SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Yup. Als Leroy dat had gezegd, was hij afgemaakt door heel Nederland. Wij mannen zijn aangeschoten wild, maar als een vrouw wat zegt is het geen probleem. Ik mag die Leroy voor geen meter even voor de helderheid. Nare gast is het.
Salar stond 2 min na de nominatie alweer te loeren in de spiegel, mooie ventquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die ze om de twee tellen afdoet om door haar geoliede haar te strijken. En dan weer opzet....rondom spiegels is zij ook zo met zichzelf bezig. Daar kan Salar nog een puntje aan zuigen.
En weg is madam nu ze niet meer kan roddelen.. oh wacht ze bespreekt alleen feiten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nawel, waarom komt iedereen zijn tandenpoetsen?
Klopt, wat dat betreft is het zo krom als het maar zijn kan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Yup. Als Leroy dat had gezegd, was hij afgemaakt door heel Nederland. Wij mannen zijn aangeschoten wild, maar als een vrouw wat zegt is het geen probleem. Ik mag die Leroy voor geen meter even voor de helderheid. Nare gast is het.
Dat stadium is ze al voorbij.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:02 schreef Clasientje het volgende:
Nawel geef gewoon eerlijk toe dat je wel boos bent dan
ik kan me daar enorm over verbazen dan mensen zo kunnen zijn als Nawelquote:
Dat kind is duivels.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:03 schreef jooba het volgende:
Ik zie nooit geen sprankelende ogen bij Nawel.
net welquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:03 schreef jooba het volgende:
Die zal niet veel echte vriendinnen hebben lijkt mequote:Op donderdag 10 februari 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me daar enorm over verbazen dan mensen zo kunnen zijn als Nawel
Tegelijkertijd verbaas ik me wederom dat Grace haar zo hoog heeft zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was toch een vlaamse uitdrukking???quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:03 schreef Jockari het volgende:
Nawel is gewoon een vuilgebekte vrouw. Heeft het over pijpen, beffen, ...
Ik niet hoor.Ben wel wat gewend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt door al dat tiktokkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:03 schreef jooba het volgende:
misschien dat Grace na dit gesprek wat afstand neemtquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tegelijkertijd verbaas ik me wederom dat Grace haar zo hoog heeft zitten.
Zegt wat mij betreft ook wat over Grace
ik ben een rasechte Vlaming en ik kan je vertellen dat we dit niet dagelijks gebruikenquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was toch een vlaamse uitdrukking???
Zou kunnen,maar ik denk van nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien dat Grace na dit gesprek wat afstand neemt
Grace wil Nawel er in houden, omdat ze weet dat ze van haar zal winnen. Slimme spelerquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar heeft soms ook een beetje Nouchine in zich.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef Abundance2 het volgende:
ach ja, iedereen heeft soms wel eens een beetje nawel in zich
ik weet dat mensen zo kunnen zijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik niet hoor.Ben wel wat gewend.
Zag je nu die afstand niet al dan? Grace denkt,raas jij maar even lekker dame.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Salar heeft soms ook een beetje Nouchine in zich.
Toen ze eerder zei, je bent iedereen aan het pijpen vroeg ik ook aan mijn vlaamse vriend, wat betekent dat dan bij jullie en hem zei het ook niets, dus dan komt de vraag, waarom zegt zij dat dan iedere keer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik ben een rasechte Vlaming en ik kan je vertellen dat we dit niet dagelijks gebruiken
kijken en cossen en luisterenquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag je nu die afstand niet al dan? Grace denkt,raas jij maar even lekker dame.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Salar heeft soms ook een beetje Nouchine in zich.
Vind het altijd wel even verhelderend.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat mensen zo kunnen zijn
maar op 1 of andere manier als je het zo ziet..
dat wil er bij mij niet in
dat mensen zo zuur kunnen zijn
zo in en in gemeen
Hij doet het steeds weer.quote:
Maar niet dagelijks taalgebruik onder "collega's".quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was toch een vlaamse uitdrukking???
Het is echt grappig om te zien eigenlijk. In het begin vond iedereen Salar de grootste slang en Nawel het lieve naïef prinsesje maar een week later toonde ze haar ware aard al.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kwam daar binnen als een naïef kipje samen met Salar, maar het is grote feeks gebleken met Marokkanen streekjes.
er zit een klein beetje frustratie daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
meer plaat haags ofzo(als je het ergens mee zou vergelijken)quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar niet dagelijks taalgebruik onder "collega's".
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Nawel zaterdag NIET naar huis gaat. Dan ga ik in staking en stop ik alle activiteiten omtrent Big Brother tot dat ze naar huis is.Dikke paniek op de redactie nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Grace is er nooit bij als ze zich terug heeft getrokken met haar groepje om te roddelen en stoken. Tegen Grace deed ze altijd nog leuk en lief ,aar denk dat Grace haar ogen nu wel zijn geopend hoorquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tegelijkertijd verbaas ik me wederom dat Grace haar zo hoog heeft zitten.
Zegt wat mij betreft ook wat over Grace
Nu begrijp ik haar volgers, die op twitter zijn van hetzelfde nivo....vond het zo vreemd. Een nette Nawel en dan zulke grove volgers....quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:03 schreef Jockari het volgende:
Nawel is gewoon een vuilgebekte vrouw. Heeft het over pijpen, beffen, ...
Enige wat ik het beetje kan vergelijken is dat ze daarmee "kontlikken" bedoeldquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen ze eerder zei, je bent iedereen aan het pijpen vroeg ik ook aan mijn vlaamse vriend, wat betekent dat dan bij jullie en hem zei het ook niets, dus dan komt de vraag, waarom zegt zij dat dan iedere keer.Zeggen ze dat dan alleen in haar omgeving of zo. Ik vind het maar raar iig iedere keer als ze dat soort dingen zegt.
Als Nawel zaterdag NIET naar huis gaat. Dan ga ik in staking en stop ik alle activiteiten omtrent Big Brother tot dat ze naar huis is.Dan zien we je wel in Viv.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Als Nawel zaterdag NIET naar huis gaat. Dan ga ik in staking en stop ik alle activiteiten omtrent Big Brother tot dat ze naar huis is.Het loopt ze nu vast dun door de broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap je frustratie wel hoor
True that.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het is echt grappig om te zien eigenlijk. In het begin vond iedereen Salar de grootste slang en Nawel het lieve naïef prinsesje maar een week later toonde ze haar ware aard al.
De manipulatie van Salar was in doel van het spel, Salar had alles vrij snel door en die zat in een afgesloten ruimte.
De manipulaties van Nawel zijn echt persoonlijke aanvallen.
Als Nawel zaterdag NIET naar huis gaat. Dan ga ik in staking en stop ik alle activiteiten omtrent Big Brother tot dat ze naar huis is.Ik hoop je hier dan toch terug te zien als ze de finale speelt tegen veer en Salar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze heeft ook 1 op 1 wel eens zo zitten konkelen dat het me verbaasde dat Grace haar zo hoog bleef houden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:08 schreef pecla het volgende:
[..]
Grace is er nooit bij als ze zich terug heeft getrokken met haar groepje om te roddelen en stoken. Tegen Grace deed ze altijd nog leuk en lief ,aar denk dat Grace haar ogen nu wel zijn geopend hoor
Nee joh,,,,,dat betekent heel wat anders.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enige wat ik het beetje kan vergelijken is dat ze daarmee "kontlikken" bedoeld
Ja zoiets of mee lopen met een ander maar voor ons hollanders klinkt je pijpt iedereen toch wat raar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Enige wat ik het beetje kan vergelijken is dat ze daarmee "kontlikken" bedoeld
ja ik dacht al hoor ik dat nu goedquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leroy denkt dat ie aanhangers heeft
Eén aanhanger alleszins. Die tussen zijn benen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja ik dacht al hoor ik dat nu goed![]()
aanhangertjequote:Op donderdag 10 februari 2022 16:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Eén aanhanger alleszins. Die tussen zijn benen.
Maar eerlijk, Nawel is verschrikkelijk irritant. Hoe kan je zo iemand zo blind verdedigen daar?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:10 schreef greysbones het volgende:
de opmerking van Nawel valt op Twitter in ieder geval niet goed
geen ideequote:Op donderdag 10 februari 2022 16:12 schreef Scud het volgende:
[..]
Maar eerlijk, Nawel is verschrikkelijk irritant. Hoe kan je zo iemand zo blind verdedigen daar?
Als belgische boer (Club Brugge fan) zou ik nooit in de buurt willen slapen van een stadion van een concurrerende voetbal ploegquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Ach die Leroy is gewoon een PisV'er, 100%, stereotype Calimero. En dan kun je wel stoer zeggen dat je voor Ajax bent, maar zijn vriendjes buiten zullen dat niet zo leuk vinden denk ik.
Als ze 10 minuten met je praat ben je om.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:12 schreef Scud het volgende:
[..]
Maar eerlijk, Nawel is verschrikkelijk irritant. Hoe kan je zo iemand zo blind verdedigen daar?
quote:
Toch past Leroy beter bij Ajax. Kan goed opschieten met Marc Overmars denk ik....quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:11 schreef freaky40 het volgende:
Ach die Leroy is gewoon een PisV'er, 100%, stereotype Calimero. En dan kun je wel stoer zeggen dat je voor Ajax bent, maar zijn vriendjes buiten zullen dat niet zo leuk vinden denk ik.
Achter zijn oude autootje misschienquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leroy denkt dat ie aanhangers heeft
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Toch past Leroy beter bij Ajax. Kan goed opschieten met Marc Overmars denk ik....
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Achter zijn oude autootje misschien![]()
Dick Advocaatquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik denk dat Dick anders prima bij hem past
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Hij vergeet Hanna..die wilde als eerst op hem.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:16 schreef pecla het volgende:
Die leroy zegt dat hij op de bank komt want hij voelt aan wie op hem stemt en als Nous dan vraagt wie dan kom die niet verder dan Salar en Kristoff, en Vera misschien...daarna vraagt die zich af of Toby misschien ook op hem stemt.
Kortom hij voelt het eigenlijk maar van 2 aan(die ook wel heel voor de hand liggend zijn)
Goud zou echt eens moeten weten wat hij gedaan heeft. en hij heeft ook niet aan groen verteld dat ie aan zijn fluit lag te trekken toch, vertel hen dat en het hele huis stemt voor de eerste keer sinds deze BB op dezelfde naam.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:16 schreef pecla het volgende:
Die leroy zegt dat hij op de bank komt want hij voelt aan wie op hem stemt en als Nous dan vraagt wie dan kom die niet verder dan Salar en Kristoff, en Vera misschien...daarna vraagt die zich af of Toby misschien ook op hem stemt.
Kortom hij voelt het eigenlijk maar van 2 aan(die ook wel heel voor de hand liggend zijn)
Ja psies hij voelt helemaal niks aan die loserquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Hij vergeet Hanna..die wilde als eerst op hem.
Peter zit bij team Peter.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zit Peter nu plots bij groen
Het is wel waar, groen weet dat Salar een heel sterke speler is, alleen Nawel en Leroy zullen dat nooit toegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:18 schreef ChocoFan het volgende:
Salar vind het kut dat ie al 3 keer is genomineerd en Kristof zegt, dat komt omdat gij dan een sterke speler zijt he.
Ja klopt is inderdaad waar en dat laatste ook.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:19 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het is wel waar, groen weet dat Salar een heel sterke speler is, alleen Nawel en Leroy zullen dat nooit toegeven.
Koningin verraad nu dat het niet de mensen zijn die op haar stemmen (althans het grootste gedeelte) maar haar aanhang.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:19 schreef utopia2.0 het volgende:
De koningin kan maar moeilijk verteren dat er aan haar stoelpootjes word gezaagd. Vreselijke vrouw.
Daar denkt Twitter ook anders over hahahahaquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:19 schreef BB-King het volgende:
Leroy denkt dat hij op het bord komt volgende week.
Hij hoopt dat hij tegen sterke spelers staat want hij heeft een grote aanhang en denkt dat hij kan winnen.
En dat mag niet gehoord worden, daarom maar even een SL.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Koningin verraad nu dat het niet de mensen zijn die op haar stemmen (althans het grootste gedeelte) maar haar aanhang.
niet alleen twitter. Het hele internet, ondertussen zelfs mensen die BB niet dagelijks volgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Daar denkt Twitter ook anders over hahahaha
Haar aanhang zijn geen mensen? Ik weet dat TikTok-ers een beetje apart volk is, maar om ze nou niet-menselijk te noemen gaat wel verquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Koningin verraad nu dat het niet de mensen zijn die op haar stemmen (althans het grootste gedeelte) maar haar aanhang.
He ja zo bedoel ik het ook niet...maar zonder haar menselijktiktokers dan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haar aanhang zijn geen mensen? Ik weet dat TikTok-ers een beetje apart volk is, maar om ze nou niet-menselijk te noemen gaat wel ver
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:13 schreef Silves het volgende:
Oh hij is ook nog paranormaal en is helderziende, het is een wonder.boeha wat een gelul van die gozer.
mssn iemand die Leroy wilde verraden met zijn waarschuwing?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:24 schreef ledn81 het volgende:
Peter had het over beveiliging.
Blijkbaar moesten ze naar binnen vanwege iets dat er buiten is gebeurd/geroepen?
Bedsletquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:24 schreef Silves het volgende:
zoveel haat gaat van die bedslet uit, ze kan niks verkroppen dat er bewoners zijn die haar niet kunnen hbben..Nous is al aan het kruipen, die krijgt haar portie nog wel.
Ik hoop oprecht, dat Nawel nu eens gaat wieberen, maar denk dat het uiteindelijk Peter zal zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:24 schreef greysbones het volgende:
Groen heeft zichzelf in de vinger gesneden door op Pter te stemmen![]()
![]()
3 keer is scheepsrecht?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht, dat Nawel nu eens gaat wieberen, maar denk dat het uiteindelijk Peter zal zijn.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht, dat Nawel nu eens gaat wieberen, maar denk dat het uiteindelijk Peter zal zijn.
Ben er ook bang voorquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bedsletquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:24 schreef Silves het volgende:
zoveel haat gaat van die bedslet uit, ze kan niks verkroppen dat er bewoners zijn die haar niet kunnen hbben..Nous is al aan het kruipen, die krijgt haar portie nog wel.
Er zijn ook vele ouderen die kijken..niet alleen de kleine kids op tiktok..quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar is hij te eerlijk en oprecht voor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
Leroy waarom zeg je gewoon niet dat je niet wilt sporten met Kristof, Salar en Tobias.
Dan hoop ik dat al die ouderen dan gaan stemmen en die Bedsletquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Er zijn ook vele ouderen die kijken..niet alleen de kleine kids op tiktok..
Tiktok is bedoelt voor kleine kinderen maar is erg geliefd onder de dertigers.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Er zijn ook vele ouderen die kijken..niet alleen de kleine kids op tiktok..
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat al die ouderen dan gaan stemmen en die Bedsleteruit gaan stemmen.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:24 schreef Silves het volgende:
Bedslet in tha hous, bedslet in tha housequote:
Zijn de tegeltjes van FreshFruit toch mooier.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:28 schreef Jockari het volgende:
BB gaat ook de tegeltjestechniek doen. Hebben er net tijdens de SL 3 laten zien.
[ afbeelding ]
Neem van mij aan, dat ze stiekem hier wel meekijken en kijken wat de reacties zo al zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:28 schreef Jockari het volgende:
BB gaat ook de tegeltjestechniek doen. Hebben er net tijdens de SL 3 laten zien.
[ afbeelding ]
Hier ookquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:29 schreef Joyce-43 het volgende:
ik krijg steeds na paar minuten SL er tussen door en dan doet hij het weer even en dan weer SL
ftfyquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
Nous nous...kies verdori eens een kant,of je loverboy of je bedslet..
Dank u.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:29 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Zijn de tegeltjes van FreshFruit toch mooier.
Streamertjes pesten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:29 schreef Joyce-43 het volgende:
ik krijg steeds na paar minuten SL er tussen door en dan doet hij het weer even en dan weer SL
Nous is bang voor de haat van Nawel als ze voor goud kiest. Ze weet hoe vals ze zijn op groenquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:31 schreef Silves het volgende:
Nous nous...kies verdori eens een kant,of je loverboy of je bazin..
erg stomquote:
Oh, dacht dat hij flyers zei.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nu zei Toby verleden jaar gooiden ze dingen over muur en nu fluitjes en hop SL
Dus BB heeft problemen met iets dat gaande is buiten het hek.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:34 schreef Lonneke1983 het volgende:
Tobias begint over iemand buiten het hek en weer SL.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:32 schreef greysbones het volgende:
je ringvinger is het dichts bij het hart
want ja als je trouwt
o dammnn daar is zequote:Op donderdag 10 februari 2022 16:38 schreef Silves het volgende:
Iedereen van de meiden..behalve jaja de bedslet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:43 schreef zodeju het volgende:
Is leroy nu aan het liegen dat de pen weg is, eergister waren er nog briefjes geschreven met pen??
Ik dacht dat Peter gisteren ergens zei, dat ze die hebben moeten inleveren bij BB. Ben niet zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:43 schreef zodeju het volgende:
Is leroy nu aan het liegen dat de pen weg is, eergister waren er nog briefjes geschreven met pen??
Zij weet alles......quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:42 schreef C.A.I het volgende:
Hanne is echt een RAT nu en mag van mij PLeitos zogenaamd weet ze niets maar ondertussen sneaky slang en iedereen verraden snitchen
waren de pingpong ballen..quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik dacht dat Peter gisteren ergens zei, dat ze die hebben moeten inleveren bij BB. Ben niet zeker.
Als hij weg is is hij bij groen, of inderdaad bij BBquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik dacht dat Peter gisteren ergens zei, dat ze die hebben moeten inleveren bij BB. Ben niet zeker.
Ik wil tien keer zo veel rotgeintjes.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
Skeletje Hanne mag nu natuurlijk niet verwachten dat Nawel leuk tegen haar blijft doen.
Ik hoop dat Nawel blijft. Fijn voor Tobias, Hanne, Kristof en Vera.
Peter mag weg. Die staat in de keuken en haalt rotgeintjes uit. En geeft dan een ander de schuld.
Ook een pen.Maar er waren meerderequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een goeie grap. Het toonde ook aan hoe snel bepaalde bewoners het in hun broek deden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
Skeletje Hanne mag nu natuurlijk niet verwachten dat Nawel leuk tegen haar blijft doen.
Peter mag weg. Die staat in de keuken en haalt rotgeintjes uit. En geeft dan een ander de schuld.
Gvd man wanneer gaat BB is mensen straffen, tape heel de dag hun mond dicht o.i.d.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:46 schreef Rhosyn het volgende:
Die koppen die ze nu erbij trekken. Hanne en Nouchine.
Kunnen zij elkaar verstaan? Ze bewegen alleen hun lippen.
Heer Giggio.long time no see.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik mis de toevoeging 'weet je wel'
Inderdaad, goeie zet. Dat men het meteen geloofde verbaasde mij wel, 3 pinnen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:47 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het was een goeie grap. Het toonde ook aan hoe snel bepaalde bewoners het in hun broek deden.
Het is ook HELL week dus schrik hebben hoort erbij.
Groen is op hun tenen getrapt dus de grap heeft duidelijk gewerkt.
Daarbij Peter had aan BB gevraagd of het mocht dus.
Had je dat niet willen zeggenquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Giggio.long time no see.
mag je ook zelf doen mopquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Damn dit soort uitspraken: "Kristof zou Nouchine beffen om haar voor hem te winnen". Nawel is weer eens op haar teentjes getrapt terwijl ze "niks persoonlijk neemt". #Bigbrothernlbe
@:LiOnHeart kom er maar in. Open een topic voor deze uitspraak
Ik weet het maat,let goed op hoor.quote:
Ik open geen topics hoor voor dit soort onzin.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Damn dit soort uitspraken: "Kristof zou Nouchine beffen om haar voor hem te winnen". Nawel is weer eens op haar teentjes getrapt terwijl ze "niks persoonlijk neemt". #Bigbrothernlbe
@:LiOnHeart kom er maar in. Open een topic voor deze uitspraak
misschien kan hij in de OP?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Straw poll voor week 6:
https://strawpoll.com/vq9f9pahe
Maak gewoon meteen twitterpost! Opstoken die handel! Heksenjacht!quote:
Niet goed?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Had je dat niet willen zeggen
Was ook een beetje sarcastisch bedoeld. Niet op de kast gaan zitten, nergens voor nodigquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik open geen topics hoor voor dit soort onzin.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Maak gewoon meteen twitterpost! Opstoken die handel! Heksenjacht!
Te lui weer.quote:
Oooo zie nu pas de naam waar je op reageert sorryquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Giggio.long time no see.
Geen sorry hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Oooo zie nu pas de naam waar je op reageert sorry![]()
eeej schreeuw 'ns niet zoquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:57 schreef JDB94 het volgende:
TOEVALLIG KOMT NAWEL BINNENLOPEN, JE VERWACHT 'M NIET
waarom moet iedereen nu tanden poetsenquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:57 schreef JDB94 het volgende:
Waarom gaat ze NU haar tanden poetsen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:57 schreef JDB94 het volgende:
En dan die vuile blik zo door de spiegel..quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Nawel moet even de tandenpoetsen.... Ze hoort dat Noes en Toby aan het praten zijn en wil niets missen
Vandaag? Sinds die party is het meer locked dan unlocked geweestquote:PS : Wat is dat met die SL's vandaag zeg?
Weer een spel bedacht.quote:
gebeurt wel steeds als ze uit de dagboekamer komen, zo ging dit bij kitty, terug en ze had een goed idee om spelletjes te maken..quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
hahaha.. blikgooien ... ik vind het leuk hoe ze steeds weer iets nieuws verzinnen.
of ze krijgt de steun van de Leroy stemmersquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat de hele close omgang van Nawel met Leroy wel eens tegen haar zou kunnen werken bij de stemmers.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:42 schreef C.A.I het volgende:
Hanne is echt een RAT nu en mag van mij PLeitos zogenaamd weet ze niets maar ondertussen sneaky slang en iedereen verraden snitchen
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:42 schreef Silves het volgende:
Gevaarlijk spel he Hanna...we hebben weer een fluisterkutje erbij..
quote:Op donderdag 10 februari 2022 16:43 schreef Rhosyn het volgende:
Dit is echt wel leuk bedacht.En ze zijn ook fanatiek.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weer een spel bedacht.
Ze zijn echt wel creatief.
Een half uurtje gelden zaten ze nog te klagen dat alles weg werd genomen.
Maar fixed
Echt hequote:Op donderdag 10 februari 2022 17:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is echt wel leuk bedacht.En ze zijn ook fanatiek.
De gewonnen ballen van Hanne.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De gewonnen ballen van Hanne.
hebben ze ook BB in rusland?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
of ze krijgt de steun van de Leroy stemmers
de volledige 3 extra stemmen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:01 schreef just me het volgende:
[..]
of ze krijgt de steun van de Leroy stemmers
Zou zomaar kunnenquote:
Ik dacht het ook. Dus nu weet Salar dat Grace op hem heeft gestemd?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:01 schreef Krambo het volgende:
Over wie heeft Grace het nu? Over Salar ?
Er wordt in het algemeen veel te weinig gerat. Meer ratten!quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:02 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Hanne been ratting since day one, soort Ditto van pokemon
Weet je het Pittenspel nog?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Van hun creativiteit had BB gebruik moeten maken bij het bedenken van spellen.
Niet van die kleinmeukerige opdrachtjes.
Ben niet 100% tegen haar als kandidaat; maar dat vingertje kan ze beter zo laten... sorry dat ik dit zeg; maar als je alle info doorsijpelt van de ene kamer naar de andere kamer mag je je niet verwonderen dat hier slechte reactie's om komen.quote:
Help ff ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je het Pittenspel nog?
Sorry @:Dotteke
Nouchquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:08 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Over wie hebben Dombo en queen bitch het?
Nous, Hanna iedereen komt wel ff aan de beurt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:08 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
Over wie hebben Dombo en queen bitch het?
Waarom mag je niet met iedereen leuk omgaan? Waarom moet je je aansluiten bij een groepje, bij voorkeur het groepje van Nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:09 schreef JDB94 het volgende:
Eerste keer dat Leroy wat zinnigs uitkraamt, over Nouchine
Nouchine en Hanne hebben wel een beetje dezelfde strategie.quote:Op donderdag 10 februari 2022 17:10 schreef Silves het volgende:
[..]
Nous, Hanna iedereen komt wel ff aan de beurt.
Dit komt weer in de uitzending, huilie huilie van Nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:11 schreef zodeju het volgende:
Mens neem het niet iedereen kwalijk. je gooit je eigen glazen in en hou je niemand over....Ga lekker met Leroy mee jullie passen uitstekend bij elkaar.
was toen zogenaamd een origineel ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |