Dit vind ik heel bijzonder, tenzij je in het openbaar vervoer zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij met rust, ik ben onderweg naar de winkel.
ham kaasquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hou ons niet langer in spanning Scrummie.
Ik zei parmaham oude kaas!!!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je schijt hebt aan @:caland
sligrogodenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Tarado het volgende:
nog niet geluncht maar ga nu wel naar de Sligro, dat is wel link
Godverdomme.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bram van Polen zit bij de Cor Potcast.
Rechts distantieert zich gelukkig.quote:
Op basis van deze informatie ga ik de Cor Potcast NIET luisteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
die speelde een belangrijke rol in het huswelijksaanzoek van een niet nader te noemen FOK!ker met een voorkeur voor PEC Zwollequote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Treinhoerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die speelde een belangrijke rol in het huswelijksaanzoek van een niet nader te noemen FOK!ker met een voorkeur voor PEC Zwolle
Trouwenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die speelde een belangrijke rol in het huswelijksaanzoek van een niet nader te noemen FOK!ker met een voorkeur voor PEC Zwolle
Er gaat een ochtend komen dat ome @GGMM zijn woordle score hier niet gaat posten. Grote kans dus dat hij op dat moment dan anaal vernederd wordt door een indringer. (Zonder glijmiddel hoogstens een beetje spuug)quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:51 schreef Oriente het volgende:
Het razend populaire spel Wordle is goed voor meer dan alleen vermaak: in de VS heeft de app een 80-jarige vrouw gered die het slachtoffer was van een gijzeling. „Zo wilde ik niet sterven”, vertelde ze aan The Washington Post.
De gepensioneerde lerares Denyse Holt uit Lincolnwood, Illinois, kreeg afgelopen zaterdag ongewenst bezoek over de vloer. Toen ze ’s nachts rond 1.00 uur plots wakker werd, stond er een gemaskerde inbreker voor haar neus.
Hij had een schaar op haar gericht en kroop bij haar in bed. „Als je iets zegt, roept of schreeuwt ga ik je hiermee steken”, zei hij. Ze beloofde hem dat niet te doen, en hij beloofde haar dan niets aan te doen. En ze hielden 20 uur lang woord, want zo lang duurde de gijzeling.
Buurman
Wat de inbreker niet wist, was dat duizenden kilometers verder een reddingsactie op poten gezet werd. Want haar oudste dochter merkte op dat haar moeder de score in het populaire spelletje Wordle nog niet doorgestuurd.
„Ze was ongerust omdat ik haar die score niet doorgestuurd had”, vertelde Holt daarover. Maar ze kreeg geen antwoord op haar berichten en telefoons. Toen bleek dat de vaste lijn in het huis niet werkte, belde de dochter de buurman. Die alarmeerde de politie nadat niemand de deur opende, en redde zijn buurvrouw zo. „Gelukkig”, zegt Holt. „Ik wilde echt niet sterven.”
De 32-jarige dader kon gearresteerd worden.
@:RamboDirk
Nu zit je vol kibbeling?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik kwam ook nog langs de visboer. Er was even twijfel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik had een broodje ham kaas, wel blijven opletten he.
Er was even twijfel. Je hebt niet verteld wat je daarna besloten hebt. Je kan toch ook brood en vis naar binnen gewerkt hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik kwam ook nog langs de visboer. Er was even twijfel.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Er was even twijfel. Je hebt niet verteld wat je daarna besloten hebt. Je kan toch ook brood en vis naar binnen gewerkt hebben.
Je let maar gewoon op.quote:
GGMM was duidelijk en daarmee basta!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Er was even twijfel. Je hebt niet verteld wat je daarna besloten hebt. Je kan toch ook brood en vis naar binnen gewerkt hebben.
bezoek of word je opgenomen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga even naar het ziekenhuis, daar is het vast gezelliger dan hier.
Mijn pols was gebroken, nu gaan ze even controleren of al het ijzerwerk wat erin zit nog goed zit en de rest goed is.quote:
Succes!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mijn pols was gebroken, nu gaan ze even controleren of al het ijzerwerk wat erin zit nog goed zit en de rest goed is.
Waarom geen Qarabaq? De afstand?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou dat zou ik eerlijk gezegd best leuk vinden. Nooit geweest, lijkt me wel een interessant land. Wel een beetje duur
Liefst Glasgow, Praag, Leicester of Thessaloniki.
Liever geen Belgrado, Marseille of Qarabaq.
Op zich levert het weinig problemen op. Ik vlieg deze zomer naar Maleisië via Saudi-Arabië, mijn ouders hebben dezelfde heenvlucht (die onlangs in Israel zijn geweest) en navraag leerde dat het naar beide landen geen probleem gaat zijn.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm ik denk dat het wel wat genuanceerder ligt en dit meer geldt voor paspoorthouders. Maar Maleisië en UAE zijn bijvoorbeeld wel een probleem omdat je daar vaak een tussenstop hebt richting Azie/Australie.
In mijn herinnering was het zo dat als je een Israel visum in je paspoort had dit problemen kon opleveren. Daarom ben ik bijvoorbeeld geen stage wezen lopen in Tel Aviv, maar goed das al weer 10 jaar terug
Die spelen in well done Baku. Lijkt me wel interessant maar vrij duur om heen te vliegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom geen Qarabaq? De afstand?
Verder prima opties inderdaad. Leicester lijkt mij toernooitechnisch wel te vroeg. Dan is Glasgow, Praag of Thessaloniki beter.
Er sprong een hond tegen me aan.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Succes!
Hoe heb je je pols gebroken?
Ik zie het ja. Jammer, Baku lijkt mij leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Die spelen in well done Baku. Lijkt me wel interessant maar vrij duur om heen te vliegen.
Praag is fantastisch.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom geen Qarabaq? De afstand?
Verder prima opties inderdaad. Leicester lijkt mij toernooitechnisch wel te vroeg. Dan is Glasgow, Praag of Thessaloniki beter.
Rot op met je gezeik, klimaatdrammer.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Denken jullie wel een beetje aan het klimaat jongens, met al dat gevlieg.
Even een vinger aan de pols houden dat het niet te lang gaat duren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu trouwens te wachten.Ze vertelden net al dat er een half uur vertraging kan zijn. IK BEN RAZEND!!
Doe eens een beetje vriendelijk tegen @Scrummiequote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot op met je gezeik, klimaatdrammer.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Doe eens een beetje vriendelijk tegen @:Scrummie
oprotten met je linkse gedram, als het wat warmer wordt in Nederland hoef ik ook niet weg te vliegenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:38 schreef Scrummie het volgende:
Denken jullie wel een beetje aan het klimaat jongens, met al dat gevlieg.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Ik zit nu trouwens te wachten.Ze vertelden net al dat er een half uur vertraging kan zijn. IK BEN RAZEND!!
Dit lijkt me wat voor jou @Littlerabbitquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:52 schreef Oriente het volgende:
Iemand wat geld bijverdienen?
V&A / [GEZ] Werksokken heren
@:Lenny_Leonard @:scrummie @:maxi-mus
Lol, klassieke pech.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er sprong een hond tegen me aan.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:52 schreef Oriente het volgende:
Iemand wat geld bijverdienen?
V&A / [GEZ] Werksokken heren
@:Lenny_Leonard @:scrummie @:maxi-mus
Ik ben er nu eindelijk vanaf, die chirurg was verbaasd hoe goed mijn hand weer bewoog.quote:
Stiekem een beetje geoefend?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben er nu eindelijk vanaf, die chirurg was verbaasd hoe goed mijn hand weer bewoog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRoland
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Stiekem een beetje geoefend?
Fijn dat het goed gaat.Nee, ik had geluk. Het was niet mijn faphand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:KingrolandOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik ben benieuwd onder welke naam hij deze keer terugkomt.quote:
Ik zou teleurgesteld zijn als het niet iets is met een roze olifantje of zoquote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd onder welke naam hij deze keer terugkomt.
de kans op besmetting is nu wel enorm toegenomenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 14:43 schreef AFCNiels het volgende:
Dat viel ook nog eens tegen, ze nodigen minder mensen tegelijk uit, zodat er in de wachtruimtes 1,5 meter afstand gehouden kan worden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kans op besmetting is nu wel enorm toegenomen
Denk je dat Mick van Wely ook dickpics heeft verstuurd?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Niemand boeit dit nog. We zijn momenteel op dwingende geilneven jacht.
Boeit ook niemand, wat een aidsuser was dat zeg.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is al een tijdje weg, het is alleen niemand opgevallen
röntgen is toch veel intiemerquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Mick van Wely ook dickpics heeft verstuurd?
Degene die net een röntgenfoto maakte, was trouwens ook wel dickpicwaardig.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is al een tijdje weg, het is alleen niemand opgevallen
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Mick van Wely ook dickpics heeft verstuurd?
Degene die net een röntgenfoto maakte, was trouwens ook wel dickpicwaardig.
In zo'n ziekenhuis neukt alles en iedereen met elkaar. Behalve met Lenny, die schijnt niet in de smaak te vallen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terugtrekkende haar lijn.
100%
In ziekenhuizen zal dit ongetwijfeld veel gebeuren. Doktoren die assistenten, verpleegsters of stagiaires seksueel benaderen of intimideren. In veel slaapkamers is het patiënt/zuster rollenspel niet voor niks immens populair, enorm erotiserend zo'n ziekenhuis. Werkt als een rode lap op een stier. @:Lenny_leonard heeft hier veel inside information over.
Bizar saai ja, als je er ligt.quote:
Dit is leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In zo'n ziekenhuis neukt alles en iedereen met elkaar. Behalve met Lenny, die schijnt niet in de smaak te vallen.
lolquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In zo'n ziekenhuis neukt alles en iedereen met elkaar. Behalve met Lenny, die schijnt niet in de smaak te vallen.
Had je maar gabber moeten zijn in je puberteit en geen skater.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig nooit langdurig gelegen, wel ook mijn pols ooit eens gebroken. (beide zelfs)
Ik was meer hophipper maar dit was heel lullig. Hier komt een saaie anekdote:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Had je maar gabber moeten zijn in je puberteit en geen skater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje de debiele versie van @De_Kraam ja.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boeit ook niemand, wat een aidsuser was dat zeg.
Neus en arm met voetballen. Zienhuis tegenwoordig met goed eten en eigen IPod/tvquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig nooit langdurig gelegen, wel ook mijn pols ooit eens gebroken. (beide zelfs)
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was meer hophipper maar dit was heel lullig. Hier komt een saaie anekdote:Mooi verhaal, bedankt voor het delen. En fijn dat je eerste fysieke ervaring met vrouwen positief verlopen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mocht hem graagquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Boeit ook niemand, wat een aidsuser was dat zeg.
[..]
Ik was meer hophipper maar dit was heel lullig. Hier komt een saaie anekdote:Nog geneukt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Balen. Pics van je zusje?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee helaas niet, en zoals je zal begrijpen werd rukken hem ook niet.
Wow. Dit kan ik op twee manieren opvattenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meer snuiven dan kom je haar vanzelf eens een keer tegen.
Ze is werkzaam in een kliniek.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow. Dit kan ik op twee manieren opvatten
[..]
Ik was meer hophipper maar dit was heel lullig. Hier komt een saaie anekdote:Leuk verhaal, zit natuurlijk nog vers in je geheugen zo'n 4 jaar laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
Leuk verhaal, zit natuurlijk nog vers in je geheugen zo'n 4 jaar later
Ik ook nooit langdurig, maar 1 dag vond ik al verschrikkelijk saai. Al kwam er bij mij vlak voordat ik aan de beurt was ook nog een spoedgeval tussendoor, waardoor ik nog eens 4 uur extra moest wachten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere keren bijna een week gelegen, dat is echt behoorlijk deprimerend kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook nooit langdurig, maar 1 dag vond ik al verschrikkelijk saai. Al kwam er bij mij vlak voordat ik aan de beurt was ook nog een spoedgeval tussendoor, waardoor ik nog eens 4 uur extra moest wachten.
Ik ga bij een vriendin eten en weet ook nog niet wat ik krijg.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Die vriendin van je zus?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga bij een vriendin eten en weet ook nog niet wat ik krijg.
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een beetje de debiele versie van @:de_kraam ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |