ze is wel heel gemiddeld die graag snel verzekerd en gesetteld wild zijn, niet dat niet erg is maar iets spontaans ondernemen zit er dan niet inquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje is wel leuk maar ja. 22 en klaar met uitgaan. Bijkletsen met haar ouders in het weekend.
Misschien iets voor de gemiddelde Fok!ker.
Die zitten sowieso bij hun ouders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Meisje is wel leuk maar ja. 22 en klaar met uitgaan. Bijkletsen met haar ouders in het weekend.
Misschien iets voor de gemiddelde Fok!ker.
Eerder om een paar flinke lijnen mee weg te werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Marcelo lijkt me een relaxte gast om mee te zuipen
Nee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze is wel heel gemiddeld die graag snel verzekerd en gesetteld wild zijn, niet dat niet erg is maar iets spontaans ondernemen zit er dan niet in
Genoeg 30+ hier op een zolderkamer in eigen huisquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die zitten sowieso bij hun ouders.
Beetje saaiquote:
Ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder om een paar flinke lijnen mee weg te werken
Ik ken er eentje die er andere gewoonten op nahield. Die deed altijd het licht uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
Als arts is het ook wel handig als je geen feestende kroegtijger bent natuurlijk.
Eigenlijk is hij wel sympathiek. Geen valse nicht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:09 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik kan die schandknaap echt niet uitstaan.
Ben zelf ook een huismus en dat is precies wat ik in een meisje zoek. Dus niet voor iedereen negatief.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Brunette is wel leuk. Jammer dat het een huismus is maar conservatorium moet wel ja zeggen.
Leuker dan flappie ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Brunette is wel leuk. Jammer dat het een huismus is maar conservatorium moet wel ja zeggen.
Geile stem die Maxquote:
Toch hoef je niet een DM te sturen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben zelf ook een huismus en dat is precies wat ik in een meisje zoek. Dus niet voor iedereen negatief.
hij wil ook maar een ding heb ik het idee.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:13 schreef de_boswachter het volgende:
En hij zit maar steeds aan z’n pik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |