Alex maas is tegenwoordig stratenmaker. Werkt gewoon 5 dagen per week. Nee heeft dus geen tijd om daar bij het BBhuis te zijn de hele dga.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
Zijn neefjes is dus degene die een connectie heeft met de stem(mits dat die Alex is)
Wat vreemd dat ze dit niet zien van Naarwel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter en Leroy weer haten op Vera, omdat ze nooit iets doet in de keuken.
Peter : Afwas ook niet he, daar is ze te goed voor.
Leroy : Doet helemal niks he
Had dat ook niet wat te maken met een bokser. Die weer te maken heeft met de stem van BB.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef just me het volgende:
Oh dear, neefje van Leroy heeft mee gedaan met Ex on the Beach of zo'n programma , tis een apart volk
Nee waren zijn eigen koffers. Nawel pakt nu haar eigen koffers en Salar ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter zet echt alleen de koffer van Nawel buiten?????? Wat een looser.
Deze week een keer was Vera stampot wortel aan het maken. Aardappels stampen. Peter stond toen naast haar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doet regelmatig afdrogen alleen niet bij Peter in de buurt. Echt kwaadspreken nu over haar. Is peter mee begonnen van de week. Ipv haar rechtstreeks aan spreken tegen vera ipv achter haar rug roddelen. Valse vruchten
Ja potver, nu had ik je al gequote.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter zet echt alleen de koffer van Nawel buiten?????? Wat een looser.
Z'n eigen koffer uiteraard.
waarom ben ik niet verbaasdquote:
De gewone neutrale en bekwame kijker zien die dingen... Vera-haters zien dit niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zag haar gisteren stofzuigen en heb haar ook zien koken , vaker dan eens
Kan wel zien dat het familie is, net zo'n domme blik.quote:
Het zijn wel allemaal kwaliteitsprogramma'squote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy zit wel in een kring van mensen buiten die geilen op deelnemen aan tv programma's
waar we wachten op zijn deelname aan Married at First Sightquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy zit wel in een kring van mensen buiten die geilen op deelnemen aan tv programma's
En blijft ie altijd doen met gelijk wie, tot ie betrapt is. Dan nadenkend over camera's "hoe kan ik op de best mogelijke manier sympathie van de kijker meekrijgen" ?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doet regelmatig afdrogen alleen niet bij Peter in de buurt. Echt kwaadspreken nu over haar. Is peter mee begonnen van de week. Ipv haar rechtstreeks aan spreken tegen vera ipv achter haar rug roddelen. Valse vruchten
EOTB kijk ik echt nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:04 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal kwaliteitsprogramma's
OMGquote:
ze willen dat wij dat denken die 2 smiechten zijn zo bang dat goud gaat winnen van groen proberen vandaag al iedereen af te kraken in de hoop dat streamers hun gaan gelovenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Wat vreemd dat ze dit niet zien van Naarwel.
Daar zal Leroy geen last van hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hanne heeft last van haar verstandskies, die er door komt zegt ze net
En wijsheidstanden heeft hij ook al nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar zal Leroy geen last van hebben.
Graag ontopic blijvenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:09 schreef greysbones het volgende:
goed even filmpje gekeken van robin
4 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg
nee hij ligt lekker in de publiciteit haha momenteelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
Dit al langsgekomen hiero?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daar zal Leroy geen last van hebben.
dat is nog helemaal niet gezegd dat ze steun krijgt, fans van haar hebben lilkleine om steun gevraagd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oh nawel krijgt de steun van Lilkleine
RIP peter
Wel nee, dit kan alleen Peter maar goed doen......quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
RIP peter
Dat hoeft helemaal niet doorslaggevend te zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
RIP peter
hoe kom je er nu bij dat hij steun geeftquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
RIP peter
Zou rollen op de grond als ie dat doet, en hij zegt dat hij fan is van eerlijk zijn en "oprechtigheid" en ik de dame dan ziet met haar ogen te rollebollen "bestaat dat woord wel ?, volgens mij is het oprecht of oprechtheid"quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:04 schreef just me het volgende:
[..]
waar we wachten op zijn deelname aan Married at First Sight
Tegencampagne starten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
RIP peter
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tegencampagne starten.
PauperKabouter steunt Nawel! Haat jij vrouwenmepper PauperKabouter ook? Stem dan op Peter!
Denk dat de uitzending op zaterdag dan meteen begint met de vrijstelling van Peter
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
No, its me....sorry ipv wijzig drukte ik quote in.
hun wel, herhaal en repeatquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
viel me ook al op
je kunt toch niet 20 x hetzelfde haat gesprek voeren
als je bij deze personen leest op bijvoorbeeld twitter lig je wel in een deuk hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:15 schreef Silves het volgende:
blijf het vreemd vinden, dat er fans zijn van een stel onbekende inwoners, die echt nog nul hebben gedaan om zo,n status te krijgen...fans?? echt serieus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |