abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 11 februari 2022 @ 14:11:23 #101
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203615337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:06 schreef Evenstar het volgende:
Dat wij de Jonge nog zouden missen _O-

Die Kuipers is echt totaal ongeschikt hiervoor. Dat is nu al wel duidelijk.
Politiek basiscursus deel 2.1
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203615375
Hahah polonaise in de teststraat genot
- verwijderd door admin -
pi_203615377
quote:

Die man is ook arts, geen politicus, dat is een compleet ander vak. Nu fungeert hij vooral als marionet.
pi_203615399
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:09 schreef alpeko het volgende:

[..]
Diezelfde kroeg waar je de dag er voor wel naar binnen kunt zonder test. Dan vieren ze carnaval dus wel iets eerder of later. Hoe kun je daar nu een evenement van maken. Dan moet je hele centra weer afsluiten terwijl er ook mensen zijn (ik bijv) die op zo'n avond graag een restaurantje pakken ipv dat gehos. Het is ook niet één dag. Dit is gewoon totaal onmogelijk en wereldvreemd. Of je sluit horeca of je opent ze maar ga niet voor een paar dagen opeens 1G hanteren. Wat een onkunde weer van boven de rivieren. Kom eens kijken in het Zuiden hoe zoiets gaat.
Juist, dit is toch juridisch en praktisch helemaal niet rond te krijgen. Dat wanneer je op maandag 28 februari in Breda naar een café wil 1G nodig is, maar een paar kilometer verderop in Dordrecht 3G volstaat. Want daar zijn mensen niet verkleed :')
pi_203615400
quote:
Minister Kuipers vraagt begrip voor mailtjes over coronabeleid
Minister Kuipers van VWS vraagt om begrip voor de mailtjes uit 2020 van de ambtenaren van zijn ministerie over het coronabeleid. FvD-leider Baudet en PVV-leider Wilders lieten gisteren via tweets weten dat zij ontstemd zijn over het woordgebruik van de ambtenaren en de manier waarop er over grondrechten werd gesproken.

In mei 2020 mailden ambtenaren over de ontwikkeling van een app voor besmettingsmeldingen, die app werd later de CoronaMelder. Zij bespreken het draagvlak onder burgers om zo'n app te downloaden en zo het bron- en contactonderzoek van de GGD te ondersteunen.

Het gaat over onderzoek waaruit blijkt dat er een verschil is tussen wat mensen zeggen en wat zij vervolgens doen. In een van de mailtjes staat: "Wellicht dat het gat hier minder groot is als de worst wordt voorgehouden dat er in de toekomst minder vrijheidsbeperkingen zullen zijn?"
Haha sorry dat onze ambtenaren in het geniep zo laatdunkend over de bevoking praten, snappen jullie toch wel? Hey kijk snel hier, een versoepeling!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 februari 2022 @ 14:16:44 #106
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203615415
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef Specularium het volgende:

[..]
Die man is ook arts, geen politicus, dat is een compleet ander vak. Nu fungeert hij vooral als marionet.
True.

Hij heeft nu al gelogen, waarheid verdraaid, geen antwoord kunnen geven op simpele vragen, blijft vasthouden aan belachelijke maatregelen etc. etc.
pi_203615432
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Haha sorry dat onze ambtenaren in het geniep zo laatdunkend over de bevoking praten, snappen jullie toch wel? Hey kijk snel hier, een versoepeling!
Juist in crisissituaties moet de Grondwet-systematiek voor noodgevallen worden nageleefd. Daar is die voor geschreven.

Een simpele witte jas heeft daar natuurlijk geen enkele kaas van gegeten. Eigenlijk moeten ze bij de minister van justitie en veiligheid zijn.
pi_203615433
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:16 schreef Evenstar het volgende:

[..]
True.

Hij heeft nu al gelogen, waarheid verdraaid, geen antwoord kunnen geven op simpele vragen, blijft vasthouden aan belachelijke maatregelen etc. etc.
Dus toch een politicus
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:18:06 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203615440
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
We hebben 2 jaar lang (en niet alleen over corona) keihard tegen jullie gelogen, maar dat moet kunnen toch?

En maar mekkeren over fake news, conspiracies, wappies.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203615447
Maar 1g voor evenementen is er toch niet door of wel?
Dat je carnaval wilt zien als evenement kan ik nog wel in meekomen, maar volstaat het ctb dan ineens weer niet?
pi_203615503
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:18 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar 1g voor evenementen is er toch niet door of wel?
Dat je carnaval wilt zien als evenement kan ik nog wel in meekomen, maar volstaat het ctb dan ineens weer niet?
Ik snap ook niet zo goed waarom 1G nu weer een natte droom is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203615517
quote:

[..]
quote:
"Wellicht dat het gat hier minder groot is als de worst wordt voorgehouden dat er in de toekomst minder vrijheidsbeperkingen zullen zijn?"
Ik vond dit juist de minst schokkende zin. Een worst voorhouden betekent niet dat je die worst niet krijgt. Het betekent puur dat je iets aanlokkelijks in het vooruitzicht gesteld krijgt en daar is niks mis mee. Al hadden ze het beter "perspectief bieden" kunnen noemen om dit soort nutteloze ophef te voorkomen.

Sommigen zullen misschien zeggen dat we die worst nooit hebben gekregen maar dat wisten de beleidsmakers toen nog niet en konden ze toen ook nog niet weten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:25:47 #113
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203615528
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:06 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Alsof de plaatselijke kroeg gaat serieus gaan scannen tijdens carnaval, die zetten liever een screenschot van een groen vinkje op het scherm van de scanner.
Hoe gaat dat eigenlijk met 1G als je gewoon een groen vinkje in je app hebt omdat je gevaccineerd/geboosterd bent. Dan moet de scanner een aparte code scannen voor je testbewijs of zo in die app?

Eigenlijk wil ik het niet eens weten, vermoei mensen toch niet langer met deze onzin :')
pi_203615529
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:23 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom 1G nu weer een natte droom is.
Soms heb ik het gevoel dat ze gewoon alles willen uitproberen. Eerst 3G maar dat moest niet te lang duren. Daarna was 2G de heilige graal want in het buitenland ziet het er zo leuk uit. Nu weer 1G.
pi_203615539
quote:

Lood om oud ijzer. Kuipers is slimmer. Dat maakt des te schandaliger hoe hij doet sinds hij minister is.
Hugo was een simpele bliksemafleider met een ego.
pi_203615541
Ik krijg een hele bijzondere pushmelding…

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie email 27 oktober
pi_203615544
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:25 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Soms heb ik het gevoel dat ze gewoon alles willen uitproberen. Eerst 3G maar dat moest niet te lang duren. Daarna was 2G de heilige graal want in het buitenland ziet het er zo leuk uit. Nu weer 1G.
Alles om de QR code niet op te geven.
pi_203615551
quote:

[..]

Om eens in het thema te blijven.
zie email 27 oktober
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:28:27 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203615556
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:25 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Omdat ze 2G verloren hebben en koste wat kost die QR code willen behouden.
pi_203615576
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ich-met-omt-adviezen

Ja. Boem. Bingo. Ministerie schreef letterlijk mee aan OMT-adviezen.

Hier staat maar een sanctie op toch?
zie email 27 oktober
pi_203615583
Pushmelding NOS:
Ministerie bemoeide zich met OMT-adviezen

Tjonge. Wie had dat verwacht...
pi_203615592
Beerputten gaan open
pi_203615596
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef Benny het volgende:
Pushmelding NOS:
Ministerie bemoeide zich met OMT-adviezen

Tjonge. Wie had dat verwacht...
Ik kan nou niet zeggen dat ik verbaasd ben. Maar goed, daar gaan we dus al. Kijk dat OMT moet je ontbinden. Japie kan uit z’n functie ontheven worden. Maar wat doe je met de minister van volkshuisvesting? Ik was het vertrouwen al kwijt, maar dit helpt niet…
zie email 27 oktober
pi_203615610
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ich-met-omt-adviezen

Ja. Boem. Bingo. Ministerie schreef letterlijk mee aan OMT-adviezen.

Hier staat maar een sanctie op toch?
Schandalig. Opdonderen, allemaal. Het hele OMT ook, want die vonden dit kennelijk ook prima?
  vrijdag 11 februari 2022 @ 14:33:25 #125
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203615612
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 14:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik verbaasd ben. Maar goed, daar gaan we dus al. Kijk dat OMT moet je ontbinden. Japie kan uit z’n functie ontheven worden. Maar wat doe je met de minister van volkshuisvesting? Ik was het vertrouwen al kwijt, maar dit helpt niet…
Na de toeslagenaffaire en alle andere shit kan dit er ook nog wel bij. Die lui rotten toch niet op ookal komen er nog 10-talle schandalen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')