SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En dan natuurlijk zonder draaisteen, anders schiet het niet op.quote:
nu jij het zegt is dat serieus hebben ze nou echt dambord en mens erger je niet en het kaartspel afgepakt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weer een spel bedacht.
Ze zijn echt wel creatief.
Een half uurtje gelden zaten ze nog te klagen dat alles weg werd genomen.
Maar fixed
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nu heb ik ook trek in rijsttafel.
Ik begrijp de logica hier ook niet van... bedoeling is toch om mensen actiever te houden binnen het huis?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu jij het zegt is dat serieus hebben ze nou echt dambord en mens erger je niet en het kaartspel afgepakt?
echt belachelijk hebben ze zelf gemaakt toch
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nu heb ik ook trek in rijsttafel.
Heet jij dan Ron Blaauwquote:
nee idd dat schiet helemaal niet op ik vind het echt bespottelijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica hier ook niet van... bedoeling is toch om mensen actiever te houden binnen het huis?
Als ze dan door gebrek aan hun spelletjes zoals gisteren om 20u30 in hun nest kruipen kan toch niet beter zijn?
Heineken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Is er al geklaagd door de Belgen over het bier?
Echt hoor,laat hem gaan eten.quote:
Ja ik vorige weken al. Alles behalve Heineken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Denk dat als je x aantal weken in huis enkel plat water kan drinken, occassioneel eens koffie... er niemand zal klagen over gelijk welk bier. Zelfs het mexicaanse coronabier smaakt dan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Alsof het van hem komt zeg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Julio:
"wat je kan pakken, pak vooral"
Wat een aardige wijsneus is het toch
Hier gaan zo de coquilles op de bakplaat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik haak ff af want mijn eten bestaat uit sla en beetje kip.
Ja logisch en laat dat nou net zijn wat ze daar hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja ik vorige weken al. Alles behalve Heineken.
Als je bij ons in vlaanderen een poepbroek aantrekt... Jawadde.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy heeft zijn poepbroek aan zie ik echt super mooi
Hier zalm in de steamer.Maar dat is later pas.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier gaan zo de coquilles op de bakplaat.
Afblussen met pastis en smullen maar!
Is er nog meer dan ? BB is zunigquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:25 schreef just me het volgende:
Haal je alleen bier voor jezelf Grace, dat is niet aardig
Ze ging, volgens mij, voor haar 2e biertjequote:
Zalm.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zalm in de steamer.Maar dat is later pas.
Wat was hij op dreef he,,,,sukkeltje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga stoppen met luisteren haat zulke mensen bah Leroy had een wijf moeten wezen jankvent
0.0 lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ze ging, volgens mij, voor haar 2e biertje
Erg is ie héquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga stoppen met luisteren haat zulke mensen bah Leroy had een wijf moeten wezen jankvent
slecht voor de tanden hoor hey bord opeten!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef zodeju het volgende:
Ga ff opletten of iedereen wel zijn bordje op eet.![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet gezien, maar die indruk wekte ze bij mij wel in een gesprek.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu jij het zegt is dat serieus hebben ze nou echt dambord en mens erger je niet en het kaartspel afgepakt?
echt belachelijk hebben ze zelf gemaakt toch
Ja is weg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar die indruk wekte ze bij mij wel in een gesprek.
In het gesprek dat een aantal vanmiddag daar voerden dachten ze (tobi) dat ze dan meer gesprekken zouden gaan hebben onderlingquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica hier ook niet van... bedoeling is toch om mensen actiever te houden binnen het huis?
Als ze dan door gebrek aan hun spelletjes zoals gisteren om 20u30 in hun nest kruipen kan toch niet beter zijn?
Was ook een hele enge clown die ze niet hebben gezien..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Worden ze beloond voor de zware hellweek 👻
achter haar rug om afgemaakt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:30 schreef Silves het volgende:
Zo graag wil hij aan het woord zijn klierroy, dat hij zelfs over de tafel schreeuwt naar Nous..die hij 20 min geleden helemaal heeft afgemaakt, jajaja zo eerlijk en oprecht.
Hij doet alsof, maar weet niet wat voor vlees babi en ayam is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:28 schreef spapaars het volgende:
Het Noord-Kaapverdische Portugees Julio is blijkbaar een Indonesische voedselkenner.
ja ik heb er helemaal niets over gehoord.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar die indruk wekte ze bij mij wel in een gesprek.
Net in de tuin, nawel en hem, helemaal Nous aan het baschen, ze ligt uit het groepje , ze is dit en dat, geen goed woord over , maar echt een haat naar nous toe...quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
achter haar rug om afgemaakt?
is er een korte samenvatting van?
Ze werd geweigerd bij de DIOR winkel toen.quote:
Bij mij in de buurt was er vroeger een met de nickname "puki ajam"quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij doet alsof, maar weet niet wat voor vlees babi en ayam is.
dat is toch wel basis kennisquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij doet alsof, maar weet niet wat voor vlees babi en ayam is.
ga ik even checken of ik t nog terug kan kijken. dank!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Net in de tuin, nawel en hem, helemaal Nous aan het baschen, ze ligt uit het groepje , ze is dit en dat, geen goed woord over , maar echt een haat naar nous toe...
Dat is echt niet samen te vatten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
achter haar rug om afgemaakt?
is er een korte samenvatting van?
nou idd wat een figuur zeg nou en der vriendin dan zogezegd pffffquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was hij op dreef he,,,,sukkeltje.
Tik Tokkiequote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh wat een ordinair wijf is ze me toch, nu zie je wat voor een narcist ze is..![]()
o met van die mogolide gebaren dan ook zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is echt niet samen te vatten.
Hij heeft hij nou ik denk wel een half uurtje compleet afgefikt bij Nawel.
En dan affikken op zijn Leroy's compleet gestoord.
Ik had het begrepen als het een BB is waar de regels echt nog zouden gelden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb er helemaal niets over gehoord.
erg sneaky hoor afpakken hebben ze zeker gedaan met dat verdelen ofzo dat ze even met ze allen in de gameroom waren
Net voor ze na de woonkamer werden geroepen..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ga ik even checken of ik t nog terug kan kijken. dank!
Echt zo eng fel dat het niet meer in verhouding staat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o met van die mogolide gebaren dan ook zeker.
Die zou ik nog weigeren bij de Wibra.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze werd geweigerd bij de DIOR winkel toen.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:38 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die zou ik nog weigeren bij de Wibra.
is dan langer dan een uur terug denk. want ik zie ze al binnen de tafel versieren als ik heel de balk terugtrekquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt zo eng fel dat het niet meer in verhouding staat.
Mss is het wel wachten op de paravlieg.
was Tegengas niet getagt voor een filmpje ervan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is echt niet samen te vatten.
Hij heeft hij nou ik denk wel een half uurtje compleet afgefikt bij Nawel.
En dan affikken op zijn Leroy's compleet gestoord.
Vink zo raar eten teruggooien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
betrapt..nawel gooit eten van haar bord terug in het bakje...iemand ziet het en ze wijst met haar vinger voor haar mond..stttt
is gestopt met de filmpjes heb ik gelezen hier van Tegengas..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was Tegengas niet getagt voor een filmpje ervan?
stream 1 denk dat je wel nog iets mee kan pakkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dan langer dan een uur terug denk. want ik zie ze al binnen de tafel versieren als ik heel de balk terugtrek
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh wat dan hij ging zo lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
is gestopt met de filmpjes heb ik gelezen hier van Tegengas..
O wat erg ....vies wijf is hetquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
betrapt..nawel gooit eten van haar bord terug in het bakje...iemand ziet het en ze wijst met haar vinger voor haar mond..stttt
Heb het even teruggezocht va ongeveer 17:10 of zo. Daar even de Cos teruglezen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dan langer dan een uur terug denk. want ik zie ze al binnen de tafel versieren als ik heel de balk terugtrek
Dat is net zo'n vaste FOK!-traditie als het Scanman-topic.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Weer bedreigingen en shit.quote:
Oh tx. Was hij al.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nooit eten verspillen. Welopgevoed meisje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
Thuisbezorgd eten, bier en rozen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
mopjes
nog wat spannends gebeurt?
the what!!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Thuisbezorgd eten, bier en rozen.
Als beloning voor de Hellweek, die is nu afgerond
quote:
Leroy die nouch totaal afgebrand heeft in gesprek met nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
mopjes
nog wat spannends gebeurt?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Oh en Leroy heeft Nouche compleet afgefikt bij Nawel.
Ja en niet zo maar thuisbezorgd he.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
the what!!!
wat een Faal!!
jemig
En Nawel die totaal niet voor haar opkwam.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Leroy die nouch totaal afgebrand heeft in gesprek met nawel
ach ja johquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en niet zo maar thuisbezorgd he.
Nog van de goeie ook Ron Blaauw
Heb hem hier voor staan, maar kan geen video cappen en screenshot lukt ook niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vink zo raar eten teruggooien.
Tenzij het bakje leeg was natuurlijk.
Doet hem goed..was gewoon aan het tellen van ellende..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die smult er echt van......straks helemaal uitgevloerd.
Gods daar wilde ik net opletten maar toch gemist....volgens mij deed ze dat net ook wel....ging met een vol bord weer opscheppen en kon het niet niet zien wat ze met dat oude deed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
met dergelijke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:48 schreef Yolk het volgende:
[..]
En Nawel die totaal niet voor haar opkwam.
Je vraagt je toch echt af wat voor een opvoeding zij heeft gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb hem hier voor staan, maar kan geen video cappen en screenshot lukt ook niet.
Flikkert net nadat ze een hap had genomen een balletje of iets in een bakje weg.
Julio zegt net "Oh wat heerlijk ....... (ziet Nawel het terug gooien).... dit"
Nawel zie het en doet sssst en lacht "Ik had niet door dat u dat zag"
Nawel "Is dat iets raars?"
* greysbones bestelt een rijsttafel voor Irethquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef Ireth het volgende:
Fuck, das echt lang geleden dat we rijsttafel (of überhaupt bami) gegeten hebben? Kan het me niet eens herinneren...
Nooit eten weggooien wat je niet opeet. Nu heeft een ander er nog wat aan. Sociaal meisje.quote:
Nou wat een hell.....jezus wat een sneue bedoeling. Wat is er gebeurd met de stemming die ze de kijkers hebben laten doen? Wat hebben ze afgezien de laatste dagen hahahaha laat me niet lachenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Thuisbezorgd eten, bier en rozen.
Als beloning voor de Hellweek, die is nu afgerond
het wordt hem niet met de prinses PBquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nooit eten weggooien wat je niet opeet. Nu heeft een ander er nog wat aan. Sociaal meisje.
Je zou je stoel niet omdraaien?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar eigenlijk zingt, maar het is slecht nage-zing-chroniseerd
Wie is de prinses dan? Ik zie wel een koningin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt hem niet met de prinses PB
daar is geen eer aan te behalen
Dat is niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou je stoel niet omdraaien?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones bestelt een rijsttafel voor Ireth
prinses op de erwtquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie is de prinses dan? Ik zie wel een koningin.
Ja en overeten zich niet, terwijl de andere blijven door bunkeren..Tobi bv, terwijl hij al vol zitquote:
jep after diner dipquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Dat wordt een saaie avond.
Compleet gevloerd bij het uitbuiken
Die kunnen geen pap meer zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Dat wordt een saaie avond.
Compleet gevloerd bij het uitbuiken
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie is de prinses dan? Ik zie wel een koningin.
Nawel zal na het eten wel op bed gaan liggen met haar volgelingenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ja het was al saai, nu mss nog iets meer saaier.
Zullen we weinig van merken
The Queen is dead. Long live the Queen!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
prinses op de erwt
ze heeft eigenhandig de koningin vermoord![]()
Was Peter die het zag die walgt van zulk gedrag maar het nu zal kunnen tolereren omdat ie nieuwe bondgenoten zoekt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
Nawel Reginaquote:
Als hij haar in de gaten heeft gehouden had hij ook gezien dat ze met een half vol bord nieuw eten ging halen. Nu zie ik weer een half bord vol of die op komt denk ik niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:56 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Was Peter die het zag die walgt van zulk gedrag maar het nu zal kunnen tolereren omdat ie nieuwe bondgenoten zoekt.
Peter de Laffe wacht denk ik zaterdag af.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel zal na het eten wel op bed gaan liggen met haar volgelingen
Peter al besloten om naar Groen te gaan
kan nous meteen naar goud
O echt. Waarom? Mis ook al streamverslagen van @Li0nHeartquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
nawel vind dat het door nouch komt dat nawel genomineerd is omdat die random gestemd heeft ofzoquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:57 schreef Angel79 het volgende:
Wauw waskebeurt nouch niet bij nawel aan tafel?
Salar heeft Leroy zo doorgedraaid.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:00 schreef suzi1 het volgende:
dat wordt nog mooi
salar/nouss vs nawel/leroy
onder invloed van de nodige alcohol gaarne
Nee, Ligt er helemaal uit bij Nawel en Leroy....totaal afgebrand....quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:57 schreef Angel79 het volgende:
Wauw waskebeurt nouch niet bij nawel aan tafel?
dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Salar heeft Leroy zo doorgedraaid.
En met iedereen praat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:59 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
nawel vind dat het door nouch komt dat nawel genomineerd is omdat die random gestemd heeft ofzo
En wat is de reden eigenlijk, lees sowieso soms dat nawel best kattig kan reageren als nouche iets wilt zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Ligt er helemaal uit bij Nawel en Leroy....totaal afgebrand....
Nawel doet ook heel lelijk tegen haar.
Ze stuurt hem met een blik of handbeweging.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Salar heeft Leroy zo doorgedraaid.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
Als Nawel zou weten hoe Leroy er in de buiten wereld op staat had ze allang de legoboy laten vallen
Ach, ze heeft bijna niemand meer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
Als Nawel zou weten hoe Leroy er in de buiten wereld op staat had ze allang de legoboy laten vallen
Geen plank voor dr kop maar een hele dikke boom.Totaal aan zichzelf te danken.Hopelijk zaterdag naar huisquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:59 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
nawel vind dat het door nouch komt dat nawel genomineerd is omdat die random gestemd heeft ofzo
Laten we hopen dat ze er pas buiten achter komt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
Julio is net zo erg als Nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:03 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
zo ook Julio...zie die binnenkort ook snel overlopen.
Maar Leroy redt het niet tegen een Salar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze stuurt hem met een blik of handbeweging.
Het is nu volgens mij echt omdat ze te horen kreeg dat ze op Hanne en ? heeft gestemd ipv meegestemd met de anderen uit 'groen'. Ze heeft iig niet op Kristof gestemd en die haten Nawel en Leroy.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wat is de reden eigenlijk, lees sowieso soms dat nawel best kattig kan reageren als nouche iets wilt zeggen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar Leroy redt het niet tegen een Salar.
Binnen no-time staat Leroy zichzelf te slaan
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En wat is de reden eigenlijk, lees sowieso soms dat nawel best kattig kan reageren als nouche iets wilt zeggen
Ze is even onder Nawel haar vleugels weggevlogen en met de andere weer ff gelachen....Nawel ziet dat als verraad en kan niet op haar bouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
nou voorruit jij ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:05 schreef spapaars het volgende:
Fuck, das echt lang geleden dat we rijsttafel (of überhaupt bami) gegeten hebben? Kan het me niet eens herinneren...
Onthoofden!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
The Queen is dead. Long live the Queen!
Geheel in Shakespeareaanse traditie.
Dat bedoel ik, maar als die kamer leeg loopt, en dan zijn eigen te redden, is hij weg daar, en die andere trappen daar natuurlijk in.maar wij hoop ik niet..quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julio is net zo erg als Nawel
met zijn K en V
als hij game talk heeft
ze kijkt niet al te vrolijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:06 schreef lonneberga het volgende:
Heeft Nouchine al door dat ze persona non grata is?
Hier gaat het al misquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:06 schreef lonneberga het volgende:
Volgende week bij Geraldine aan de desk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar Leroy redt het niet tegen een Salar.
Binnen no-time staat Leroy zichzelf te slaan
Ja, dat moet haast wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:06 schreef lonneberga het volgende:
Copycatquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:05 schreef spapaars het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgende week bij Geraldine aan de desk.
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgende week bij Geraldine aan de desk.
Eigen haarkleurquote:
de lieveling van BBquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:11 schreef Silves het volgende:
Zou het gesprek en dit gebeuren nog in een uitzending komen voor de live uitzending? dat zou een mooie zijn, Dan is het dag bedslet, en next dag klier-roy.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor een rijsttafel doe ik alles.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Oja ook nog.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
hebben ze nu onbeperkt warm water dan?
Ik vroeg dit aan mijn zus, die kijkt nu de afleveringen, en klopt ze komt er beter over dan op stream..ik vertik het om die terug te kijken..quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
de lieveling van BB
die komt er altijd goed weg in de uitzendingen
Niet te hard voordat de queen het hoort.....je weet wat je genoemd wordt.....quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik heb de hoop opgegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Denken jullie dat er ergens nog een twist komt met een geheime kamer of iets? Of een ex bewoner (van dit jaar) er terug in? Ik blijf hopen op een leuke twist
Alleen vandaag, zei BB daarstraks, rest van de dag warm water.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
hebben ze nu onbeperkt warm water dan?
ja dat doe ik dus niet hequote:Op donderdag 10 februari 2022 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
Julio schraapt de restjes van de borden af om er nog een maaltijd van te maken.
echt nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat doe ik dus niet he
ga geen eten van een ander opeten
te erg voor woorden..quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
Julio schraapt de restjes van de borden af om er nog een maaltijd van te maken.
kitty terug???quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:14 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Denken jullie dat er ergens nog een twist komt met een geheime kamer of iets? Of een ex bewoner (van dit jaar) er terug in? Ik blijf hopen op een leuke twist
Lekker joh, eerst ff aanbakken in de koekenpan en dan nom nom nomquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat doe ik dus niet he
ga geen eten van een ander opeten
Ze heeft steun aan Hanna, en doorziet een beetje Nawel. Ook heeft ze een gesprek gehad met Tobi. En vanacht bij Grace geslapen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:14 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
denk het niet anders zou ze wel aan het huilen zijn
Ja toch.quote:
Goede observatie!quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:05 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is nu volgens mij echt omdat ze te horen kreeg dat ze op Hanne en ? heeft gestemd ipv meegestemd met de anderen uit 'groen'. Ze heeft iig niet op Kristof gestemd en die haten Nawel en Leroy.
quote:
dat Vera een volger isquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Julio is net zo erg als Nawel
met zijn K en V
als hij game talk heeft… wat heeft hij over Vera gezegd? Vera is echt gek van Julio?
Voor the moment wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
toch denk ik niet dat ze bij elkaar passen
nous wast af en toe afquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:22 schreef Silves het volgende:
Iemand die ziet dat Nous ook niet echt veel doet? bedoel het huishouden..
Een rustig persoon kan wel helpen hoor,maar dan moet je een lange adem hebben.quote:
Oke dan heb ik het weer goed gezien...quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nous wast af en toe af
verder niets
hmmmquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een rustig persoon kan wel helpen hoor,maar dan moet je een lange adem hebben.
Best wel ja.quote:
Oke..maar toch vind ik dat de dames zich bijna overal van af maken..Behalve dan als ze genomineerd zijn..quote:
En de ene zegt tegen de andere "het zijn ook altijd dezelfde he" zuchtend en steunendquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Twee van de genomineerde zijn aan het afwassen/afdrogen
Dan moeten ze gewoon niet meer gaan afwassen, dan doet een andere dat vanzelf welquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
En de ene zegt tegen de andere "het zijn ook altijd dezelfde he" zuchtend en steunend
ja ik heb het toch nog niet echt saai gevonden ze doen altid wel wat maar ja nu zijn alle spellen gejat ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar ja het was al saai, nu mss nog iets meer saaier.
Zullen we weinig van merken
Nawel wast af als ze game on isquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon niet meer gaan afwassen, dan doet een andere dat vanzelf wel
Vergeten dat de andere voor het ontbijt gezorgd hebben. En dat sommige van na tafelen houden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon niet meer gaan afwassen, dan doet een andere dat vanzelf wel
Mensen hebben echt niks beters te doenquote:
Ze dekt dus niet eens de tafelquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:33 schreef zodeju het volgende:
Whaaa, Nawel valt door de mand......weet niet waar de borden staan......zo vaak droogt ze af.![]()
Geen naampjes meer plakkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:32 schreef Ebinas het volgende:
Tape mogen ze ook niet meer gebruiken, behalve voor dingen afplakken
wow, close call tussen Nawel en Peter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Dat zijn best een boel stemmen in zo'n korte tijd!![]()
[ afbeelding ]
Ze zegt net, altijd dezelfde wat afwassen ,,ik sta hier al een hele week..quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:33 schreef zodeju het volgende:
Whaaa, Nawel valt door de mand......weet niet waar de borden staan......zo vaak droogt ze af.![]()
Toch knap als je dat na die tijd nog niet weet. Oh en knap om er onderuit te komen iets te doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:33 schreef zodeju het volgende:
nou echt laat die lekker naar goud gaan Salar is na mijn mening wel eerlijk tegen over Noushquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nawel zal na het eten wel op bed gaan liggen met haar volgelingen
Peter al besloten om naar Groen te gaan
kan nous meteen naar goud
Anderhalve week terug toen ze voor het eerst aan charme offensief begon en voor het eerst ging afwassen moest ze stiekem aan Nouch vragen hoe de warme kraan werkte (Cooker) waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:33 schreef zodeju het volgende:
Ja, ik ook....en als die vriend van haar ook al voor Peter of salar is zegt dat toch een heleboel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou echt laat die lekker naar goud gaan Salar is na mijn mening wel eerlijk tegen over Noush
en ze had al een testnacht gehad bij Grace dus hoop echt dat ze dat doet
quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:37 schreef FreshFruit het volgende:
De prinses gaat in bad. Met de Pastoor.
Nou als Greysie blijft betalen ga ik ook ergens aanschuiven hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou voorruit jij ook
* greysbones bestelt een rijsttafel voor Spapaars
Oh toch in 3 tellen was hij daar...quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef Silves het volgende:
123 en downey zal zo komen opdraven..of toch niet, die durft vast nog rond het bad te zitten,,dillema
ook voor jou hoorquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:39 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Nou als Greysie blijft betalen ga ik ook ergens aanschuiven hoor.
Zou het dan toch lukken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:31 schreef Ireth het volgende:
Dat zijn best een boel stemmen in zo'n korte tijd!![]()
[ afbeelding ]
Een koningin hoort ook niet af te drogen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:33 schreef zodeju het volgende:
Nawel style.quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nouchine lopen afbranden en vervolgens van haar een bikini lenen.
Ik denk dat BB de negativiteit van die club ook zat is (vonden ze vorig jaar met dat clubje ook niet fijn).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |