Je kunt zien hoeveel er de laatste jaren is bezuinigd bij de NPO, ik kan me herinneren dat ze in 2006, 8 en 10 gewoon een stuk of 6-8 livestream kanalen hadden waar je de rest van de sporten ook kon volgen(evt zonder commentaar of met commentaar van radio1), ze zenden nu alleen nog maar de dingen live uit, waarze volgens de mediawet toe verplicht zijn.quote:
Tegen het geld van Eurosport had de NPO ook zonder bezuinigingen niets in te brengen.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt zien hoeveel er de laatste jaren is bezuinigd bij de NPO, ik kan me herinneren dat ze in 2006, 8 en 10 gewoon een stuk of 6-8 livestream kanalen hadden waar je de rest van de sporten ook kon volgen(evt zonder commentaar of met commentaar van radio1)
Ja dat mogen ze nu dus niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt zien hoeveel er de laatste jaren is bezuinigd bij de NPO, ik kan me herinneren dat ze in 2006, 8 en 10 gewoon een stuk of 6-8 livestream kanalen hadden waar je de rest van de sporten ook kon volgen(evt zonder commentaar of met commentaar van radio1), ze zenden nu alleen nog maar de dingen live uit, waarze volgens de mediawet toe verplicht zijn.
Websites zijn ook stuk minder geworden, meer dan een blogje is het niet meer.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kunt zien hoeveel er de laatste jaren is bezuinigd bij de NPO, ik kan me herinneren dat ze in 2006, 8 en 10 gewoon een stuk of 6-8 livestream kanalen hadden waar je de rest van de sporten ook kon volgen(evt zonder commentaar of met commentaar van radio1), ze zenden nu alleen nog maar de dingen live uit, waarze volgens de mediawet toe verplicht zijn.
De uitslagensite van de NOS is wel gewoon erg fijn.quote:Op zondag 13 februari 2022 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Websites zijn ook stuk minder geworden, meer dan een blogje is het niet meer.
Volgens mij is dat gewoon van Gracenote, doen ze zelf weinig mee/aan.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
De uitslagensite van de NOS is wel gewoon erg fijn.
Maar beter goed gejat, dan slecht verzonnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon van Gracenote, doen ze zelf weinig mee/aan.
Mooi!quote:
Mijn kat blaft zelfs naar Joris. Zo erg is de haat.quote:Op zondag 13 februari 2022 12:01 schreef AgnesGru het volgende:
Hebben jullie de huisdieren al naar een veilige plek gebracht, zodat ze straks niet schrikken van Joris?
Strafkamp?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |