SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Het zou het patroon wederom verklaren, er is nu een Nederlander aan de beurt om te vertrekken en ik denk dat Salar dus exit gaat...
Daarmee dat ie zelf ligt te smoezen en fezelen en vooral weeral slecht spreken op Vera dat die geen connectie zoekt, terwijl hij haar zelf zoveel mogelijk probeert te mijden. Veel dat ze vraagt dat ie haar gewoon negeert. Respectvol hoor kwal.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Peter: Het is zo stil nu, ze zijn allemaal hun staart aan het intrekken.
Tja, haar familie ook, die willen haar echt niet zaterdag "met open armen ontvangen" 🤣quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Nawel gaat nergens heen. Die hele Maroc achterban van haar gaat op haar natuurlijk.
Die is na vorige week al helemaal niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Iemand al een facebook tussenstand.
Facebook zegt niks. Die zitten er vaak naast.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Iemand al een facebook tussenstand.
Ik mag graag naar hem luisteren vind zijn stem rustgevend.quote:
is er iemand die zo'n strapoll kan maken ? zoals vorige week ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Facebook zegt niks. Die zitten er vaak naast.
Twitter is zoals we al zagen aankomen. Salar op 1, Nawel ruim daar achter op 2, Peter een stukje daar achter op 3.
En vanwaar die banner?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:49 schreef Dotteke het volgende:
Die strik die Grace op haar hoofd heeft
Choco.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij staat er liefste moeder op.
Ze weet donders goed wat er speelt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace gaat op haar gevoel, maar ze hoort dit en ze hoort dat.. spreekt zichzelf tegen
Mensen zeggen dat ik caps voor jou maak.quote:
Waarom houdt ze Nawel er dan nog in, zij is wel 1 van de redenen dat er 2 groepen zijn. Stoken en roddelen. Ook voor Leroy hoop ik dat Nawel er uit gaat, Dan staat hij alleenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet donders goed wat er speelt.
Nee en zal ze ook niet doen, die laat zich niet in de kaarten kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Grace gezegd dat ze op Salar gestemd heeft?
Yep.quote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Grace gezegd dat ze op Salar gestemd heeft?
Maakt toch geen drol uit, grace geeft niet zo snel kostbare info. En leroy verdraait alles naar eigen inzichtquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook niet zo slim om dit zo hardop te bespreken.
nee maar bij me werkt op iptvquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ik caps voor jou maak.
Vandaar dat vera niet zo vaak met haar praatquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
De Clown.
[ afbeelding ]
@:Fritsie Kunt u hier iets mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mwah, het helpt mee dat ze wss op Salar zal blijven gaan als hij er in blijft. Moet wel heel wat gebeuren wil dat veranderen denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maakt toch geen drol uit, grace geeft niet zo snel kostbare info. En leroy verdraait alles naar eigen inzicht
Dank voor je verklaring.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar bij me werkt op iptv
stream 1 vanaf gisteren niet
Hoorde je haar stotteren toen ze zei ik weet toevallig hoe groen gestemd heeft.....quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie vera op peter gestemd zegt hij, daarna zegt hij ik heb ook op haar gestemd zegt hij. Nawel van mensen die samen spelen. Ze doet elke week juist ook stemafspraken maken
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we weer een shitload van TTTT-fans op Twitter....TikTokTurkseTandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nawel?
Heyquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Peter het huis zal moeten verlaten. Nawel is buiten het huis op één of andere manier populair.
Het lijken wel MODS soms.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:10 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk dat daarachter nog maar 1,5 paardekop zit en totaal geen tijd hebben om de oorspronkele regels te handhaven.
die houden van haar achterbakse gedragquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Peter het huis zal moeten verlaten. Nawel is buiten het huis op één of andere manier populair.
Snap niet waarom Zoey vorig jaar juist daar niet mee weg kon komen. Die was exact hetzelfde.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die houden van haar achterbakse gedrag
Kristof zegt dat de kijkers de leeftijd van Peter hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Toch vind ik Peter wel een smaakmaker, maar ik denk ook dat hij het gaat afleggen. Hij is ook wat ouder en aangezien de BB doelgroep relatief wat jonger is, lijkt het me uitgesloten dat hij blijft.
Niet allemaal.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kristof zegt dat de kijkers de leeftijd van Peter hebben.
Maar zij zitten vrijwillig tijd er in te steken.quote:
en dan vraagt ze ook snel even, wie hebben daar de meeste inbrengquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Ireth het volgende:
Peter wil niet meer bij een groepske....
Ondertussen is Nawel hem langzaam aan het binnen hengelen
Is wel een zeikerd geworden hoor, mag van mij volgende week op de bank.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tobias is de kutsfeer in het huis zat
De sfeer verbeteren zal beginnen met het verwijderen van de kiespijn van het huis. Zij die alle touwtjes in handen heeft en maar hoeft te trekken om de poppen te laten dansenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tobias is de kutsfeer in het huis zat
Ik kan ook slecht tegen een kutsfeer, dus kan mij er wel iets bij voorstellen, maar zijn excuus trek ik slechtquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is wel een zeikerd geworden hoor, mag van mij volgende week op de bank.
Een stagair krijgt ook niks,of het moet iets grensoverschrijdend zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar zij zitten vrijwillig tijd er in te steken.
En das best een taak.
Ik denk dat bij regie als er geen spellen zijn etc er alleen een stagiere zit, en die is in slaap gevallen.
Jamaar, dat zou leuk zijn voor ons, dus dat gaat Big brother niet doen🤣quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:11 schreef C.A.I het volgende:
waarom niet plottwist in hellweek iedereen die fluistert direct nominatie
grappig, ik zie het anders. Hij heeft die mensen 5 dagen niet gezien en die menen hebben ondertussen hun eigen verhalen, hun eigen ervaringen en dát stuk heeft hij gemist.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan ook slecht tegen een kutsfeer, dus kan mij er wel iets bij voorstellen, maar zijn excuus trek ik slecht
Ik kan er ook niet tegen maar nu is ie zelf wel een beetje de oorzaak, blijft er ontzettend in hangen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan ook slecht tegen een kutsfeer, dus kan mij er wel iets bij voorstellen, maar zijn excuus trek ik slecht
quote:
Ik had dat ook, tot ze in het huis kwamen. Raar he.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:16 schreef Ireth het volgende:
Best bizar, in het datacenter kon ik Salar niet uitstaan en vond ik Nawel een lieffie....
Hoe kon ik me zó vergissen
Waarheid mag gezegd worden en daar ondersteun ik je in.quote:
mssn wat meer in de groep mengen i.p.v. hele dagen met Grace stoeienquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet tegen maar nu is ie zelf wel een beetje de oorzaak, blijft er ontzettend in hangen.
Ik denk het ook, als je alleen de tv uitzendingen kijkt heb je een heel ander beeld van Nawel en de groene kamer....hun stemafspraken en geroddel is nog geen 1 keer in beeld gebracht en ze doen juist alsof de gouden kamer daar continu mee bezig is en laten dat ook vaak zienquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
meld je alvast aan voor volgend jaarquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van kutsferen,hobby`s en strandwandelingen bij een ondergaande zon.
Da's waar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een stagair krijgt ook niks,of het moet iets grensoverschrijdend zijn.
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Moet ie wel ook ff uit zijn eigen hoofd komen, zoals ik al zei, hij blijft erin hangen en ziet niets anders daardoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mssn wat meer in de groep mengen i.p.v. hele dagen met Grace stoeien
Jij wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hou van kutsferen,hobby`s en strandwandelingen bij een ondergaande zon.
gouden kamer maken niet echt stemafspraken, ze weten wel van elkaar, maar stoken niet zoals op groenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:20 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik denk het ook, als je alleen de tv uitzendingen kijkt heb je een heel ander beeld van Nawel en de groene kamer....hun stemafspraken en geroddel is nog geen 1 keer in beeld gebracht en ze doen juist alsof de gouden kamer daar continu mee bezig is en laten dat ook vaak zien
En dansmarathons ben ik ook gek op.quote:
Editing kan je maken of breken, dat blijkt maar weer. Zo kun je sturing geven aan wat er moet gebeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:20 schreef pecla het volgende:
[..]
Ik denk het ook, als je alleen de tv uitzendingen kijkt heb je een heel ander beeld van Nawel en de groene kamer....hun stemafspraken en geroddel is nog geen 1 keer in beeld gebracht en ze doen juist alsof de gouden kamer daar continu mee bezig is en laten dat ook vaak zien
Om naar te kijken ja. Dat was vet geinig toen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dansmarathons ben ik ook gek op.
Gewoon klaar met die bed hangerquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:23 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hopelijk wordt het patroon doorbroken deze week. Gewoon een Belg eruit, kan er volgende week ern Nederlander eruit.
Denk dat Peter een grote kans heeft om te vertrekken deze week.
Die wordt er echt wel ingehouden.....de puppy van de groep....anders is er echt niks meer aan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
Salar ook genomineerd![]()
De FEBO doet het erom!!
Dan gaat hij eruitquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die wordt er echt wel ingehouden.....de puppy van de groep....anders is er echt niks meer aan.
Ja, hij die hij zo goed kon lezen en wist dat zij niks deed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:23 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is peter tegenwoordig into Nawel
neequote:Op donderdag 10 februari 2022 15:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik zie Nawel het liefste vertrekken, maar heeft helaas veel aanhang die veel stemt. Zie dat bij Peter niet zo.
Kristoff opperde van de week dat Peter veel schoenaanhangers heeft.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik zie Nawel het liefste vertrekken, maar heeft helaas veel aanhang die veel stemt. Zie dat bij Peter niet zo.
Gaat hem zijn kop kosten, ik heb nu ook iets van fuk it, nawel of peter weg prima... wel weer een week langer nawelquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:23 schreef Angelique61 het volgende:
Wat is peter tegenwoordig into Nawel
Peter heeft geluk dat hij wat vaker in de tv-uitzendingen was, zoals boodschappen doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
kan ook zijn dat ze de stemming wel volgen en Salar eerst vrijstellen. Salar speelt Nawel naar huis hoor als het tussen hen 2 zou gaanquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:28 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt de uitzending al weer helemaal uittekenen hoe het gaat. Nawel weer als eerste vrijgesteld, uiteindelijk gaat het tussen Peter en Salar.
Vorige week ook niet gelukt. Iedereen dacht dat Salar als eerste werd vrijgesteld.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
kan ook zijn dat ze de stemming wel volgen en Salar eerst vrijstellen. Salar speelt Nawel naar huis hoor als het tussen hen 2 zou gaan
En Kristof had het er over dat de BB-kijkers de leeftijd van Peter hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kristoff opperde van de week dat Peter veel schoenaanhangers heeft.
(mijn woordkeuze, maar daar kwam het wel op neer)
Oja, Scherp, goed onthouden en dat zijn er ook best wat denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En Kristof had het er over dat de BB-kijkers de leeftijd van Peter hebben.
daar kon hij nog wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En Kristof had het er over dat de BB-kijkers de leeftijd van Peter hebben.
Wens, vader gedachten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:33 schreef BB-King het volgende:
Leroy denkt dat Salar naar huis gaat. Zegt zijn gevoel.
Niet als het aan mij ligt.
Ja Kristof is goed bij de pinken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar kon hij nog wel eens gelijk in hebben
Echt hoor ,zo viesss.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:34 schreef Silves het volgende:
Wat een haat naar Kristof die roddelkutjes
Leroy gaat zelf volgende weekquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:33 schreef BB-King het volgende:
naar hequote:Op donderdag 10 februari 2022 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
Julio baalt dat Kris er niet op staat.
Bah bah.
Leroy mag Big Brother op z'n blote knieën danken dat hij nog een week mag blijven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:33 schreef BB-King het volgende:
Wat een schijnheil.quote:
heel goed voor zijn bedrijfquote:
Dan moet niet iedereen op salar stemmen,,,maar ook op peter, pas dan gaat ze na huis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
3 keer op een rij staat die duivelse Nawel op het bordik hoop dat he tpuibliek wakker wordt en haar naar huis stuurt.
omdat hij dacht een mes in de rug van Kristof te stekenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:37 schreef spapaars het volgende:
Peter straalt uit dat hij het niet begrijpt waarom.
Waarom gaat hij niet met zijn eigen ploeg praten.....maar met groen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
Peter lult enkel mee met Nawel omdat hij hoopte er zelf niet op te staan
Omdat hij zelf ook op Kristof en nog iemand heeft gestemdquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gaat hij niet met zijn eigen ploeg praten.....maar met groen.
Weet niet of hij daar goed aan doet.
Doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leroy mag Big Brother op z'n blote knieën danken dat hij nog een week mag blijven.
Ik wacht lekker op de live.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan moet niet iedereen op salar stemmen,,,maar ook op peter, pas dan gaat ze na huis.
ze geloven zo hard in hun eigen geroddelquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
Denken ze nou echt dat we geen streams kijken?
Kristoffee heeft het geluk in de goede slaapkamer te zitten/liggen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij dacht een mes in de rug van Kristof te steken
die gelukkig zelf ook slim genoeg heeft gespeeld
Nawel 57 procentquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:32 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
kleine poll maar ook nog niet lang open
Echt hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zijn er 2 versies van BB want volgens mij zitten nawel en julio in een andere BB met dat Kristof de sfeer zuur maakt
Nawel eruit 57% ik hoop hetquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nawel 57 procent
Salar 7 procent
Peter 36 procent
Op dit ogenblik staat het er zo voor
Klopt geen hol van.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nawel 57 procent
Salar 7 procent
Peter 36 procent
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze geloven zo hard in hun eigen geroddel
dat het in hun hoofd wel waar moet zijn
als je eenmaal tunnelvisie hebt, moet je wel een heel open persoon zijn om daar overheen te kunnen kijken
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze geloven zo hard in hun eigen geroddel
dat het in hun hoofd wel waar moet zijn
als je eenmaal tunnelvisie hebt, moet je wel een heel open persoon zijn om daar overheen te kunnen kijken
Omdat het moet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:41 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen mag zelf weten waar ze op stemmen!
ik heb niet gekeken of die persoon een Nawel fan wasquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:40 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Nawel 57 procent
Salar 7 procent
Peter 36 procent
beide NL?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:42 schreef sarah8106 het volgende:
ik heb een stem peter en een stem salar gedaan nu maar hopen dat het lukt
Ik snap dat niet, Kris is altijd behulpzaam en zeker niet dom, heeft spelletjes snel door en troost altijd iedereen. Ik vind het een leuke speler in het huis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
Julio baalt dat Kris er niet op staat.
Bah bah.
Lees je de verhalen van Carmen ook?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb niet gekeken of die persoon een Nawel fan was![]()
verder zie ik eigenlijk alleen king salar foto's etc voorbij komen
heel af en toe een foto van Nawel, maar die gaat vergezeld van een hoop commentaar
omdat NAWEL liever salar ziet vertrekken......quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kristoffee heeft het geluk in de goede slaapkamer te zitten/liggen.
Omdat groen Salar liever ziet vertrekken.
linkje?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lees je de verhalen van Carmen ook?
Ik weet niet hoe ik die 'poll' moet lezen. Maar volgens die poll gaat Salar naar huis.quote:
Momentje,die is echt geniaal.quote:
Niet goed wijs jijquote:
Om genomineerd te worden zul je meer dan 1 stem moeten krijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:43 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
omdat NAWEL liever salar ziet vertrekken......
ik zie veel liever nawel vertrekken
Nieuwe week, nieuwe genomineerden. Wie gaat naar huis? #bigbrothernlbe #bigbrotherbenlquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik die 'poll' moet lezen. Maar volgens die poll gaat Salar naar huis.
Salar gaat er toch 100% uit dan, want je loopt al weken te verkondigen dat het vast staat dat ze om de week een andere nationaliteit eruit gooien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:28 schreef freaky40 het volgende:
Je kunt de uitzending al weer helemaal uittekenen hoe het gaat. Nawel weer als eerste vrijgesteld, uiteindelijk gaat het tussen Peter en Salar.
Ok, dan is het duidelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Nieuwe week, nieuwe genomineerden. Wie gaat naar huis? #bigbrothernlbe #bigbrotherbenl
Translate Tweet
Nawel
58%
Salar
6%
Peter
36%
150 votes
·
2 days left
als ze dit op tv nu ook eens laten zienquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Groen is alleen nog maar bezig met roddelen als er geen geel in de buurt is, die krijgen alleen maar meer tegenstanders
niet beschikbaarquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ser/100003211761179/
Niets duidelijks aan aangezien we moeten stemmen op wie blijft, dan gaat het er toch anders uitzienquote:
Dan vind ik een Vera of Hanne een stuk saaier.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:45 schreef ikbenonline het volgende:
[..]
Helemaal mee eens die is zo ouderwets saai.....
als je dat nu even op Twitter gaat verkondigenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iedereen die op nawel stemt om erin te blijven hebben een duidelijk gebrek aan mensenkennis. Die mogen van mij allemaal de stream afsluiten en iets anders doen
Komop 3x is scheeprecht
Jawel hoor, dan is het contra en krijg je dezelfde uitslag. Nawel exit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:47 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Niets duidelijks aan aangezien we moeten stemmen op wie blijft, dan gaat het er toch anders uitzien
Goud bespreekt ook heel veel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:45 schreef Fikkert2 het volgende:
Groen is alleen nog maar bezig met roddelen als er geen geel in de buurt is, die krijgen alleen maar meer tegenstanders
No worries.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:48 schreef lonneberga het volgende:
Wel verdomme,Salar wèèr genomineerd?
Leroy weet dus nog niet dat hij volgende week weg is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:33 schreef BB-King het volgende:
Hier eentje van een paar dagen terug.quote:
Klopt, maar die zijn niet genomineerd....quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:47 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dan vind ik een Vera of Hanne een stuk saaier.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:49 schreef Silves het volgende:
Wie van hier stemt ook 2x? nederland en op de belg..
Dan gewoon op Peter stemmen, als iedereen zo denkt, dan komt het goed..en anders heeft ze weer geluk, dat ze 1 week op bed mag doorbrengen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:48 schreef Yolk het volgende:
Ik hoop op een Nawexit, maar ik vrees een Petexit.
Nooit, ik speel het eerlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:49 schreef Silves het volgende:
Waarom verloren. Je hebt ook overlopers......quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goud bespreekt ook heel veel.
En het is voor groen te hopen dat er 1 van goud gaat, anders zijn ze verloren.
Of BB gaat husselen tussen de slaapkamers.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier eentje van een paar dagen terug.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:49 schreef MacDeMarco het volgende:
en leroy mag dus blijven na alle ophef
de vraag in die poll is: wie moet er naar huis, dus denk dat hij wel kloptquote:
Ik zelfs 2x belgie, 2x nederlandquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:49 schreef Silves het volgende:
Inderdaad, heb al een stem uitgebracht op Peter. Tweede stem doe ik tijdens de live-uitzending, als ze nog met twee zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:50 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan gewoon op Peter stemmen, als iedereen zo denkt, dan komt het goed..en heeft ze weer geluk, dat ze 1 week op bed mag doorbrengen.
Serieus? wat is hier oneerlijk aan als je de vrije keus heb om te stemmen...het is 1 programma.quote:
Tuurlijk bespreken ze ook, maar niet veel, groen is iedere avond minimaal een uur aan het roddelen (ik overdrijf niet) en dan zijn ze ook overdag nog bezig, ik hoor nawel nooit iets leuks vertellen en alleen maar roddelen tenzij ze weg is bij haar clubje. Als ze alleen is met wat mensen van geel dan kan ze best wel eens leuks/grappigs vertellen, helaas slaat dat weer helemaal om zodra haar minions in de buurt zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
ik stem gewoon wie ik in het huis wil houden ben niet zo bezig met dat dimi gezeik over nl /bequote:Op donderdag 10 februari 2022 15:49 schreef Silves het volgende:
Er is gezegd dat als er iemand van groen weg gaat dat ze dan wel beter met zijn allen op 1 kamer gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk zeker dat ze haar volgers heeft gekocht...quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
nawel ontsnapt elke keer, zou ze ook stemmers kopen net als volgers?
Dat zal ook gebeuren als 1 van goud vermoedt dat hij of zij aan de beurt is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom verloren. Je hebt ook overlopers......
2xnlquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:49 schreef Silves het volgende:
Maar echt, ze is bang om target te wordenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
Grace moet nu ook eens haar bek open doen tegen Nawel
natalie is terug?quote:
Ja.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze vertaalde het zelfs nog eens. Hij voelt het.
Salar is een grote kanshebber voor de finale, een echte speler. Die laat febo echt niet gaan want dat zou dom zijn, Dan word het spel ineens een pak saaier. Als het tussen hem en Nawel gaat, gaat Nawel naar huis.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vorige week ook niet gelukt. Iedereen dacht dat Salar als eerste werd vrijgesteld.
Nooit dat ze zo'n grote bek tegen Tobias gaat gooienquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:55 schreef ledn81 het volgende:
Nawal van Tobias horen of ie op haar stemt "Ik wil rust hebben weet u"
Kom er maar in twitterquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:55 schreef Silves het volgende:
Beffen en pijpen...snapte..dit zijn haar 3 woorden .
Mensen willen haar erin houden voor dit B-acteerwerkquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:56 schreef ledn81 het volgende:
Als dit op TV komt is ze exit... helaas zal het niet gebeuren door de Fohn
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier eentje van een paar dagen terug.
[ afbeelding ]
Yup. Als Leroy dat had gezegd, was hij afgemaakt door heel Nederland. Wij mannen zijn aangeschoten wild, maar als een vrouw wat zegt is het geen probleem. Ik mag die Leroy voor geen meter even voor de helderheid. Nare gast is het.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:54 schreef greysbones het volgende:
zegt ze nu hij gaat haar beffen??
dafuq???
Want ze is de liefste moederquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef lonneberga het volgende:
Waarom heeft miss Zwitserland een sjerp om?
darth nawelquote:
Ze is echt geniaal.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mag zo door naar zijn eigen Topic
Die ze om de twee tellen afdoet om door haar geoliede haar te strijken. En dan weer opzet....rondom spiegels is zij ook zo met zichzelf bezig. Daar kan Salar nog een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het enige leuke aan Nawel dat ze een caopuchon op heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |