Die huppeltrut die vroeger ajaxshowtime ofzo presenteerde en hans kraay dachten zeker dat arnesen zou zeggen: ja hoor dat is een optie. hahahahahquote:
Ik geloof dat dit ook wel exit Sar kan worden, de vraag is meer hoe kort ze het op de vergadering van de herbenoeming hebben gewetenquote:
Ja dat is schandalig. Einde vd Sar zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:48 schreef Marsenal het volgende:
Dat zijn contract tussendoor is verlengd terwijl ze het al wisten van Speedy z'n penis is wel een dingetje, vind ik.
AC Milan heeft de Mitropa cup gewonnenquote:Op zondag 13 februari 2022 10:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Alle prijzen die een Europees clubteam ooit kon winnen. Daar valt de wereldbeker dus ook onder.
Maar sinds dit jaar hebben we de Conference League en dat is een uniek toernooi dus eigenlijk gaat het nu voor geen van de 6 clubs meer helemaal op. Je zou de Conference League als vervanger van de Europacup II kunnen zien maar eigenlijk is de Conference League nu de Europacup III terwijl de Europa League de Europacup II is.(Maarja wel weer dezelfde beker als de vroegere Uefa Cup.)
Kortom, na dit jaar is er geen 1 club die alle mogelijke prijzen heeft gepakt.En dat gaat vermoed ik ook niet heel snel gebeuren.
En Ajax de Intertoto in 1960. Zijn altijd van die lastige cupjes, vraag of je die moet meenemen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
AC Milan heeft de Mitropa cup gewonnen
eens, faalt hier echt keihardquote:Op zondag 13 februari 2022 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Van der Sar kan beter de eer aan zichzelf houden, wat een ongelofelijk sukkel zeg.
Nou dat had ie gewild, die gaat geen cent meekrijgen.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Mwah ik snap wel dat je het zelf eerst wil onderzoeken, maar denk dat het ook wel een dikke fout is om dan in ieder geval de benoeming niet uit te stellen. Nu strijkt Overmars ook nog dik een miljoen op
Kon die al na "Cruijff heeft een beetje kanker''quote:Op zondag 13 februari 2022 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Van der Sar kan beter de eer aan zichzelf houden, wat een ongelofelijke sukkel zeg.
Wat?quote:Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kon die al na "Cruijff heeft een beetje kanker''
quote:Op zondag 13 februari 2022 15:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kon die al na "Cruijff heeft een beetje kanker''
Jezusquote:Op zondag 13 februari 2022 15:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dat heeft die gezegd voor een NOS camera
Lolquote:Op zondag 13 februari 2022 15:53 schreef franske19 het volgende:
Van der Sar had beter niets kunnen zeggen, de media verdraait het toch wel.
Ja daar ga je. Triest hoe dit moet lopen allemaal. Slachtoffer van de media-hype.quote:Op zondag 13 februari 2022 15:59 schreef Bolasie het volgende:
Pushmelding NOS (lol)
Dit wordt wel een topshow hoor.
Ja hoor, slachtoffer van de hype. Niet slachtoffer van je eigen domme keuzes. Mooie spin geef je er aan.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja daar ga je. Triest hoe dit moet lopen allemaal. Slachtoffer van de media-hype.
Is gewoon zo. Overal grote koppen Ajax wist van wangedrag Overmars terwijl er werkelijk niets nieuws bekend is gemaakt.quote:
Bij Overmars kon ik er nog wel inkomen (het ontslag) maar bij Sar vind ik dit gewoon gelul. Pure mediastorm dit, iedereen wil mee in de hype.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja hoor, slachtoffer van de hype. Niet slachtoffer van je eigen domme keuzes. Mooie spin geef je er aan.
Er zijn mensen ontslagen voor minder dan een miljoen bonus geven aan iemand die bekend staat als de vieze oom en geilneef, waarvan je nu ook nog eens toegeeft dat je signalen hebt gekregen voor dat je die bonus en contract verlenging officieel geeft. Maar goed, bizarre praktijken zijn Ajax niet vreemd.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Overmars kon ik er nog wel inkomen (het ontslag) maar bij Sar vind ik dit gewoon gelul. Pure mediastorm dit, iedereen wil mee in de hype.
De media willen gewoon koppen zien rollen nu. Ben er echt zo klaar mee, wat een hypocriet gezeik.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:03 schreef TheVulture het volgende:
Van signalen tot opstappen heeft dus een week geduurd, dat vind ik best een acceptabele termijn en snel gehandeld
Dat krijg je als je de grootste/beste bent. Je wordt bewierookt bij succes en afgebrand bij schandalen. Hoort er nu eenmaal bij.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De media willen gewoon koppen zien rollen nu. Ben er echt zo klaar mee, wat een hypocriet gezeik.
Prima maar laat Edwin met rust.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de grootste/beste bent. Je wordt bewierookt bij succes en afgebrand bij schandalen. Hoort er nu eenmaal bij.
Ik zie inderdaad een totaal gebroken man. (Zoals Jan-Joost zei)quote:Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Laat me even uitpraten, Hans.
Tja Edwin is directeur, dus ik vind het niet onlogisch.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Prima maar laat Edwin met rust.
Edwin Eigenlijk Van der Sarquote:Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Hoorde net voor het interview dat de bonus van Marc nu bij hem en Menno terecht komt.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad een totaal gebroken man. (Zoals Jan-Joost zei)
Denk niet dat van der Sar daar nu mee bezig is.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:14 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hoorde net voor het interview dat de bonus van Marc nu bij hem en Menno terecht komt.
Klopt, maar altijd leuk als de media er een grotere rel van wil maken dan dat het in werkelijkheid is.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:22 schreef gniffie het volgende:
Edwin staat toch niet boven Overmars. Meer dan de rvc informeren kan hij niet doen. is aan de vorzitter om de vergadering uit te stellen.
quote:
Zou er voortaan een vrouw neerzetten. Gaat vast veel beter dan.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik zie 'm op nu op ESPN voor een interview met Hans.
Jongons, dit is toch geen directeur van een beursgenoteerd bedrijf...
Ook als hij wel zou gaan bijtekenen.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:28 schreef Pedroso het volgende:
Mazroui voor Rensch en verder zelfde opstelling als tegen Vitesse.
Gravenberch op de bank, als hij niet gaat bijtekenen dan lijkt me dat een prima optie om dat voorlopig ook maar zo te houden.
Hij doet dit gewoon netjes, moet er wel een beetje om grinniken dat dit interview door Hans Kraaij wordt afgenomen, die volgens mij ook niet vies is van een dolle duikavondquote:Op zondag 13 februari 2022 16:08 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Helemaal mee eens. Het is er niet beter op geworden na 'wat kanker' en 'kappen met deze shit'.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:29 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik zie 'm op nu op ESPN voor een interview met Hans.
Jongons, dit is toch geen directeur van een beursgenoteerd bedrijf...
Mee eens hoor, dit gaat echt nergens over. Van der Sar ongeschikt als directeur, geen leiderschap, geen overwicht, niet integer en niet in staat om belangrijke beslissingen te nemen. Er moet schoon schip gemaakt worden bij Ajax, niemand is belangrijker dan de club, Overmars niet (maar die is al weg) maar ook Van der Sar niet.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe is dit mogelijk
je weet dat meneertje zijn piemel heeft laten zien en dan nog zijn contract verlengen
wat een directeur gvd
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:34 schreef Heeinz het volgende:
Vertrek v/d Sar incoming over een paar dagen
quote:Op zondag 13 februari 2022 17:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je het blijft voorspellen krijg je wel een keer gelijk
niet uitgepakt helaas.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:05 schreef Jerry95 het volgende:
Het wekelijkse cadeautje. Vroeg me al af waar ie bleef.
Klopt maar janken is leukerquote:Op zondag 13 februari 2022 18:06 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
niet uitgepakt helaas.
Je kon hem wel geven trouwens
Haller moet sowieso voortaan maar de penalty's nemenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het enige wat ik haat aan Tadic is dat hij die penalties steeds opeist. Haller heeft een veel beter moyenne.
Jij maakt ze anders nietquote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Die Haller.Echt altijd intikkers.
Is ook belangrijk als aanspeelpunt en koppend ook geweldig....niets mis mee !quote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
quote:
Rustig jongens, het is geen waardeoordeel. Maar hij profiteert wel gigantisch van de goede aanvoer. Wat is zijn laatste echt knappe goal geweest?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook belangrijk als aanspeelpunt en koppend ook geweldig....niets mis mee !
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
Doe is rustig
Je bent pas een top elftal als je prijzen wint.
PIET EN KLAASEDquote:Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ja leuk JR maar ik hoef niet op dezelfde hoogte (laagte) als Klaas geplaatst te worden.quote:
Scoort ook genoeg kopballen. Als Haller nu ook nog de ene na de andere actie gaat gooien en van 30 meter gaat scoren dan speelt hij voor Real Madrid.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja leuk JR maar ik hoef niet op dezelfde hoogte (laagte) als Klaas geplaatst te worden.
Het is toch zo dat hij altijd intikkers maakt?
Hij is ook perfect voor dit systeem natuurlijk. En er is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Scoort ook genoeg kopballen. Als Haller nu ook nog de ene na de andere actie gaat gooien en van 30 meter gaat scoren dan speelt hij voor Real Madrid.
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:
Denk dat ajax (helaas)de CL gaat winnen , heb ze iig als favoriet staan.
Ik denk PSGquote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
? Ben bloedserieus dit keer.
Ajax, City of Liverpool.
City, Liverpool, Bayern schat ik toch wel wat hoger in.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax, City of Liverpool.
Leuke anti-jinx, maar voor de verandering heeft @PSVCL volkomen gelijk.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
City, Liverpool, Bayern schat ik toch wel wat hoger in.
Natuurlijk kan de loting meezitten en dan kan Ajax wellicht ver komen (maximaal de halve finale denk ik dan), maar ik zie ze echt niet de CL winnen hoor.
Ik ben geen Ajacied, maar dit is één van je weinige posts die nog een beetje realistisch en waarheidsgetrouw zijn. Ouwe wap.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:
Die wedstrijd tegen Dordrecht was legendarischquote:Op zondag 13 februari 2022 19:08 schreef TornadoDK het volgende:
Lol favoriet nog wel. Outsider zeker. Als alles meezit en ze spelen zo als tegen Dordrecht thuis kunnen er gekke dingen gebeuren. Maar favoriet zeker niet
Stomme auto correctquote:Op zondag 13 februari 2022 19:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Dordrecht was legendarisch
Vergeet niet, PSVCL was wel de enige die goed voorspelde dat PSV meer uit dan thuiswedstrijden ging spelen in de Eredivisie 2019-20.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:50 schreef PSVCL het volgende:
Weer 5-0, Ajax is Nederland ontstegenquote:Op zondag 13 februari 2022 18:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajax, City of Liverpool.
Het zou heel gek zijn geweest als dat niet zo was dan was er enstig wat mis geweest met ajaxquote:Op zondag 13 februari 2022 20:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Weer 5-0, Ajax is Nederland ontstegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |