Puur opvullingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voegt echt helemaal niets meer toe daar.
dat dusquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lilkleine, en dan zeiken over het gedrag van leroy... zegt wel iets over de intelligentie van de nawel fans
Typisch dat ze een vrouwenmishandelaar te hulp vragen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
Dit al langsgekomen hiero?![]()
[ afbeelding ]
Dat wel maar genoeg mensen die dan toch denken, oh ik zal maar stemmen ook al hebben ze verder geen idee. Maar zo denk ik het, geen idee of het zo is natuurlijk. Lijkt me niet dat mensen die de streams kijken veel op Nawel stemmen en dat de stemmers dus uit andere hoeken moeten komen zoals social media en de tv uitzendingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
lil kleine is wel redelijk pasé
hij zit constant te loerenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij is voor mij ook de enige die qua vieze eetgeluiden in de buurt geraakt van Nick.
Als was die laatste het toppunt
Kristof is te groot voor Vera, denk dat ze Tobi erbij wil.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:42 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat leroy nawel en Peter ook vanmorgen elke keer opmerking maakte over vera. Hun volgende target van de week met kristof denk ik
Ja bizar he.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy heeft een erg agressieve manier van een bakje kwark eten .. zelfs als ie rustig is.
Triest dit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Julio trouwens al lopen janken dat hij niet op de hoogte was van de prank met de clown?
Ja dat had ik ook moeten doenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb bewust nog niet gestemd, ik ga kijken wie er als eerste wordt vrijgesteld en dan ga ik gelijk stemmen.
Ik wil Salar er in houden en Nawel weg. Dus na de vrijstelling kan ik kijken aan wie ik mijn stemmen geefquote:
Jij vertrouwd er op dat ze echt de stemmen zo lang open houden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb bewust nog niet gestemd, ik ga kijken wie er als eerste wordt vrijgesteld en dan ga ik gelijk stemmen.
Ik ga proberen het te onthouden voor volgende weekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wil Salar er in houden en Nawel weg. Dus na de vrijstelling kan ik kijken aan wie ik mijn stemmen geef
Gewoon Peter gestemdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef greysbones het volgende:
gewoon salar gestemd
die moet blijven![]()
![]()
viel me ook al opquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ze maken ook wel heel erg veel plezier en lol he samen die leroy, Peter en Julio.
Die is toch als eerste save net als vorige weekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wil Salar er in houden en Nawel weg. Dus na de vrijstelling kan ik kijken aan wie ik mijn stemmen geef
Ja, het zijn echte lachebekkies.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ze maken ook wel heel erg veel plezier en lol he samen die leroy, Peter en Julio.
helemaal mee eensquote:
Nee he, weet het eind gebeuren nog van de vorige keer.....quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij vertrouwd er op dat ze echt de stemmen zo lang open houden?
Julio, Nawel en Leroy : hold my beer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
viel me ook al op
je kunt toch niet 20 x hetzelfde haat gesprek voeren
Sorry Greysie, denk dat die desk echt veel te hard is om op te slapen. Het kan, maar vrees er voor.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat Nawel morgenavond arriveert bij de desk van Peter in de live show
Ik hoop dat Tobias echt uit zijn plaat gaat in de groep en wat zegt over de kutsfeerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:50 schreef Krambo het volgende:
Ik heb even de streamverslagen teruggelezen (dank aan de posters daar)
Zo te zien zijn er een hoop irritaties en wordt er flink geroddeld in het huis, hopelijk ontploft het vandaag of morgen eens goed
Bah, kan me zo voorstellen dat Tobias iets anders wil dan dit....Moet ook niet te lang duren want denk dat ik afhaak.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter en Leroy weer haten op Vera, omdat ze nooit iets doet in de keuken.
Peter : Afwas ook niet he, daar is ze te goed voor.
ergens moet de FEBO ook gaan inzien dat dit een aflopende zaak isquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:51 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Sorry Greysie, denk dat die desk echt veel te hard is om op te slapen. Het kan, maar vrees er voor.
Zou ook Ali B. aanschrijven want die is ze ook regelmatig tegen gekomen bij feestjes.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag haar gisteren stofzuigen en heb haar ook zien koken , vaker dan eensquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : Doet helemal niks he
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze doet regelmatig afdrogen alleen niet bij Peter in de buurt. Echt kwaadspreken nu over haar. Is peter mee begonnen van de week. Ipv haar rechtstreeks aan spreken tegen vera ipv achter haar rug roddelen. Valse vruchtenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, Voor Nawel is een vip een vip en daar mee wil ze gezien worden....terwijl ze zich niet eens verdiept in een persoon.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zou ook Ali B. aanschrijven want die is ze ook regelmatig tegen gekomen bij feestjes.
Seizoen 3quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
Leroy dus over zijn NEEFJE die mee heeft gedaan aan EOTB
Robin de Rouwquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:54 schreef greysbones het volgende:
Leroy dus over zijn NEEFJE die mee heeft gedaan aan EOTB
Ach, wat wil je Nawel die altijd afdroogt weet niet eens waar de borden staan . Weet niet hoe de kraan werkt maar ze doet het altijd.......En haar groepje knikt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zag haar gisteren stofzuigen en heb haar ook zien koken , vaker dan eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |