Misschien kan je fipo achteraf toegevoegd worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had de fipo. Maar dit gelooft natuurlijk niemand meer.
3-541quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Weer een extreemrechts complot die uitkomt. Hoeveel staat het inmiddels al voor de wappies?
Ga maar klagen bij de mods.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik had de fipo. Maar dit gelooft natuurlijk niemand meer.
Jezus, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ich-met-omt-adviezen
Ja. Boem. Bingo. Ministerie schreef letterlijk mee aan OMT-adviezen.
Hier staat maar een sanctie op toch?
Ja dat was het idd.quote:
Ik denk eerder dat ik even op moet letten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ga maar klagen bij de mods.
Wat leef je toch weer in een fantasiewereldje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:42 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Weer een extreemrechts complot die uitkomt. Hoeveel staat het inmiddels al voor de wappies?
Zo! Dat is toch wel echt een beerput die open gaat (of eigenlijk al open stond).quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ich-met-omt-adviezen
Ja. Boem. Bingo. Ministerie schreef letterlijk mee aan OMT-adviezen.
Hier staat maar een sanctie op toch?
Misschien moet KHN gewoon een onderzoekje laten doen door het RIVM en dan het advies aanpassen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:46 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
KHN is weer kwaad en woedend. Leuke rubriek
Ontkennen en als het niet meer anders kan beterschap beloven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:47 schreef trein2000 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de reactie van de regering…
Met een sisserquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:47 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zo! Dat is toch wel echt een beerput die open gaat (of eigenlijk al open stond).
Eens kijken hoe dat af gaat lopen.
quote:Verscheidene leden van het Outbreak Management Team (OMT) overwogen het afgelopen jaar op te stappen. De wetenschappers, die het kabinet adviseren bij de bestrijding van het coronavirus, hadden het gevoel dat zij niet onafhankelijk konden functioneren en dat hun adviezen werden beïnvloed door politici, schrijft de Volkskrant.
Even Yes minister kijken en je weet het precies.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:47 schreef trein2000 het volgende:
'Het was crisis, veel onzekerheden, moesten op de tast handelen bla bla bla'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ontkennen en als het niet meer anders kan beterschap beloven.
Waarschijnlijk heb je gelijk ja...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Met een sisser
Of het wordt een gevalletje toeslagaffaire
Zoiets?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:47 schreef trein2000 het volgende:
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Iedereen wist het, behalve de mensen die keer op keer op kwamen voor het kabinet/het OMT/het RIVM en volhielden dat alles vast heel eerlijk verliep.
Ik twijfel nog tussen ‘is niet zo, allemaal doorlopen’ of ‘ja het was crisis, niet chic maar hé je moet wat.’.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Even Yes minister kijken en je weet het precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |