Terwijl Christie toch veel meer redenen had om even flink te scheldenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar goed dat Schulting niet Brits is die zouden 40x hun excuses moeten aanbieden na dit interview.
Mwoah, met al dat in de kont zitten bij de analyses vind ik het niet vreemd als bepaalde personen opgegeild worden.quote:
Moet vooral ongewenst zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmm kweetnie, moet je daarvoor niet eerst iemand betasten of pics sturen?
Ik zie het nu pas want ik moest weg, maar dit is echt te genant voor woordenquote:
Daar zou ik wel in de kont willen duiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die billen van Schulting
Niet normaal wat een feest.
[ afbeelding ]
Als Choi Chinees was, was Schulting ws geDQt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Thijs Z. vindt dat Schulting goed is weggekomen bij de finish met het afhouden van Choi. Beetje overdreven.
Ik zou hem eerder willen omdraaien. Ik vind dat Choi daar behoorlijk aan het duwen was voor ze die actie inzette.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Thijs Z. vindt dat Schulting goed is weggekomen bij de finish met het afhouden van Choi. Beetje overdreven.
Die was alleen maar bezig om voorbereide zinnetje uit te braken bij een fragment dat tot in de treure herhaald gaat worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joris is een walgelijke juichlaaf
Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort koppen, waarom medailles toeschrijven aan gentherapie op trainingmaatjes?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:17 schreef Nober het volgende:
Brons met een Oranje randje![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, eens, al geldt dat eigenlijk bij veel sporten en niet enkel bij de NOS. Ook de Belgen zelf doen dat overigens wel door iedereen met een Belgische link een halve Belg te noemen..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort koppen, waarom medailles toeschrijven aan gentherapie op trainingmaatjes?
Die mensen schaatsen onder een andere vlag, waarom moet je elke keer een excuus verzinnen als ze iemand onder die onder de Nederlandse vlag schaatst van het podium afgehouden hebben?
Dat zeg ik trouwens als volbloed Nederlander.
Maar Belgen zijn altijd half, tenzij Duits de voertaal is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, eens, al geldt dat eigenlijk bij veel sporten en niet enkel bij de NOS. Ook de Belgen zelf doen dat overigens wel door iedereen met een Belgische link een halve Belg te noemen..
Thijsje die altijd achteraan fietste moet daar geen mening over hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Alleen wereldgozers mogen dat inderdaadquote:Op vrijdag 11 februari 2022 18:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Thijsje die altijd achteraan fietste moet daar geen mening over hebben.
Zit wat in.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Gelukkig dat de Chinezen Koreanen en Japanners minder gunnen dan Nederlanders.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 19:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Zit wat in.
Gelukkig is Choi geen Chinees.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |