Deels wel natuurlijk, maar naar verhouding veel minder dan er bij de middenklasse gebeurt. Maar wanneer bijvoorbeeld die kunst of dat vastgoed verhandeld wordt dan sijpelt er maar heel weinig door van de bovenkant naar de onderkant van de pyramide.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Isdatzo? (vond ik wel een toepasselijke reactie)
Zit dat geld niet veel vast in kunst, vastgoed, fondsen, etc. Waardoor het dus wel onderdeel uitmaakt van de economie.
Ik zie even niet hoe deze post een reactie op mijn vraag is. Als je geen belasting op vermogen, of het doorgeven daarvan, heft dan moet je dat ergens anders compenseren. De vraag aan jou: waar gaan we dat compenseren?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Bedrijfsleven zal op EU basis gezet moeten worden.
Wat niet gaat omdat EU landen onder elkaar al lekker belastingvoordelen voor bedrijven maken.
Zelfde met bedrijven die hun hoofdkantoor verhuizen buiten de EU om op die manier geen belasting te betalen.
Wil je dat oplossen dan zal het op wereld basis gedaan moeten worden
Wat nooit niet zal gebeuren.
Maar om altijd de gewonen burgers hun zakken leeg te knijpen is geen oplossing simpel
We zijn niet geboren om te werken voor te overleven .
We zijn geen batterij die leeg gezogen kan worden en als het kapot is aan de kant te gooien.
Genoeg mensen die hun lichaam of geestelijke kapot hebben gewerkt en dan hun bezittingen moeten verkopen omdat ze anders geen hulp krijgen zoals een uitkering of zelfs een afkeur .
Zeker op lage loon is een afkeur bijna niet meer mogelijk om dat afkeur op loon basis is gemaakt.
Alles is te krom geworden .
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef SuperNeger het volgende:
Laat die bearmarket maar weer terugkomen ik vind deze tijdelijke pump maar niks.
Week is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef SuperNeger het volgende:
Laat die bearmarket maar weer terugkomen ik vind deze tijdelijke pump maar niks.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef firefly3 het volgende:
@:dimmak beetje kinderachtig om zo'n titel te plaatsen voor mijn "what if" situatie wat momenteel niet aan de orde is. Had je niet een betere titel kunnen verzinnen waar iedereen aan heeft in plaats van zo'n troll titel?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Deels wel natuurlijk, maar naar verhouding veel minder dan er bij de middenklasse gebeurt. Maar wanneer bijvoorbeeld die kunst of dat vastgoed verhandeld wordt dan sijpelt er maar heel weinig door van de bovenkant naar de onderkant van de pyramide.
In het huidige systeem is het zo dat de verdiensten op kapitaal veel hoger zijn dan die op arbeid, waardoor bezit resulteert in meer bezit. Ad infinitum. De vraag is natuurlijk hoelang dat goed gaat want toenemende ongelijkheid leidt tot toenemende spanningen in de samenleving.
Niet alleen dit topic hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Man man man wat een niveau tegenwoordig in dit topic...
Er zijn wat opgeblazen egootjes hier die zichzelf ontzettend geweldig vinden. Komt de sfeer niet altijd ten goede.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
Man man man wat een niveau tegenwoordig in dit topic...
Mee eens, in plaats van ideeën uit te wisselen gaan ze je persoonlijk aanvallen. Bitcoin is helaas "kapot te kopen" en lijkt ironisch genoeg een zwakheid van Bitcoin te zijn. Is niet echt iets om grappig over te doen of persoonlijk aan te vallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:48 schreef recursief het volgende:
[..]
Er zijn wat opgeblazen egootjes hier die zichzelf ontzettend geweldig vinden. Komt de sfeer niet altijd ten goede.
Nou leg dan eens uit hoe je bitcoin kapot kan kopen om te beginnenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens, in plaats van ideeën uit te wisselen gaan ze je persoonlijk aanvallen. Bitcoin is helaas "kapot te kopen" en lijkt ironisch genoeg een zwakheid van Bitcoin te zijn. Is niet echt iets om grappig over te doen of persoonlijk aan te vallen.
Als een instantie alle Bitcoins opkoopt (om tot 21 miljoen te komen), zal de arm-rijk verdeling in de wereld hetzelfde blijven/groter worden en is Bitcoin niet meer de decentrale oplossing als dat het voorbestemd was. Met meer dan de helft van alle Bitcoins kunnen zij tevens het Bitcoin netwerk kraken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:03 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Nou leg dan eens uit hoe je bitcoin kapot kan kopen om te beginnen
Leg dan eens uit hoe dat "als" werkt. En welke instantie?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als een instantie alle Bitcoins opkoopt (om tot 21 miljoen te komen), zal de arm-rijk verdeling in de wereld hetzelfde blijven/groter worden en is Bitcoin niet meer de decentrale oplossing als dat het voorbestemd was. Met meer dan de helft van alle Bitcoins kunnen zij tevens het Bitcoin netwerk kraken.
Zoveel bitcoins zijn er niet te koop. Als ze dat uberhaupt al zouden proberen dan kopen ze de huidige supply die te koop staan op en pompen ze zelf de prijs van elke bitcoin die ze extra willen kopen naar astronomische hoogte. Dat is dus onmogelijk, bitcoin is al te gedecentraliseerd. Dan hadden ze dat in de beginjaren moeten doenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als een instantie alle Bitcoins opkoopt (om tot 21 miljoen te komen), zal de arm-rijk verdeling in de wereld hetzelfde blijven/groter worden en is Bitcoin niet meer de decentrale oplossing als dat het voorbestemd was. Met meer dan de helft van alle Bitcoins kunnen zij tevens het Bitcoin netwerk kraken.
Hoe kunnen ze met 50+% bitcoins 'het netwerk kraken?'quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is technisch mogelijk, ik zie nu tegenstribbeling van je over het "hoe en waarom" terwijl dit een duidelijke flaw is. Maar ik ga hier wel op in:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:25 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Leg dan eens uit hoe dat "als" werkt. En welke instantie?
En hoe gaat de verdeling hetzelfde zijn? Bitcoin is op dit moment totaal niet in bezit van de rijke namelijk. Dus hoe gaan de bitcoiners uitgekocht worden en toch arm blijven?
En hoeveel geld denk je dat er nodig is om tot de helft van alle bitcoins te komen?
BlackRock, heeft ongeveer 20% van Facebook, Google, heeft alle banken, materieel Amerikaanse defensie, alle grote luchtvaartmaatschpijen, Macdonalds enz. Die zouden best Bitcoin kunnen opkopen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:30 schreef Blik het volgende:
Ik vraag me ook af waar een instantie eventje 500 miljard vandaan tovert om 10 miljoen bitcoin te kopen tegen gemiddeld 50.000 dollar.
En hoe komt blackrock dan aan honderden miljarden?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is technisch mogelijk, ik zie nu tegenstribbeling van je over het "hoe en waarom" terwijl dit een duidelijke flaw is. Maar ik ga hier wel op in:
Bijvoorbeeld BlackRock, zij kunnen gemakkelijk alle beschikbare Bitcoins blijven bijkopen. Hoeveel geld er hiervoor nodig is? Je hebt continu een stroom nodig van tientallen/honderden miljarden om alles op te kopen van de miners en de exchanges leeg te kopen.
Hashrate iddquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze met 50+% bitcoins 'het netwerk kraken?'
Volgens mij ben je een beetje in de war met hashrate.
Je verhaal klopt niet. Er zijn geloof ik maar iets van 4 miljard Bitcoins in omloop. (verplaatst over de afgelopen 5 jaar). Die kan je kopen. Waarmee geld hoe meer je er koopt, hoe durder de volgende zal zijn. Het verhaal van stroom, dat je wil gebuiken om te minen neem ik aan? Er zijn minder dan 2 miljoen Bitcoin nog maar te minen, en dit gaat je nog tientallen jaren kostenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is technisch mogelijk, ik zie nu tegenstribbeling van je over het "hoe en waarom" terwijl dit een duidelijke flaw is. Maar ik ga hier wel op in:
Bijvoorbeeld BlackRock, zij kunnen gemakkelijk alle beschikbare Bitcoins blijven bijkopen. Hoeveel geld er hiervoor nodig is? Je hebt continu een stroom nodig van tientallen/honderden miljarden om alles op te kopen van de miners en de exchanges leeg te kopen.
Je kunt Bitcoin onbruikbaar maken, en BlackRock heeft genoeg geld.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
En hoe komt blackrock dan aan honderden miljarden?
Het enige wat kapot gaat bij deze actie is de buying power van die honderden miljarden... Je maakt namelijk het fiat papieren systeem kapot en niet de bitcoin die gewoon precies 1 bitcoin waard blijven....
Begrijp je uberhaupt wel wat Blackrock is?quote:
Ja, als je die allemaal opkoopt dan kun je toch uiteindelijk 51% van alle Bitcoin bezitten?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Je verhaal klopt niet. Er zijn geloof ik maar iets van 4 miljard Bitcoins in omloop. (verplaatst over de afgelopen 5 jaar). Die kan je kopen.
Klopt, maar dan is het technisch toch nog mogelijk?quote:Waarmee geld hoe meer je er koopt, hoe durder de volgende zal zijn.
Tijdens het minen kan er toch ingekocht worden, zoveel mogelijk?quote:Het verhaal van stroom, dat je wil gebuiken om te minen neem ik aan? Er zijn minder dan 2 miljoen Bitcoin nog maar te minen, en dit gaat je nog tientallen jaren kosten
Ja dat is waar. Dan maar bitcoins verkopen en meer hashpower verkrijgenquote:Het kraken kan alleen door meer dan 50% van de haspower te hebben. Niet door een aantal Bitcoins te hebben
Je trolt weer lekker op niveauquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt Bitcoin onbruikbaar maken, en BlackRock heeft genoeg geld.
https://www.investopedia.com/terms/1/51-attack.asp
Ja, de vermogens van de rijkste families van de wereld die zelf een orgaan vormenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:55 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Begrijp je uberhaupt wel wat Blackrock is?
Blackrock beheerd vermogens. Niet hun hebben 20% van al deze bedrijven. Ze beheren de vermogens van andere mensen....
Het is geen centrale bank wat even 10 miljard print en dan vrolijk aandelen microsoft voor zichzelf gaat kopen...
Ik heb nog ergens 500 euro in ishares SPY etf, dan hoor ik nu ook wel bij deze groep zeker?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, de vermogens van de rijkste families van de wereld die zelf een orgaan vormen
Tja je hebt twee opties. Of trollen of in je achterhoofd houden dat het Bitcoin netwerk niet perfect is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:02 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens 500 euro in ishares SPY etf, dan hoor ik nu ook wel bij deze groep zeker?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:54 schreef SuperNeger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een genie ben je ook.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hashrate idd
https://www.investopedia.com/terms/1/51-attack.asp
The attackers would be able to prevent new transactions from gaining confirmations, allowing them to halt payments between some or all users. They would also be able to reverse transactions that were completed while they were in control of the network, meaning they could double-spend coins.
Ja omdat teoretisch gezien bitcoin opgekocht kan worden door één partij werkt bitcoin niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tja je hebt twee opties. Of trollen of in je achterhoofd houden dat het Bitcoin netwerk niet perfect is.
Trollen over iets dat technisch mogelijk is. Apart. Weleens van Malware gehoord? Er zijn genoeg doemscenario's te bedenken. Maar je wilt hier liever niet over nadenken, ik begrijp het.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat een genie ben je ook.
Brb ff een datacenter zo groot als 3 Gigafactories bouwen en alle miningcapaciteit opkopen.
Je fantasie de loop laten staat niet 1-1 met nadenken fyi.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Trollen over iets dat technisch mogelijk is. Apart. Weleens van Malware gehoord? Er zijn genoeg doemscenario's te bedenken. Maar je wilt hier liever niet over nadenken, ik begrijp het.
Wat nu niet gebeurt betekent niet dat het in de toekomst nooit zou kunnen. En wie zegt dat het met écht geld opgekocht moet worden? Wat dacht je van exchanges die gehackt worden en dergelijke? Er zijn honderden manieren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:10 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Ja omdat teoretisch gezien bitcoin opgekocht kan worden door één partij werkt bitcoin niet.
Maar hoe dat dan in de praktijk zou moeten weet deze troll helaas niet.
Beetje jammer dat ze jou nog een platform geven in dit topic eigenlijk.
Met Bitcoin vecht je tegen de FED. Wat denk je zelf, dat zij tevreden zijn met Bitcoin?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Je fantasie de loop laten staat niet 1-1 met nadenken fyi.
Wat is je nieuwe plan, een malware dat alle asiqs in de wereld hacked en laat minen voor de grote boze families?
Ik denk liever na over zinnige dingen IPV dat één entiteit honderden miljarden gaat spenderen om Bitcoin proberen kapot te maken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Trollen over iets dat technisch mogelijk is. Apart. Weleens van Malware gehoord? Er zijn genoeg doemscenario's te bedenken. Maar je wilt hier liever niet over nadenken, ik begrijp het.
Als de centrale bank echt genoeg heeft van Bitcoin gaat dit gebeuren, de machthebbers moeten immers machtig blijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk liever na over zinnige dingen IPV dat één entiteit honderden miljarden gaat spenderen om Bitcoin proberen kapot te maken.
En het volk dom.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als de centrale bank echt genoeg heeft van Bitcoin gaat dit gebeuren, de machthebbers moeten immers machtig blijven.
Exchanges hebben niet alle of de helft van alle bitcoin beschikbaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat nu niet gebeurt betekent niet dat het in de toekomst nooit zou kunnen. En wie zegt dat het met écht geld opgekocht moet worden? Wat dacht je van exchanges die gehackt worden en dergelijke? Er zijn honderden manieren.
Jonge dan ken jij Blackrock nog niet. Die verkopen hun 10 biljoen AUM gewoon even voor 10x en daarmee kopen ze dan bitcoin puur om het kapot te maken. Ohja dan hacken ze ook nog even alle miners en nodes. En dan zetten ze bitcoin gewoon offline weet je wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik denk liever na over zinnige dingen IPV dat één entiteit honderden miljarden gaat spenderen om Bitcoin proberen kapot te maken.
Al een paar keer heb ik verwoord dat er continu Bitcoin bijgekocht moet worden over een langere tijdsperiode, inclusief wat de miners telkens produceren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:18 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
Exchanges hebben niet alle of de helft van alle bitcoin beschikbaar.
Je hebt duidelijk niet echt heel diep over je eigen troll acties nagedacht nog.
Not your keys, not your bitcoin btw, een les die je waarschijnlijk nog niet kent
Je hoeft niet zo dramatisch te doen, ik ben het er mee eens dat de kans klein is. Maar technisch is het mogelijk. Wat snap je hier niet aan? Waarom moet je hierover emotioneel doen in plaats van toegeven dat het niet 100% waterdicht is?quote:[..]
Jonge dan ken jij Blackrock nog niet. Die verkopen hun 10 biljoen AUM gewoon even voor 10x en daarmee kopen ze dan bitcoin puur om het kapot te maken. Ohja dan hacken ze ook nog even alle miners en nodes. En dan zetten ze bitcoin gewoon offline weet je wel.
En als mensen echt niet willen verkopen, want dat doen die bitcoiners helemaal niet eens. Dan hacken we gewoon alle exchanges en doen de verkoop orders zelf wel!
Theoretish zie ik geen probleem in mijn getroll
Gast de enige die dit topic verziekt met onzin ben jij. Je loopt al vanaf dag 1 te janken over Bitcoin(maxi's). Of je trollt echt mega hard of je loopt hier poep te verkondigen omdat je kennis niet toereikend is. Dan niet gaan huilen omdat mensen ook op die manier op jou reageren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mee eens, in plaats van ideeën uit te wisselen gaan ze je persoonlijk aanvallen. Bitcoin is helaas "kapot te kopen" en lijkt ironisch genoeg een zwakheid van Bitcoin te zijn. Is niet echt iets om grappig over te doen of persoonlijk aan te vallen.
Koop een spiegel. Ik schaar jou ook onder die opgeblazen egootjes. Je laat geen mogelijkheid onbenut om uit de hoogte te vertellen hoe gelijk jij hebt en hoe erg anderen het mis hebben. Echt hoor, je maakt deze reeks er vaak niet leuker op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is een heel groot stukje minder dat ze van Facebook en Google hebben, namelijk maar rond de 6%.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
BlackRock, heeft ongeveer 20% van Facebook, Google, heeft alle banken, materieel Amerikaanse defensie, alle grote luchtvaartmaatschpijen, Macdonalds enz. Die zouden best Bitcoin kunnen opkopen.
Bedankt voor het verduidelijken, hier kan ik wat meequote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:55 schreef Blik het volgende:
[..]
Het is een heel groot stukje minder dat ze van Facebook en Google hebben, namelijk maar rond de 6%.
Daarnaast is Blackrock eigenaar van die aandelen omdat wij (het gepeupel) via Blackrock investeren in bijvoorbeeld iShares fondsen. Ze beheren slechts dat geld en zijn niet de daadwerkelijke eigenaar van dat geld.
Laatste, als ze bitcoin gaan opkopen heeft dat een mega-effect op de prijs, zeker op het moment dat ze schaars worden in de markt. No way dat die prijs op 50k dollar blijft hangen
Probeer dan eens op een normale manier een discussie los te maken. Ik reageer in het laatste topic serieus op je en krijg ik een reactie dat ik nog veel heb te leren waarna je gewoon verder gaat met poep posten. Of poep, je denkt te weten hoe de vork in de steel zit, maar het komt over alsof je eigenlijk vrij weinig weet (dit is geen aanval maar een constatering). Ken je het dunning kruger effect?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:52 schreef firefly3 het volgende:
SuperNeger heeft gelijk, er is geen discussie mogelijk als je niet bullish genoeg bent. Ben benieuwd of er ook zo tegengestribbeld wordt als je de voor- en nadelen van Ethereum of Shiba bespreekt. Bitcoin lijkt haast een geloof in plaats van dat de technische plus (en minpunten) besproken worden.
Laten we afspreken om niet meer op elkaar te reageren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:01 schreef dimmak het volgende:
[..]
Probeer dan eens op een normale manier een discussie los te maken. Ik reageer in het laatste topic serieus op je en krijg ik een reactie dat ik nog veel heb te leren waarna je gewoon verder gaat met poep posten.
De gast die exchanges een goede opslag middel voor bitcoin vind is is op hetzelfde moment bang dat theoretish gezien (hoe weten we nog niet precies) oprecht bang dan Blackrock alle bitcoin kan opkopen en daarmee bitcoin vernietigd..quote:Op zondag 6 februari 2022 23:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, de hardware wallets zijn meer voor de fanboys. Vaak mensen met maar 5K die al meteen zo'n hardware wallet willen.
Stop jij dan met trollen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laten we afspreken om niet meer op elkaar te reageren.
Laten ook wij afspreken om niet meer op elkaar te reageren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:09 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
De gast die exchanges een goede opslag middel voor bitcoin vind is is op hetzelfde moment bang dat theoretish gezien (hoe weten we nog niet precies) oprecht bang dan Blackrock alle bitcoin kan opkopen en daarmee bitcoin vernietigd..
Vakkundig tegenstribbelen en totaal geen obvious annoying troll hoor
Of post gewoon niet. Wat is dit voor ziekelijk gedrag man. Ga je nu ook al posten dat je niet op mensen reageert? Flikker een eind op.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent al gedismissed. Didn't read
De week is al gewoon voorbij hoor. Of werk je dit weekend?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:55 schreef PicoMMP het volgende:
Ik dacht dat @:superneger pas volgende week weer zou posten.
Vermoeiend dit wel. Erg kinderachtig vooral, los van wie er gelijk heeft.
Ah joh, zou het wel cool vinden als ik even (mogelijk) in de zeik word genomen op een onschuldige manier in een topictitel. Ik zou het zien als een eerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:16 schreef firefly3 het volgende:
@:dimmak beetje kinderachtig om zo'n titel te plaatsen voor mijn "what if" situatie wat momenteel niet aan de orde is. Had je niet een betere titel kunnen verzinnen waar iedereen aan heeft in plaats van zo'n troll titel?
Al je posts die hierna kwamen heb ik even verwijderd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Laten ook wij afspreken om niet meer op elkaar te reageren.
Je zei het deze week.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De week is al gewoon voorbij hoor. Of werk je dit weekend?
Thx leuk om te horenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:24 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Ah joh, zou het wel cool vinden als ik even (mogelijk) in de zeik word genomen op een onschuldige manier in een topictitel. Ik zou het zien als een eerMensen hebben te lange tenen tegenwoordig. En wat jij vind is jouw mening en die mag je gewoon verkondigen lijkt me. Zo.... weekend!!!
![]()
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De week is al gewoon voorbij hoor. Of werk je dit weekend?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:16 schreef SuperNeger het volgende:
Maar goed.
Het is vermoeiend om de komende dagen de "We gaan omhoog" vs "We gaan omlaag" discussie te houden dus ik ga er een weekje niet aan bijdragen. See you next week![]()
Weekje (verkleinde vorm) ging in aan het begin op dinsdag verder gewoon keurig gewacht tot vrijdag eind van de week.quote:
Stilte voor de storm.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:47 schreef DaMart het volgende:
Alts hebben een ouderwetse weekenddip zo te zien.
Zojuist is opdracht gegeven al het Amerikaanse Diplomatieke personeel uit de Ukraine te halen, dat is meestal niet zo een goede indicator....quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:06 schreef SuperNeger het volgende:
Maar de SuperBowl dan? Ze gaan sowieso de prijs nog ff pumpen voor zondag/maandag. Kan me haast niet voorstellen dat we a.s. maandag onder de $40k zitten dan krijg je geen Amerikaanse retail fomo
Ja dat is wel slecht nieuws maar de super bowl dan? Alle reclames van FTX, Binance, Crypto.com. Ze noemen het dit jaar niet voor niks de "crypto bowl"quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zojuist is opdracht gegeven al het Amerikaanse Diplomatieke personeel uit de Ukraine te halen, dat is meestal niet zo een goede indicator....
Dat soort bedrijven doen er vooral heel veel aan om nieuwe klanten te krijgen, dat is namelijk hoe hun waarde bepaald word, die trades zal ze voorlopig een zorg zijn. Nogmaals de komende periode kan voor de hele economie en zeker voor de financiële markten wel eens onzeker zijn. Er spelen zoveel dingen op het moment die belangrijk kunnen zijn in zowel positieve zin als negatieve zin.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ja dat is wel slecht nieuws maar de super bowl dan? Alle reclames van FTX, Binance, Crypto.com. Ze noemen het dit jaar niet voor niks de "crypto bowl"
Of gaan de whales nu helemaal niet proberen de prijs een beetje te laten stijgen? Proberen zullen ze wel, maar of het lukt. Ik was bullish voor zondag/maandag maar dat van rusland gooit misschien roet in het eten.
Maar dat was sowieso al de verwachting met de crypto bowl. Veel kopen dan gaat de prijs omhoog. Vervolgens allemaal FTX, Binance, Crypto.com reclames tijdens de superbowl dat honderden miljoenen amerikanen zullen zien waardoor max fomo ontstaat en zij ook meer gaan kopen waarnaar de whales keihard op hen zullen dumpen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op dit moment zie ik wel als extreem positief dat er grote jongens nu crypto van de exchanges aan het kopen zijn, dat doen ze doorgaans niet als ze verwachten dat we nog even 10K naar beneden gaan.
Je zit technische analyse te doen op een 15m trading viewquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:50 schreef SuperNeger het volgende:
Begint nu wel erg op head&shoulders te lijken
[ afbeelding ]
Astrale projectiequote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je zit technische analyse te doen op een 15m trading view
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:50 schreef SuperNeger het volgende:
Begint nu wel erg op head&shoulders te lijken
[ afbeelding ]
quote:
Dan kom ik uit op Juni 2022quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:02 schreef fathank het volgende:
Als je het lijntje ver genoeg doortrekt kom je vanzelf op 12.8k
Oei dat is een lastige. Ik durf niet te zeggen of die 12,8k echt gehaald gaat worden. Is wel waar je op uitkomt als je van een 80% drop van de ATH uitgaat (zoals vorige cycles). Of dat dit keer ook gebeurt is nog maar de vraag.quote:
Tsja Amerika en hun slaafjes in het Westen zijn zoals altijd aan het stoken, als het aan Oekraïne en Rusland ligt gebeurt er niksquote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zojuist is opdracht gegeven al het Amerikaanse Diplomatieke personeel uit de Ukraine te halen, dat is meestal niet zo een goede indicator....
En toch nog boven de magische 42k waar ie niet doorheen zou kunnen komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:56 schreef SuperNeger het volgende:
Oei laagste niveau sinds een week bijna.
Die 42k was resistance en is nu support. als hij er doorheen breekt zal het weer resistance wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:46 schreef 10mil.bitcoin het volgende:
[..]
En toch nog boven de magische 42k waar ie niet doorheen zou kunnen komen.
Het is toch echt Rusland die de grens dreigt over te steken en niet andersom.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:40 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Tsja Amerika en hun slaafjes in het Westen zijn zoals altijd aan het stoken, als het aan Oekraïne en Rusland ligt gebeurt er niks
Neuh dat is een verzinsel van het Westen a la weapons of mass destruction, Oekraïnse soldaten aan de grens zeggen dat er niets aan de hand isquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is toch echt Rusland die de grens dreigt over te steken en niet andersom.
De Krim hadden ze ook al ingenomen, waarom zou dit niet nog een keer gebeuren?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:15 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Neuh dat is een verzinsel van het Westen a la weapons of mass destruction, Oekraïnse soldaten aan de grens zeggen dat er niets aan de hand is
Dat is ook een verzinsel van het westenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De Krim hadden ze ook al ingenomen, waarom zou dit niet nog een keer gebeuren?
De Krim was een antwoord op de door Amerika georchestreerde coup op de legitieme Oekraïnse regering. Bij een oorlog heeft niemand baat, behalve Amerika natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De Krim hadden ze ook al ingenomen, waarom zou dit niet nog een keer gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |