SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En dan natuurlijk zonder draaisteen, anders schiet het niet op.quote:
nu jij het zegt is dat serieus hebben ze nou echt dambord en mens erger je niet en het kaartspel afgepakt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weer een spel bedacht.
Ze zijn echt wel creatief.
Een half uurtje gelden zaten ze nog te klagen dat alles weg werd genomen.
Maar fixed
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nu heb ik ook trek in rijsttafel.
Ik begrijp de logica hier ook niet van... bedoeling is toch om mensen actiever te houden binnen het huis?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu jij het zegt is dat serieus hebben ze nou echt dambord en mens erger je niet en het kaartspel afgepakt?
echt belachelijk hebben ze zelf gemaakt toch
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nu heb ik ook trek in rijsttafel.
Heet jij dan Ron Blaauwquote:
nee idd dat schiet helemaal niet op ik vind het echt bespottelijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica hier ook niet van... bedoeling is toch om mensen actiever te houden binnen het huis?
Als ze dan door gebrek aan hun spelletjes zoals gisteren om 20u30 in hun nest kruipen kan toch niet beter zijn?
Heineken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Is er al geklaagd door de Belgen over het bier?
Echt hoor,laat hem gaan eten.quote:
Ja ik vorige weken al. Alles behalve Heineken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Denk dat als je x aantal weken in huis enkel plat water kan drinken, occassioneel eens koffie... er niemand zal klagen over gelijk welk bier. Zelfs het mexicaanse coronabier smaakt dan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Alsof het van hem komt zeg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Julio:
"wat je kan pakken, pak vooral"
Wat een aardige wijsneus is het toch
Hier gaan zo de coquilles op de bakplaat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik haak ff af want mijn eten bestaat uit sla en beetje kip.
Ja logisch en laat dat nou net zijn wat ze daar hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja ik vorige weken al. Alles behalve Heineken.
Als je bij ons in vlaanderen een poepbroek aantrekt... Jawadde.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy heeft zijn poepbroek aan zie ik echt super mooi
Hier zalm in de steamer.Maar dat is later pas.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier gaan zo de coquilles op de bakplaat.
Afblussen met pastis en smullen maar!
Is er nog meer dan ? BB is zunigquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:25 schreef just me het volgende:
Haal je alleen bier voor jezelf Grace, dat is niet aardig
Ze ging, volgens mij, voor haar 2e biertjequote:
Zalm.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zalm in de steamer.Maar dat is later pas.
Wat was hij op dreef he,,,,sukkeltje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga stoppen met luisteren haat zulke mensen bah Leroy had een wijf moeten wezen jankvent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |