Dat ging ie al op moment dat Biden was geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Olieprijs schiet al omhoog (richting de 94 dollar per vat) dus zelfs als er niks gebeurd merken we al de ongein hiervan.
Waarom moet de Oekraïne zich over geven? Rusland en het Westen moeten daar geen oorlog voeren over de ruggen van de Oekraïeners.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dan geven ze zich toch over? Hoe moeilijk is het. Die stoerdoenerij leidt altijd tot veel meer doden. Hoe dom ben om zelf naar het front te gaan. Dat zal ik zelf niet eens doen hier in Nederland. Bekijk het lekker met je oorlogje spelen.
Het is geen 1940-45 meer. Waarom ze zich over moeten geven? Omdat het ze dan alleen maar levens kost en het een hele smerige oorlog wordt. Dan heb je liever gewoon een puppet regering.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:39 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Waarom moet de Oekraïne zich over geven? Rusland en het Westen moeten daar geen oorlog voeren over de ruggen van de Oekraïeners.
Als Nederland wordt aangevallen hoef je inderdaad geen oorlog te voeren. De aanvaller maakt graag gebruik van jouw inzet in eventuele strafkampen of iets dergelijks.
Tuurlijk wel. Olieprijs neemt al langer toe vanwege de spanningen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat ging ie al op moment dat Biden was geïnstalleerd.
https://www.statista.com/(...)y-price-development/
Niks met deze "oorlog" te maken.
Omdat er dus geen kut aan de hand is en het zoals gewoonlijk uitvergroot wordt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef BEFEM het volgende:
Waarom mobiliseren ze eigenlijk niet in Oekraïne? Dadelijk zijn ze te laat.
Dat valt dus ook op. In 2018 werd om een paar verdwaalde Russen de staat van beleg afgekondigd terwijl ze nu nog steeds geen algehele mobilisatie hebben afgekondigd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:17 schreef BEFEM het volgende:
Waarom mobiliseren ze eigenlijk niet in Oekraïne? Dadelijk zijn ze te laat.
Zou kunnen, maar het is natuurlijk in werkelijkheid dit:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:33 schreef Korenfok het volgende:
[..]
er is maar één land verantwoordelijk voor de destabilisatie van europa, en dat is rusland. De machthebbers doen dit al 60 jaar daar. Rusland wil heersen over Europa, en onze neonazi's juigen weer voor Poetin. maar als Germanen zullen wij altijd 2e rangs burgers zijn voor Poetin, iets wat onderdrukt en vernietigd dient te worden. Ja Poetin ziet europa als slaven vs Germanen.
Volgens de Amerikaanse inlichtingsdiensten zullen ze dinsdag Oekraïne binnenvallenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:08 schreef TLC het volgende:
'Rusland kan elk moment binnenvallen'
dat zeiden ze 3 weken geleden ook al
Hm niet exact. Het is wel degelijk steeds korter geworden. Of het klopt valt nog te bezien natuurlijk maar het is duidelijk dat de komende 2 weken cruciaal zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:08 schreef TLC het volgende:
Stel je 's niet zo aan. Ik denk dat je momenteel veiliger bent aan de Oekrains - Russische grens dan waar je nu woontquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:30 schreef BMW1993 het volgende:
Als de dienstplicht verplicht gesteld gaat worden dan boek ik gelijk een ticket naar Thailand, en ga daar met een lekker mokkel genieten van m'n spaargeld... Mij niet gezien als kanonnenvoer.
Alleen is t dan uitkijken voor scherpschutters. Wel n beetje jammer van je woongenot.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:56 schreef the-eye het volgende:
[..]
Stel je 's niet zo aan. Ik denk dat je momenteel veiliger bent aan de Oekrains - Russische grens dan waar je nu woont
Ik denk dat er het afgelopen jaar meer doden zijn gevallen op Rdam-Zuid dan aan de Oekrainse - Russische grensquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:57 schreef TLC het volgende:
[..]
Alleen is t dan uitkijken voor scherpschutters. Wel n beetje jammer van je woongenot.
De vraag is of je dan wel door de douane komt. Due zullen je wel tegenhouden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:30 schreef BMW1993 het volgende:
Als de dienstplicht verplicht gesteld gaat worden dan boek ik gelijk een ticket naar Thailand, en ga daar met een lekker mokkel genieten van m'n spaargeld... Mij niet gezien als kanonnenvoer.
Reddit.com/r/russia is wel opeens op private gezet. Een signaal?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:12 schreef Lospedrosa het volgende:
Blufpoker van de Amerikanen of valt RUS maandag aan?
Aankomende week zou het al gebeuren volgens de VS.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:23 schreef WammesWaggel het volgende:
20 Februari lopen de olympics af dus heeft Xi geen bezwaar meer vanaf die dag.
Wat heeft de douane hier mee te maken? Waarom zou de Thaise douane hem tegenhouden?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De vraag is of je dan wel door de douane komt. Due zullen je wel tegenhouden.
Nee 3 weken geleden zeiden ze medio tot eind februari.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:08 schreef TLC het volgende:
Okquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:54 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Omdat er dus geen kut aan de hand is en het zoals gewoonlijk uitvergroot wordt.
Dus dit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:00 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat er het afgelopen jaar meer doden zijn gevallen op Rdam-Zuid dan aan de Oekrainse - Russische grens
Hilarische waanbeelden krijg je toch van die Russische staats televisie onafhankelijke media.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 06:41 schreef Schaamlap het volgende:
Ik denk dat er maar 1 industrie wordt getroffen en dat is de Europese.
Je moet ook je paspoort laten zien/scannen op schiphol voor je gaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 02:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat heeft de douane hier mee te maken? Waarom zou de Thaise douane hem tegenhouden?
Wat denk jij dan dat er gaat gebeuren grapjas?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hilarische waanbeelden krijg je toch van die Russische staats televisie onafhankelijke media.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:12 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Wat denk jij dan dat er gaat gebeuren grapjas?
Waarom denk je dat de prijzen nu al de pan uitvliegen?
Dit zal de Westerse EU landen, waar het merendeel van het geld verdient wordt, kreupel maken.
En als je land/industrie in elkaar stort dan heb je wel wat anders aan je hoofd dan oorlogje voeren voor Biden en zijn walgelijke marionetten.
Daar gaat helemaal niets uitkomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 07:24 schreef byah het volgende:
Vandaag nog een gesprek tussen Biden en Putin
Lache met jou joh.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dat voor of na de massagraven in Rusland voor de hongerdoden?
Je leeft in de illusie van Putin, waar in Rusland nog iets voorstelt.quote:
Ze hoeven niet te winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je leeft in de illusie van Putin, waar in Rusland nog iets voorstelt.
Als de EU het wil dan is er binnen een paar maanden geen Rusland meer.
Serieus denken dat Rusland het economisch kan winnen van de EU vanwege wat gas.
En die verkopen dat dan met winst weer in vloeibare vorm aan ons. Prima, dat zijn de consequenties. Duurder gas, desnoods voor 20 jaar. Vervelend, maar niet onoverkomelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:27 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te winnen.
Ze draaien gewoon de kraan dicht.
Klaar.
China neemt graag deze voorraden over.
Grappig dit.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En die verkopen dat dan met winst weer in vloeibare vorm aan ons. Prima, dat zijn de consequenties. Duurder gas, desnoods voor 20 jaar. Vervelend, maar niet onoverkomelijk.
En ondertussen sanctioneren we Rusland terug naar de Middeleeuwen.
Dat is altijd nog beter leven dan in de aars van Putin.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:35 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Grappig dit.
Als je dat denkt dan leef je echt in een computer spelletjes wereld.
Je overdrijft.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:36 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter leven dan in de aars van Putin.
Nee, ik heb al jaren geleden de juiste keuzes gemaakt waardoor ik meer dan genoeg geld binnen krijg in verhouding tot wat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:39 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Je overdrijft.
Niemand gaat leven in de aars van Poetin.
Je leventje gaat alleen een stuk duurder en ongemakkelijker worden.
Maar waarschijnlijk leef jij nog bij je pappie en mammie dus merk je het niet.
Als dit escaleert kun je het beste hopen dat de verblindende lichtflits van de meest nabije kernexplosie het laatste is wat je in je leven ziet. Een nucleaire apocalyps is voor niemand leuk.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:30 schreef BMW1993 het volgende:
Ik ook. Amerikanen beweren dat Rusland binnenkort gaat aanvallen, maar geen bewijs voor hebben dan krijg ik Irak oorlog van ergens rond 2003 vibes van.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 08:19 schreef Aurelius het volgende:
Deze keer echt? Echt echt waar?
Ik word een beetje moe van dat ophitsen van die Amerikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |