ja dat zal ze wel hopen danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk laat ze het dan halen door iemand of iemand brengt het haar. Zou niet de eerste keer zijn iig.
lunch bij de FEBOquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat zal ze wel hopen dan
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
waarom bijna 2x dezelfde stream snap ik ook niet
in slaap gevallen tijdens stream op Nawelquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zag haar net, ze kan nog bewegen dus.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Onze dank is groot.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef Hendrik83 het volgende:
Omdat ze gemist werd.
[ afbeelding ]
dat zeg ik Gammaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel heeft haar bakje eten gepakt, maar liep niet naar buiten.
ik hoop dat Nawel morgenavond arriveert bij de desk van Peter in de live showquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja en zag vanmorgen Peter weer lekker roddelen met Nawel, dat is wat Peter ook wilt, lekker roddelen en andere belachelijk maken maar toen ie dat over Nawel deed werd ie betrapt en zei ze er wat van en durfde hij niet meer maar toen Peter vanmorgen tegen Nawel over Vera roddelde vond Nawel het ineens wel geinig en deed lekker mee en was Peter helemaal blij.
Inmiddels is Nawel geariveerd in de keuken mensen.
ja dat is er eigenlijk wel om vragen ook danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:33 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
in slaap gevallen tijdens stream op Nawel
die gaat straks zelf nog wegquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:34 schreef Joyce-43 het volgende:
Nawel heeft der eten gehaald en gaat geloof weer terug naar haar kamer of waar ze ook zit, in ieder geval niet bij de rest buiten
Ik ook maar vrees dat Peter eruit gaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Nawel morgenavond arriveert bij de desk van Peter in de live show
de FEBO zal er toch ook eens klaar mee moeten zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook maar vrees dat Peter eruit gaat.Alhoewel hij nu weer naar de ander kant trekt dus dan vind ik het weer minder erg maar liever Nawel eruit, die voegt niets toe.
Meestal na het bad, spoelen ze zich nog even af onder de douche, daar kon hij hem wassen. Dat doe je niet zo voor de cameraquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, vandaar. Hij gooide hem ook steeds ff boven water en dan weer onder......
Nawel kan heel overtuigend mensen in haar macht krijgenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Peter tegen hanne, ik wil dit huis veranderen want ik zie nu wie de maskers draagt. Wat een ommekeer heeft die vent ineens zeg.
mensen die veel plukken aan handen edquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Dat gefrut en getrut van Vera elke keer![]()
[ afbeelding ]
Ik vrees dat ze indirect wel tv materiaal levert.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
de FEBO zal er toch ook eens klaar mee moeten zijn
dat nest dat alleen maar in haar nest ligt
Dat wel maar omdat ze een tiktokkert is met achterban vrees ik dat ze dat belangrijker vinden, ook al denk ik niet dat die tik tokkers kijken maar febo denkt misschien van wel en zijn dan misschien bang kijkers kwijt te raken dus dan is Peter zonder achterban beter.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
de FEBO zal er toch ook eens klaar mee moeten zijn
dat nest dat alleen maar in haar nest ligt
ik zie het nietquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze indirect wel tv materiaal levert.
Meer als een peter of een salar
Voegt echt helemaal niets meer toe daar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Dat gefrut en getrut van Vera elke keer![]()
[ afbeelding ]
Ja echt bizar vind ik het, zo ineens veranderen, naar de verkeerde partij nog wel maar hij kan nu wel meer roddelen en dat vind ie echt leuk volgens mij. Wel jammer, vond hem eerst wel geinig maar nu hij naar hun trekt niet meer zo.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:36 schreef Koos1958 het volgende:
Peter tegen hanne, ik wil dit huis veranderen want ik zie nu wie de maskers draagt. Wat een ommekeer heeft die vent ineens zeg.
Heb meer het idee dat het een soort houvast is voor haar als ze niks te zeggen weet , geen tekst heeft en dan maar doet of ze druk met iets bezig is als een soort afleidingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die veel plukken aan handen ed
zijn vaak erg onzeker
of ADHD (dat zie ik niet bij Vera)
Tja, dit soort dingen bedoel ik dus dus ik vrees dat we nog even tegen Nawel aan moeten kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
Dit al langsgekomen hiero?![]()
[ afbeelding ]
tiktok en BB is geen goede combiquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel maar omdat ze een tiktokkert is met achterban vrees ik dat ze dat belangrijker vinden, ook al denk ik niet dat die tik tokkers kijken maar febo denkt misschien van wel en zijn dan misschien bang kijkers kwijt te raken dus dan is Peter zonder achterban beter.![]()
Zolang het maar niet Salar is, ik vind Salar een schattie.
Klopt, maar Leroy maakt beelden,goed beinvloed door haarquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet
grootste deel hier zapt ook weg bij een Nawel tirade
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hanne heeft last van haar verstandskies, die er door komt zegt ze net
Ze schrijven PauperKabouter verkeerdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
dat is goede reclame Lil kleinequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe triest ben je dan.....de vrouwenslaander erbij halen omdat Nawel een powervrouw is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie hier toch veel comments als nawel in de groene kamer aan het konkelen is, terwijl Vera of Tobi op de andere stream isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie het niet
grootste deel hier zapt ook weg bij een Nawel tirade
Dat vinden ze vast geen goede reclame bij bbquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is goede reclame Lil kleine
een kleine meppende scheldende rapper
![]()
![]()
lil kleine is wel redelijk paséquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tja, dit soort dingen bedoel ik dus dus ik vrees dat we nog even tegen Nawel aan moeten kijken.
Dat is erg jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)liveshow-big-brother
Geraldine terug
preciesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Lil Kleine heeft vandaag andere zaken aan z'n hoofd .. uitspraak in een rechtzaak en zo.
Lilkleinequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is voor mij ook de enige die qua vieze eetgeluiden in de buurt geraakt van Nick.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy heeft een erg agressieve manier van een bakje kwark eten .. zelfs als ie rustig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |