quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Hhahaha ga ik ook niet doenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende: [..] Toch hoef je niet een DM te sturen.
Wat zit jij dan meervoud posts met eisen te stellen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
geeneens het gifje in de op gezet.
gemiste kans.
excuses excuses,,quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zit jij dan meervoud posts met eisen te stellen?![]()
Ik zit mobiel gek
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:17 schreef tja77 het volgende:
Waarom die hoerevogelpop weer in de OP?
Is wel een classic.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:17 schreef tja77 het volgende:
Waarom die hoerevogelpop weer in de OP?
Op de grond gelegen van het lachenquote:
Hebben we überhaupt wel meer dan 1 match per maand?quote:
Yes!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:23 schreef cherrycoke het volgende:
hebben we maandag nog een speciale valentijn aflevering?
https://www.nu.nl/media/6(...)lentijn-special.htmlquote:Imca Marina, Adelheid Roosen, Farja Farvardin (FawryNotSawry), influencer Shirley Cramer en game-influencer Santino doen mee aan de First Dates Valentijn-Special. De speciale uitzending is op 14 februari te zien op NPO3.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Imca Marina, Adelheid Roosen, Farja Farvardin (FawryNotSawry), influencer Shirley Cramer en game-influencer Santino doen mee aan de First Dates Valentijn-Special. De speciale uitzending is op 14 februari te zien op NPO3.
https://www.nu.nl/media/6(...)lentijn-special.html
Nee ik klikte per ongeluk een emoji aan. Mobiel hèquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Victor zit nu bij ‘Weet Ik Veel’ op RTL 4.
Hij is een Feyenoord supporter in Amsterdam.
We noteren dit.
Had liever een normale aflevering met wat tranny’s.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef Fosive het volgende:
Zitten jullie al klaar voor de Valentijneditie?
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:03 schreef tja77 het volgende:
Had liever een normale aflevering met wat tranny’s en Sergio![]()
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:01 schreef Fosive het volgende:
Zitten jullie al klaar voor de Valentijneditie?
Heb je gedronken of zit je wellicht in het verkeerde topique?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:25 schreef DKUp het volgende:
BN’ers blegh, Glennis en Jorik AIDS
IK VIND DIT IET LEUK
De meeste mensen zijn toch niet bekend hahahaha……
Lang nogquote:
Niet kloten met Gerard Coxquote:Op maandag 14 februari 2022 19:34 schreef Hexagon het volgende:
Wellicht aan Ben Cramer of Gerard Cox koppelen?
kwikquote:Op maandag 14 februari 2022 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ze ziet er nog best kwik uit voor 80
Imca is te leuk voor deze manquote:
Boze DKUpquote:
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef Fosive het volgende:
Volgens mij heeft die jongen 0 interesse
Volgens mij zijn een van de deelnemers vorige week nog: “voor een barbie kan ik wel langs de winkel”.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef Fosive het volgende:
Volgens mij heeft die jongen 0 interesse
Ja, maar yvon heeft de beste spionnenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Deze is wel leuk. Is hij de mannelijke Yvon?
Ik ken haar niet maar het lijkt of ze nog irritanter doet omdat ze haar gewenste aandacht niet krijgtquote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een van de deelnemers vorige week nog: “voor een barbie kan ik wel langs de winkel”.
Ik zoek altijd wanhopig contact met forumgebruiker @Coco, maar die geeft geen sjoegequote:Op maandag 14 februari 2022 19:40 schreef tja77 het volgende:
Hebben jullie allemaal je geliefde in het zonnetje gezet?
Krijg je als influencer waarschijnlijk sneller, zit waarschijnlijk in een bubbel waar ze veel positieve feedback krijgt.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet maar het lijkt of ze nog irritanter doet omdat ze haar gewenste aandacht niet krijgt
Rot voor jequote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik zoek altijd wanhopig contact met forumgebruiker @:Coco, maar die geeft geen sjoege
Nee niet eens. Gewoon half naakt rondlopen en gewend zijn dat elke man met een slok op erop wil, maar deze is iets minder simpel.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Krijg je als influencer waarschijnlijk sneller, zit waarschijnlijk in een bubbel waar ze veel positieve feedback krijgt.
Likequote:
Nee, maar een leuke frauquote:Op maandag 14 februari 2022 19:43 schreef Poefbank het volgende:
[..]
De onvermijdelijke vraag: zou je haar doen?
Mannen, kinderen, dieren, planten, en lelijke vrouwen.quote:
1 ton. Half uur met een man. Deal.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mannen, kinderen, dieren, planten, en lelijke vrouwen.
Imca is niet lelijk, wel oud, maar ik heb niet veel ervaring met gingers.
OnlyFans feitje voegt wel wat aan dit verhaal toe qua “waarom”.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet eens. Gewoon half naakt rondlopen en gewend zijn dat elke man met een slok op erop wil, maar deze is iets minder simpel.
Een ton? Pffff, weet het niet hoor, moet ik dan ook z’n pik in m’n reet nemen, of is als hij me pijpt (en ik mijn ogen dicht mag houden) voldoende?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 ton. Half uur met een man. Deal.
Frau is iets teveel titelquote:
Alles. Ton belastingvrij. Niet zo zeuren ouwequote:Op maandag 14 februari 2022 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een ton? Pffff, weet het niet hoor, moet ik dan ook z’n pik in m’n reet nemen, of is als hij me pijpt (en ik mijn ogen dicht mag houden) voldoende?
Ouwe?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles. Ton belastingvrij. Niet zo zeuren ouwe
Imca is leukquote:Op maandag 14 februari 2022 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
Laat ingeschakeld maar wat is dit…… influencers all-over. Die met die memmen d’r uit heeft het verstand in d’r tette.
quote:
Valse bescheidenheidquote:Op maandag 14 februari 2022 19:54 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als jezelf “heel erg humble” noemt, ben je waarschijnlijk niet erg bescheiden.
Wilde plannenquote:Op maandag 14 februari 2022 19:55 schreef tja77 het volgende:
Kiki optakelen in de turnringen en over je heen laten zakken!
JambersGENOTquote:Op maandag 14 februari 2022 19:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
"Overdag is hij van de cijfertjes, in de avond lokt hij kinderen"
quote:Op maandag 14 februari 2022 19:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
"Overdag is hij van de cijfertjes, in de avond lokt hij kinderen"
Ben er nog. Had ff telefoon.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet waarom @:Nine. ineens de kamer verlaten heeft
Net zo hyper als die siliconen van net.quote:
Minder ernstig gekleed, dat scheelt de helft.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net zo hyper als die siliconen van net.
Ze komen er altijd zo besneden vanafquote:Op maandag 14 februari 2022 19:58 schreef DKUp het volgende:
Moslims en homoseksualiteit
Geen plezier
Auwquote:Op maandag 14 februari 2022 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze komen er altijd zo besneden vanaf
Lekker frisquote:Op maandag 14 februari 2022 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze komen er altijd zo besneden vanaf
Allah's wegen zijn ondoorgrondelijkquote:Op maandag 14 februari 2022 19:59 schreef DKUp het volgende:
Hoe kan mijn zoon homo zijn?
Nou ja dat kan gewoon gebeuren…..
quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Dit doet die vent maandelijks, en daarna vermoordt hij ze en rooft hun erfenis.
Voor wie is dit berichtquote:
Welke was dat ook al weer?quote:Op maandag 14 februari 2022 20:01 schreef alpeko het volgende:
Ik ken haar alleen vanwege Büch.
Edit en die kut reclame
Actrice in onder andere "Mama is Boos" en "Het Zakmes"quote:Op maandag 14 februari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb deze vrouw nog nooit ergens in een programma gezien.
Niks gemist, zo blijkt.
Ajax-tegeltjes presentquote:Op maandag 14 februari 2022 20:03 schreef RamboDirk het volgende:
Marc Overmars werkt vanuit erotiek.
Oja nu je het zegtquote:Op maandag 14 februari 2022 20:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Actrice in onder andere "Mama is Boos" en "Het Zakmes"
Lekker goedkoop en zwerverigquote:Op maandag 14 februari 2022 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
Frans is een crystal meth gebruiker.
Ah, daar komt dat gifje van. 'Dood'quote:
Uren lang….zelfs als er niks meer uit komt…quote:Op maandag 14 februari 2022 20:03 schreef tja77 het volgende:
Tantra?
Dan speelt ze graag met je jongeheer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |