Ik ken haar niet maar het lijkt of ze nog irritanter doet omdat ze haar gewenste aandacht niet krijgtquote:Op maandag 14 februari 2022 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een van de deelnemers vorige week nog: “voor een barbie kan ik wel langs de winkel”.
Ik zoek altijd wanhopig contact met forumgebruiker @Coco, maar die geeft geen sjoegequote:Op maandag 14 februari 2022 19:40 schreef tja77 het volgende:
Hebben jullie allemaal je geliefde in het zonnetje gezet?
Krijg je als influencer waarschijnlijk sneller, zit waarschijnlijk in een bubbel waar ze veel positieve feedback krijgt.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet maar het lijkt of ze nog irritanter doet omdat ze haar gewenste aandacht niet krijgt
Rot voor jequote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef Fosive het volgende:
[..]
Ik zoek altijd wanhopig contact met forumgebruiker @:Coco, maar die geeft geen sjoege
Nee niet eens. Gewoon half naakt rondlopen en gewend zijn dat elke man met een slok op erop wil, maar deze is iets minder simpel.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:41 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Krijg je als influencer waarschijnlijk sneller, zit waarschijnlijk in een bubbel waar ze veel positieve feedback krijgt.
Likequote:
Nee, maar een leuke frauquote:Op maandag 14 februari 2022 19:43 schreef Poefbank het volgende:
[..]
De onvermijdelijke vraag: zou je haar doen?
Mannen, kinderen, dieren, planten, en lelijke vrouwen.quote:
1 ton. Half uur met een man. Deal.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mannen, kinderen, dieren, planten, en lelijke vrouwen.
Imca is niet lelijk, wel oud, maar ik heb niet veel ervaring met gingers.
OnlyFans feitje voegt wel wat aan dit verhaal toe qua “waarom”.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee niet eens. Gewoon half naakt rondlopen en gewend zijn dat elke man met een slok op erop wil, maar deze is iets minder simpel.
Een ton? Pffff, weet het niet hoor, moet ik dan ook z’n pik in m’n reet nemen, of is als hij me pijpt (en ik mijn ogen dicht mag houden) voldoende?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 ton. Half uur met een man. Deal.
Frau is iets teveel titelquote:
Alles. Ton belastingvrij. Niet zo zeuren ouwequote:Op maandag 14 februari 2022 19:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een ton? Pffff, weet het niet hoor, moet ik dan ook z’n pik in m’n reet nemen, of is als hij me pijpt (en ik mijn ogen dicht mag houden) voldoende?
Ouwe?quote:Op maandag 14 februari 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles. Ton belastingvrij. Niet zo zeuren ouwe
Imca is leukquote:Op maandag 14 februari 2022 19:50 schreef de_boswachter het volgende:
Laat ingeschakeld maar wat is dit…… influencers all-over. Die met die memmen d’r uit heeft het verstand in d’r tette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |