Wat zit er op je bammetje?quote:
Waarom ben jij altijd zo boos op Jan Roos?quote:Op maandag 14 februari 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je doet nu Niek na
Weet niet of dat iets is waar je trots op moet zijn
Pindakaasquote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat zit er op je bammetje?
quote:Op maandag 14 februari 2022 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo boos op Jan Roos?
In 2021 was je mening inderdaad een stuk positiever over Jan Roos.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was in 2018
En daar had ik toen een hele goede reden voor.
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, Jan Roos is een vieze dikke ransbak
quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:32 schreef GGMM het volgende:
De belangrijkste conclusie hier is dat Jan Roos een debiel is
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je naar deze dikke idioot kijken als je naar Braddie kan kijken
Triest dat deze gek probeert mee te liften op het succes van BradgeTV
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
Wat kansloos om iemand eruit te gooien omdat hij samenwerkt met een persoon die je niet mag.
Ondanks dat deze persoon Jan Roos is, de grootste proleet die ik ken.
Maar jij zei dat ik boos wasquote:Op maandag 14 februari 2022 12:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In 2021 was je mening inderdaad een stuk positiever over Jan Roos.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Een (zwakke) hartslag en een temperatuur van minstens 33 graden is alles wat jij nodig hebt héquote:
En als het ergens een gat heeftquote:Op maandag 14 februari 2022 12:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Een (zwakke) hartslag en een temperatuur van minstens 33 graden is alles wat jij nodig hebt hé
Net als Jan Roos.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:18 schreef GGMM het volgende:
Glennis Grace is zo'n achterlijk tokkiewijf
Nee. Jan Roos is een racistische pleurishond die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken uit Nederland.quote:
Ga jij maar lekker naar Sevilla. Homo!quote:Op maandag 14 februari 2022 12:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee. Jan Roos is een racistische pleurishond die ik liever vandaag dan morgen zie vertrekken uit Nederland.
Zou ik vredig kunnen sterven.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar Sevilla. Homo!
Sevillaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |