SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
En dan natuurlijk zonder draaisteen, anders schiet het niet op.quote:
nu jij het zegt is dat serieus hebben ze nou echt dambord en mens erger je niet en het kaartspel afgepakt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weer een spel bedacht.
Ze zijn echt wel creatief.
Een half uurtje gelden zaten ze nog te klagen dat alles weg werd genomen.
Maar fixed
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nu heb ik ook trek in rijsttafel.
Ik begrijp de logica hier ook niet van... bedoeling is toch om mensen actiever te houden binnen het huis?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu jij het zegt is dat serieus hebben ze nou echt dambord en mens erger je niet en het kaartspel afgepakt?
echt belachelijk hebben ze zelf gemaakt toch
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Tourniquet het volgende:
Nu heb ik ook trek in rijsttafel.
Heet jij dan Ron Blaauwquote:
nee idd dat schiet helemaal niet op ik vind het echt bespottelijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica hier ook niet van... bedoeling is toch om mensen actiever te houden binnen het huis?
Als ze dan door gebrek aan hun spelletjes zoals gisteren om 20u30 in hun nest kruipen kan toch niet beter zijn?
Heineken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Is er al geklaagd door de Belgen over het bier?
Echt hoor,laat hem gaan eten.quote:
Ja ik vorige weken al. Alles behalve Heineken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Denk dat als je x aantal weken in huis enkel plat water kan drinken, occassioneel eens koffie... er niemand zal klagen over gelijk welk bier. Zelfs het mexicaanse coronabier smaakt dan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef chufi het volgende:
Alsof het van hem komt zeg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Julio:
"wat je kan pakken, pak vooral"
Wat een aardige wijsneus is het toch
Hier gaan zo de coquilles op de bakplaat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef Rhosyn het volgende:
Ik haak ff af want mijn eten bestaat uit sla en beetje kip.
Ja logisch en laat dat nou net zijn wat ze daar hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja ik vorige weken al. Alles behalve Heineken.
Als je bij ons in vlaanderen een poepbroek aantrekt... Jawadde.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:22 schreef Joyce-43 het volgende:
Leroy heeft zijn poepbroek aan zie ik echt super mooi
Hier zalm in de steamer.Maar dat is later pas.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hier gaan zo de coquilles op de bakplaat.
Afblussen met pastis en smullen maar!
Is er nog meer dan ? BB is zunigquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:25 schreef just me het volgende:
Haal je alleen bier voor jezelf Grace, dat is niet aardig
Ze ging, volgens mij, voor haar 2e biertjequote:
Zalm.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zalm in de steamer.Maar dat is later pas.
Wat was hij op dreef he,,,,sukkeltje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga stoppen met luisteren haat zulke mensen bah Leroy had een wijf moeten wezen jankvent
0.0 lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ze ging, volgens mij, voor haar 2e biertje
Erg is ie héquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:27 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ga stoppen met luisteren haat zulke mensen bah Leroy had een wijf moeten wezen jankvent
slecht voor de tanden hoor hey bord opeten!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef zodeju het volgende:
Ga ff opletten of iedereen wel zijn bordje op eet.![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet gezien, maar die indruk wekte ze bij mij wel in een gesprek.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:16 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu jij het zegt is dat serieus hebben ze nou echt dambord en mens erger je niet en het kaartspel afgepakt?
echt belachelijk hebben ze zelf gemaakt toch
Ja is weg.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar die indruk wekte ze bij mij wel in een gesprek.
In het gesprek dat een aantal vanmiddag daar voerden dachten ze (tobi) dat ze dan meer gesprekken zouden gaan hebben onderlingquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:17 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica hier ook niet van... bedoeling is toch om mensen actiever te houden binnen het huis?
Als ze dan door gebrek aan hun spelletjes zoals gisteren om 20u30 in hun nest kruipen kan toch niet beter zijn?
Was ook een hele enge clown die ze niet hebben gezien..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:28 schreef Dotteke het volgende:
Worden ze beloond voor de zware hellweek 👻
achter haar rug om afgemaakt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:30 schreef Silves het volgende:
Zo graag wil hij aan het woord zijn klierroy, dat hij zelfs over de tafel schreeuwt naar Nous..die hij 20 min geleden helemaal heeft afgemaakt, jajaja zo eerlijk en oprecht.
Hij doet alsof, maar weet niet wat voor vlees babi en ayam is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:28 schreef spapaars het volgende:
Het Noord-Kaapverdische Portugees Julio is blijkbaar een Indonesische voedselkenner.
ja ik heb er helemaal niets over gehoord.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar die indruk wekte ze bij mij wel in een gesprek.
Net in de tuin, nawel en hem, helemaal Nous aan het baschen, ze ligt uit het groepje , ze is dit en dat, geen goed woord over , maar echt een haat naar nous toe...quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
achter haar rug om afgemaakt?
is er een korte samenvatting van?
Ze werd geweigerd bij de DIOR winkel toen.quote:
Bij mij in de buurt was er vroeger een met de nickname "puki ajam"quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij doet alsof, maar weet niet wat voor vlees babi en ayam is.
dat is toch wel basis kennisquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hij doet alsof, maar weet niet wat voor vlees babi en ayam is.
ga ik even checken of ik t nog terug kan kijken. dank!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Net in de tuin, nawel en hem, helemaal Nous aan het baschen, ze ligt uit het groepje , ze is dit en dat, geen goed woord over , maar echt een haat naar nous toe...
Dat is echt niet samen te vatten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef suzi1 het volgende:
[..]
achter haar rug om afgemaakt?
is er een korte samenvatting van?
nou idd wat een figuur zeg nou en der vriendin dan zogezegd pffffquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat was hij op dreef he,,,,sukkeltje.
Tik Tokkiequote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef Silves het volgende:
[..]
Oh wat een ordinair wijf is ze me toch, nu zie je wat voor een narcist ze is..![]()
o met van die mogolide gebaren dan ook zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is echt niet samen te vatten.
Hij heeft hij nou ik denk wel een half uurtje compleet afgefikt bij Nawel.
En dan affikken op zijn Leroy's compleet gestoord.
Ik had het begrepen als het een BB is waar de regels echt nog zouden gelden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb er helemaal niets over gehoord.
erg sneaky hoor afpakken hebben ze zeker gedaan met dat verdelen ofzo dat ze even met ze allen in de gameroom waren
Net voor ze na de woonkamer werden geroepen..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ga ik even checken of ik t nog terug kan kijken. dank!
Echt zo eng fel dat het niet meer in verhouding staat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o met van die mogolide gebaren dan ook zeker.
Die zou ik nog weigeren bij de Wibra.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze werd geweigerd bij de DIOR winkel toen.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:38 schreef Yolk het volgende:
[..]
Die zou ik nog weigeren bij de Wibra.
is dan langer dan een uur terug denk. want ik zie ze al binnen de tafel versieren als ik heel de balk terugtrekquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt zo eng fel dat het niet meer in verhouding staat.
Mss is het wel wachten op de paravlieg.
was Tegengas niet getagt voor een filmpje ervan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is echt niet samen te vatten.
Hij heeft hij nou ik denk wel een half uurtje compleet afgefikt bij Nawel.
En dan affikken op zijn Leroy's compleet gestoord.
Vink zo raar eten teruggooien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
betrapt..nawel gooit eten van haar bord terug in het bakje...iemand ziet het en ze wijst met haar vinger voor haar mond..stttt
is gestopt met de filmpjes heb ik gelezen hier van Tegengas..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was Tegengas niet getagt voor een filmpje ervan?
stream 1 denk dat je wel nog iets mee kan pakkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dan langer dan een uur terug denk. want ik zie ze al binnen de tafel versieren als ik heel de balk terugtrek
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
oh wat dan hij ging zo lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
is gestopt met de filmpjes heb ik gelezen hier van Tegengas..
O wat erg ....vies wijf is hetquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
betrapt..nawel gooit eten van haar bord terug in het bakje...iemand ziet het en ze wijst met haar vinger voor haar mond..stttt
Heb het even teruggezocht va ongeveer 17:10 of zo. Daar even de Cos teruglezen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
is dan langer dan een uur terug denk. want ik zie ze al binnen de tafel versieren als ik heel de balk terugtrek
Dat is net zo'n vaste FOK!-traditie als het Scanman-topic.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
is gestopt met de filmpjes heb ik gelezen hier van Tegengas..
Weer bedreigingen en shit.quote:
Oh tx. Was hij al.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Nooit eten verspillen. Welopgevoed meisje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
Thuisbezorgd eten, bier en rozen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
mopjes
nog wat spannends gebeurt?
the what!!!quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Thuisbezorgd eten, bier en rozen.
Als beloning voor de Hellweek, die is nu afgerond
quote:
Leroy die nouch totaal afgebrand heeft in gesprek met nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
mopjes
nog wat spannends gebeurt?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
Oh en Leroy heeft Nouche compleet afgefikt bij Nawel.
Ja en niet zo maar thuisbezorgd he.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
the what!!!
wat een Faal!!
jemig
En Nawel die totaal niet voor haar opkwam.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Leroy die nouch totaal afgebrand heeft in gesprek met nawel
ach ja johquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja en niet zo maar thuisbezorgd he.
Nog van de goeie ook Ron Blaauw
Heb hem hier voor staan, maar kan geen video cappen en screenshot lukt ook niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vink zo raar eten teruggooien.
Tenzij het bakje leeg was natuurlijk.
Doet hem goed..was gewoon aan het tellen van ellende..quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die smult er echt van......straks helemaal uitgevloerd.
Gods daar wilde ik net opletten maar toch gemist....volgens mij deed ze dat net ook wel....ging met een vol bord weer opscheppen en kon het niet niet zien wat ze met dat oude deed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:39 schreef Silves het volgende:
met dergelijke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:48 schreef Yolk het volgende:
[..]
En Nawel die totaal niet voor haar opkwam.
Je vraagt je toch echt af wat voor een opvoeding zij heeft gekregen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Heb hem hier voor staan, maar kan geen video cappen en screenshot lukt ook niet.
Flikkert net nadat ze een hap had genomen een balletje of iets in een bakje weg.
Julio zegt net "Oh wat heerlijk ....... (ziet Nawel het terug gooien).... dit"
Nawel zie het en doet sssst en lacht "Ik had niet door dat u dat zag"
Nawel "Is dat iets raars?"
* greysbones bestelt een rijsttafel voor Irethquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef Ireth het volgende:
Fuck, das echt lang geleden dat we rijsttafel (of überhaupt bami) gegeten hebben? Kan het me niet eens herinneren...
Nooit eten weggooien wat je niet opeet. Nu heeft een ander er nog wat aan. Sociaal meisje.quote:
Nou wat een hell.....jezus wat een sneue bedoeling. Wat is er gebeurd met de stemming die ze de kijkers hebben laten doen? Wat hebben ze afgezien de laatste dagen hahahaha laat me niet lachenquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Thuisbezorgd eten, bier en rozen.
Als beloning voor de Hellweek, die is nu afgerond
het wordt hem niet met de prinses PBquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nooit eten weggooien wat je niet opeet. Nu heeft een ander er nog wat aan. Sociaal meisje.
Je zou je stoel niet omdraaien?quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze daar eigenlijk zingt, maar het is slecht nage-zing-chroniseerd
Wie is de prinses dan? Ik zie wel een koningin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
het wordt hem niet met de prinses PB
daar is geen eer aan te behalen
Dat is niet meerquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zou je stoel niet omdraaien?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones bestelt een rijsttafel voor Ireth
prinses op de erwtquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie is de prinses dan? Ik zie wel een koningin.
Ja en overeten zich niet, terwijl de andere blijven door bunkeren..Tobi bv, terwijl hij al vol zitquote:
jep after diner dipquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Dat wordt een saaie avond.
Compleet gevloerd bij het uitbuiken
Die kunnen geen pap meer zeggen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Dat wordt een saaie avond.
Compleet gevloerd bij het uitbuiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |