Voegt echt helemaal niets meer toe daar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Dat gefrut en getrut van Vera elke keer![]()
[ afbeelding ]
Ja echt bizar vind ik het, zo ineens veranderen, naar de verkeerde partij nog wel maar hij kan nu wel meer roddelen en dat vind ie echt leuk volgens mij. Wel jammer, vond hem eerst wel geinig maar nu hij naar hun trekt niet meer zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Peter tegen hanne, ik wil dit huis veranderen want ik zie nu wie de maskers draagt. Wat een ommekeer heeft die vent ineens zeg.
Heb meer het idee dat het een soort houvast is voor haar als ze niks te zeggen weet , geen tekst heeft en dan maar doet of ze druk met iets bezig is als een soort afleidingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die veel plukken aan handen ed
zijn vaak erg onzeker
of ADHD (dat zie ik niet bij Vera)
Tja, dit soort dingen bedoel ik dus dus ik vrees dat we nog even tegen Nawel aan moeten kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
Dit al langsgekomen hiero?![]()
[ afbeelding ]
tiktok en BB is geen goede combiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel maar omdat ze een tiktokkert is met achterban vrees ik dat ze dat belangrijker vinden, ook al denk ik niet dat die tik tokkers kijken maar febo denkt misschien van wel en zijn dan misschien bang kijkers kwijt te raken dus dan is Peter zonder achterban beter.![]()
Zolang het maar niet Salar is, ik vind Salar een schattie.
Klopt, maar Leroy maakt beelden,goed beinvloed door haarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet
grootste deel hier zapt ook weg bij een Nawel tirade
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hanne heeft last van haar verstandskies, die er door komt zegt ze net
Ze schrijven PauperKabouter verkeerdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
dat is goede reclame Lil kleinequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe triest ben je dan.....de vrouwenslaander erbij halen omdat Nawel een powervrouw is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie hier toch veel comments als nawel in de groene kamer aan het konkelen is, terwijl Vera of Tobi op de andere stream isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet
grootste deel hier zapt ook weg bij een Nawel tirade
Dat vinden ze vast geen goede reclame bij bbquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is goede reclame Lil kleine
een kleine meppende scheldende rapper
![]()
![]()
lil kleine is wel redelijk paséquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dit soort dingen bedoel ik dus dus ik vrees dat we nog even tegen Nawel aan moeten kijken.
Dat is erg jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)liveshow-big-brother
Geraldine terug
preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Lil Kleine heeft vandaag andere zaken aan z'n hoofd .. uitspraak in een rechtzaak en zo.
Lilkleinequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is voor mij ook de enige die qua vieze eetgeluiden in de buurt geraakt van Nick.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy heeft een erg agressieve manier van een bakje kwark eten .. zelfs als ie rustig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |