij denken bepaalde conclusies te kunnen trekken om koppijn te krijgen van het gebrek aan ratio van die journalistjes.
Laat me niet lachen man, een wetenschapper als Malone wordt wel even op zijn plek gezet hoor door een 25 jarig journalistje zonder wetenschappelijke achtergrond![]()
Neem jij jezelf wel serieus?
Als je deductief kan redeneren kom je tot de conclusie dat de gedachtesprongen van linkse journalistjes niet rationeel is. Daar hoef je alleen voor te lezen, al kost het wel moeite om door te blijven lezen als iets echt incongruent is met realiteitszin.
Nee,het ging erom dat het RIVM in het begin terughoudend daarmee wasquote:Op maandag 14 februari 2022 08:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Doelpalen? Het gaat over de eindeloze stortvloed horrorscenario's van het RIVM
allee allee ... hetgeen je tv de ganse dag uitspuwtquote:
jaja kritiek op overheidsbeleid is er nu uiteindelijk wel ... zelfs de meute wordt het beu op den duur.quote:De pluriformiteit aan zienswijzen mbt corona, waarvan veel in meer of mindere mate kritiek bevatten op het overheidsbeleid, die je tegenkomt in de media bewijzen jouw ongelijk.
Ministry of Truth ... willen we daar naartoe ?quote:Ja, eigenlijk wel.
Sommige, wel heel erg kortzichtige types, willen daar wel heen op dit moment ja. Want ze staan vierkant achter het op dit moment geldende beleid.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
allee allee ... hetgeen je tv de ganse dag uitspuwt
[..]
jaja kritiek op overheidsbeleid is er nu uiteindelijk wel ... zelfs de meute wordt het beu op den duur.
Kritiek op de wetenschapsvisie moet je echter ver gaan zoeken.
En normaal zou wetenschap gebaseerd moeten zijn op kritiek.
[..]
Ministry of Truth ... willen we daar naartoe ?
Ik kijk praktisch geen tv dus ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
allee allee ... hetgeen je tv de ganse dag uitspuwt
Dingen ter discussie stellen is inderdaad een essentieel aspect van de wetenschappelijke methode. Wat geeft jou het idee dat die discussie niet volop plaatsvindt?quote:[..]
jaja kritiek op overheidsbeleid is er nu uiteindelijk wel ... zelfs de meute wordt het beu op den duur.
Kritiek op de wetenschapsvisie moet je echter ver gaan zoeken.
En normaal zou wetenschap gebaseerd moeten zijn op kritiek.
Is daar sprake van?quote:[..]
Ministry of Truth ... willen we daar naartoe ?
Mij maakt het niet meer uit neequote:Op maandag 14 februari 2022 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige, wel heel erg kortzichtige types, willen daar wel heen op dit moment ja. Want ze staan vierkant achter het op dit moment geldende beleid.
Dat dat morgen een heel ander beleid kan zijn waarbij "jouw" kant opeens niets meer te zeggen heeft, ach dat zien we dan wel weer toch?.
En bij niet-functioneren, zoals nu het geval is?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En daarom kent een functionerende democratische rechtsstaat waarborgen die dat voorkomen.
Niet-functioneren in welke zin?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:00 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
En bij niet-functioneren, zoals nu het geval is?
Een beetje zoals een ambtenaar na 5 uur, hoef je niets meer van te verwachten.quote:
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil ?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ik kijk praktisch geen tv dus ik heb geen idee waar je het over hebt.
[..]
Is daar sprake van?
Ow blijkbaar lees jij aparte media waar dat wel allemaal gepubliceerd wordt en ter sprake komt ?quote:Dingen ter discussie stellen is inderdaad een essentieel aspect van de wetenschappelijke methode. Wat geeft jou het idee dat die discussie niet volop plaatsvindt?
Oké, je meent dus dat onze democratische rechtsstaat niet functioneert maar je kan niet uitleggen waarom.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:22 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Een beetje zoals een ambtenaar na 5 uur, hoef je niets meer van te verwachten.
Ik acht het tamelijk nutteloos.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oké, je meent dus dat onze democratische rechtsstaat niet functioneert maar je kan niet uitleggen waarom.
Duidelijk.
Hier kan ik niks mee.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil ?
Die discussie vindt in wetenschappelijke publicaties plaats, niet in de media.quote:[..]
Ow blijkbaar lees jij aparte media waar dat wel allemaal gepubliceerd wordt en ter sprake komt ?
Of gebeurt het mss achter gesloten deuren want het gepeupel heeft er geen boodschap aan ?
Prima. Dan weet ik voortaan dat ik van jou weinig inhoud hoef te verwachten. My bad, ik zal het voortaan niet meer proberen.quote:Op maandag 14 februari 2022 14:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik acht het tamelijk nutteloos.
ja het is er maar we zien het niet ...quote:Op maandag 14 februari 2022 14:26 schreef Isdatzo het volgende:
Die discussie vindt in wetenschappelijke publicaties plaats, niet in de media.
Goh, wat zou de reden zijn dat ik de moeite niet neem?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Prima. Dan weet ik voortaan dat ik van jou weinig inhoud hoef te verwachten. My bad, ik zal het voortaan niet meer proberen.
Kan jij dan aanduiden dat het wel correct functioneert ?quote:
Je wordt al moe als je zijn comments leest...quote:Op maandag 14 februari 2022 14:35 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Goh, wat zou de reden zijn dat ik de moeite niet neem?
Ja klopt..quote:Op maandag 14 februari 2022 14:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ik acht het tamelijk nutteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |