Bezem erdoor, cultuurverandering en meer transparantie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik verbaasd ben. Maar goed, daar gaan we dus al. Kijk dat OMT moet je ontbinden. Japie kan uit z’n functie ontheven worden. Maar wat doe je met de minister van volkshuisvesting? Ik was het vertrouwen al kwijt, maar dit helpt niet…
Ja die zijn dus niet geconsulteerd. Japie schreef die dingen zelf. Die mag per direct op non-actief. Daag.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Schandalig. Opdonderen, allemaal. Het hele OMT ook, want die vonden dit kennelijk ook prima?
Zijn wel echt af nu hoor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ich-met-omt-adviezen
Ja. Boem. Bingo. Ministerie schreef letterlijk mee aan OMT-adviezen.
Hier staat maar een sanctie op toch?
Eindelijk het tribunaal?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
Schandalig, een zogenaamd onafhankelijke groep van experts.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kan nou niet zeggen dat ik verbaasd ben. Maar goed, daar gaan we dus al. Kijk dat OMT moet je ontbinden. Japie kan uit z’n functie ontheven worden. Maar wat doe je met de minister van volkshuisvesting? Ik was het vertrouwen al kwijt, maar dit helpt niet…
Dat is al helemaal krankzinnig. Er gaan, nu de werkelijke crisis wel zo'n beetje klaar is, nog een hoop lijken uit de kast vallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja die zijn dus niet geconsulteerd. Japie schreef die dingen zelf. Die mag per direct op non-actief. Daag.
Dat gevoel heb ik ook. En, ze worden nog keer op keer herkozen ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na de toeslagenaffaire en alle andere shit kan dit er ook nog wel bij. Die lui rotten toch niet op ookal komen er nog 10-talle schandalen bij.
aluhoedje tijd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Had een melding, maar die is weg.
Raar.
Grote kans dat dat niet enkel zo ging aan het begin van de crisis..quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
Zou de media Rutte nu net zo hard gaan aanpakken als onze vriend Overmars of de mannen van The Voice?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat is al helemaal krankzinnig. Er gaan, nu de werkelijke crisis wel zo'n beetje klaar is, nog een hoop lijken uit de kast vallen.
WODC affaire, J&V.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Schandalig, een zogenaamd onafhankelijke groep van experts.
Wat het ook niet een paar jaar terug dat er "onderzoeken" plaatsvonden op name van een ministerie waarbij het ministerie zelf de uitkomst als voorkauwde.
Ben even kwijt wat dat was.
In een hoekje op pagina 5 zeker.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou de media Rutte nu net zo hard gaan aanpakken als onze vriend Overmars of de mannen van The Voice?
Ben blij dat ik even niet meer hoef te stemmen in NL, want heb werkelijk geen idee meer, alles is kut nuquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''Heb ik geen actieve herinnering aan''.
Gr. Mark.
Ernst mag het dinsdag alleen opknappenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou de media Rutte nu net zo hard gaan aanpakken als onze vriend Overmars of de mannen van The Voice?
Omzigt zou mijn stem krijgen. Tot die tijd neig ik nog het meeste naar de PVV, maar daar wil je eigenlijk ook niet mee geassocieerd worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben blij dat ik even niet meer hoef te stemmen in NL, want heb werkelijk geen idee meer, alles is kut nu
God, schandalig. Ik kan niet wachten tot hier niks mee gedaan gaat wordenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
Dat er blijkbaar een cultuurtje heerst waarin je dit soort dingen gewoon kunt doen, en je niet meteen met een "ben je nou helemaal gek geworden joh" op nonactief wordt gesteld als je het alleen al voorstelt is wel een teken dat het probleem ook breder is dan enkel het beleid tijdens deze crisis. Maar goed, eigenlijk wisten we dat ook wel he?quote:Het RIVM heeft hoogstwaarschijnlijk ook achteraf tekstsuggesties van het ministerie toegevoegd aan geheime notulen van OMT-vergaderingen. Nieuwsuur ontdekte namelijk dat een specifieke zin van een ambtenaar met daarin een opvallende spelfout in ongewijzigde vorm opdook in de notulen van een eerder gehouden OMT-bijeenkomst. Het RIVM wil niet ingaan op vragen over vertrouwelijke stukken. Het ministerie zelf zegt daar geen toegang toe te hebben.
Ik had de fipo. Maar dit gelooft natuurlijk niemand meer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Had een melding, maar die is weg.
Raar.
Weer een extreemrechts complot die uitkomt. Hoeveel staat het inmiddels al voor de wappies?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
Iedereen wist het, behalve de mensen die keer op keer op kwamen voor het kabinet/het OMT/het RIVM en volhielden dat alles vast heel eerlijk verliep.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat er blijkbaar een cultuurtje heerst waarin je dit soort dingen gewoon kunt doen, en je niet meteen met een "ben je nou helemaal gek geworden joh" op nonactief wordt gesteld als je het alleen al voorstelt is wel een teken dat het probleem ook breder is dan enkel het beleid tijdens deze crisis. Maar goed, eigenlijk wisten we dat ook wel he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |