SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:41 schreef freaky40 het volgende:
Het zou het patroon wederom verklaren, er is nu een Nederlander aan de beurt om te vertrekken en ik denk dat Salar dus exit gaat...
Daarmee dat ie zelf ligt te smoezen en fezelen en vooral weeral slecht spreken op Vera dat die geen connectie zoekt, terwijl hij haar zelf zoveel mogelijk probeert te mijden. Veel dat ze vraagt dat ie haar gewoon negeert. Respectvol hoor kwal.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:39 schreef Tuinfluitert het volgende:
Peter: Het is zo stil nu, ze zijn allemaal hun staart aan het intrekken.
Tja, haar familie ook, die willen haar echt niet zaterdag "met open armen ontvangen" 🤣quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:45 schreef freaky40 het volgende:
Nawel gaat nergens heen. Die hele Maroc achterban van haar gaat op haar natuurlijk.
Die is na vorige week al helemaal niet te vertrouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Iemand al een facebook tussenstand.
Facebook zegt niks. Die zitten er vaak naast.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Iemand al een facebook tussenstand.
Ik mag graag naar hem luisteren vind zijn stem rustgevend.quote:
is er iemand die zo'n strapoll kan maken ? zoals vorige week ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:47 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Facebook zegt niks. Die zitten er vaak naast.
Twitter is zoals we al zagen aankomen. Salar op 1, Nawel ruim daar achter op 2, Peter een stukje daar achter op 3.
En vanwaar die banner?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:49 schreef Dotteke het volgende:
Die strik die Grace op haar hoofd heeft
Choco.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij staat er liefste moeder op.
Ze weet donders goed wat er speelt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Grace gaat op haar gevoel, maar ze hoort dit en ze hoort dat.. spreekt zichzelf tegen
Mensen zeggen dat ik caps voor jou maak.quote:
Waarom houdt ze Nawel er dan nog in, zij is wel 1 van de redenen dat er 2 groepen zijn. Stoken en roddelen. Ook voor Leroy hoop ik dat Nawel er uit gaat, Dan staat hij alleenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet donders goed wat er speelt.
Nee en zal ze ook niet doen, die laat zich niet in de kaarten kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Grace gezegd dat ze op Salar gestemd heeft?
Yep.quote:
Jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:58 schreef Angelique61 het volgende:
Heeft Grace gezegd dat ze op Salar gestemd heeft?
Maakt toch geen drol uit, grace geeft niet zo snel kostbare info. En leroy verdraait alles naar eigen inzichtquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook niet zo slim om dit zo hardop te bespreken.
nee maar bij me werkt op iptvquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ik caps voor jou maak.
Vandaar dat vera niet zo vaak met haar praatquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
De Clown.
[ afbeelding ]
@:Fritsie Kunt u hier iets mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Mwah, het helpt mee dat ze wss op Salar zal blijven gaan als hij er in blijft. Moet wel heel wat gebeuren wil dat veranderen denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Maakt toch geen drol uit, grace geeft niet zo snel kostbare info. En leroy verdraait alles naar eigen inzicht
Dank voor je verklaring.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar bij me werkt op iptv
stream 1 vanaf gisteren niet
Hoorde je haar stotteren toen ze zei ik weet toevallig hoe groen gestemd heeft.....quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:05 schreef Koos1958 het volgende:
Agossie vera op peter gestemd zegt hij, daarna zegt hij ik heb ook op haar gestemd zegt hij. Nawel van mensen die samen spelen. Ze doet elke week juist ook stemafspraken maken
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:03 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we weer een shitload van TTTT-fans op Twitter....TikTokTurkseTandjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nawel?
Heyquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Peter het huis zal moeten verlaten. Nawel is buiten het huis op één of andere manier populair.
Het lijken wel MODS soms.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:10 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk dat daarachter nog maar 1,5 paardekop zit en totaal geen tijd hebben om de oorspronkele regels te handhaven.
die houden van haar achterbakse gedragquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Peter het huis zal moeten verlaten. Nawel is buiten het huis op één of andere manier populair.
Snap niet waarom Zoey vorig jaar juist daar niet mee weg kon komen. Die was exact hetzelfde.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
die houden van haar achterbakse gedrag
Kristof zegt dat de kijkers de leeftijd van Peter hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:10 schreef freaky40 het volgende:
Toch vind ik Peter wel een smaakmaker, maar ik denk ook dat hij het gaat afleggen. Hij is ook wat ouder en aangezien de BB doelgroep relatief wat jonger is, lijkt het me uitgesloten dat hij blijft.
Niet allemaal.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Kristof zegt dat de kijkers de leeftijd van Peter hebben.
Maar zij zitten vrijwillig tijd er in te steken.quote:
en dan vraagt ze ook snel even, wie hebben daar de meeste inbrengquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Ireth het volgende:
Peter wil niet meer bij een groepske....
Ondertussen is Nawel hem langzaam aan het binnen hengelen
Is wel een zeikerd geworden hoor, mag van mij volgende week op de bank.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tobias is de kutsfeer in het huis zat
De sfeer verbeteren zal beginnen met het verwijderen van de kiespijn van het huis. Zij die alle touwtjes in handen heeft en maar hoeft te trekken om de poppen te laten dansenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tobias is de kutsfeer in het huis zat
Ik kan ook slecht tegen een kutsfeer, dus kan mij er wel iets bij voorstellen, maar zijn excuus trek ik slechtquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is wel een zeikerd geworden hoor, mag van mij volgende week op de bank.
Een stagair krijgt ook niks,of het moet iets grensoverschrijdend zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar zij zitten vrijwillig tijd er in te steken.
En das best een taak.
Ik denk dat bij regie als er geen spellen zijn etc er alleen een stagiere zit, en die is in slaap gevallen.
Jamaar, dat zou leuk zijn voor ons, dus dat gaat Big brother niet doen🤣quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:11 schreef C.A.I het volgende:
waarom niet plottwist in hellweek iedereen die fluistert direct nominatie
grappig, ik zie het anders. Hij heeft die mensen 5 dagen niet gezien en die menen hebben ondertussen hun eigen verhalen, hun eigen ervaringen en dát stuk heeft hij gemist.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan ook slecht tegen een kutsfeer, dus kan mij er wel iets bij voorstellen, maar zijn excuus trek ik slecht
Ik kan er ook niet tegen maar nu is ie zelf wel een beetje de oorzaak, blijft er ontzettend in hangen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan ook slecht tegen een kutsfeer, dus kan mij er wel iets bij voorstellen, maar zijn excuus trek ik slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |