abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:16:52 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203596811


SPOILER: Transferbeleid 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gifjes enzulks
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Landskampioen 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2018/2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: CL 2019/2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




pi_203596854
Welk 020-schandaal komt er vanmiddag weer in het nieuws?
pi_203596876
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:20 schreef Halcon het volgende:
Welk 020-schandaal komt er vanmiddag weer in het nieuws?
Spelers van Ajax laten 'vroegtijdig' hun 'vierde' ster zien.
pi_203596890
Om even in te haken op de Arne Slot discussie van het vorige topic is het denk ik wel het overwegen waard om hem te halen als vervanger van Ten Hag. Hij doet het prima met Feyenoord en haalt het maximale uit die groep. Heeft de wens om aanvallend voetbal te spelen en ook, gelijk aan Ten Hag destijds, echt nog wel doorgroei mogelijkheden. Ik zal zeker niet ontevreden zijn als Ajax hem wilt hebben en haalt.

Verder is gebleken dat een goede technische man die de huid duur verkoopt en goede talenten scout en durft aan te trekken toch wel erg belangrijk is. Ik begreep dat Lenderink ook veel bij het aan -en verkoop beleid doet dus hopelijk kan zij in het vaccuum springen en doorgroeien. Scouting zal denk ik in de eerste plaats een jongen als Antony aanbevelen en dan komt vooral het verschil tussen een Martin van Geel (die liever Luque koopt) dan Overmars die Antony koopt. Hierin denk ik zelf dat het grote verschil zit in de visie van de TD die voortkomt uit de spelerscarriere van de TD in kwestie. Anders gesteld, stel dat je Andres Iniesta als TD aanstelt dan zal hij technische jongens willen aantrekken. Stel je van Bommel of Nigel de Jong aan dan kunnen we wel invullen welke types zij op de eerste plek graag zien.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_203596913
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Je overdrijft. Er zal dit jaar wel aardig verkocht worden dus er is sowieso wel iets mogelijk in Rotterdam. Dat Feyenoord voorlopig plek 1 niet gaat pakken is wel duidelijk maar plek 2 is vanaf 2023 een direct ticket voor de Champions League.

Daar wil Slot echt wel voor strijden.
Dat directe ticket voor de CL voor plek 2 is helemaal nog niet zeker. Dan moet Nederland ook volgend seizoen goed presteren en dan kan je je pas kwalificeren daarvoor in het seizoen 2023/24 voor de editie van 2024/25.
Oh.
pi_203596976
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:22 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Om even in te haken op de Arne Slot discussie van het vorige topic is het denk ik wel het overwegen waard om hem te halen als vervanger van Ten Hag. Hij doet het prima met Feyenoord en haalt het maximale uit die groep. Heeft de wens om aanvallend voetbal te spelen en ook, gelijk aan Ten Hag destijds, echt nog wel doorgroei mogelijkheden. Ik zal zeker niet ontevreden zijn als Ajax hem wilt hebben en haalt.

Verder is gebleken dat een goede technische man die de huid duur verkoopt en goede talenten scout en durft aan te trekken toch wel erg belangrijk is. Ik begreep dat Lenderink ook veel bij het aan -en verkoop beleid doet dus hopelijk kan zij in het vaccuum springen en doorgroeien. Scouting zal denk ik in de eerste plaats een jongen als Antony aanbevelen en dan komt vooral het verschil tussen een Martin van Geel (die liever Luque koopt) dan Overmars die Antony koopt. Hierin denk ik zelf dat het grote verschil zit in de visie van de TD die voortkomt uit de spelerscarriere van de TD in kwestie. Anders gesteld, stel dat je Andres Iniesta als TD aanstelt dan zal hij technische jongens willen aantrekken. Stel je van Bommel of Nigel de Jong aan dan kunnen we wel invullen welke types zij op de eerste plek graag zien.
Lenderink zit er vooral bij voor het financiële plaatje, of alles verantwoord is om uit te geven en een budget te geven. Maar zij is niet degene die dan de keuzes gaat maken welke spelers er moeten komen.

Ik hoop wel echt dat Ten Hag nog een seizoen blijft zodat hij wel kan aangeven welke spelers er moeten komen ipv een geheel nieuwe trainer die daar dan om vraagt en waar dan achteraan wordt gelopen. Het is wel te hopen dat de scouting alles goed in kaart heeft gebracht zodat ze meteen beslissingen kunnen maken. Ben erg benieuwd hoe ze het gaan oplossen, want het kan ook dat ze Van der Sar het deze zomer laten doen (geen idee hoe erg hij sowieso betrokken was bij het technische gedeelte van de aankopen) en dan misschien die Hamstra er rustig in willen laten groeien.
Oh.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:31:33 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203597024
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Dat directe ticket voor de CL voor plek 2 is helemaal nog niet zeker. Dan moet Nederland ook volgend seizoen goed presteren en dan kan je je pas kwalificeren daarvoor in het seizoen 2023/24 voor de editie van 2024/25.
dit en ik denk ook dat mensen zich wat teveel blindstaren op het NL "succes" in de Conference League
pi_203597081
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Lenderink zit er vooral bij voor het financiële plaatje, of alles verantwoord is om uit te geven en een budget te geven. Maar zij is niet degene die dan de keuzes gaat maken welke spelers er moeten komen.

Ik hoop wel echt dat Ten Hag nog een seizoen blijft zodat hij wel kan aangeven welke spelers er moeten komen ipv een geheel nieuwe trainer die daar dan om vraagt en waar dan achteraan wordt gelopen. Het is wel te hopen dat de scouting alles goed in kaart heeft gebracht zodat ze meteen beslissingen kunnen maken. Ben erg benieuwd hoe ze het gaan oplossen, want het kan ook dat ze Van der Sar het deze zomer laten doen (geen idee hoe erg hij sowieso betrokken was bij het technische gedeelte van de aankopen) en dan misschien die Hamstra er rustig in willen laten groeien.
Shit, lees het net inderdaad. Dacht dat ze een grotere rol had in de onderhandelingen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:38:22 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203597125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Lenderink zit er vooral bij voor het financiële plaatje, of alles verantwoord is om uit te geven en een budget te geven. Maar zij is niet degene die dan de keuzes gaat maken welke spelers er moeten komen.

Ik hoop wel echt dat Ten Hag nog een seizoen blijft zodat hij wel kan aangeven welke spelers er moeten komen ipv een geheel nieuwe trainer die daar dan om vraagt en waar dan achteraan wordt gelopen. Het is wel te hopen dat de scouting alles goed in kaart heeft gebracht zodat ze meteen beslissingen kunnen maken. Ben erg benieuwd hoe ze het gaan oplossen, want het kan ook dat ze Van der Sar het deze zomer laten doen (geen idee hoe erg hij sowieso betrokken was bij het technische gedeelte van de aankopen) en dan misschien die Hamstra er rustig in willen laten groeien.
ik neem toch aan dat ze daar iemand voor aan gaan nemen, het is niet voor niets dat Overmars een assistent erbij kreeg, het is dus best wel veel werk wat vd Sar er niet even bij kan doen.

Wat dat betreft ook wel jammer dat er momenteel geen klankbord in de RVC zit als het om voetbal gaat, ik zag Spaan Luis Campos noemen, is misschien wel wat een buitenlander met een eigen netwerk maar ik gok dan toch op Marcel Brands.
pi_203597137
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
dit en ik denk ook dat mensen zich wat teveel blindstaren op het NL "succes" in de Conference League
Dat zijn natuurlijk wel gewoon prima prestaties daar (van AZ, Vitesse en Feyenoord dan). PSV moet zich eigenlijk schamen dat ze daarnaar gedegradeerd zijn want die hadden gewoon minimaal EL moeten spelen na de winterstop, maar goed misschien winnen ze die Conference League.

Volgend seizoen weer zo enorm goed presteren zal vast niet gaan gebeuren (ook met Ajax niet in de CL) maar ik heb wel goede hoop dat Nederland op die plek 6 kan komen van die coëfficiëntenlijst. Hoelang ze daar dan blijven is de vraag, maar dat zien we dan wel weer.
Oh.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:39:10 #11
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203597144
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:35 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Shit, lees het net inderdaad. Dacht dat ze een grotere rol had in de onderhandelingen.
kan toch ook niet, ze zat hiervoor bij de Bijenkorf meen ik
pi_203597197
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik neem toch aan dat ze daar iemand voor aan gaan nemen, het is niet voor niets dat Overmars een assistent erbij kreeg, het is dus best wel veel werk wat vd Sar er niet even bij kan doen.

Wat dat betreft ook wel jammer dat er momenteel geen klankbord in de RVC zit als het om voetbal gaat, ik zag Spaan Luis Campos noemen, is misschien wel wat een buitenlander met een eigen netwerk maar ik gok dan toch op Marcel Brands.
Zat Adrie Koster niet tijdelijk in de RvC als vervanger van Blind?

Misschien kunnen ze wel wat taken verdelen en dat Menno Geelen dan wat taken van Sar overneemt. Ik ben wel benieuwd of ze voor een ambitieuze vervanger gaan in elk geval, zo'n Hamstra doorschuiven geeft mij toch wat teveel Marcel Keizer-vibes (al ken ik de beste man verder niet en heb ik geen idee hoe goed hij in zijn vak is)
Oh.
pi_203597205
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
kan toch ook niet, ze zat hiervoor bij de Bijenkorf meen ik
Klopt maar wel als CFO. In principe is een onderhandeling in het voetbal een kwestie van begrijpen hoe de waarde van een voetballer in elkaar steekt (contractduur, leeftijd, positie e.d.) en hoe je vraag en aanbod op elkaar laat aansluiten. Als je dus goed bent in onderhandelingen kom je al een heel eind maar dat is mij onduidelijk bij Lenderink.

Op zich is het jammer dat aan en verkoop beleid altijd aan elkaar gekoppeld is. Martin van Geel heeft een beroerd inschattingsvermogen qua aankoop beleid maar kon, ala Overmars, wél de huid duur verkopen.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_203597255
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:42 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Klopt maar wel als CFO. In principe is een onderhandeling in het voetbal een kwestie van begrijpen hoe de waarde van een voetballer in elkaar steekt (contractduur, leeftijd, positie e.d.) en hoe je vraag en aanbod op elkaar laat aansluiten. Als je dus goed bent in onderhandelingen kom je al een heel eind maar dat is mij onduidelijk bij Lenderink.

Op zich is het jammer dat aan en verkoop beleid altijd aan elkaar gekoppeld is. Martin van Geel heeft een beroerd inschattingsvermogen qua aankoop beleid maar kon, ala Overmars, wél de huid duur verkopen.
Onderhandelen bij een transfer zelf is wel wat anders dan überhaupt kiezen voor wie je wil gaan onderhandelen :+ .

En een beetje TD in deze tijd moet sowieso wel goed kunnen verkopen, zeker bij Ajax. Al moet je dan vooral zorgen dat alle contracten in orde zijn zodat je hoog in de boom kan gaan zitten.
Oh.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:48:01 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203597283
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Zat Adrie Koster niet tijdelijk in de RvC als vervanger van Blind?

Misschien kunnen ze wel wat taken verdelen en dat Menno Geelen dan wat taken van Sar overneemt. Ik ben wel benieuwd of ze voor een ambitieuze vervanger gaan in elk geval, zo'n Hamstra doorschuiven geeft mij toch wat teveel Marcel Keizer-vibes (al ken ik de beste man verder niet en heb ik geen idee hoe goed hij in zijn vak is)
als adviseur zie ik ja, was me ontgaan

TD is de belangrijkste directie functie bij een voetbalclub, dat kan je er niet gewoon even bij doen, mij lijkt het beste gewoon de organisatie te laten zoals het is en je zet een nieuwe directeur daar neer. Uiteraard zal die beter in de gaten gehouden worden dan Overmars en dan heb ik het niet over z'n app gedrag maar de vrijheid in onderhandelen die hij had zal een nieuwe TD eerst moeten verdienen.
pi_203597439
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
als adviseur zie ik ja, was me ontgaan

TD is de belangrijkste directie functie bij een voetbalclub, dat kan je er niet gewoon even bij doen, mij lijkt het beste gewoon de organisatie te laten zoals het is en je zet een nieuwe directeur daar neer. Uiteraard zal die beter in de gaten gehouden worden dan Overmars en dan heb ik het niet over z'n app gedrag maar de vrijheid in onderhandelen die hij had zal een nieuwe TD eerst moeten verdienen.
Mwoah als de scouts blijven en die komen met spelers van het niveau Antony dan zie ik niet in waarom die vrijheid minder zal zijn.
  donderdag 10 februari 2022 @ 12:59:12 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203597469
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Mwoah als de scouts blijven en die komen met spelers van het niveau Antony dan zie ik niet in waarom die vrijheid minder zal zijn.
:) dus als jij iemand nieuw aanneemt laat je hem/haar lekker z'n gang gaan?
pi_203597577
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Mwoah als de scouts blijven en die komen met spelers van het niveau Antony dan zie ik niet in waarom die vrijheid minder zal zijn.
Omdat de scouts met meerdere potentiële Antony's komen en je dan als TD toch echt moet kiezen welke van die aangedragen spelers je gaat halen. En daar kunnen ook nog wel eens verkeerde inschattingen bij komen kijken, dus moet je eerst maar laten zien dat je de juiste inschattingen kan maken (voor het grootste deel althans, geen enkele TD is perfect)
Oh.
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:10:20 #19
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_203597633
Seedorf is toch wel een mooi boegbeeld hoor.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_203597655
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:10 schreef Houniet het volgende:
Seedorf is toch wel een mooi boegbeeld hoor.
Samen met Kluivert en Davids?
pi_203597673
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:11 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Samen met Kluivert en Davids?
Bryan Roy erbij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:19:53 #22
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_203597805
Wie willen jullie zien dan?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:20:15 #23
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_203597812
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:13 schreef Caland het volgende:

[..]
Bryan Roy erbij.
Het gaat inmiddels een stuk beter met hem.
twitter

twitter
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_203597839
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
als adviseur zie ik ja, was me ontgaan

TD is de belangrijkste directie functie bij een voetbalclub, dat kan je er niet gewoon even bij doen, mij lijkt het beste gewoon de organisatie te laten zoals het is en je zet een nieuwe directeur daar neer. Uiteraard zal die beter in de gaten gehouden worden dan Overmars en dan heb ik het niet over z'n app gedrag maar de vrijheid in onderhandelen die hij had zal een nieuwe TD eerst moeten verdienen.
Mwoah als de scouts blijven en die komen met spelers van het niveau Antony dan zie ik niet in waarom die vrijheid minder zal zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 12:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
:) dus als jij iemand nieuw aanneemt laat je hem/haar lekker z'n gang gaan?
Ik neem aan dat je iemand aanneemt met de juiste competenties en geef je die het vertrouwen
  donderdag 10 februari 2022 @ 13:25:04 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203597916
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik neem aan dat je iemand aanneemt met de juiste competenties en geef je die het vertrouwen
ja vertrouwen is goed maar controle is beter
pi_203598045
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
ja vertrouwen is goed maar controle is beter
Tja je moet wel met een TD toch? In het begin vond ik Overmars' track record niet indrukwekkend, maar hij kreeg veel voordeel van twijfel vanwege zijn naam en het positieve narratief wat er destijds rondom de fluwelen revolutie hing.
pi_203598596
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Tja je moet wel met een TD toch? In het begin vond ik Overmars' track record niet indrukwekkend, maar hij kreeg veel voordeel van twijfel vanwege zijn naam en het positieve narratief wat er destijds rondom de fluwelen revolutie hing.
Dat positieve narratief was onterecht. Maar Overmars stond ook toen al bekend als een slimme handelaar.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203599209
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat positieve narratief was onterecht. Maar Overmars stond ook toen al bekend als een slimme handelaar.
Absoluut, als speler al en bij Go Ahead Eagles bouwde hij ook snel aan een goede reputatie op voetbaltechnisch gebied. (Ook als viespeuk heb ik trouwens vernomen)
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:23:05 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203599222
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Tja je moet wel met een TD toch? In het begin vond ik Overmars' track record niet indrukwekkend, maar hij kreeg veel voordeel van twijfel vanwege zijn naam en het positieve narratief wat er destijds rondom de fluwelen revolutie hing.
in z'n begin zei die Van Duivenbode overal nee op dus het lag niet alleen aan hem, het is pas sinds die weg is dat Overmars meer vrijheid kreeg
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:24:47 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203599252
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Absoluut, als speler al en bij Go Ahead Eagles bouwde hij ook snel aan een goede reputatie op voetbaltechnisch gebied. (Ook als viespeuk heb ik trouwens vernomen)
nog even en z'n kleuterschooljuf gaat ook een boekje opendoen
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:24:50 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203599253
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef Houniet het volgende:
Wie willen jullie zien dan?
Als het iemand van de club moet zijn (wat van mij niet hoeft) dan liever Maxwell.
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:33:40 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203599428
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:10 schreef Houniet het volgende:
Seedorf is toch wel een mooi boegbeeld hoor.
Seedorf is prima gozer maar nog nooit een teamplayer geweest, heeft 0 ervaring op dit gebied dus waarom hij?
pi_203599474
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]
Absoluut, als speler al en bij Go Ahead Eagles bouwde hij ook snel aan een goede reputatie op voetbaltechnisch gebied. (Ook als viespeuk heb ik trouwens vernomen)
Haha verbaast me niets nee!
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203599483
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
Seedorf is prima gozer maar nog nooit een teamplayer geweest, heeft 0 ervaring op dit gebied dus waarom hij?
Boegbeelden daar heb ik nooit zoveel mee. Gullit is ook een geweldig boegbeeld wordt altijd gezegd, ik vind het vooral gebakken lucht.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:43:54 #35
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203599614
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Boegbeelden daar heb ik nooit zoveel mee. Gullit is ook een geweldig boegbeeld wordt altijd gezegd, ik vind het vooral gebakken lucht.
Hebben beiden wel charisma en ik denk dat je toch een beetje onderschat dat het topspelers zijn geweest, als vd Sar naar een UEFA meeting gaat krijgt hij de volle aandacht puur omdat hij vd Sar is, als Toon gaat of die nieuwe van Feyenoord kunnen ze dat gewoon vergeten, terwijl ze hun vak waarschijnlijk misschien wel beter verstaan maar daar heeft niemand boodschap aan. Ook met sponsors werkt het gewoon zo.
pi_203599727
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:43 schreef Tarado het volgende:

[..]
Hebben beiden wel charisma en ik denk dat je toch een beetje onderschat dat het topspelers zijn geweest, als vd Sar naar een UEFA meeting gaat krijgt hij de volle aandacht puur omdat hij vd Sar is, als Toon gaat of die nieuwe van Feyenoord kunnen ze dat gewoon vergeten, terwijl ze hun vak waarschijnlijk misschien wel beter verstaan maar daar heeft niemand boodschap aan. Ook met sponsors werkt het gewoon zo.
Arnesen is toch een vrij bekende internationale speler geweest? Maar goed, dat iemand dan een babbeltje doet bij zo'n UEFA meeting wat zegt dat dan?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:51:53 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203599762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Arnesen is toch een vrij bekende internationale speler geweest? Maar goed, dat iemand dan een babbeltje doet bij zo'n UEFA meeting wat zegt dat dan?
Arnesen is directeur?
pi_203599802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Arnesen is directeur?
Ah die Te Kloese. Tja ik weet het niet hoor. Altijd moeilijk te bepalen of je nou veel aan zo'n boegbeeld hebt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 10 februari 2022 @ 14:58:14 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203599848
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ah die Te Kloese. Tja ik weet het niet hoor. Altijd moeilijk te bepalen of je nou veel aan zo'n boegbeeld hebt.
Is niet zo moeilijk, het opent deuren maar dan moet je er wel wat mee doen.
pi_203599862
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
Is niet zo moeilijk, het opent deuren maar dan moet je er wel wat mee doen.
Cruijff opende ook altijd deuren en sloeg ze vervolgens zelf weer achter zich dicht. :P
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  donderdag 10 februari 2022 @ 17:26:16 #41
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203601736
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef Houniet het volgende:
Wie willen jullie zien dan?
Koeman
pi_203602120
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Boegbeelden daar heb ik nooit zoveel mee. Gullit is ook een geweldig boegbeeld wordt altijd gezegd, ik vind het vooral gebakken lucht.
Die mag internationaal anders vaak genoeg aanschuiven en centjes binnenharken met wat generiek gelul.
-nee-
  donderdag 10 februari 2022 @ 17:59:32 #43
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203602171
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:26 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Koeman
RED ONS HENNIEGOD
pi_203602198
quote:
Hij bestaat nog :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_203602924
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_203603123
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 13:19 schreef Houniet het volgende:
Wie willen jullie zien dan?
Jordi Cruijff
stupidity has become as common as common sense was before
pi_203603216
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:02 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
Jordi Cruijff
Waarom zou je dat willen? Die heeft echt hélemaal niks met ajax
pi_203603241
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Waarom zou je dat willen? Die heeft echt hélemaal niks met ajax
Bijzondere vereiste
pi_203603525
Demi de Zeeuw.. Aardige zakenman die vast wel te poten is hiervoor.
pi_203603626
quote:
Nog iets boeiends in die podcast?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203603795
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
Seedorf is prima gozer maar nog nooit een teamplayer geweest, heeft 0 ervaring op dit gebied dus waarom hij?
dat gold ook voor overmars

wat voor ervaring had hij dan?

Cruiff had gewoon vier namen bedacht die alles zouden doen wat hij zei....overmars sar bergkamp en jonk. Alle vier hadden ze nog nooit wat gepresteerd op technische nivo of leidinggeven. Het waren totale nobodys in het wereldje. Je vraagt je hoe een beursgenoteerd bedrijf dit soort clowns die hun lagere school niet eens hadden afgemaakt leiding konden krijgen bij een beursgenoteerd bedrijf. Zeker geen Harvard materiaal zoals ik.

Zonder cruiff hadden ze daar nooit gezeten. Ze hadden minder ervaring of zelfs 3 keer minder voetbalinzicht dan Seedort.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203604368
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dat gold ook voor overmars

wat voor ervaring had hij dan?

Cruiff had gewoon vier namen bedacht die alles zouden doen wat hij zei....overmars sar bergkamp en jonk. Alle vier hadden ze nog nooit wat gepresteerd op technische nivo of leidinggeven. Het waren totale nobodys in het wereldje. Je vraagt je hoe een beursgenoteerd bedrijf dit soort clowns die hun lagere school niet eens hadden afgemaakt leiding konden krijgen bij een beursgenoteerd bedrijf. Zeker geen Harvard materiaal zoals ik.

Zonder cruiff hadden ze daar nooit gezeten. Ze hadden minder ervaring of zelfs 3 keer minder voetbalinzicht dan Seedort.
Wie zijn Seedort en Cruiff?

Klaasweetalles=clown
pi_203604662
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 20:06 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Wie zijn Seedort en Cruiff?

Klaasweetalles=clown
Seedort niet kennen :')
pi_203607427
Nu snap ik waarom Adidas zo mild is, die gingen zelf tieten ongevraagd de wereld in sturen..

twitter
  vrijdag 11 februari 2022 @ 06:21:57 #55
80382 manny
30 is best veel
pi_203608079
Stadions mogen snel weer vol als ik het goed begrijp.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_203609651
Valentijn blijft in zijn "hij moet het geweten hebben!!!" modus zitten. Van der Sar moet oprotten!

quote:
Edwin van der Sar valt volgens Valentijn Driessen ernstig gebrek aan leiderschap te verwijten in de kwestie rondom Marc Overmars. Laatstgenoemde stapte afgelopen zondag op bij Ajax als directeur voetbalzaken wegens diens grensoverschrijdende gedrag richting vrouwelijke collega’s. De chef voetbal van De Telegraaf vindt de onwetendheid van de algemeen directeur, ondanks ‘serieuze waarschuwingen vanuit de organisatie’, ‘een aanklacht tegen zijn functioneren’. “Waar Van der Sar als boegbeeld van Ajax in het oog van de storm moet plaatsnemen, laat hij veelal anderen de kastanjes uit het vuur halen.”

Driessen wijst in navolging van Sjoerd Mossou van het Algemeen Dagblad erop dat Van der Sar zich in zijn positie bijna structureel schuilhoudt in allerlei onverkwikkelijke zaken bij Ajax. “Of het de afhandeling van het geval Abdelhak Nouri betrof of de betrokkenheid van Quincy Promes bij een steekpartij of de vermeende mishandeling van een aannemer door Zakaria Labyad”, somt Driessen vrijdag in zijn column op. “Terwijl Van der Sar de aangewezen man is om zich te verantwoorden in het publieke domein, wordt vooral hoofdtrainer Erik ten Hag te pas en te onpas door zijn eigen directeur voor de bus gegooid.”
Gisteren na VI:

quote:
Misdaadverslaggever Mick van Wely op non-actief na grensoverschrijdend gedrag.
Naaste collega van Valentijn. Zal Valentijn toch ook wel van geweten hebben?!?!
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 10:23:30 #57
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_203610412
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 09:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Valentijn blijft in zijn "hij moet het geweten hebben!!!" modus zitten. Van der Sar moet oprotten!
[..]
Gisteren na VI:
[..]
Naaste collega van Valentijn. Zal Valentijn toch ook wel van geweten hebben?!?!
HAHA ja dit vind ik echt heerlijk :).
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:03:34 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_203611410
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Waarom zou je dat willen? Die heeft echt hélemaal niks met ajax
Mark van Bommel?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:11:16 #59
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203611538
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Waarom zou je dat willen? Die heeft echt hélemaal niks met ajax
Want een Brands had iets met Everton ofzo? Ik vind dat eigenlijk niet zo rullevant.
pi_203611566
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:03 schreef Houniet het volgende:

[..]
Mark van Bommel?
Dat juich ik alleen maar toe
pi_203611595
Die man die weggaat bij Liverpool zou ik een mooie stunt vinden. Zou echt een teken zijn van de ambitie, aantrekkingskracht en slagkracht van het huidige Ajax.

Seedorf zou ik ook mooi vinden... intelligent, boegbeeld, connecties... alleen geen ervaring op die functie en heb toch een beetje het beeld dat hij moeilijk is om mee te werken (misschien wel helemaal niet terecht).
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203611759
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:29:30 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203611762
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 19:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dat gold ook voor overmars

wat voor ervaring had hij dan?

Cruiff had gewoon vier namen bedacht die alles zouden doen wat hij zei....overmars sar bergkamp en jonk. Alle vier hadden ze nog nooit wat gepresteerd op technische nivo of leidinggeven. Het waren totale nobodys in het wereldje. Je vraagt je hoe een beursgenoteerd bedrijf dit soort clowns die hun lagere school niet eens hadden afgemaakt leiding konden krijgen bij een beursgenoteerd bedrijf. Zeker geen Harvard materiaal zoals ik.

Zonder cruiff hadden ze daar nooit gezeten. Ze hadden minder ervaring of zelfs 3 keer minder voetbalinzicht dan Seedort.
Ja klaasje Ajax is nu in een wat andere positie dan 10 jaar geleden toen Overmars begon, zowel financieel, commercieel als sportief, dan ga je niet experimenteren lijkt me.
pi_203611872
https://nos.nl/collectie/(...)d-het-leven-is-eruit

Ik vind dit overigens nog steeds het dieptepunt van hypocrisie van Overmars. Zelden zoveel hypocrisie gezien, met een Champions League ticket op zak heel hard roepen dat de competitie moet worden beëindigd en het allemaal zo erg is.

quote:
Zet een punt achter het seizoen 2019/2020 en begin met een schone lei zodra de coronapandemie voorbij is. Was getekend, Marc Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax.

Overmars is niet te spreken over de plannen van de KNVB om het slot van het huidige seizoen in de zomer af te werken en sluit in gesprek met De Telegraaf zelfs niet uit dat Ajax desnoods uit de competitie stapt.

"De eredivisie is dood, het leven is eruit, de lol er vanaf: noem het zoals je het wilt", foetert Overmars. "Premier Rutte zei niet voor niets dat dit de grootste crisis sinds de Tweede Wereldoorlog is."

Verschuilen achter UEFA
"Waarom gaat het op dit moment over geld en niet over de volksgezondheid? Ik had gehoopt dat de KNVB een zelfstandige beslissing zou nemen, maar in plaats daarvan verschuilt men zich achter de UEFA."

De KNVB heeft vooralsnog de intentie de competities in het betaald voetbal ook na 30 juni, het officiële einde van het huidige seizoen, af te maken. De Europese voetbalbond UEFA dringt daar volgens de Nederlandse voetbalbond "sterk op aan".

"Wie zegt mij dat de stekker begin juni of juli niet alsnog uit de eredivisie wordt getrokken?", vraagt Overmars zich hardop af. "Kijk hoe we drie weken geleden over het coronavirus dachten. En leg de uitspraken van premier Rutte van een maand geleden naast zijn huidige boodschap. KNVB, creëer gewoon nu duidelijkheid!"

Economie vs. virus
Overmars: "Ik vergelijk de UEFA en de KNVB op dit moment een beetje met de Amerikaanse president Donald Trump van een week geleden: de economie is belangrijker dan het coronavirus."

"Hallo! Er gaan in Nederland elke dag meer dan honderd mensen dood aan de gevolgen van het coronavirus."
:')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203611889
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:29 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ja klaasje Ajax is nu in een wat andere positie dan 10 jaar geleden toen Overmars begon, zowel financieel, commercieel als sportief, dan ga je niet experimenteren lijkt me.
goedkope post taradootje

Marc overmars heeft zoveel miskopen gedaan de lijst is ongelofelijk lang. Ook toen de kas goed gevuld was.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:37:26 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203611910
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)d-het-leven-is-eruit

Ik vind dit overigens nog steeds het dieptepunt van hypocrisie van Overmars. Zelden zoveel hypocrisie gezien, met een Champions League ticket op zak heel hard roepen dat de competitie moet worden beëindigd en het allemaal zo erg is.
[..]

Wat moeten we hier nou weer mee?
pi_203611927
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:37 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat moeten we hier nou weer mee?
Veroordelen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:38:45 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203611936
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
goedkope post taradootje

Marc overmars heeft zoveel miskopen gedaan de lijst is ongelofelijk lang. Ook toen de kas goed gevuld was.
Z'n balans is anders aardig goed maar dat doet ook verder niets af aan mijn post, Ajax is nu in een andere positie.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:39:17 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203611946
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Veroordelen.
jou omdat je met oude koeien komt?
pi_203611986
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
jou omdat je met oude koeien komt?
Ach misschien niet het goede topic hiervoor. Maar vond het persoonlijk toen al vol staan met hypocriete statements, uit alles bleek dat Marc vooral gewoon dat ticket wilde. Over Corona heeft hij het daarna nooit meer gehad.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:46:00 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203612075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ach misschien niet het goede topic hiervoor. Maar vond het persoonlijk toen al vol staan met hypocriete statements, uit alles bleek dat Marc vooral gewoon dat ticket wilde. Over Corona heeft hij het daarna nooit meer gehad.
Dat is gewoon onzin maar dat weet je zelf ook wel, de topclubs waren het eens om de stekker eruit te trekken en zouden met een gezamenlijk statement komen, Overmars heeft alleen z'n mond voorbij gepraat waardoor het begon te rommelen en Feyenoord zich terugtrok en alleen Ajax en PSV dus overbleven.
pi_203612076
quote:
Ranglijst van aankopen Overmars (5 miljoen euro+)
1. Dusan Tadic (13,7 miljoen euro) - zomer 2018, van Southampton
Vriend en vijand zullen het erover eens zijn dat Tadic de beste Ajax-aankoop van de afgelopen tien jaar is. De Serviër nam vanaf zijn eerste speelminuut een allesbepalende rol in het elftal, met als hoogtepunt zijn fabelachtige optreden in het Santiago Bernabéu tegen Real Madrid. Tadic is niet alleen de absolute leider van Ajax, de aanvoerder zet ook krankzinnige cijfers neer in Amsterdam: 84 goals en 85 assists in 176 officiële wedstrijden.

2. Hakim Ziyech (11,0 miljoen euro) - zomer 2016, van FC Twente
Overmars vond Ziyech in de zomer van 2016 eerst te duur, maar ging direct na de rampzalige uitschakeling tegen FK Rostov in de voorronde van de Champions League alsnog overstag, achteraf een gouden greep. Ziyech begon nog met ups and downs in de Johan Cruijff ArenA, waar de Ajax-fans hem niet direct omarmden. Toch zou de Marokkaans international vrij snel uitgroeien tot een absolute publiekslieveling, die van nummer 10 doorgroeide tot spelmaker op de rechterflank. Overmars wist Ziyech lang in Amsterdam te houden door zijn salaris mee te laten stijgen met die van de status van Ajax: Ziyech streek na verlenging naar verluidt vijf miljoen euro per jaar op. Na liefst vier zeer succesvolle seizoenen in Amsterdam volgde dan toch een welverdiende transfer naar Chelsea.

3. Daley Blind (16,0 miljoen euro) - zomer 2018, van Manchester United
Naast Tadic werd in de zomer van 2018 ook met Blind de nodige ervaring toegevoegd aan de talentvolle spelersgroep. Opnieuw een schot in de roos van Overmars, die daarmee voor een deel eigenhandig de zo succesvolle Champions League-campagne inleidde die zou volgen. Blind speelde dat jaar centraal achterin naast Matthijs de Ligt, maar heeft daarna ook zijn waarde meer dan bewezen als linksback en verdedigende middenvelder. Voor Overmars betekenden de transfers van Tadic en Blind naast het binnenhalen van twee topspelers tegelijk ook een kentering in zijn beleid. De hand werd in Amsterdam niet langer op de knip gehouden: het kapitaal moest op het veld komen te staan.

4. Davinson Sánchez (5 miljoen euro) - zomer 2016, van Atlético Nacional
Davinson Sánchez kan worden beschouwd als het grootste economische succes van Overmars. De robuuste centrumverdediger ontpopte zich tot absolute steunpilaar in het Ajax-elftal dat de Europa League-finale haalde en werd na zijn eerste seizoen al verrassend weggekocht door Tottenham Hotspur. Liefst veertig miljoen euro haalde Overmars binnen, op dat moment de duurste verkoop uit de clubgeschiedenis. Het blijft met afstand de grootste transferwinst die de directeur ooit boekte op een aankoop (Frenkie de Jong niet meegerekend).

5. Lisandro Martínez (7 miljoen euro) - zomer 2019, van Defensa y Justicia
In een tijd waar Ajax voor de meeste topaankopen meer dan tien miljoen euro uittrekt, kwam Martínez in 2019 voor een betaalbare som binnen. De Argentijn begon in zijn eerste seizoen als middenvelder, maar kon op die plek niet helemaal overtuigen. Na een korte periode op de bank knokte Martínez zich ijzersterk terug in het elftal, ditmaal als centrumverdediger. Samen met Edson Álvarez vormt hij het Latijnse slot op de deur bij Ajax. Martínez is met zijn scherpe diepteballen bovendien ook een wapen in de opbouw, opnieuw een topaankoop van Overmars dus.

6. Antony (15,7 miljoen euro) - zomer 2020, van São Paulo
Overmars was bereid om financieel heel ver te gaan voor Antony en zal daar geen spijt van hebben. De vleugelspits is met zijn hoogstandjes en dribbels dé attractie van Ajax, die dit seizoen in de Champions League ongetwijfeld de aandacht heeft getrokken van de Europese topclubs. De volgende transferklapper wil Ajax met Antony slaan: de vraagprijs is naar verluidt meer dan zestig miljoen euro.

7. Steven Berghuis (5,5 miljoen euro) - zomer 2021, van Feyenoord
Overmars streefde ernaar zoveel mogelijk Nederlandse topspelers binnen te halen, óók als die afkomstig zijn van de aartsrivaal, zo bleek afgelopen zomer. Berghuis kon dankzij een clausule voor een zachte prijs worden overgenomen van Feyenoord en dat bleek een uitstekende zet. De Oranje-international wist Antony op rechts niet uit het elftal te spelen, maar veranderde van positie en werd als nummer 10 een basisspeler. Daar kan hij meer voetballend vermogen toevoegen aan het elftal dan zijn concurrent Davy Klaassen.

8. Sébastien Haller (22,5 miljoen euro) - winter 2021, van West Ham United
Overmars ging vorig jaar winter zijn boekje te buiten met het aantrekken van Haller, de absolute recordaankoop van de club. Haller deed precies wat er verwacht werd en begon bij zijn debuut tegen PSV al met scoren. De spits steeg daarna in de Champions League boven zichzelf uit met tien goals in zijn eerste zes duels in het toernooi, een ongelofelijke prestatie. Er klinkt ook kritiek: voor een dergelijke transfersom valt het voetballende vermogen van de centrumaanvaller tegen.

9. Davy Klaassen (11,7 miljoen euro) - zomer 2020, van Werder Bremen
Na de goede ervaring met Blind besloot Overmars twee jaar later om ook Klaassen terug te halen. Wellicht weinig creatief, maar zeer zeker effectief: alsof hij nooit weggeweest was ging Klaassen in Amsterdam vanaf de nummer 10-positie verder met het maken van belangrijke (openings)goals. Hij verloor dit seizoen wel zijn plek aan Steven Berghuis, maar is niettemin een goede aankoop gebleken.

10. Edson Álvarez (15 miljoen euro) - zomer 2019, van Club América
Álvarez werd ook in de verdediging geprobeerd, maar verkreeg de status onmisbaar als controlerende middenvelder. De Mexicaan is geen gepolijste technicus, toch is hij een van de eerste die Erik ten Hag op het wedstrijdformulier zet: geen enkele middenvelder in de selectie beschikt over vergelijkbare defensieve wapens.

11. David Neres (17,4 miljoen euro) - winter 2016, van São Paulo
Neres kende in het voor hem totaal onbekende Nederland een zeer moeizaam eerste halve seizoen, waarin hij door sommige analisten zelfs al werd afgeschreven. Neres wist zijn hoge prijskaartje alsnog waar te maken en maakte in 2019 een zeer belangrijke Champions League-treffer tegen Juventus. Overmars koos er jaren geleden voor een Chinees megabod af te slaan en moest in januari uiteindelijk akkoord gaan met een klein verlies op de aankoopprijs, toen Neres verkocht werd aan Shakhtar Donetsk.

12. Quincy Promes (15,7 miljoen euro) - zomer 2019, van Sevilla
Ajax slaagde er in 2019 opnieuw in een Oranje-international uit het buitenland te halen. Aanvankelijk leek dat een fantastische zet van Overmars, want Promes scoorde in zijn eerste seizoen aan de lopende band. Na het vertrek van zijn geliefde aangever Ziyech kreeg de aanvaller het in zijn tweede jaar veel moeilijker. Nadat Promes in december 2020 gearresteerd werd op verdenking van het neersteken van zijn neef, nam Ajax in februari vorig jaar snel weer afscheid.

13. Maximilian Wöber (8,1 miljoen euro) - zomer 2017, van Rapid Wien
Het aantrekken van Wöber werd voor Overmars geen onverdeeld succes. De verdediger kende een aardig eerste seizoen maar viel in het succesjaar 2018/19 buiten de boot, omdat Ten Hag koos voor Blind en De Ligt. Overmars wist niet hoe gauw hij moest toehappen toen Sevilla in de winterstop tien miljoen euro bood, waardoor Ajax zelfs winst heeft gemaakt op Wöber.

14. Mohammed Kudus (9 miljoen euro) - zomer 2020, van FC Nordsjaelland
Bij Ajax twijfelt niemand aan de kwaliteiten van een topfitte Kudus, die in Amsterdam als een komeet van start ging en grote indruk maakte met zijn dribbels op het middenveld. Na een paar maanden gingen het volledig mis, toen de Ghanees bij zijn Champions League-debuut tegen Liverpool een zware knieblessure opliep. Sindsdien blijft Kudus alsmaar kwakkelen met blessures en heeft hij het niveau uit zijn eerste paar duels nooit meer gehaald.

15. Daley Sinkgraven (7 miljoen euro) - winter 2015, van sc Heerenveen
Overmars tastte diep in de buidel om Sinkgraven na anderhalf seizoen op het hoogste niveau op te halen in Heerenveen. De technicus had moeten doorgroeien tot een steunpilaar op het middenveld, maar redde het in die linie niet. Omgeturnd tot linksback bleek Sinkgraven hier en daar een nuttige kracht, die voornamelijk functioneerde als stand-in. In 2019 haalde Overmars nog vijf miljoen euro voor hem op, geen groot verlies dus.

16. Nemanja Gudelj (6 miljoen euro) - zomer 2015, van AZ
Gudelj werd in 2015 binnengehaald als de beste speler van AZ, die Ajax vanaf het middenveld van kracht en doelpunten moest voorzien. Na een vrij goed eerste seizoen onder Frank de Boer ging het met diens opvolger Peter Bosz al snel mis. Gudelj kon zich tot verbijstering van Bosz niet langer motiveren om op de bank te zitten, waarna de middenvelder uit de selectie werd gezet. Zo mislukte de transfer, al hield Overmars de schade beperkt door hem in de winter van 2017 voor vijf miljoen euro te verkopen in China.

17. Mohamed Daramy (12 miljoen euro) - zomer 2021, van FC Kopenhagen
Voor een bedrag van twaalf miljoen euro mag meer verwacht worden dan Daramy tot nu liet zien. De vleugelspits kon in zijn eerste half jaar bar weinig indruk achterlaten en werd ook amper ingezet. Daramy krijgt in Amsterdam de tijd om zich te ontwikkelen, dus het is te vroeg om de Deense dribbelaar af te schrijven.

18. Rasmus Kristensen (5,5 miljoen euro) - januari 2018, van FC Midtjylland
Vijfenhalf miljoen euro is een behoorlijke som voor een rechtsback, zeker als die het niet waar weet te maken. Kristensen had grote moeite om op technisch niveau mee te komen bij Ajax en kon dan ook geen basisplaats afdwingen. Het etiket 'miskoop' volgde, maar wederom werd Ajax er niet hard door geraakt: Overmars verkocht Kristensen in 2019 met slechts een half miljoen euro verlies.

19. Zakaria Labyad (6 miljoen euro) - zomer 2018, van FC Utrecht
Overmars is verantwoordelijk, maar Labyad kwam in 2018 vooral op voorspraak van Ten Hag over van FC Utrecht, waar het tweetal succesvol had samengewerkt. Labyad wist bij Ajax nooit aan te haken en verdween langzaamaan compleet uit beeld. Een transfervrij vertrek is aanstaande en het aantrekken van Labyad kan dus als mislukking worden beschouwd.

20. Mateo Cassierra (5,5 miljoen euro) - zomer 2016, van Deportivo Cali
Ook Cassierra mag met recht een miskoop van Overmars genoemd worden. De Colombiaan wist in Amsterdam nooit de spits te worden die de directeur in 2016 in hem had gezien: 5 goals in 34 officiële duels. Waar Overmars er bij een minder geslaagde aankoop vaak in slaagde een deel terug te verdienen, moest Ajax in 2019 genoegen nemen met een marginale transfersom voor Cassierra.

21. Razvan Marin (12,5 miljoen euro) - zomer 2019 van Standard Luik
Marin kreeg in 2019 een enorm hoog prijskaartje om de nek en had daarvoor de opvolger van Frenkie de Jong moeten worden. Dat bleek niet aan de Roemeen besteed en hij zal de geschiedenisboeken ingaan als duurste miskoop in het tijdperk-Overmars. Marin staat echter niet onderaan de lijst vanwege een staaltje damage control van Overmars: de directeur kreeg Cagliari in 2020 zover om tien miljoen euro over te maken voor Marin.

22. Hassane Bandé (8,25 miljoen euro) - zomer 2018, van KV Mechelen
Bandé is een van de meest teleurstellend uitgepakte aankopen van Overmars, maar dat was ook te wijten aan botte pech. Het noodlot sloeg toe voordat de vleugelspits één wedstrijd voor Ajax had gespeeld: Bandé liep in de voorbereiding een beenbreuk op en had meer dan een jaar nodig om te revalideren. Hij kwam niet meer op het gewenste niveau en debuteerde nooit in Ajax 1. Momenteel is hij verhuurd aan het Kroatische NK Istra.

23. Kik Pierie (5 miljoen euro) - zomer 2019, van sc Heerenveen
Voor een miljoenensom gekocht worden en vervolgens geen minuut spelen voor je nieuwe club, het overkwam ook Pierie. Anders dan bij Bandé lag daar geen zware blessure aan ten grondslag: Ten Hag vond de centrumverdediger simpelweg niet goed genoeg. Pierie werd in 2020 voor twee jaar verhuurd aan FC Twente en liep daar na een hoopvol begin een zware rugblessure op, die hem al bijna een jaar aan de kant houdt.

24. Lisandro Magallán (9 miljoen euro) - winter 2019, van Boca Juniors
Overmars bewoog drie jaar geleden hemel en aarde om Magallán binnen te hengelen. Na uiterst moeizame onderhandelingen betaalde Ajax uiteindelijk liefst negen miljoen euro, waarmee de Argentijn na Daley Blind de duurste verdediger uit de clubhistorie werd. De deal mag beschouwd worden als een van de grootste mislukkingen van Overmars in Amsterdam, want Magallán voegde niets toe aan Ajax en kwam slechts zeven keer in actie. De mandekker is momenteel al voor de derde keer verhuurd en lijkt weinig meer op te gaan brengen.
80 procent van de aankopen van overmars is mislukt bij ajax

Ajax draait nog steeds op de jeugdopleiding is mijn conclusie.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:47:59 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203612122
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
80 procent van de aankopen van overmars is mislukt bij ajax

Ajax draait nog steeds op de jeugdopleiding is mijn conclusie.
ga solliciteren klaas, je bent al een lul dus een pasfoto voldoet
pi_203612201
quote:
4. Davinson Sánchez (5 miljoen euro) - zomer 2016, van Atlético Nacional
De enige speler in het lijstje die ik een topper vind.

Op alle andere spelers heeft ajax gewoon heel veel geld verloren of gaat het geld op verliezen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 11:53:05 #75
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_203612216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De enige speler in het lijstje die ik een topper vind.

Op alle andere spelers heeft ajax gewoon heel veel geld verloren of gaat het geld op verliezen
Elke speler op dat lijstje zou bij Feijenoord in de basis staan
Ik ben inmiddels overleden
pi_203612228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]
Elke speler op dat lijstje zou bij Feijenoord in de basis staan
Niet zolang toornstra nog bij Feyenoord speelt.....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203612264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
80 procent van de aankopen van overmars is mislukt bij ajax

Ajax draait nog steeds op de jeugdopleiding is mijn conclusie.
Denk dat de helft mislukt is of niet goed genoeg was. Vaak zijn ze dan wel weer redelijk verkocht, soms zelfs met winst. De rest zijn op z'n minst nuttige spelers gebleken.

Daramy niet meegeteld, da's nog te vroeg om die als mislukt te bestempelen.
pi_203612311
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat de helft mislukt is of niet goed genoeg was. Vaak zijn ze dan wel weer redelijk verkocht, soms zelfs met winst. De rest zijn op z'n minst nuttige spelers gebleken.

Daramy niet meegeteld, da's nog te vroeg om die als mislukt te bestempelen.
Dat kan

Ik wil er alleen maar zeggen dat mensen het verhaal Overmars mooier maken dat het is. Ze kennen de feiten niet.

Alles is gebaseerd op 3 verkopen
Sanchez, Frenkie de Jong, mathijhs de Ligt

En de laatste 2 komen uit de eigen opleiding
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:01:29 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203612342
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk dat de helft mislukt is of niet goed genoeg was. Vaak zijn ze dan wel weer redelijk verkocht, soms zelfs met winst. De rest zijn op z'n minst nuttige spelers gebleken.

Daramy niet meegeteld, da's nog te vroeg om die als mislukt te bestempelen.
Je ziet gewoon dat goedkoop duurkoop blijkt met uitzondering van Berghuis en Martinez, zo'n Sanchez, Sinkgraven en Gudelj waren nog een beetje uit de tijd dat Ajax in de koopjesvijver viste, dan moet je ook een beetje geluk hebben.
pi_203612383
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Dat kan

Ik wil er alleen maar zeggen dat mensen het verhaal Overmars mooier maken dat het is. Ze kennen de feiten niet.

Alles is gebaseerd op 3 verkopen
Sanchez, Frenkie de Jong, mathijhs de Ligt

En de laatste 2 komen uit de eigen opleiding
De Jong is gehaald van Willem II, maar goed...

Verder zijn sommige spelers (nog) niet verkocht, maar wel nuttig voor Ajax gebleken, zoals bijvoorbeeld Tadic, Antony, Berghuis...

En aantal spelers die het niet hebben gered, zijn wel nog goed genoeg verkocht.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:10:16 #81
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612501
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:01 schreef Tarado het volgende:

[..]
Je ziet gewoon dat goedkoop duurkoop blijkt met uitzondering van Berghuis en Martinez, zo'n Sanchez, Sinkgraven en Gudelj waren nog een beetje uit de tijd dat Ajax in de koopjesvijver viste, dan moet je ook een beetje geluk hebben.
Nico was ook een koopje.
pi_203612511
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
De Jong is gehaald van Willem II, maar goed...

Verder zijn sommige spelers (nog) niet verkocht, maar wel nuttig voor Ajax gebleken, zoals bijvoorbeeld Tadic, Antony, Berghuis...

En aantal spelers die het niet hebben gered, zijn wel nog goed genoeg verkocht.
Er zijn eigenlijk opvallend weinig spelers goed doorverkocht. Wel veel met ongeveer hetzelfde bedrag.

(En natuurlijk de jeugdspelers die voor absurde prijzen de deur uitgingen.)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:12:34 #83
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612551
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Er zijn eigenlijk opvallend weinig spelers goed doorverkocht. Wel veel met ongeveer hetzelfde bedrag.

(En natuurlijk de jeugdspelers die voor absurde prijzen de deur uitgingen.)
Top 20 transfers onder Overmars:
1. Frenkie de Jong (Barcelona, 2019) 86 miljoen euro *
2. Matthijs de Ligt (Juventus, 2019) 85.5*
3. Davinson Sánchez (Tottenham, 2017) 42
4. Hakim Ziyech (Chelsea, 2020) 40
5. Donny van de Beek (Man.United, 2020) 39
6. Arek Milik (Napoli, 2016) 32
7. Davy Klaassen (Werder Bremen, 2017) 27
8. Sergiño Dest (Barcelona, 2020) 21
9. Kasper Dolberg (Nice, 2019) 20,5
10. Daley Blind (Man.United, 2014) 17,5
11. Justin Kluivert (AS Roma, 2018) 17,25
12. Christian Eriksen (Tottenham, 2013), 14,15
13. Jasper Cillessen (Barcelona, 2016) 13
14. Jan Vertonghen (Tottenham, 2012) 12,5
15. David Neres (Sjachtar, 2022), 12
16. Riechedly Bazoer (Wolfsburg, 2016) 12
17. Maximilian Wöber (Sevilla, 2019) 10,5
18. Razvan Marin (Cagliari, 2021) 10
19. Lassina Traoré (Sjachtar, 2021) 10
20. Jairo Riedewald (Crystal Palace, 2017) 9

Opvallend weinig ja.
pi_203612606
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
7. Davy Klaassen (Werder Bremen, 2017) 27
dit lijstje zitten fouten in...waar heb je die vandaan?

7. Davy Klaassen (Werder Bremen, 2017) 27

Klaassen ging toch naar england via ajax Everton?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203612612
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Top 20 transfers onder Overmars:
1. Frenkie de Jong (Barcelona, 2019) 86 miljoen euro *
2. Matthijs de Ligt (Juventus, 2019) 85.5*
3. Davinson Sánchez (Tottenham, 2017) 42
4. Hakim Ziyech (Chelsea, 2020) 40
5. Donny van de Beek (Man.United, 2020) 39
6. Arek Milik (Napoli, 2016) 32
7. Davy Klaassen (Werder Bremen, 2017) 27
8. Sergiño Dest (Barcelona, 2020) 21
9. Kasper Dolberg (Nice, 2019) 20,5
10. Daley Blind (Man.United, 2014) 17,5
11. Justin Kluivert (AS Roma, 2018) 17,25
12. Christian Eriksen (Tottenham, 2013), 14,15
13. Jasper Cillessen (Barcelona, 2016) 13
14. Jan Vertonghen (Tottenham, 2012) 12,5
15. David Neres (Sjachtar, 2022), 12
16. Riechedly Bazoer (Wolfsburg, 2016) 12
17. Maximilian Wöber (Sevilla, 2019) 10,5
18. Razvan Marin (Cagliari, 2021) 10
19. Lassina Traoré (Sjachtar, 2021) 10
20. Jairo Riedewald (Crystal Palace, 2017) 9

Opvallend weinig ja.
User @PietjePuk2000 wordt hier gruwelijk met de feiten om de oren geslagen.
pi_203612616
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Top 20 transfers onder Overmars:
1. Frenkie de Jong (Barcelona, 2019) 86 miljoen euro *
2. Matthijs de Ligt (Juventus, 2019) 85.5*
3. Davinson Sánchez (Tottenham, 2017) 42
4. Hakim Ziyech (Chelsea, 2020) 40
5. Donny van de Beek (Man.United, 2020) 39
6. Arek Milik (Napoli, 2016) 32
7. Davy Klaassen (Werder Bremen, 2017) 27
8. Sergiño Dest (Barcelona, 2020) 21
9. Kasper Dolberg (Nice, 2019) 20,5
10. Daley Blind (Man.United, 2014) 17,5
11. Justin Kluivert (AS Roma, 2018) 17,25
12. Christian Eriksen (Tottenham, 2013), 14,15
13. Jasper Cillessen (Barcelona, 2016) 13
14. Jan Vertonghen (Tottenham, 2012) 12,5
15. David Neres (Sjachtar, 2022), 12
16. Riechedly Bazoer (Wolfsburg, 2016) 12
17. Maximilian Wöber (Sevilla, 2019) 10,5
18. Razvan Marin (Cagliari, 2021) 10
19. Lassina Traoré (Sjachtar, 2021) 10
20. Jairo Riedewald (Crystal Palace, 2017) 9

Opvallend weinig ja.
Grootste deel zijn jeugdspelers of spelers die voor ongeveer hetzelfde bedrag zijn verkocht. Precies wat ik zei dus.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:16:48 #87
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612627
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Grootste deel zijn jeugdspelers of spelers die voor ongeveer hetzelfde bedrag zijn verkocht. Precies wat ik zei dus.
Ja, niet.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:17:46 #88
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612648
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:15 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dit lijstje zitten fouten in...waar heb je die vandaan?

7. Davy Klaassen (Werder Bremen, 2017) 27

Klaassen ging toch naar england via ajax Everton?
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in, Klaassen ging naar Everton.
Komt van het AD.

https://www.ad.nl/nederla(...)-voor-ajax~a442729c/
pi_203612667
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in, Klaassen ging naar Everton.
Komt van het AD.

https://www.ad.nl/nederla(...)-voor-ajax~a442729c/
JIJ vertrouwt het AD meer dan mij persoontje? KlaasWEETALLES?

Dan krijg je inderdaad dit soort blunders

heel dat lijstje zitten fouten in kan ik je vertellen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:20:21 #90
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612673
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
JIJ vertrouwt het AD meer dan mij persoontje? KlaasWEETALLES?

Dan krijg je inderdaad dit soort blunders

heel dat lijstje zitten fouten in kan ik je vertellen
Ik geef je juist gelijk Klaas, hij ging naar Everton. Wel voor hetzelfde bedrag trouwens, en als je nog een foutje kan vinden krijg je een sticker.
pi_203612713
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:20 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik geef je juist gelijk Klaas, hij ging naar Everton. Wel voor hetzelfde bedrag trouwens, en als je nog een foutje kan vinden krijg je een sticker.
De Ligt heeft 75 miljoen gekost.

Waar kan ik die sticker ophalen?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:23:35 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203612725
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nico was ook een koopje.
Ja ook inderdaad en inkoop/verkoop is ook maar 1 kant van de beoordeling over een TD, dat er jaarlijks een kampioenswaardige selectie staat is natuurlijk ook wel een factor.

Jammer van de dickpic kan ik alleen maar zeggen want z'n opvolger gaat het moeilijk beter doen.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:23:51 #93
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612732
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
De Ligt heeft 75 miljoen gekost.

Waar kan ik die sticker ophalen?
Met bonussen niet.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:24:38 #94
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203612742
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Er zijn eigenlijk opvallend weinig spelers goed doorverkocht. Wel veel met ongeveer hetzelfde bedrag.

(En natuurlijk de jeugdspelers die voor absurde prijzen de deur uitgingen.)
echt man, prima dat je mee wil praten maar doe je huiswerk een beetje
pi_203612821
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:23 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Met bonussen niet.
We hebben het over de vaste verkoopprijzen zonder de variabele opbrengsten

Het is niet te bepalen of ajax ooit die bonussen gehad heeft.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:30:38 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612833
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:30 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
We hebben het over de vaste verkoopprijzen zonder de variabele opbrengsten

Het is niet te bepalen of ajax ooit die bonussen gehad heeft.
Het staat er in het artikel gewoon bij.

Jawel.
pi_203612858
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het staat er in het artikel gewoon bij.

Jawel.
Ja journalist die grote fout maakt met de transfer van Klaasen die heeft ook onderzoek gedaan naar de bonussen w/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:32:24 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612869
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:31 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja journalist die grote fout maakt met de transfer van Klaasen die heeft ook onderzoek gedaan naar de bonussen w/
Het komt van transfermarkt.
pi_203612885
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het komt van transfermarkt.
Die zijn uiteraard slechter geïnformeerd dan klaasweetniks.
pi_203612939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het komt van transfermarkt.
ik had mijn info ook van transfermarkt

die weten ook niet of de ligt aan alle eisen voor de bonussen voldaan heeft en of de bonussen zijn betaald want dat wordt nooit naar buiten gebracht.

We moeten de bank boekingen na gaan kijken??? jij of ik
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:35:45 #101
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203612944
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:35 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ik had mijn info ook van transfermarkt

die weten ook niet of de ligt aan alle eisen voor de bonussen voldaan heeft en of de bonussen zijn betaald.
Oké Klaas.
pi_203614024
Populair was hij vroeger zeker.

Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:23:33 #103
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203616907
twitter
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:28:16 #104
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_203616966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik vind dit maar een mager artikel, waarbij ik bijna moest overgeven van de eerste alinea.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_203616985
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik vind dit maar een mager artikel, waarbij ik bijna moest overgeven van de eerste alinea.
Dickpic in de eerste alinea?
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:29:49 #106
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203616990
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ik vind dit maar een mager artikel, waarbij ik bijna moest overgeven van de eerste alinea.
Ach, een klein inkijkje. Deze reeks op NRC is volgens mij altijd vrij summier;

In deze rubriek werpen negen redacteuren tot september bij toerbeurt een kritische blik op onze journalistiek. Zij behandelen vragen van lezers en ontmoeten mensen in de samenleving die met NRC-journalistiek te maken hebben. Per 1 september treedt Arjen Fortuin aan als nieuwe Ombudsman.

Vragen kunt u richten aan ombudsman@nrc.nl.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:29:58 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203616994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
oftewel gemiste kans, dat is dan wel het verschil tussen NRC en de T, zit net wat meer beschaving
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:31:01 #108
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_203617015
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dickpic in de eerste alinea?
Vooral dit zinnetje:

quote:
Er waren nog veel vragen toen, maar die zouden beantwoord worden. Door NRC.
Terwijl alle andere pulp krantjes ze voor waren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ach, een klein inkijkje. Deze reeks op NRC is volgens mij altijd vrij summier;

In deze rubriek werpen negen redacteuren tot september bij toerbeurt een kritische blik op onze journalistiek. Zij behandelen vragen van lezers en ontmoeten mensen in de samenleving die met NRC-journalistiek te maken hebben. Per 1 september treedt Arjen Fortuin aan als nieuwe Ombudsman.

Vragen kunt u richten aan ombudsman@nrc.nl.

Ah oke, op die manier.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_203617130
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat een triest stuk :') . Jullie waren te sloom NRC, jammer joh :W
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203617193
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Te laat. Storm is nu al aan het overwaaien. Driessen doet nog wat pogingen Sar weg te krijgen.

Die blijft lekker zitten, over een paar weken zijn we dit alweer vergeten.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 16:58:13 #111
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203617355
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Te laat. Storm is nu al aan het overwaaien. Driessen doet nog wat pogingen Sar weg te krijgen.

Die blijft lekker zitten, over een paar weken zijn we dit alweer vergeten.
En terecht natuurlijk
pi_203617375
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 16:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
En terecht natuurlijk
100 procent terecht inderdaad.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203617968
quote:
IEén vrouw kreeg een bericht van een speler die voorstelde om met z’n tweeën een hokje op te zoeken. Dezelfde vrouw zegt: „Je moet als vrouw bij Ajax een dubbele huidlaag hebben. Als je dat niet hebt, wordt het spannend.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-dwingender-a4084706

Wie is deze speler?

Waarom komt dat niet naar buiten?
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 18:47:13 #114
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203618558
twitter

Kudus en Daramy weer minuten maken.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:12:17 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203618834
Mijn god. Wat een waardeloze reactie van Ajax richting de vrouwen...
pi_203619024
Over de vrouwen die anoniem met de pers spraken, gaat het óók tijdens de circa 35 minuten durende bijeenkomst. Brinkhuis zegt dat hij het jammer vindt dat (ex-)medewerksters zonder toestemming van de media-afdeling naar buiten traden. Hij prijst de vrouwen die zich daartoe niet lieten verleiden. Sommige meldsters werken niet meer bij de club, zegt hij, anderen wel.

Crisis of niet, houdt Van der Sar het personeel voor: Ajax moet deze woensdagavond wel weer gewoon een wedstrijd spelen, in de KNVB-beker tegen Vitesse. Voetbal gaat altijd door, zegt hij, voetbal is leidend.


:D :')
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:40:21 #117
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203619184
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Over de vrouwen die anoniem met de pers spraken, gaat het óók tijdens de circa 35 minuten durende bijeenkomst. Brinkhuis zegt dat hij het jammer vindt dat (ex-)medewerksters zonder toestemming van de media-afdeling naar buiten traden. Hij prijst de vrouwen die zich daartoe niet lieten verleiden. Sommige meldsters werken niet meer bij de club, zegt hij, anderen wel.

Crisis of niet, houdt Van der Sar het personeel voor: Ajax moet deze woensdagavond wel weer gewoon een wedstrijd spelen, in de KNVB-beker tegen Vitesse. Voetbal gaat altijd door, zegt hij, voetbal is leidend.


:D :')
Aan de reactie van deze 2 'heren' kan je gerust afleiden dat het gewoon mag doorgaan als ze zelf maar buiten schot blijven.
RED ONS HENNIEGOD
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:08:20 #118
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203619731
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Over de vrouwen die anoniem met de pers spraken, gaat het óók tijdens de circa 35 minuten durende bijeenkomst. Brinkhuis zegt dat hij het jammer vindt dat (ex-)medewerksters zonder toestemming van de media-afdeling naar buiten traden. Hij prijst de vrouwen die zich daartoe niet lieten verleiden. Sommige meldsters werken niet meer bij de club, zegt hij, anderen wel.

Crisis of niet, houdt Van der Sar het personeel voor: Ajax moet deze woensdagavond wel weer gewoon een wedstrijd spelen, in de KNVB-beker tegen Vitesse. Voetbal gaat altijd door, zegt hij, voetbal is leidend.


:D :')
Wauw 8)7
pi_203619986
quote:
(ex-)medewerksters zonder toestemming van de media-afdeling
stelletje gestoorden 8)7 :R
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  vrijdag 11 februari 2022 @ 20:46:52 #120
21467 franske19
Hit the deck!
pi_203620279
Is dat gejank nog steeds bezig. Overmars heeft wat ranzige appjes gestuurd dat is alles. Get over it.
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Aan de reactie van deze 2 'heren' kan je gerust afleiden dat het gewoon mag doorgaan als ze zelf maar buiten schot blijven.
Nee. Bedrijven willen gewoon niet dat je op je eigen houtje met de pers praat.

[ Bericht 75% gewijzigd door franske19 op 11-02-2022 20:55:12 ]
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  vrijdag 11 februari 2022 @ 21:08:07 #121
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203620536
Ik begrijp het wereldschokkende aan deze woorden ook niet.
  vrijdag 11 februari 2022 @ 21:12:52 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203620602
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:30 schreef bbuddybb het volgende:
Over de vrouwen die anoniem met de pers spraken, gaat het óók tijdens de circa 35 minuten durende bijeenkomst. Brinkhuis zegt dat hij het jammer vindt dat (ex-)medewerksters zonder toestemming van de media-afdeling naar buiten traden. Hij prijst de vrouwen die zich daartoe niet lieten verleiden. Sommige meldsters werken niet meer bij de club, zegt hij, anderen wel.

Crisis of niet, houdt Van der Sar het personeel voor: Ajax moet deze woensdagavond wel weer gewoon een wedstrijd spelen, in de KNVB-beker tegen Vitesse. Voetbal gaat altijd door, zegt hij, voetbal is leidend.


:D :')
Flappie mag ook wel eens in de media verschijnen in plaats van de trainer de klappen laten vangen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 11 februari 2022 @ 21:14:42 #123
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203620625
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef franske19 het volgende:
Is dat gejank nog steeds bezig. Overmars heeft wat ranzige appjes gestuurd dat is alles. Get over it.
[..]
Nee. Bedrijven willen gewoon niet dat je op je eigen houtje met de pers praat.
Ajaxshowtimegenot
RED ONS HENNIEGOD
pi_203621202
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Flappie mag ook wel eens in de media verschijnen in plaats van de trainer de klappen laten vangen.

Van der Sar kappen met deze shit

Zei die laatst toch ook....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203621302
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mijn god. Wat een waardeloze reactie van Ajax richting de vrouwen...
Nounou, heftig hoor.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 11 februari 2022 @ 21:59:12 #126
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203621344
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begrijp het wereldschokkende aan deze woorden ook niet.
Nou ja, de vrouwen hebben het volgens de berichten wel eerst intern aangekaart maar daar wordt er dan niets mee gedaan. Dan moet je achteraf ook niet boos zijn dat ze naar media zijn gestapt (al zijn ze in dit geval benaderd geloof ik).
pi_203621414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nou ja, de vrouwen hebben het volgens de berichten wel eerst intern aangekaart maar daar wordt er dan niets mee gedaan. Dan moet je achteraf ook niet boos zijn dat ze naar media zijn gestapt (al zijn ze in dit geval benaderd geloof ik).
Bijna ieder bedrijf klein of groot heeft een huis regel boekje en die krijg je op het moment dat je werknemer wordt,.

In ieder boekje staat er regels wat betreft gedrag richting collega's.

Marc Overmars heeft dat boekje blijkbaar nooit gehad......waarschijnlijk kan die ook niet lezen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203621725
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Bijna ieder bedrijf klein of groot heeft een huis regel boekje en die krijg je op het moment dat je werknemer wordt,.

In ieder boekje staat er regels wat betreft gedrag richting collega's.

Marc Overmars heeft dat boekje blijkbaar nooit gehad......waarschijnlijk kan die ook niet lezen.
Ik denk dat Marc Overmars wel kan lezen hoor, ik heb hem wel eens met contracten gezien, dat was niet gespeeld.
-nee-
pi_203622397
Ik had niet verwacht dat er dit jaar een club nog treuriger zal handelen dan Heracles, maar gefeliciteerd jullie bestuur bestaat uit nog grotere debielen en een nog walgelijkere cultuur. Die Van de Sar, man man man. Lekker Erik voor de bus gooien.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_203622781
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik had niet verwacht dat er dit jaar een club nog treuriger zal handelen dan Heracles, maar gefeliciteerd jullie bestuur bestaat uit nog grotere debielen en een nog walgelijkere cultuur. Die Van de Sar, man man man. Lekker Erik voor de bus gooien.
Wat fijn toch dat er fora als deze bestaan dat simpele zielen als jij vrijblijvend hun hart kunnen luchten.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203623911
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 23:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik had niet verwacht dat er dit jaar een club nog treuriger zal handelen dan Heracles, maar gefeliciteerd jullie bestuur bestaat uit nog grotere debielen en een nog walgelijkere cultuur. Die Van de Sar, man man man. Lekker Erik voor de bus gooien.
Ga je nou serieus een klein kind doodrijden met je dronken kop vergelijken met een dickpick :')

Wat is Nederland toch een land van mietjes geworden, helemaal van slag door een paar foto's. Marc is weggestuurd volkomen terecht, maar laten we er ook weer niet meer van maken dan het is.
No bitch to me
  zaterdag 12 februari 2022 @ 08:40:21 #132
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203624034
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 08:19 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ga je nou serieus een klein kind doodrijden met je dronken kop vergelijken met een dickpick :')

Wat is Nederland toch een land van mietjes geworden, helemaal van slag door een paar foto's. Marc is weggestuurd volkomen terecht, maar laten we er ook weer niet meer van maken dan het is.
Laat gaan joh, veel dommer dan LordVoldermort vind je ze niet.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 08:41:30 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203624044
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nou ja, de vrouwen hebben het volgens de berichten wel eerst intern aangekaart maar daar wordt er dan niets mee gedaan. Dan moet je achteraf ook niet boos zijn dat ze naar media zijn gestapt (al zijn ze in dit geval benaderd geloof ik).
De boosheid heb ik in het artikel gemist geloof ik.
pi_203624150
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 08:19 schreef TornadoDK het volgende:

[..]
Ga je nou serieus een klein kind doodrijden met je dronken kop vergelijken met een dickpick :')

Wat is Nederland toch een land van mietjes geworden, helemaal van slag door een paar foto's. Marc is weggestuurd volkomen terecht, maar laten we er ook weer niet meer van maken dan het is.
Dit wordt al 5 dagen totaal opgeblazen joh. Talkshows vol met schijnheilige types die het allemaal zo erg vinden, fans die zich niet meer willen identificeren met de club Ajax omdat ze zich zo schamen.

Het zal allemaal wel.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203624164
Het aantal schijnheiligen in de wereld is afgelopen jaren exponentieel gegroeid ja, gatverdamme
  zaterdag 12 februari 2022 @ 09:39:15 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203624849
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 08:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
fans die zich niet meer willen identificeren met de club Ajax omdat ze zich zo schamen.

:D serieus? dat heb ik nog niet gezien
pi_203624869
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:39 schreef Tarado het volgende:

[..]
:D serieus? dat heb ik nog niet gezien
Pak Schaal-podcast gemist? Arco schaamde zich KAPOT!
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 12 februari 2022 @ 09:45:18 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203624963
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Pak Schaal-podcast gemist? Arco schaamde zich KAPOT!
Dat is wat anders dan jij zegt. (ik heb de podcast geluisterd)
  zaterdag 12 februari 2022 @ 09:49:16 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203625072
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is wat anders dan jij zegt. (ik heb de podcast geluisterd)
Tja @PietjePuk2000 , ik had het kunnen weten maar Arco is wel een huilbaby
pi_203625077
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is wat anders dan jij zegt. (ik heb de podcast geluisterd)
Vertel.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 12 februari 2022 @ 09:51:54 #141
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203625147
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vertel.
Dat heb ik net gedaan. Hij schaamde zich maar heeft niet gezegd dat hij zich niet wil identificeren met Ajax. Gaat ook een beetje lastig met een podcast Hij hoopte verder dat er niet meer dirt kwam want hij wil zijn dochter graag Ajax-fan maken.
pi_203625228
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:51 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat heb ik net gedaan. Hij schaamde zich maar heeft niet gezegd dat hij zich niet wil identificeren met Ajax. Gaat ook een beetje lastig met een podcast Hij hoopte verder dat er niet meer dirt kwam want hij wil zijn dochter graag Ajax-fan maken.
Ja in die woorden kan ik mij wel vinden ja. (Zoals jij het nu zegt.)

Ik vond het persoonlijk allemaal wat overdreven. Freek Jansen zat wat meer aan de kant van "vervelend maar niet overdrijven".
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203625240
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Tja @:PietjePuk2000 , ik had het kunnen weten maar Arco is wel een huilbaby
Zie onze comments hierboven. Het was op z'n minst overdreven sentimenteel gedoe.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 12 februari 2022 @ 10:07:37 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203625488
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zie onze comments hierboven. Het was op z'n minst overdreven sentimenteel gedoe.
zo is die gast nu eenmaal, het is dat Freek erbij is anders zou ik het nooit luisteren
pi_203625541
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 08:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dit wordt al 5 dagen totaal opgeblazen joh. Talkshows vol met schijnheilige types die het allemaal zo erg vinden, fans die zich niet meer willen identificeren met de club Ajax omdat ze zich zo schamen.

Het zal allemaal wel.
Wat ben jij een dramaqueen. :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zie onze comments hierboven. Het was op z'n minst overdreven sentimenteel gedoe.
:') het is vooral overdreven gedoe van jezelf.
pi_203625555
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
zo is die gast nu eenmaal, het is dat Freek erbij is anders zou ik het nooit luisteren
Ergens wel mooi dat iemand zelfs mét kinderen nog steeds zo totaal fanatiek voor een club kan zijn. Die gast is ook altijd zo fatalistisch.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203626040
Hoe is het mogelijk dat een voorzitter van een club nog niet naar buiten is getreden als je rechnische directeur moet vertrekken voor een groot probleem binnen Ajax.

Hij denkt dat het probleemje vanzelf wel gaat overwaaien. Ik zorg er persoonlijk voor dat dit niet gaat overwaaien.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 12 februari 2022 @ 10:38:39 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203626198
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een voorzitter van een club nog niet naar buiten is getreden als je rechnische directeur moet vertrekken voor een groot probleem binnen Ajax.

Hij denkt dat het probleemje vanzelf wel gaat overwaaien. Ik zorg er persoonlijk voor dat dit niet gaat overwaaien.
ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt Klaas, voorzitter?
pi_203626235
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt Klaas, voorzitter?
voorzitter directeur .....je kan er een leuke naampje aan geven...het blijft hetzelfde.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 12 februari 2022 @ 10:41:09 #150
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203626242
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:40 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
voorzitter directeur .....je kan er een leuke naampje aan geven...het blijft hetzelfde.
nee
pi_203626249
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:41 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee
jAWEL
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203626253
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:30 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe is het mogelijk dat een voorzitter van een club nog niet naar buiten is getreden als je rechnische directeur moet vertrekken voor een groot probleem binnen Ajax.

Hij denkt dat het probleemje vanzelf wel gaat overwaaien. Ik zorg er persoonlijk voor dat dit niet gaat overwaaien.
Succes ermee Klaas.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203626286
ik snap het natuurlijk wel

Hij krijgt straks die ene vraag: wist jij hiervan?

En dan moet hij gaan liegen en daar is hij niet zo goed in.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203626324
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:43 schreef klaasweetalles het volgende:
ik snap het natuurlijk wel

Hij krijgt straks die ene vraag: wist jij hiervan?

En dan moet hij gaan liegen en daar is hij niet zo goed in.
Hoe zou ik het moeten weten als mijn collega z'n penis opstuurt naar de secretaresse? Gaat hij het mij laten zien op Whatsapp? 'Kijk maat, hier stuur ik mijn penis naar Bep, leuk hè?' :')
gr gr
pi_203626590
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:46 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Hoe zou ik het moeten weten als mijn collega z'n penis opstuurt naar de secretaresse? Gaat hij het mij laten zien op Whatsapp? 'Kijk maat, hier stuur ik mijn penis naar Bep, leuk hè?' :')
Dan moet hij dat even verklaren. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk

Maar omdat hij tot nu toe niet naar voren wil treden in een persconferentie of iets dergelijks komt het bij mij en iedereen op neer dat meneertje directeurtje iets te verbergen heeft.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203626714
Ik hoop dat Ajax failliet gaat.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_203626813
Elshoff en Stentler. :') Daar heb je er ook 2.

'Er zijn veel vragen en Van der Sar is onzichtbaar, onbegrijpelijk' - https://nos.nl/l/2416903
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:30:26 #158
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203626919
Nouja het is toch ook wel gewoon opvallend dat in zo’n kwestie de algemeen directeur verstoppertje aan het spelen is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:36:26 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203626987
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
Nouja het is toch ook wel gewoon opvallend dat in zo’n kwestie de algemeen directeur verstoppertje aan het spelen is.
is niet zo heel handig inderdaad, hij heeft 1 verklaring afgegeven maar zoiets vereist gewoon een persconferentie
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:38:43 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203627011
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
is niet zo heel handig inderdaad, hij heeft 1 verklaring afgegeven maar zoiets vereist gewoon een persconferentie
Ja of was voor dat interview met Ten Hag bij dat bekerpotje even voor de camera’s verschenen van ESPN.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:26:14 #161
80382 manny
30 is best veel
pi_203627556
Die tekst en uitleg komt er heus wel, alleen dan op eigen voorwaarden. Zie John de Mol die denkt wel even bij BOOS te gaan zitten en direct antwoord te geven aan de journalist. Op het moment zelf denk je nog: das dapper en die laat als CEO wel wat zien en toont leiderschap. Een kwartier later explodeert het in zijn gezicht en struikelt heel nederland, incl zijn eigen bedrijf over dat interview en heeft hij meer schade gedaan dan iets opgelost.

Onder aan de streep hebben we een nieuwe TD (en een gedegen intern onderzoek) nodig. Dat lijkt me waar Edwin aan moet werken.

Kalm aan mensen. We spelen morgen tegen Twente en dat allerlei lieden die niet het beste met Ajax voor hebben lopen te stoken en proberen meer onrust te creëren dat is erg schattig inderdaad.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_203627642
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Die tekst en uitleg komt er heus wel, alleen dan op eigen voorwaarden. Zie John de Mol die denkt wel even bij BOOS te gaan zitten en direct antwoord te geven aan de journalist. Op het moment zelf denk je nog: das dapper en die laat als CEO wel wat zien en toont leiderschap. Een kwartier later explodeert het in zijn gezicht en struikelt heel nederland, incl zijn eigen bedrijf over dat interview en heeft hij meer schade gedaan dan iets opgelost.

Onder aan de streep hebben we een nieuwe TD (en een gedegen intern onderzoek) nodig. Dat lijkt me waar Edwin aan moet werken.

Kalm aan mensen. We spelen morgen tegen Twente en dat allerlei lieden die niet het beste met Ajax voor hebben lopen te stoken en proberen meer onrust te creëren dat is erg schattig inderdaad.
Als je gewoon 2 weken je bek houdt dan waait dit ook gewoon over en kunnen we allemaal weer verontwaardigd doen over een andere BN-er.

Vind het juist prima zo, je merkt nu al dat veel mensen het wel weer genoeg vinden.

En inderdaad moet nu gewoon de volle focus op een nieuwe TD en het sportieve aspect.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:36:50 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_203627688
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Die tekst en uitleg komt er heus wel, alleen dan op eigen voorwaarden. Zie John de Mol die denkt wel even bij BOOS te gaan zitten en direct antwoord te geven aan de journalist. Op het moment zelf denk je nog: das dapper en die laat als CEO wel wat zien en toont leiderschap. Een kwartier later explodeert het in zijn gezicht en struikelt heel nederland, incl zijn eigen bedrijf over dat interview en heeft hij meer schade gedaan dan iets opgelost.

Onder aan de streep hebben we een nieuwe TD (en een gedegen intern onderzoek) nodig. Dat lijkt me waar Edwin aan moet werken.

Kalm aan mensen. We spelen morgen tegen Twente en dat allerlei lieden die niet het beste met Ajax voor hebben lopen te stoken en proberen meer onrust te creëren dat is erg schattig inderdaad.
Even los van dit verhaal vind ik het sowieso een vrij zorgelijke ontwikkeling dat veel clubs vrijwel alleen nog maar communiceren met de buitenwereld via het eigen kanaaltje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:01:47 #164
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203627985
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:36 schreef Caland het volgende:

[..]
Even los van dit verhaal vind ik het sowieso een vrij zorgelijke ontwikkeling dat veel clubs vrijwel alleen nog maar communiceren met de buitenwereld via het eigen kanaaltje.
Komt omdat alles tegenwoordig een klik moet verdienen dus krijg je sensatie over de gekste dingen en dus als tegenreactie de krampachtige houding van clubs en media managers om overal controle over te houden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203628132
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
Nouja het is toch ook wel gewoon opvallend dat in zo’n kwestie de algemeen directeur verstoppertje aan het spelen is.
Die is zijn overdrachtsdocument vast aan het typen en met twee vingers gaat dat niet zo snel.
pi_203628587
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Die tekst en uitleg komt er heus wel, alleen dan op eigen voorwaarden. Zie John de Mol die denkt wel even bij BOOS te gaan zitten en direct antwoord te geven aan de journalist. Op het moment zelf denk je nog: das dapper en die laat als CEO wel wat zien en toont leiderschap. Een kwartier later explodeert het in zijn gezicht en struikelt heel nederland, incl zijn eigen bedrijf over dat interview en heeft hij meer schade gedaan dan iets opgelost.

Onder aan de streep hebben we een nieuwe TD (en een gedegen intern onderzoek) nodig. Dat lijkt me waar Edwin aan moet werken.

Kalm aan mensen. We spelen morgen tegen Twente en dat allerlei lieden die niet het beste met Ajax voor hebben lopen te stoken en proberen meer onrust te creëren dat is erg schattig inderdaad.
Ik snap je punt.

Het bericht kwam zondagavond naar buiten--dan snap ik het best dat je de volgende ochtend niet meteen voor de microfoons staat om tekst en uitleg te geven. Je wil toch eerst intern de dingen bespreken en uitzoeken.

Maar vervolgens moet je wel even een kerel zijn en de pers te woord staan.

Nu moet Ten Hag dat wederom doen terwijl dat toch ook vooral de taak is van de directeur. Want hoe heeft dit jarenlang kunnen gebeuren onder zijn toeziend oog terwijl het dan ook nog eens ging om iemand waarmee hij heel erg close is?

Maar goed, ik heb Van der Sar altijd een beetje een sulletje gevonden en het feit dat ie de directeur is, komt volgens mij ook alleen omdat Cruijff dat destijds wilde (Edje heeft een papiertje behaald aan zijn university), dus deze gang van zaken verbaast me ook niet helemaal.
pi_203628616
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Die tekst en uitleg komt er heus wel, alleen dan op eigen voorwaarden. Zie John de Mol die denkt wel even bij BOOS te gaan zitten en direct antwoord te geven aan de journalist. Op het moment zelf denk je nog: das dapper en die laat als CEO wel wat zien en toont leiderschap. Een kwartier later explodeert het in zijn gezicht en struikelt heel nederland, incl zijn eigen bedrijf over dat interview en heeft hij meer schade gedaan dan iets opgelost.

Onder aan de streep hebben we een nieuwe TD (en een gedegen intern onderzoek) nodig. Dat lijkt me waar Edwin aan moet werken.

Kalm aan mensen. We spelen morgen tegen Twente en dat allerlei lieden die niet het beste met Ajax voor hebben lopen te stoken en proberen meer onrust te creëren dat is erg schattig inderdaad.
Hahahaha
  zaterdag 12 februari 2022 @ 15:16:48 #168
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203629442
quote:
19s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef manny het volgende:
Die tekst en uitleg komt er heus wel, alleen dan op eigen voorwaarden. Zie John de Mol die denkt wel even bij BOOS te gaan zitten en direct antwoord te geven aan de journalist. Op het moment zelf denk je nog: das dapper en die laat als CEO wel wat zien en toont leiderschap. Een kwartier later explodeert het in zijn gezicht en struikelt heel nederland, incl zijn eigen bedrijf over dat interview en heeft hij meer schade gedaan dan iets opgelost.

Onder aan de streep hebben we een nieuwe TD (en een gedegen intern onderzoek) nodig. Dat lijkt me waar Edwin aan moet werken.

Kalm aan mensen. We spelen morgen tegen Twente en dat allerlei lieden die niet het beste met Ajax voor hebben lopen te stoken en proberen meer onrust te creëren dat is erg schattig inderdaad.
Timing is wel belangrijk dat ben ik met je eens maar dit verdient ook weer niet de schoonheidsprijs, zoveel is er ook niet meer aan de hand en door te zwijgen maak je het ook weer groter.
Het enige wat hij op een persconferentie hoeft te zeggen is; ich habe es nicht gewusst, dit zal niet meer gebeuren want we hebben de volgende maatregelen genomen, we zijn druk bezig met de opvolging van Overmars.
pi_203629536
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Timing is wel belangrijk dat ben ik met je eens maar dit verdient ook weer niet de schoonheidsprijs, zoveel is er ook niet meer aan de hand en door te zwijgen maak je het ook weer groter.
Het enige wat hij op een persconferentie hoeft te zeggen is; ich habe es nicht gewusst, dit zal niet meer gebeuren want we hebben de volgende maatregelen genomen, we zijn druk bezig met de opvolging van Overmars.
Hebben ze geen spindoctor(s) op stand-by voor dit soort zaken?

lijkt mee een klein onderdeel van een begroting met tientallen miljoenensalarissen

de mol kwam ook na het zien direct in beeld om in ieder geval een beetje te sturen, ajax lijkt het over te laten aan de kranten en andere media

vind ik een erg rare 'tactiek'
pi_203629872
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

vind ik een erg rare 'tactiek'
Sinds wanneer hebben ze bij ajax tactiek...het is gewoon 4-3-3
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203630101
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 15:36 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Sinds wanneer hebben ze bij ajax tactiek...het is gewoon 4-3-3
in balbezit vaak 343
  zaterdag 12 februari 2022 @ 16:05:28 #172
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203630269
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:30 schreef Caland het volgende:
Nouja het is toch ook wel gewoon opvallend dat in zo’n kwestie de algemeen directeur verstoppertje aan het spelen is.
Gewoon een slechte directeur dus.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_203630381
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 16:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Gewoon een slechte directeur dus.
Hij komt alleen maar in beeld als er mooi weer verhalen te vertellen zijn....speler van 5 miljoen verkocht voor 100 triljard...ja dan komt meneertje graag in beeld...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 12 februari 2022 @ 17:01:50 #174
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203630862
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Hebben ze geen spindoctor(s) op stand-by voor dit soort zaken?

lijkt mee een klein onderdeel van een begroting met tientallen miljoenensalarissen

de mol kwam ook na het zien direct in beeld om in ieder geval een beetje te sturen, ajax lijkt het over te laten aan de kranten en andere media

vind ik een erg rare 'tactiek'
Ja en wat kwam de Mol daar goed uit zeg. Laten we het niet groter maken dan het is gaat vanzelf wel over.
pi_203630944
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ja en wat kwam de Mol daar goed uit zeg. Laten we het niet groter maken dan het is gaat vanzelf wel over.
:?
Wat heeft het hem dan gekost?
  zaterdag 12 februari 2022 @ 17:28:31 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203631159
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 15:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Hebben ze geen spindoctor(s) op stand-by voor dit soort zaken?

lijkt mee een klein onderdeel van een begroting met tientallen miljoenensalarissen

de mol kwam ook na het zien direct in beeld om in ieder geval een beetje te sturen, ajax lijkt het over te laten aan de kranten en andere media

vind ik een erg rare 'tactiek'
De Mol zette zichzelf meteen voor lul dus dat is ook weer niet de juiste tactiek lijkt me, ik weet niet of ze op meer details wachten maar dan kan je dat ook mededelen.
pi_203631574
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hij komt alleen maar in beeld als er mooi weer verhalen te vertellen zijn....speler van 5 miljoen verkocht voor 100 triljard...ja dan komt meneertje graag in beeld...
Is wat gechargeerd maar klopt wel een beetje.
Vd Sar is ook meer een uithangbord van Ajax dan dat ie verder daadwerkelijk iets toevoegt.
Als hij vertrekt (wanneer dan ook) dan is dat veel eenvoudiger op te vangen dan het vertrek van Overmars.
Al moeten we het ook weer niet overdrijven, Overmars had een flink budget en de spelers zijn door de scouting en Ten Hag aangedragen.
Als er goed blijft worden gescout dan kan de opvolger van Overmars dat soort spelers ook wel binnen hengelen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203631643
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:28 schreef Tarado het volgende:

[..]
De Mol zette zichzelf meteen voor lul dus dat is ook weer niet de juiste tactiek lijkt me, ik weet niet of ze op meer details wachten maar dan kan je dat ook mededelen.
Hij heeft liever dat het even over hem gaat dan over dat schandaal. Het is niet zo dat hij nu ineens meer verloren heeft door daar direct te gaan zitten. De beste man is een meester van de reality tv. Zit nog steeds op zijn troon, ook.

Een beetje net als een voetbalcoach die rare dingen doet om de aandacht af te leiden van zijn ploeg. :+
  zaterdag 12 februari 2022 @ 18:16:12 #179
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203631730
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:09 schreef aTypisch het volgende:

[..]
:?
Wat heeft het hem dan gekost?
Die stond finaal voor lul. Wat zou vd Sar dit moeten kosten dan? Want het meeste is gewoon alweer over gewaaid.
pi_203631795
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 17:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ja en wat kwam de Mol daar goed uit zeg. Laten we het niet groter maken dan het is gaat vanzelf wel over.
Ja het gaat altijd wel over

Maar ajax is wel wereldnieuws en niet in positieve zin

Dit is grote imago schade en de populariteit van ajax was al buiten de stadsgrenzen van amsterdam niet al te groot en zal er niet beter op zijn geworden...

De media is voornamelijk altijd al ajax en die proberen dit ook snel onder het tapijt te vegen....maar dit zal nog wel een tijdje door gaan zolang van de sar niet zijn bek opendoet
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 12 februari 2022 @ 18:57:35 #181
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203632236
twitter

Gravenberch is er weer bij. Al zal het morgen wel weer Tia, Deef en Steef worden.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 19:00:51 #182
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203632270
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 18:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ja het gaat altijd wel over

Maar ajax is wel wereldnieuws en niet in positieve zin

Dit is grote imago schade en de populariteit van ajax was al buiten de stadsgrenzen van amsterdam niet al te groot en zal er niet beter op zijn geworden...

De media is voornamelijk altijd al ajax en die proberen dit ook snel onder het tapijt te vegen....maar dit zal nog wel een tijdje door gaan zolang van de sar niet zijn bek opendoet
Ja en straks winnen we weer van Benfica en heeft niemand het er over.

-kappen met persoonlijk gebash-

[ Bericht 6% gewijzigd door onlogisch op 13-02-2022 11:16:08 ]
pi_203632731
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ja en straks winnen we weer van Benfica en heeft niemand het er over.


-dat geldt ook voor jou-

[ Bericht 22% gewijzigd door onlogisch op 13-02-2022 11:16:28 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203633299
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 15:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
zoveel is er ook niet meer aan de hand en door te zwijgen maak je het ook weer groter.
Het enige wat hij op een persconferentie hoeft te zeggen is; ich habe es nicht gewusst, dit zal niet meer gebeuren want we hebben de volgende maatregelen genomen, we zijn druk bezig met de opvolging van Overmars.
_O_ Mooie relativerende woorden, niet verwacht. Heb het idee dat Overmars nog weleens helemaal gerehabiliteerd kan gaan worden, hoorde vandaag ook journalisten die inmiddels moe werden van het gezeur en geklaag in de talkshows dat het allemaal zo vreselijk is wat er gebeurd is.

Hoop zelf wel dat hij ooit weer een kans krijgt.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203633645
Zal de gemiddelde Ajax-fan weinig boeien maar toch grappig dat Ajax nog steeds in dit rijtje staat.

twitter
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 13 februari 2022 @ 07:33:43 #186
80382 manny
30 is best veel
pi_203640597
Matchday. Op naar glorie!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_203641665
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 20:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zal de gemiddelde Ajax-fan weinig boeien maar toch grappig dat Ajax nog steeds in dit rijtje staat.

[ twitter ]
De wereldbeker is een Europese prijs :?
  zondag 13 februari 2022 @ 10:23:59 #188
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203641731
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:20 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
De wereldbeker is een Europese prijs :?
inmiddels wel :) , wanneer is de laatste keer dat er een zuid amerikaanse ploeg heeft gewonnen?
  zondag 13 februari 2022 @ 10:24:22 #189
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203641736
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:20 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
De wereldbeker is een Europese prijs :?
Het is een mogelijk te winnen prijs voor een Europese ploeg.
pi_203641744
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:20 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
De wereldbeker is een Europese prijs :?
Alle prijzen die een Europees clubteam ooit kon winnen. Daar valt de wereldbeker dus ook onder.

Maar sinds dit jaar hebben we de Conference League en dat is een uniek toernooi dus eigenlijk gaat het nu voor geen van de 6 clubs meer helemaal op. Je zou de Conference League als vervanger van de Europacup II kunnen zien maar eigenlijk is de Conference League nu de Europacup III terwijl de Europa League de Europacup II is. :P (Maarja wel weer dezelfde beker als de vroegere Uefa Cup.)

Kortom, na dit jaar is er geen 1 club die alle mogelijke prijzen heeft gepakt. :) En dat gaat vermoed ik ook niet heel snel gebeuren.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203641759
Dat toernooi is ook wel aan een update toe :')

Wat ik er van begreep hadden ze het al wat uitgebreid ofzo?
  zondag 13 februari 2022 @ 10:34:10 #192
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203641884
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:25 schreef aTypisch het volgende:
Dat toernooi is ook wel aan een update toe :')

Wat ik er van begreep hadden ze het al wat uitgebreid ofzo?
ja maar in de regel komt het toch neer op een finale tussen de Europese en Zuid Amerikaanse kampioen
pi_203643629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 19:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
_O_ Mooie relativerende woorden, niet verwacht. Heb het idee dat Overmars nog weleens helemaal gerehabiliteerd kan gaan worden, hoorde vandaag ook journalisten die inmiddels moe werden van het gezeur en geklaag in de talkshows dat het allemaal zo vreselijk is wat er gebeurd is.

Hoop zelf wel dat hij ooit weer een kans krijgt.
Wat voor drugs gebruik jij

Overmars kan zich nergens meer vertonen.

Hij heeft een bord met de woorden viespeuk op zijn kop
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203643981
Arnesen naar Ajax? :') Zou toch wel een achteruitgang zijn.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203644039
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Arnesen naar Ajax? :') Zou toch wel een achteruitgang zijn.
Hoe kom je daarbij ?
Zou op zich niet verkeerd zijn, is wel het type wat je nu moet hebben bij Ajax.
Maar die gaat Feyenoord nog niet verlaten lijkt me.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203644120
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij ?
Zou op zich niet verkeerd zijn, is wel het type wat je nu moet hebben bij Ajax.
Maar die gaat Feyenoord nog niet verlaten lijkt me.
Vanochtend vragen van Hans en Arnesen reageerde zeer ontwijkend en draaiend. Zegt vaak wel wat.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203644128
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:47 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Hoe kom je daarbij ?
Zou op zich niet verkeerd zijn, is wel het type wat je nu moet hebben bij Ajax.
Maar die gaat Feyenoord nog niet verlaten lijkt me.
Na al dat Berghuis gezeik lijkt het mij ook sterk dat ajax voorlopig maar iets in connectie wil brengen met Feyenoord.

Zou na al dat gezeik wat ze nu hebben en het gezeik met berghuis echt niet handig zijn lijkt me.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203644339
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Na al dat Berghuis gezeik lijkt het mij ook sterk dat ajax voorlopig maar iets in connectie wil brengen met Feyenoord.

Zou na al dat gezeik wat ze nu hebben en het gezeik met berghuis echt niet handig zijn lijkt me.
Weet verder niet hoe het contract er uitziet maar als hij einde contract zou zijn dan zou het een optie zijn, ligt minder gevoelig dan bij Berghuis denk ik. Maar zie het niet gebeuren eerlijk gezegd, dat Arnesen geen vragen wil beantwoorden over Ajax lijkt me ook logisch.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203644351
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vanochtend vragen van Hans en Arnesen reageerde zeer ontwijkend en draaiend. Zegt vaak wel wat.
wat een onzin
  zondag 13 februari 2022 @ 13:00:22 #200
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_203644400
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Vanochtend vragen van Hans en Arnesen reageerde zeer ontwijkend en draaiend. Zegt vaak wel wat.
_O-
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_203644411
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2022 12:58 schreef aTypisch het volgende:

[..]
wat een onzin
Die huppeltrut die vroeger ajaxshowtime ofzo presenteerde en hans kraay dachten zeker dat arnesen zou zeggen: ja hoor dat is een optie. hahahahah
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203647176
van der sar gaat interviewtje geven
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203647281
Blij dat Klaas zich hier zo thuis voelt.
pi_203647504
Dat zijn contract tussendoor is verlengd terwijl ze het al wisten van Speedy z'n penis is wel een dingetje, vind ik.
-nee-
pi_203647507
twitter
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 13 februari 2022 @ 15:49:58 #206
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_203647522
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_203647527
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Ik geloof dat dit ook wel exit Sar kan worden, de vraag is meer hoe kort ze het op de vergadering van de herbenoeming hebben geweten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator zondag 13 februari 2022 @ 15:50:38 #208
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_203647539
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Dit is gespeeld
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 13 februari 2022 @ 15:52:13 #209
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_203647579
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef Marsenal het volgende:
Dat zijn contract tussendoor is verlengd terwijl ze het al wisten van Speedy z'n penis is wel een dingetje, vind ik.
Ja dat is schandalig. Einde vd Sar zou zomaar kunnen.
pi_203647589
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Alle prijzen die een Europees clubteam ooit kon winnen. Daar valt de wereldbeker dus ook onder.

Maar sinds dit jaar hebben we de Conference League en dat is een uniek toernooi dus eigenlijk gaat het nu voor geen van de 6 clubs meer helemaal op. Je zou de Conference League als vervanger van de Europacup II kunnen zien maar eigenlijk is de Conference League nu de Europacup III terwijl de Europa League de Europacup II is. :P (Maarja wel weer dezelfde beker als de vroegere Uefa Cup.)

Kortom, na dit jaar is er geen 1 club die alle mogelijke prijzen heeft gepakt. :) En dat gaat vermoed ik ook niet heel snel gebeuren.
AC Milan heeft de Mitropa cup gewonnen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 13 februari 2022 @ 15:53:43 #211
21467 franske19
Hit the deck!
pi_203647610
Van der Sar had beter niets kunnen zeggen, de media verdraait het toch wel.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_203647622
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:52 schreef raptorix het volgende:

[..]
AC Milan heeft de Mitropa cup gewonnen :)
En Ajax de Intertoto in 1960. Zijn altijd van die lastige cupjes, vraag of je die moet meenemen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 13 februari 2022 @ 15:54:13 #213
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203647625
Van der Sar kan beter de eer aan zichzelf houden, wat een ongelofelijke sukkel zeg.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203647635
Mwah ik snap wel dat je het zelf eerst wil onderzoeken, maar denk dat het ook wel een dikke fout is om dan in ieder geval de benoeming niet uit te stellen. Nu strijkt Overmars ook nog dik een miljoen op _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203647648
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Van der Sar kan beter de eer aan zichzelf houden, wat een ongelofelijk sukkel zeg.
eens, faalt hier echt keihard
pi_203647656
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Mwah ik snap wel dat je het zelf eerst wil onderzoeken, maar denk dat het ook wel een dikke fout is om dan in ieder geval de benoeming niet uit te stellen. Nu strijkt Overmars ook nog dik een miljoen op _O-
Nou dat had ie gewild, die gaat geen cent meekrijgen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 13 februari 2022 @ 15:57:17 #217
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203647665
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Van der Sar kan beter de eer aan zichzelf houden, wat een ongelofelijke sukkel zeg.
Kon die al na "Cruijff heeft een beetje kanker''
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 13 februari 2022 @ 15:57:42 #218
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203647677
quote:
9s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Kon die al na "Cruijff heeft een beetje kanker''
Wat? :') Heeft die dat gezegd? :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203647703
quote:
9s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Kon die al na "Cruijff heeft een beetje kanker''
_O- Ja wat was dat. Hebben we die beelden nog?

"Nou goed er was wat kanker geconstateerd."
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 13 februari 2022 @ 15:59:05 #220
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_203647709
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Wat? :') Heeft die dat gezegd? :')
Ja dat heeft die gezegd voor een NOS camera
RED ONS HENNIEGOD
pi_203647713
Pushmelding NOS (lol)

Dit wordt wel een topshow hoor.
  zondag 13 februari 2022 @ 15:59:19 #222
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203647714
quote:
9s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Ja dat heeft die gezegd voor een NOS camera
Jezus :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203647715
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:53 schreef franske19 het volgende:
Van der Sar had beter niets kunnen zeggen, de media verdraait het toch wel.
Lol
pi_203647730
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:59 schreef Bolasie het volgende:
Pushmelding NOS (lol)

Dit wordt wel een topshow hoor.
Ja daar ga je. Triest hoe dit moet lopen allemaal. Slachtoffer van de media-hype.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203647744
Los van de schreeuwerige koppen, het is natuurlijk wel prima om niet meteen bij het eerste gerucht je directeur buiten te mikken. En als je de tijdslijnen dan ziet hebben ze nog vrij snel doorgepakt.

Het enige wat hier misgaat is dat ze die benoeming niet hebben uitgesteld, al had dat misschien wel veel meer de aandacht getrokken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 februari 2022 @ 16:01:21 #226
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203647745
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja daar ga je. Triest hoe dit moet lopen allemaal. Slachtoffer van de media-hype.
Ja hoor, slachtoffer van de hype. Niet slachtoffer van je eigen domme keuzes. Mooie spin geef je er aan.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 13 februari 2022 @ 16:02:59 #227
21467 franske19
Hit the deck!
pi_203647771
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Lol
Is gewoon zo. Overal grote koppen Ajax wist van wangedrag Overmars terwijl er werkelijk niets nieuws bekend is gemaakt.

Ajax kreeg vlak voor 28 januari signalen, waarschijnlijk door die brief van Edje. Contractverlenging was al in december bekend gemaakt en zou officieel de 28ste bekrachtigd worden.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_203647780
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Ja hoor, slachtoffer van de hype. Niet slachtoffer van je eigen domme keuzes. Mooie spin geef je er aan.
Bij Overmars kon ik er nog wel inkomen (het ontslag) maar bij Sar vind ik dit gewoon gelul. Pure mediastorm dit, iedereen wil mee in de hype.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203647788
Van signalen tot opstappen heeft dus een week geduurd, dat vind ik best een acceptabele termijn en snel gehandeld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 februari 2022 @ 16:04:58 #230
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_203647813
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Bij Overmars kon ik er nog wel inkomen (het ontslag) maar bij Sar vind ik dit gewoon gelul. Pure mediastorm dit, iedereen wil mee in de hype.
Er zijn mensen ontslagen voor minder dan een miljoen bonus geven aan iemand die bekend staat als de vieze oom en geilneef, waarvan je nu ook nog eens toegeeft dat je signalen hebt gekregen voor dat je die bonus en contract verlenging officieel geeft. Maar goed, bizarre praktijken zijn Ajax niet vreemd.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_203647827
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Van signalen tot opstappen heeft dus een week geduurd, dat vind ik best een acceptabele termijn en snel gehandeld
De media willen gewoon koppen zien rollen nu. Ben er echt zo klaar mee, wat een hypocriet gezeik.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 13 februari 2022 @ 16:07:45 #232
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_203647859
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
De media willen gewoon koppen zien rollen nu. Ben er echt zo klaar mee, wat een hypocriet gezeik.
Dat krijg je als je de grootste/beste bent. Je wordt bewierookt bij succes en afgebrand bij schandalen. Hoort er nu eenmaal bij.
pi_203647872
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:07 schreef peaceman het volgende:

[..]
Dat krijg je als je de grootste/beste bent. Je wordt bewierookt bij succes en afgebrand bij schandalen. Hoort er nu eenmaal bij.
Prima maar laat Edwin met rust.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203647874
twitter


Laat me even uitpraten, Hans.
pi_203647886
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

Laat me even uitpraten, Hans.
Ik zie inderdaad een totaal gebroken man. (Zoals Jan-Joost zei)

:')
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 13 februari 2022 @ 16:13:43 #236
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_203647917
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Prima maar laat Edwin met rust.
Tja Edwin is directeur, dus ik vind het niet onlogisch.
pi_203647920
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

Laat me even uitpraten, Hans.
Edwin Eigenlijk Van der Sar
  zondag 13 februari 2022 @ 16:14:37 #238
21467 franske19
Hit the deck!
pi_203647925
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik zie inderdaad een totaal gebroken man. (Zoals Jan-Joost zei)

:')
Hoorde net voor het interview dat de bonus van Marc nu bij hem en Menno terecht komt.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_203647941
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:14 schreef franske19 het volgende:

[..]
Hoorde net voor het interview dat de bonus van Marc nu bij hem en Menno terecht komt.
Denk niet dat van der Sar daar nu mee bezig is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 13 februari 2022 @ 16:22:57 #240
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_203648029
Edwin staat toch niet boven Overmars. Meer dan de rvc informeren kan hij niet doen. is aan de vorzitter om de vergadering uit te stellen.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_203648047
Weinig schokkends dus, winnen van Twente vandaag en we gaan weer over op de orde van de dag.
Wel benieuwd wie ze gaan halen als opvolger van Overmars, gaan ze voor een ervaren man (Brands of evt. Arnesen) of een rooky met een Ajax verleden ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203648060
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:22 schreef gniffie het volgende:
Edwin staat toch niet boven Overmars. Meer dan de rvc informeren kan hij niet doen. is aan de vorzitter om de vergadering uit te stellen.
Klopt, maar altijd leuk als de media er een grotere rel van wil maken dan dat het in werkelijkheid is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 13 februari 2022 @ 16:28:09 #243
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_203648080
Ten Hag die een betere reactie geeft dan Van der Sar. Tja.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_203648086
Mazroui voor Rensch en verder zelfde opstelling als tegen Vitesse.
Gravenberch op de bank, als hij niet gaat bijtekenen dan lijkt me dat een prima optie om dat voorlopig ook maar zo te houden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203648099
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
:')

Ik zie 'm op nu op ESPN voor een interview met Hans.

Jongons, dit is toch geen directeur van een beursgenoteerd bedrijf... :{
pi_203648108
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
:')

Ik zie 'm op nu op ESPN voor een interview met Hans.

Jongons, dit is toch geen directeur van een beursgenoteerd bedrijf... :{
Zou er voortaan een vrouw neerzetten. Gaat vast veel beter dan.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203648117
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Mazroui voor Rensch en verder zelfde opstelling als tegen Vitesse.
Gravenberch op de bank, als hij niet gaat bijtekenen dan lijkt me dat een prima optie om dat voorlopig ook maar zo te houden.
Ook als hij wel zou gaan bijtekenen.
pi_203648141
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]

Laat me even uitpraten, Hans.
Hij doet dit gewoon netjes, moet er wel een beetje om grinniken dat dit interview door Hans Kraaij wordt afgenomen, die volgens mij ook niet vies is van een dolle duikavond _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203648142
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef bbuddybb het volgende:

[..]
:')

Ik zie 'm op nu op ESPN voor een interview met Hans.

Jongons, dit is toch geen directeur van een beursgenoteerd bedrijf... :{
Helemaal mee eens. Het is er niet beter op geworden na 'wat kanker' en 'kappen met deze shit'.
pi_203648174
Hoe is dit mogelijk

je weet dat meneertje zijn piemel heeft laten zien en dan nog zijn contract verlengen

wat een directeur gvd
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203648197
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe is dit mogelijk

je weet dat meneertje zijn piemel heeft laten zien en dan nog zijn contract verlengen

wat een directeur gvd
Mee eens hoor, dit gaat echt nergens over. Van der Sar ongeschikt als directeur, geen leiderschap, geen overwicht, niet integer en niet in staat om belangrijke beslissingen te nemen. Er moet schoon schip gemaakt worden bij Ajax, niemand is belangrijker dan de club, Overmars niet (maar die is al weg) maar ook Van der Sar niet.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  zondag 13 februari 2022 @ 16:51:51 #252
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203648296
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 07:34 schreef Heeinz het volgende:
Vertrek v/d Sar incoming over een paar dagen
  zondag 13 februari 2022 @ 17:01:09 #253
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203648397
Antony = genot
pi_203648428
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:51 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Als je het blijft voorspellen krijg je wel een keer gelijk :P
  zondag 13 februari 2022 @ 17:04:58 #255
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203648441
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 17:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Als je het blijft voorspellen krijg je wel een keer gelijk :P
:D

Kan niet zeggen dat je ongelijk hebt
  zondag 13 februari 2022 @ 17:16:46 #256
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203648573
Hoppa :)
  zondag 13 februari 2022 @ 17:57:40 #257
80382 manny
30 is best veel
pi_203649062
Hoppa
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_203649147
Het wekelijkse cadeautje. Vroeg me al af waar ie bleef.
pi_203649171
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:05 schreef Jerry95 het volgende:
Het wekelijkse cadeautje. Vroeg me al af waar ie bleef.
niet uitgepakt helaas.

Je kon hem wel geven trouwens :)
pi_203649175
Oei alweer mis van Tadic, misschien maar eens iemand anders laten nemen
No bitch to me
  zondag 13 februari 2022 @ 18:07:04 #261
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203649185
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:06 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
niet uitgepakt helaas.

Je kon hem wel geven trouwens :)
Klopt maar janken is leuker
pi_203649194
Het enige wat ik haat aan Tadic is dat hij die penalties steeds opeist. Haller heeft een veel beter moyenne.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203649218
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het enige wat ik haat aan Tadic is dat hij die penalties steeds opeist. Haller heeft een veel beter moyenne.
Haller moet sowieso voortaan maar de penalty's nemen :)
  zondag 13 februari 2022 @ 18:22:51 #264
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_203649380
Moeilijke pot kan van de kaart. Opgelost.
pi_203649448
Na de winterstop lijken ze er iig veel meer zin in te hebben, en dan kan in de eredivisie niemand Ajax stoppen.
No bitch to me
  zondag 13 februari 2022 @ 18:28:24 #266
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203649453
Sowww lekkere goal zeg
  zondag 13 februari 2022 @ 18:31:59 #267
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203649503
Jezus :D Heerlijk
pi_203649508
Wat een elftal is dit toch O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 13 februari 2022 @ 18:33:54 #269
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203649539
Sow anders voetbal je Twente ff helemaal ondersteboven.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 13 februari 2022 @ 18:35:29 #270
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_203649569
Vd Sar contract voor het leven geven _O_
Overmars volgend jaar weer in genade aannemen _O_ jaartje onbetaald verlof prima
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_203649575
Als ze deze vorm kunnen aanhouden dan kan het een mooi jaar worden :9~
Alles klopt ook momenteel, wat een toptrainer is Ten Hag ook.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203649611
Doe is rustig

Je bent pas een top elftal als je prijzen wint.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_203649617
Die Haller. :D Echt altijd intikkers.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 13 februari 2022 @ 18:39:55 #274
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_203649621
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Haller. :D Echt altijd intikkers.
Jij maakt ze anders niet
pi_203649625
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Haller. :D Echt altijd intikkers.
Is ook belangrijk als aanspeelpunt en koppend ook geweldig....niets mis mee !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203649626
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Haller. :D Echt altijd intikkers.
:')
pi_203649659
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]
Jij maakt ze anders niet
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:40 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Is ook belangrijk als aanspeelpunt en koppend ook geweldig....niets mis mee !
Rustig jongens, het is geen waardeoordeel. Maar hij profiteert wel gigantisch van de goede aanvoer. Wat is zijn laatste echt knappe goal geweest?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203649662
Nog 12 wedstrijden voor 6 tegendoelpunten, zou mooi zijn om dat record ook te pakken
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 13 februari 2022 @ 18:43:47 #279
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203649666
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Doe is rustig

Je bent pas een top elftal als je prijzen wint.
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Haller. :D Echt altijd intikkers.
PIET EN KLAASED
Oh.
pi_203649670
(Dit is dus eerder krediet naar Ten Hag voor de huidige speelstijl en de andere spelers die zoveel intikkers bij elkaar kunnen creëeren.)
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203649678
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
[..]
PIET EN KLAASED
Ja leuk JR maar ik hoef niet op dezelfde hoogte (laagte) als Klaas geplaatst te worden.

Het is toch zo dat hij altijd intikkers maakt?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  zondag 13 februari 2022 @ 18:47:40 #282
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_203649709
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja leuk JR maar ik hoef niet op dezelfde hoogte (laagte) als Klaas geplaatst te worden.

Het is toch zo dat hij altijd intikkers maakt?
Scoort ook genoeg kopballen. Als Haller nu ook nog de ene na de andere actie gaat gooien en van 30 meter gaat scoren dan speelt hij voor Real Madrid.
pi_203649711
4,90 xG genot. Bizar hoeveel kansen bij elkaar speelt dit jaar. Dat is in de hele geschiedenis nog niet gelukt denk ik.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203649724
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Scoort ook genoeg kopballen. Als Haller nu ook nog de ene na de andere actie gaat gooien en van 30 meter gaat scoren dan speelt hij voor Real Madrid.
Hij is ook perfect voor dit systeem natuurlijk. En er is helemaal niets mis mee.

Maar ben er van overtuigd dat hij het in andere ploegen niet zo goed zou doen. Hij krijgt zoveel cadeautjes van zijn teamgenoten.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203649735
Denk dat ajax (helaas)de CL gaat winnen , heb ze iig als favoriet staan.
  zondag 13 februari 2022 @ 18:52:52 #286
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203649755
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat ajax (helaas)de CL gaat winnen , heb ze iig als favoriet staan.
:')
Oh.
pi_203649775
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
:')
? Ben bloedserieus dit keer.
Ajax, City of Liverpool.
pi_203649802
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]
? Ben bloedserieus dit keer.
Ajax, City of Liverpool.
Ik denk PSG
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 13 februari 2022 @ 19:00:59 #289
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_203649829
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]
? Ben bloedserieus dit keer.
Ajax, City of Liverpool.
City, Liverpool, Bayern schat ik toch wel wat hoger in.

Natuurlijk kan de loting meezitten en dan kan Ajax wellicht ver komen (maximaal de halve finale denk ik dan), maar ik zie ze echt niet de CL winnen hoor.
Oh.
pi_203649863
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
City, Liverpool, Bayern schat ik toch wel wat hoger in.

Natuurlijk kan de loting meezitten en dan kan Ajax wellicht ver komen (maximaal de halve finale denk ik dan), maar ik zie ze echt niet de CL winnen hoor.
Leuke anti-jinx, maar voor de verandering heeft @PSVCL volkomen gelijk.
  Forum Admin zondag 13 februari 2022 @ 19:05:40 #291
35723 crew  GGMM
pi_203649877
PSVCL heeft nooit gelijk
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 13 februari 2022 @ 19:07:25 #292
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_203649894
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat ajax (helaas)de CL gaat winnen , heb ze iig als favoriet staan.
Ik ben geen Ajacied, maar dit is één van je weinige posts die nog een beetje realistisch en waarheidsgetrouw zijn. Ouwe wap.
pi_203649904
Lol favoriet nog wel. Outsider zeker. Als alles meezit en ze spelen zo als tegen Dordrecht thuis kunnen er gekke dingen gebeuren. Maar favoriet zeker niet
No bitch to me
pi_203649953
Ben het zelden met @PSVCL eens, maar ik Ajax wint dit jaar gewoon de CL :)
pi_203649967
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 19:08 schreef TornadoDK het volgende:
Lol favoriet nog wel. Outsider zeker. Als alles meezit en ze spelen zo als tegen Dordrecht thuis kunnen er gekke dingen gebeuren. Maar favoriet zeker niet
Die wedstrijd tegen Dordrecht was legendarisch _O_
pi_203649985
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 19:13 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Die wedstrijd tegen Dordrecht was legendarisch _O_
Stomme auto correct _O-
Dortmund natuurlijk
No bitch to me
  zondag 13 februari 2022 @ 19:19:02 #297
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_203650019
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat ajax (helaas)de CL gaat winnen , heb ze iig als favoriet staan.
Vergeet niet, PSVCL was wel de enige die goed voorspelde dat PSV meer uit dan thuiswedstrijden ging spelen in de Eredivisie 2019-20.

Je weet maar nooit.
Makkelijk tweede.
  zondag 13 februari 2022 @ 19:42:57 #298
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_203650221
Laat Ajax eerst Benfica maar verslaan. Lijkt me op dit moment echt te voorbarig om over CL winst te gaan praten.
  zondag 13 februari 2022 @ 20:59:28 #299
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203651038
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:

[..]
? Ben bloedserieus dit keer.
Ajax, City of Liverpool.
Weer 5-0, Ajax is Nederland ontstegen
pi_203651187
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:59 schreef Tarado het volgende:

[..]
Weer 5-0, Ajax is Nederland ontstegen
Het zou heel gek zijn geweest als dat niet zo was dan was er enstig wat mis geweest met ajax

Je begroting is 2 keer zo groot als die van psv en bijna 3 keer zo groot als die van feyenoord

Moet ik het dus een grote prestatatie vinden dat je bovenaan staat op zo een makkelijke manier? NEE

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 13 februari 2022 @ 21:56:26 #301
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203651871
C5rvlEL.gif
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')