Mocht iemand interesse hebbenquote:Zo om 16-17 uur vindt een online community meet plaats georganiseerd door het bouwteam CoronaMelder. We vertellen je over de recente ontwikkelingen & horen graag je input over de langetermijnstrategie corona. Wees erbij! De directe link is: https://meet.jit.si/coronameldermeetup
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:02 schreef Scrummie het volgende:
Oke, even op de wappie toer, maar ik vind twee dingen toevallig;
1. Het is voor het eerst sinds maart 2020 dat de politiek zelf besluiten lijkt te nemen in deze crisis terwijl op dit moment het OMT bij elkaar zit voor het zoveelste advies.
2. Het is voor het eerst dat Rutte dinsdag niet bij die persco is.
[ afbeelding ]
Ik gun jou altijd je Fipo kerel, dat weet jequote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik even op moet letten.
@:chratnox
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:02 schreef Scrummie het volgende:
Oke, even op de wappie toer, maar ik vind twee dingen toevallig;
1. Het is voor het eerst sinds maart 2020 dat de politiek zelf besluiten lijkt te nemen in deze crisis terwijl op dit moment het OMT bij elkaar zit voor het zoveelste advies.
2. Het is voor het eerst dat Rutte dinsdag niet bij die persco is.
[ afbeelding ]
Zeer toevallig iddquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:55 schreef Scrummie het volgende:
Wel goed van Hugo dat ie al die Wob verzoeken precies tot na zijn periode als minister heeft weten uit te stellen.
We kiezen toch echt zelf. De bestuurscultuur verandert echt wel als je de VVD naar 2 zetels stemt. Maar de meeste mensen maken die toeslagen of Groningen niets uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. En, ze worden nog keer op keer herkozen ook.
[ afbeelding ]
Plus dat het ministerie nog steeds de wet én een gerechtelijke uitspraak naast zich neerlegt door zelf te bepalen welke documenten wanneer worden vrijgegeven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:10 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Ah kijk nou. Er is ook nog gepoogd het een en ander weg te lakken.
Tijd voor een parlementaire enquête, vorderen die handel.
Ik dacht het allemaal zo ondertussen wel gezien te hebben, maar deze tulpenclubjes weten me steeds weer te verrassen. Dit is echt bananenrepublieken-tier shit. Kansloos, schandalig. Ik kom superlatieven tekort..quote:
Ik ben wel heel blij met die nieuwe bestuurscultuur in elk geval.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Plus dat het ministerie nog steeds de wet én een gerechtelijke uitspraak naast zich neerlegt door zelf te bepalen welke documenten wanneer worden vrijgegeven.
Klinkt als een goede politicusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
True.
Hij heeft nu al gelogen, waarheid verdraaid, geen antwoord kunnen geven op simpele vragen, blijft vasthouden aan belachelijke maatregelen etc. etc.
Weet je nog dat die mondkapjes ineens een ding werden nadat Merkel en Rutte een onderonsje hadden? Toevalligerwijs nadat DLD besloot ze te verplichten op bepaalde plekken?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:54 schreef maan_man het volgende:
Dit is niet het enige. Daar ben ik van overtuigd. Druk vanuit de politiek omdat ze mondkapjes willen invoeren en ze worden in het advies gefietst, scholen moeten openblijven dat wordt erin gefietst, bij de avondklok werd de rode lopen uitgerold voor de politiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
0 gemeentes met 0 besmettingen
1 gemeentes met 1 besmettingen
1 gemeentes met 2-4 besmettingen
0 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
Welnee johquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:11 schreef Evenstar het volgende:
Oppositie krijgt het wel erg makkelijk zo
Er lijkt echt wel wat verbeterd te zijn in het doorgeven van de cijfers nu staan de plaatsen bijna op inwoneraantal in de lijst.quote:
Met het gesloten bolwerk dat de coalitie Rutte meestal is, is de oppositie tot de verkiezing een tandeloze tijger. In het slechtste/beste geval wordt de zoveelste soldaat geofferd, maar generaal Rutte blijft.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:11 schreef Evenstar het volgende:
Oppositie krijgt het wel erg makkelijk zo
Er is een groot dedain bij de Rutte regeringen voor wet en recht. En wij laten het allemaal maar gebeuren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Plus dat het ministerie nog steeds de wet én een gerechtelijke uitspraak naast zich neerlegt door zelf te bepalen welke documenten wanneer worden vrijgegeven.
De oppositie is ook niet meer dan oppositie, zelfde partijen in de regering dus al het geleuter slechts voor de bühne, kost alleen maar tijd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:18 schreef maan_man het volgende:
[..]
Met het gesloten bolwerk dat de coalitie Rutte meestal is, is de oppositie tot de verkiezing een tandeloze tijger. In het slechtste/beste geval wordt de zoveelste soldaat geofferd, maar generaal Rutte blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |