Al besproken.quote:
Hmm kweetnie, moet je daarvoor niet eerst iemand betasten of pics sturen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Is dat vrouwonvriendelijk genoeg voor ontslag anno 2022?
Dat doen ze in Engeland al zelf en ze zouden zeker niet iemand bitch noemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar goed dat Schulting niet Brits is die zouden 40x hun excuses moeten aanbieden na dit interview.
Ik voelde me even alsof ik in Suzanne zat dus kan me het missen wel voorstellen dan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jouw ouders wonen vlakbij jou, dus dan ga je toch gewoon naar ze toe?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik voelde me even alsof ik in Suzanne zat dus kan me het missen wel voorstellen dan.
Ook wel een geil gevoel trouwens
Smeerpijp!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik voelde me even alsof ik in Suzanne zat dus kan me het missen wel voorstellen dan.
Ook wel een geil gevoel trouwens
Terwijl Christie toch veel meer redenen had om even flink te scheldenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar goed dat Schulting niet Brits is die zouden 40x hun excuses moeten aanbieden na dit interview.
Mwoah, met al dat in de kont zitten bij de analyses vind ik het niet vreemd als bepaalde personen opgegeild worden.quote:
Moet vooral ongewenst zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Hmm kweetnie, moet je daarvoor niet eerst iemand betasten of pics sturen?
Ik zie het nu pas want ik moest weg, maar dit is echt te genant voor woordenquote:
Daar zou ik wel in de kont willen duiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die billen van Schulting
Niet normaal wat een feest.
[ afbeelding ]
Als Choi Chinees was, was Schulting ws geDQt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Thijs Z. vindt dat Schulting goed is weggekomen bij de finish met het afhouden van Choi. Beetje overdreven.
Ik zou hem eerder willen omdraaien. Ik vind dat Choi daar behoorlijk aan het duwen was voor ze die actie inzette.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:05 schreef Slobeend het volgende:
Thijs Z. vindt dat Schulting goed is weggekomen bij de finish met het afhouden van Choi. Beetje overdreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |